Ik wist wel dat Johan een vrouw wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Op MSN :
Esther says:
en als je niet scoort dan win je niet
![]()
Da's wel een beetje jammer jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Het lijkt er wel op"
Tyf toch een eind op man. Dit was een schwalbe pur sang.
Te genant inderdaad. Alsof je dan iets gepresteerd hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef DrDentz het volgende:
En dat sneue gejuich van Suarez..
Ja sorry dat ze een terugwedstrijd hebben. Als Danny dit topic had geopend had je hetzelfde gezegd ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef zjroentje het volgende:
-
Niet zeuren maar Suarez bedanken. Was een goedmakertje na zijn schwalbe en gejuich daarna!quote:
Alleen bij het Nederlands elftal is het ons. In alle andere gevallen (zeker bij Ajax) wil ik hier niet bij genoemd wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Cheiron het volgende:
"Legio kansen". Fuck, heb ik weer naar de verkeerde wedstrijd zitten kijken.
En onze strafschop was ook geen strafschop. Karma Henk, Karma.
Nee, die keeper van Slavia.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over Suarez ? De beste man van het veld.
Precies dat had ik ook. Met zo'n schuine aanloop kun je bijna niet in e rechter hoek schieten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
De keeper ligt al in de hoek voordat ie schiet... je kon aan de aanloop al zien waar ie heen ging
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong als je dan een return topic maak
- datum
- tijd
- logo's
Enzo
Dat is waar, jullie zouden het al opgeven na een 0-1.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zou vandaag ook gewoon 4-0 worden. Zelfs na deze wedstijd is je Ajax-ego nog aan het typen.![]()
Meen je dat ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Vorig jaar met Sneijder kwamen ze er ook niet door de voorronde
Misschien bij Slavia zelf? Die middenvelders zitten morgen gewoon weer bij hun vrouwke aan tafel met de warme hap, zo'n tikkende klok op de achtergrond en daarna rustig het krantje lezen aangezien internet en dergelijke daar nog niet doorgedrongen is. Laat staan dat die speler weet waar hij de avond er voor gespeeld heeft. Die gasten koop je dus voor een paar stuivers en wat pakken Ajax koffie zo weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef DarkShine het volgende:
Kan Ajax nog iemand wegkopen / arbitreren bij een andere club voor het middenveld?
Pas op, het is de moraalridder.quote:
Boussoufa en Defour willen nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef DarkShine het volgende:
Kan Ajax nog iemand wegkopen / arbitreren bij een andere club voor het middenveld?
De vergelijking is helaas treffend..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
How to become Feyenoord in some easy steps:
A) Sell two of your best players (Kuyt + Kalou vs Sneijder + Babel)
B) Buy one of the revelations of a mediocre club and pretend that he can become a key player immediately (Buys vs Kennedy)
C) Buy only players for the depth of your squad and from mediocre clubs(Bosschaart, vd Berg, Tiendalli vs Delorge, Rommedahl, Urzaiz en held Colin)
0-5 dan Daarom zijn wij Ajax. Al die azijpisers. Hebben jullie het krachtsverschil niet gezien. ? Kansenverhouding 10-1. Komt wel goed. Zoveel pech kun je niet blijven houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Rossoneri het volgende:
Wees nu maar voorzichtig met die uitspraken van ''ach, uit maken we er 4'', uitstel van executie.
kut ajax![]()
![]()
Weer typisch ajax dit moet ik bekennen.
Wat een gemisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
En Medunjanin gaat niet naar Ajax.
Wat is er mis met dezequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong waar blijft die fatsoenlijke OP?!
Ik spreek jou over 2 weken wel weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-5 dan Daarom zijn wij Ajax. Al die azijpisers. Hebben jullie het krachtsverschil niet gezien. ? Kansenverhouding 10-1. Komt wel goed. Zoveel pech kun je niet blijven houden
Geen tijd, datum , stadion, plaats, logo's enzquote:
Zo is het ! stomme tong die weer de 1e wilt zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast in Ajax - Slavia #5. Al twee pagina's nabeschouwing van de eerste wedstrijd.
Open maar een nieuwe 'Slavia Praag- Ajax' met een fatsoenlijke OP.
Dat zou aanvoerder volgens mij ook doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast in Ajax - Slavia #5. Al twee pagina's nabeschouwing van de eerste wedstrijd.
Open maar een nieuwe 'Slavia Praag- Ajax' met een fatsoenlijke OP.
geen ultimatum van 3 uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Namens FC Den Bosch wil ik een bod van 126.50 doen op Collin en Urzaiz.
Maakt mij niet uit wie het doetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat zou aanvoerder volgens mij ook doen.
Tsjah zelfde contreien he,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Suarez is de nieuwe Rosales met zijn vallende ziekte.
Hij was eigenlijk ook al gestopt met voetbalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind die Urzaiz echt helemaal niets...... wat moet je ermee... Had dan een echte spelbreker gehaald....
20 minuten genoeg tijd om een oordeel te hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind die Urzaiz echt helemaal niets...... wat moet je ermee... Had dan een echte spelbreker gehaald....
De nieuwe Dennis Bergkamp. En ja je mag me aan deze uitspraak herinnerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl.
Spelbreker?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Jij maakt je ook keer op keer weer belachelijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nieuwe Dennis Bergkamp. En ja je mag me aan deze uitspraak herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |