Heb geprobeerd niet te lachen....quote:Op maandag 29 mei 2006 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
Heb het geprobeerd maar kan er niet om lachen...
En het daarna nog af willen zoenen ook!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
smerige racist die nistelrooij!!
moet jeens kijken wat hij allemaal te zeggen heeft over zwartjes!!
Ondanks het beeld materiaal?quote:
ondanks het beeld materiaal. jij en alle andere sensatiebladen proberen ruudje in het verkeerde daglicht te stellenquote:
het lijkt mij anders een klare zaak!quote:Op maandag 29 mei 2006 14:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ondanks het beeld materiaal. jij en alle andere sensatiebladen proberen ruudje in het verkeerde daglicht te stellen
Dan krijgen we dit soort taferelen, maar dan met een zwarte:quote:Op maandag 29 mei 2006 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het lijkt mij anders een klare zaak!![]()
ik ben benieuwd hoe racistisch hij zich gaat gedragen als we straks met oranje tegenover die vieze zwarte rijstbuiken staan!
ik ga ruud heeeeel erg goedin de gaten houden het komende wk. zodat ik meteen aan de bel kan trekken als hij iets negatiefs over die stinkende roetmoppen te zeggen heeft!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit soort taferelen, maar dan met een zwarte:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |