Wat is er mis met dezequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong waar blijft die fatsoenlijke OP?!
Ik spreek jou over 2 weken wel weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-5 dan Daarom zijn wij Ajax. Al die azijpisers. Hebben jullie het krachtsverschil niet gezien. ? Kansenverhouding 10-1. Komt wel goed. Zoveel pech kun je niet blijven houden
Geen tijd, datum , stadion, plaats, logo's enzquote:
Zo is het ! stomme tong die weer de 1e wilt zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast in Ajax - Slavia #5. Al twee pagina's nabeschouwing van de eerste wedstrijd.
Open maar een nieuwe 'Slavia Praag- Ajax' met een fatsoenlijke OP.
Dat zou aanvoerder volgens mij ook doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast in Ajax - Slavia #5. Al twee pagina's nabeschouwing van de eerste wedstrijd.
Open maar een nieuwe 'Slavia Praag- Ajax' met een fatsoenlijke OP.
geen ultimatum van 3 uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Namens FC Den Bosch wil ik een bod van 126.50 doen op Collin en Urzaiz.
Maakt mij niet uit wie het doetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat zou aanvoerder volgens mij ook doen.
Tsjah zelfde contreien he,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Suarez is de nieuwe Rosales met zijn vallende ziekte.
Hij was eigenlijk ook al gestopt met voetbalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind die Urzaiz echt helemaal niets...... wat moet je ermee... Had dan een echte spelbreker gehaald....
20 minuten genoeg tijd om een oordeel te hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind die Urzaiz echt helemaal niets...... wat moet je ermee... Had dan een echte spelbreker gehaald....
De nieuwe Dennis Bergkamp. En ja je mag me aan deze uitspraak herinnerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl.
Spelbreker?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Jij maakt je ook keer op keer weer belachelijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nieuwe Dennis Bergkamp. En ja je mag me aan deze uitspraak herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |