Ik wist wel dat Johan een vrouw wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Op MSN :
Esther says:
en als je niet scoort dan win je niet
![]()
Da's wel een beetje jammer jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Het lijkt er wel op"
Tyf toch een eind op man. Dit was een schwalbe pur sang.
Te genant inderdaad. Alsof je dan iets gepresteerd hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef DrDentz het volgende:
En dat sneue gejuich van Suarez..
Ja sorry dat ze een terugwedstrijd hebben. Als Danny dit topic had geopend had je hetzelfde gezegd ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef zjroentje het volgende:
-
Niet zeuren maar Suarez bedanken. Was een goedmakertje na zijn schwalbe en gejuich daarna!quote:
Alleen bij het Nederlands elftal is het ons. In alle andere gevallen (zeker bij Ajax) wil ik hier niet bij genoemd wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Cheiron het volgende:
"Legio kansen". Fuck, heb ik weer naar de verkeerde wedstrijd zitten kijken.
En onze strafschop was ook geen strafschop. Karma Henk, Karma.
Nee, die keeper van Slavia.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over Suarez ? De beste man van het veld.
Precies dat had ik ook. Met zo'n schuine aanloop kun je bijna niet in e rechter hoek schieten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
De keeper ligt al in de hoek voordat ie schiet... je kon aan de aanloop al zien waar ie heen ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |