zoals?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef Grimm het volgende:
is toch om te janken, hebben we nou echt geen betere voetballers?
Jawel, maar die willen of mogen niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef Grimm het volgende:
hebben we nou echt geen betere voetballers?
Ja Slory heeft nog wat laten zien, Romeo totaal niets.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind de selectie van Slory minder lachwekkend dan die van Castelen, eerlijk gezegd.![]()
Heeft die wel gevoetbald dit seizoenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja Slory heeft nog wat laten zien, Romeo totaal niets.
dit is toch de Azië selectie waar de goede spelers zich voor afgemeld hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef Grimm het volgende:
Wat een geouwehoer... maar op zich wel goed dat hij zich beschikbaar stelt.
Want deze selectie:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord)
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui) en Mario Melchiot (Stade Rennes, Fra)
Middenveld: Nigel de Jong (Hamburger SV, Dui), Denny Landzaat (Wigan Athletic, Eng), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV, Dui) en Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool), Andwelé Slory (Excelsior), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic, Sch).
is toch om te janken, hebben we nou echt geen betere voetballers?
Ja, dit team vertegenwoordigt Nederlandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit is toch de Azië selectie waar de goede spelers zich voor afgemeld hebben?
beter dan landzaat ik niet zo moeilijk. die had een leuke trap maar verder ook niks in te brengen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is toch beter dan De Jong , Landzaat en co
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
beter dan landzaat ik niet zo moeilijk. die had een leuke trap maar verder ook niks in te brengen!
beter dan nigel vind ik van bommel niet.
tsja.. als de heren zich te goed voelen om in Azië te gaan voetballen en dus afmelden, krijg je deze selectie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja, dit team vertegenwoordigt Nederland![]()
Nigel de Jong een drama en bankzitter bij HSVquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
beter dan landzaat ik niet zo moeilijk. die had een leuke trap maar verder ook niks in te brengen!
beter dan nigel vind ik van bommel niet.
Die hele trip slaat nergens op, we moeten weer n's naar Brazilie, tegen Chili, Brazilie en Argentinie. Voor hen een goede voorbereiding op die copa america en voor het NL elftal n's een goede oefeningquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. als de heren zich te goed voelen om in Azië te gaan voetballen en dus afmelden, krijg je deze selectie.
Eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die hele trip slaat nergens op, we moeten weer n's naar Brazilie, tegen Chili, Brazilie en Argentinie. Voor hen een goede voorbereiding op die copa america en voor het NL elftal n's een goede oefening
je speelt ook tegen tegenstanders van wereldniveau natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef Nywuob het volgende:
Wat een zielig stelletje voetballers bij elkaar zeg. Hoe moet Oranje in godsnaam goed voor de dag komen met een aanval bestaande uit Slory, Kuijt en Castelen. Ik zou die trip lekker laten voor wat het is.
Ik zie ze het nog wel lastig krijgen anders, hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
je speelt ook tegen tegenstanders van wereldniveau natuurlijk
Met zo'n selectie krijg je enorm op je klotenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik zie ze het nog wel lastig krijgen anders, hoor.
ach man, hou toch op..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:14 schreef Grimm het volgende:
[..]
Met zo'n selectie krijg je enorm op je kloten
Je zou bijna denken dat het Nederland-B isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef Nywuob het volgende:
Wat een zielig stelletje voetballers bij elkaar zeg. Hoe moet Oranje in godsnaam goed voor de dag komen met een aanval bestaande uit Slory, Kuijt en Castelen. Ik zou die trip lekker laten voor wat het is.
Ownee positief denken he een nipte 1-0? vrije trap sneijder in de 70e minuut, weer de hele avond voor jan lul gekekenquote:
Als Robben en Van Persie fit zijn en in vorm moet hij gewoon 4-3-3 spelen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed idee met Castelen en Sloryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten moet 4-4-2 spelen want op de flank heeft hij gewoon niets.
we hebben het over thailand hoor.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ownee positief denken he een nipte 1-0? vrije trap sneijder in de 70e minuut, weer de hele avond voor jan lul gekeken
Nee, dit is Nederland C. Normaal gesproken speelt Van Basten al met Nederland B.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het Nederland-B is![]()
Ja en over Nederland met Castelen en Sloryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hebben het over thailand hoor.....
Tegen Europese teams ja. maar je speelt tegen Zuid Korea en Thailand. Die laatste zie ik zelfs met een gevangeniselftal aan komen zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:14 schreef Grimm het volgende:
[..]
Met zo'n selectie krijg je enorm op je kloten
Maar Oranje moet het doen met Van Basten als coach. Die heeft niet bepaald spectaculaire resultaten tegen kleine tegenstanders behaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hebben het over thailand hoor.....
hij zal wel al vakantie geboekt hebben ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, waarom gaat ie niet mee naar Azië dan?
Die wordt weer papa, vond ie belangrijker dan voetballen tegen thailand.quote:
Van Basten moet hem eerst wel selecteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zal wel al vakantie geboekt hebben ofzo?
als v Nistelrooij nu mee had gewild, had v Basten hem ook wel nu geselecteerd en niet pas weer volgend seizoen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Basten moet hem eerst wel selecteren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Trouwens, waar is Davids?
Emmanuelson danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die wordt weer papa, vond ie belangrijker dan voetballen tegen thailand.
prof van niks
Ik zou er niet op rekenen, van Basten zal het ongetwijfeld wel weer in een 4-3-3 opstelling willen proppen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Mathijsen - Bouma - Gio
De Zeeuw
Landzaat - Van der Vaart
Sneijder
Huntelaar - Kuijt
Zoiets moet het dan worden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Trouwens, waar is Davids?
alsjeblieft niet v Bommel zegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Korzakov het volgende:
Goed dat van Nistelrooy terug is, zonder hem maken we geen kans op het EK! Kuyt en Huntelaar hebben het niet kunnen waarmaken en gelukkig ziet van Basten dat nu ook in.
Van der Sar
Kromkamp-Boulahrouz-Ooijer-van Bronckhorst
van Bommel-van der Vaart(Sneijder)-Seedorf
van Persie-van Nistelrooy-Robben
Met dit elftal maken we zeker wel kans op het EK2008!!
Van Basten kennende, eerder zoiets:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
De Zeeuw
Landzaat - Van der Vaart
Sneijder
Huntelaar - Kuijt
Zoiets moet het dan worden
Niet met deze bondscoach.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Korzakov het volgende:
Met dit elftal maken we zeker wel kans op het EK2008!!
Wat is er mis met van Bommel? goede speler.quote:
Ik reken er ook niet op, maar dit leek mij de beste opstelling die mogelijk was met deze waardeloze selectie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, van Basten zal het ongetwijfeld wel weer in een 4-3-3 opstelling willen proppen...![]()
Zou mij niets verbazen als we daar verliezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Basten kennende, eerder zoiets:
Stekelenburg
Landzaat - De Jong - Sneijder
Slory - Kuijt - Castelen
ik snap werkelijk niet wat iedereen toch ziet in v Bommelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is er mis met van Bommel? goede speler.![]()
Daarom moet je er ook niet aan beginnen. Dat die Aziaten er het volle pond voor willen betalenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:26 schreef teamlead het volgende:
maar even serieus:
Natuurlijk zijn er ook betere spelers dan een Slory te vinden, maar een top elftal krijg je niet geregeld voor dit soort debiele oefentripjes.
Thailand en geldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:28 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook niet aan beginnen. Dat die Aziaten er het volle pond voor willen betalen![]()
Maar hoe dan ook nog steeds één van de beteren van Nederland.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat iedereen toch ziet in v Bommel. 1 van de meest overschatte spelers wmb
van Basten mag zijn spel niet spelen onder van Basten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat iedereen toch ziet in v Bommel. 1 van de meest overschatte spelers wmb
Geld is wel de enige reden waarom Oranje daar naartoe gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Thailand en geldMisschien weer een orgie op z'n De Boers en kluiverts misschien
Wie wil jij dan opstellen? Landzaat of de Jong? Dat is echt drama.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
v Bommel op 10 zetten is met een vd Vaart in je selectie imho echt niet de slimste keuzequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
van Basten mag zijn spel niet spelen onder van Basten.
Bij PSV dook hij gewoon de spits in op het juiste moment en scoorde.
Van Bommel is aanvallend beter dan iedereen denkt en ook beter in aanvallen dan verdedigen.
Van Bommel doet aanvallend altijd iets nuttig.
Hij mocht 1 keer van van Basten tegen Zweden op 10 spelen en hij scoorde
Knieblessure.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:31 schreef Pritt het volgende:
Wat is er trouwens met Bouhlarouz?
In een 4-4-2 systeem van Bommel gewoon op rechtshalf. Davids verdedigende middenvelder. Seedorf linkshalf. Sneijder/van der Vaart op 10. Van Persie en Van Nistelrooij in de spits. Lijkt me toch niet zo heel erg verkeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
v Bommel op 10 zetten is met een vd Vaart in je selectie imho echt niet de slimste keuze![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In een 4-4-2 systeem van Bommel gewoon op rechtshalf. Davids verdedigende middenvelder. Seedorf linkshalf. Sneijder/van der Vaart op 10. Van Persie en Van Nistelrooij in de spits. Lijkt me toch niet zo heel erg verkeerd.
Nou idd, en 4 echte verdedigers (als we die al ergens kunnen krijgen)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In een 4-4-2 systeem van Bommel gewoon op rechtshalf. Davids verdedigende middenvelder. Seedorf linkshalf. Sneijder/van der Vaart op 10. Van Persie en Van Nistelrooij in de spits. Lijkt me toch niet zo heel erg verkeerd.
ehm.. hoe zie je die opstelling dan voor je? volgens mij snap ik je niet helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mensen Makaay nog durven te noemen is echt een gotspe.quote:
Geen slecht idee, toch zie ik Robben ook graag voetballen als hij die streken achterwege laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst fit worden. En weer een keer zijn topvorm halen. Dat is ook al weer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Geen slecht idee, toch zie ik Robben ook graag voetballen als hij die streken achterwege laat.
precies ja..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Geen slecht idee, toch zie ik Robben ook graag voetballen als hij die streken achterwege laat.
Seedorf dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Grimm het volgende:
VDV d'r uit en seedorf of bommel op 10
Die jongens zijn wel in staat om nog één keer te schitteren op een eindtoernooi. Daarna kan een De Zeeuw de plek Davids overnemen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies ja..
Bovendien leun je met die selectie wel heel erg op een oude generatie.
En dan Sneijder op de half?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Grimm het volgende:
VDV d'r uit en seedorf of bommel op 10
die zelfde jpngens waarvan jij zegt dat ze nog 1 keer kunnen schitteren, hebben het ook al een aantal keren laten afweten op het moment dat het er op aan kwam. De enige die ik alleen maar beter vind worden is Seedorfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongens zijn wel in staat om nog één keer te schitteren op een eindtoernooi. Daarna kan een De Zeeuw de plek Davids overnemen bijvoorbeeld.
Robben kun je er altijd inzetten om nog iets te forceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |