tsja.. als de heren zich te goed voelen om in Azië te gaan voetballen en dus afmelden, krijg je deze selectie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja, dit team vertegenwoordigt Nederland![]()
Nigel de Jong een drama en bankzitter bij HSVquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
beter dan landzaat ik niet zo moeilijk. die had een leuke trap maar verder ook niks in te brengen!
beter dan nigel vind ik van bommel niet.
Die hele trip slaat nergens op, we moeten weer n's naar Brazilie, tegen Chili, Brazilie en Argentinie. Voor hen een goede voorbereiding op die copa america en voor het NL elftal n's een goede oefeningquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. als de heren zich te goed voelen om in Azië te gaan voetballen en dus afmelden, krijg je deze selectie.
Eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die hele trip slaat nergens op, we moeten weer n's naar Brazilie, tegen Chili, Brazilie en Argentinie. Voor hen een goede voorbereiding op die copa america en voor het NL elftal n's een goede oefening
je speelt ook tegen tegenstanders van wereldniveau natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef Nywuob het volgende:
Wat een zielig stelletje voetballers bij elkaar zeg. Hoe moet Oranje in godsnaam goed voor de dag komen met een aanval bestaande uit Slory, Kuijt en Castelen. Ik zou die trip lekker laten voor wat het is.
Ik zie ze het nog wel lastig krijgen anders, hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
je speelt ook tegen tegenstanders van wereldniveau natuurlijk
Met zo'n selectie krijg je enorm op je klotenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik zie ze het nog wel lastig krijgen anders, hoor.
ach man, hou toch op..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:14 schreef Grimm het volgende:
[..]
Met zo'n selectie krijg je enorm op je kloten
Je zou bijna denken dat het Nederland-B isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef Nywuob het volgende:
Wat een zielig stelletje voetballers bij elkaar zeg. Hoe moet Oranje in godsnaam goed voor de dag komen met een aanval bestaande uit Slory, Kuijt en Castelen. Ik zou die trip lekker laten voor wat het is.
Ownee positief denken he een nipte 1-0? vrije trap sneijder in de 70e minuut, weer de hele avond voor jan lul gekekenquote:
Als Robben en Van Persie fit zijn en in vorm moet hij gewoon 4-3-3 spelen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed idee met Castelen en Sloryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten moet 4-4-2 spelen want op de flank heeft hij gewoon niets.
we hebben het over thailand hoor.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ownee positief denken he een nipte 1-0? vrije trap sneijder in de 70e minuut, weer de hele avond voor jan lul gekeken
Nee, dit is Nederland C. Normaal gesproken speelt Van Basten al met Nederland B.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het Nederland-B is![]()
Ja en over Nederland met Castelen en Sloryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hebben het over thailand hoor.....
Tegen Europese teams ja. maar je speelt tegen Zuid Korea en Thailand. Die laatste zie ik zelfs met een gevangeniselftal aan komen zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:14 schreef Grimm het volgende:
[..]
Met zo'n selectie krijg je enorm op je kloten
Maar Oranje moet het doen met Van Basten als coach. Die heeft niet bepaald spectaculaire resultaten tegen kleine tegenstanders behaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hebben het over thailand hoor.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |