Dan moet hij eerst voldoende herstellen van zn dubbele beenbreuk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:49 schreef Vicenzo het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor die Patrick Gerritsen een kans krijgt. Valt me toch behoorlijk vaak in positieve zin op bij Twente.
Goede, was ik inderdaad vergeten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef waterreus23 het volgende:
Tim Krul is een 18 jarige doelman, en momenteel tweede keeper bij Newcastle United. Die mag ook abslouut op het lijstje
Quincy Owusu-Abeyie van Spartak Moskouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede, was ik inderdaad vergeten!![]()
Die is 2e keeper omdat alle andere keepers geblesseerd zijn, daarnaast 'loopt' hij er ook niet lekker bijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef waterreus23 het volgende:
Tim Krul is een 18 jarige doelman, en momenteel tweede keeper bij Newcastle United. Die mag ook abslouut op het lijstje
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie van Spartak Moskou
Hij gaat nog kiezen tussen Canada en Nederland.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef Tali-banaan het volgende:
De Guzman, is dat geen canadees?
Tja, maar ik mag aannemen dat ... Tenminste dat lijkt me behoorlijk logisch als je sportief zo hoog mogelijk wil presteren. Al is 't niveau van beide landen momenteel natuurlijk ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:18 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij gaat nog kiezen tussen Canada en Nederland.
Rechtsback is hij matig, als centrale verdediger heeft hij vaak genoeg bewezen dat hij daar uitstekend uit te voeten kan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef nightfall het volgende:
haal heitinga er maar af,. die heeft inmiddels wel bewezen dat er niet meer inzit.
Shit, ook vergeten ja.quote:
Doe maar Sankoh op die positie (al hij eenmaal Nederlander is, waar ik wel op hoop)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rechtsback is hij matig, als centrale verdediger heeft hij vaak genoeg bewezen dat hij daar uitstekend uit te voeten kan.
Wat is hij nu dan? Ghanees?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar Sankoh op die positie (al hij eenmaal Nederlander is, waar ik wel op hoop)
Een echte Hollandse naam.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Reza Ghoochannejhad (SC-Heerenveen)
Sierra Leonequote:
shit hey komt er een onder een steen vandaanquote:
Ah, ik dacht dat hij al 24 was, maar hij is nog 23. Ik ga hem op de lijst zetten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef neilpad het volgende:
Gijs Luirink. Prima U21 EK gespeeld afgelopen zomer, jammer voor AZ dat hij nu geblesseerd is.
Waarom moet ik een wissel van SC Heerenveen kennen waar meer dan de helft van de Nederlandse bevolking nog nooit van heeft gehooord?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:34 schreef Flashwin het volgende:
[..]
shit hey komt er een onder een steen vandaan![]()
En daarna een basisplek afdwingen. Ik vind die eerste opstelling wel erg vanuit Ajax-oogpunt trouwens. Huntelaar, Emanuelson en Sneijder of van der Vaart ok, maar De Jong en Heitinga zie ik nou niet echt als onze beste spelers in de toekomst. Dan eerder Luirink en Schaars of Mendes da Silva zelfs. Voor de rest wel een aardige lijst aan spelers trouwens, alleen op rechtsback een beetje dun bezet, maar misschien dat daar nog wat doorbreekt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst voldoende herstellen van zn dubbele beenbreuk.
Davids in het zelfde rijtje als Buijs plaatsen..die feyenoorders zijn echt helemaal de weg kwijtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heitinga
Dan mogen Davids, Buijs en Altheer er ook wel bij
Slory en Boulah zijn al 24. Zijn de Drost-broertjes grote talenten? Ik had het idee dat ze een beetje tegenvielen, kan een Heerenveen-fan mij hier misschien meer over vertellen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:41 schreef Solstice het volgende:
*edit* ik mis Slory(Excelsior), Drost(Heerenveen), Boulahrouz(Chelsea) en El-Hamdaoui(Willem II) nog.
Hij heeft het over Lorenzo, vriend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Davids in het zelfde rijtje als Buijs plaatsen..die feyenoorders zijn echt helemaal de weg kwijt
Buijs mag de schoenveters van Heitinga nog niet eens strikken, bovendien is Buijs volgens mij al 24.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heitinga
Dan mogen Davids, Buijs en Altheer er ook wel bij
Dat is een Belg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:32 schreef jors het volgende:
tom de mul heeft ook kans denk ik
Toegevoegd!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
rechtsback paul verhaegh?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat bedoel je met dat dik gedrukte? Dat ze boven aan jou lijstje staan? Of hoe moet ik dat zien?
Zucht, noem de alternatieven dan wijsneus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heitinga en de Jong dik gedrukt......
Volgens mij wil jij nooit meer europees of wereldkampioen worden, grapjas![]()
Dat hele rijtje wat onder die 2 spelers staat zijn nog betere alternatieven. Als Heitinga toch zo super goed is centraal achterin, waar speelt hij dan rechtsback? Waarom speelt bij ajax Vermaelen dan centraal en niet hij?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht, noem de alternatieven dan wijsneus.
Heitinga is in het centrum een prima verdediger met veel ervaring, zeker gezien zijn leeftijd. Hoeveel verdedigers uit de eredivisie kunnen zeggen dat ze ooit Henry en Inzaghi uit de wedstrijd hebben gespeeld?
De Jong is nog niet in erg goede doen nee, maar gezien zijn leeftijd en het niveau waarop hij wekelijks (nu is hij geblesseerd) acteert is veelbelovend.
Waarom speelt Heitinga nu niet in het centrum?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hele rijtje wat onder die 2 spelers staat zijn nog betere alternatieven. Als Heitinga toch zo super goed is centraal achterin, waar speelt hij dan rechtsback? Waarom speelt bij ajax Vermaelen dan centraal en niet hij?
Heitinga word nu al 4 jaar lang een talent genoemd, maar ik vond hem 4 jaar geleden beter spelen als nu. Er zit geen progressie in die jongen. Kijk naar de echte sterren zoals van Persie, Robben, Sneijder, Huntelaar, Aissati en de Guzman hoe snel die groeien. Heitinga staat al 4 jaar stil in zijn groei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |