Toegevoegd, dank je. Binnenkort (na transferperiode) update ik het hele topic.quote:
Al verwijderd door Godlike zie ikquote:
Aangepast!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod in het topic over de Zaterdaghoofdklasse A 2007/08 even de geblokkeerde foto van Elroy Lammers van Katwijk in de OP vervangen door deze? http://www.orangepictures.nl/500px/Feb2007/Lammers9Q9808.jpg
Bij voorbaat dank!
Huize rubbereend:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga er even een blik op werpen
ik zal vaker persoonlijke foto's met je delenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Huize rubbereend:
[afbeelding]
Keus genoeg.
OKeequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga er even een blik op werpen
Die naaktfoto staat inderdaad ook nog ergens op de harde schijf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal vaker persoonlijke foto's met je delen
zover was ik inmiddels ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
Desbetreffend topic is al dicht
[Centraal] Fenerbahçe Topic. #2
Deel 2, waar desbetreffende user nog niet in heeft gepost
ruk je er nogsteeds zoveel op?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die naaktfoto staat inderdaad ook nog ergens op de harde schijf...
Man, mn beeldscherm is daardoor zo vies... Dat gaat niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ruk je er nogsteeds zoveel op?
Helemaal joppie toppie!quote:
Weer aangepast!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helemaal joppie toppie!
Kan je ook bij Noordwijk bij nieuwe spelers zetten André de Ridder (Stormvogels / Telstar) ?
quote:
Yupquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef dndiek het volgende:
Jij denk ik
Gedaan, maar waarom Van? Dat zie je nooit hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Rafael van der Vaart-topic #3: Clubs voor het kiezen
Zet er maar Rafael voor, en anders even ''van'' met hoofdletter.
Volgens mij hoort dan gewoon zo hoor: http://woordenlijst.org/leidraad/16/2/ .quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gedaan, maar waarom Van? Dat zie je nooit hoor.
weet je wat, dan ga ik donderdag toch!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef dndiek het volgende:
Regel nog maar een vakantie, dan ben ik weer weg
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #316: Nog 1 week!
Hier wordt voornamelijk Feijenoord gebruikt, wat volgens mij de oorspronkelijke naam was.
Ja, maar Paultjuhhhh zocht op FeYenoord. Met de Ypsilon. De naam die tegenwoordig wordt gebruikt.quote:
Al jaren toch ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Paultjuhhhh zocht op FeYenoord. Met de Ypsilon. De naam die tegenwoordig wordt gebruikt.
Weet je zelf ook wel. BonJovi zei iets als "wie nog één keer Motta zegt dan ..", en hoe voorspelbaar noemen er een paar "Motta". Offtopic dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was er offtopic aan "Motta" ?
Ook een goeiemiddagquote:
Wat doet hij nu verkeerd dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
DAM is er ook weer zie ik, hij blijft weer doorgaan op dezelfde manier.
Niet echt verkeerd, maar ik kan me er soms zo aan ergeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat doet hij nu verkeerd dan?
Nogmaals, hier kunnen wij niets mee. Wil je iemand laten bannen omdat hij niet op de manier discussiert zoals jij dat wilt en omdat hij niet ingaat op argumenten? Zou een beetje krom zijn, niet? Als hij persoonlijk gaat worden is het een ander verhaal...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
DAM is er ook weer zie ik, hij blijft weer doorgaan op dezelfde manier.
Tsja, het is ongelooflijk. Op deze manier gaat het natuurlijk niet lang duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef Doc het volgende:
Het Bert van Marwijk topic #1
typisch DAM ...
Waarom negeer je hem niet gewoon?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef Doc het volgende:
typisch DAM ...
Het is gewoon irritant dat hij elk topic vervuilt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom negeer je hem niet gewoon?
De enige ontopic post in dat topic is van DAM hoor, snap het probleem niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat hij elk topic vervuilt.
Dit topic loopt zo ook voor geen meter: Javier Zanetti: Il capitano. De beste rechtsback deel 1
Eerst die enorme kutopeningspost maar eens weg lijkt me.
Pff, , mijn perfecte grap daar weghalen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
De enige ontopic post in dat topic is van DAM hoor, snap het probleem niet?
Nee, niet tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:
Verlies Ajax
Is er dan niemand van de blauwe brigade online
Dank je, aangepast.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Ajax - Slavia Praag #5. Komt wel goed.
Welk kliekje? Ik heb gewoon geëdit en genote hoor. Geen ban waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zjroentje zit zeker in het kliekje en wordt weer het handje boven het hoofd gehouden.
Geen idee, was benieuwd door wie en hoe er gehapt zou worden. 14.gifquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
Welk kliekje?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, was benieuwd door wie en hoe er gehapt zou worden. 14.gif
Het is weer hetzelfde liedje ja. Geband worden en er niks van leren. Natuurlijk heeft hij een rare manier van discussieren en gaat hij niet in op goede argumenten, maar nogmaals, daar kunnen wij nog niets mee. Als DAM persoonlijk wordt (zoals nu af en toe in het Bert van Marwijk topic) dan kunnen wij wél iets doen, en dat zullen wij dan ook doen. BIj meerdere keren over de schreef kan ook hij waarschijnlijk wel weer vertrekken, maar dat is nu nog niet het geval.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:29 schreef Doc het volgende:
Naast dat het lachwekkend is dat hij beweert dat er geen quotes gegeven wordt is deze post off-topic en een poging tot een persoonlijke aanval. Tuurlijk kan deze beetje rare poster genegeerd worden, maar ik denk dat het beter is dat hij zich OF gedraagt OF niet meer hier kan posten.
As you wish.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan dicht: Volg hier de Nederlanders in buitenlandse competities # 2
Verder in: Volg Nederlanders in buitenlandse dienst seizoen 2007-2008
Primaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:52 schreef koningdavid het volgende:
Deze kan dicht: Het Oranje van de toekomst-topic
Heb al deel 2 geopend. De oude was nog niet vol maar ik dacht dat het wel mooi was om voor een nieuw seizoen een nieuw topic te openen, dus vandaar.
Had ik hem dan vol moeten spammen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
beetje overdreven met nog 17 posts te gaan maar vooruit
Slappe zakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef RayMania het volgende:
Wij zijn helemaal van ons apropo door dat gescheld, begrijp dat dan.
Bedankt. Ik zag hem zonet nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef RayMania het volgende:
Deze: Live Eredivisieverslagen topic 07-08 #1: Het nieuwe seizoen
Was terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
NEC-Nijmegen #17 O ja jo? DeFranseSlag is terug
quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
Kan er in topics (vooral liveverslagen) in de TT worden gezet dat er gifjes zijn?
Aangezien Raymania ze post lijkt me dat niet zo moeilijk maar wel praktisch
Uitslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef RayMania het volgende:
Waarom? Dat wordt al sinds november 2006 gedaan en je bent de eerste die klaagt. Als je geen uitslagen etc wilt weten moet je niet in VBL komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |