Het is idd wel een beetje een jankertje geworden in het veld, veel vallen, beetje zeuren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het veld natuurlijk al met veel te vaak die ongepaste en onnodige misbaar en ik vind het jammer dat hij wat mopperig overkomt en niet altijd veel spelvreugde uitstraalt terwijl het zo'n begenadigd voetballer is. Ik heb Chelsea als keuze ook nooit zo begrepen.
Wat een onzin. Waar haal je het vandaan dat hij ongelukkig is bij Chelsea? Alles wat ik van hem zie of hoor wijst op het tegenovergestelde. Hij wil zelfs z'n contract verlengen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef Devano het volgende:
Robben is daar duidelijk ongelukkig. En inderdaad, met de komst van Malouda zal hij er niet ineens meer zin in hebben gekregen om in Londen te blijven.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:
gaat alle verdedigers in de Primera Division voorbij razen![]()
ALS hij al naar Madrid gaat, Mourinho heeft aangegeven hem niet aan Madrid te willen verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:
gaat alle verdedigers in de Primera Division voorbij razen![]()
Daar doet ie dan wel verdomd lang over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
. Hij wil zelfs z'n contract verlengen.
Hoeveel procent krijgt PSV(en Groningen(?)) ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:
voor veel geld naar Real graag!
denk dat hij zelf maar al te graag een nieuwe uitdaging bij de grootste club van de wereld aangaat hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ALS hij al naar Madrid gaat, Mourinho heeft aangegeven hem niet aan Madrid te willen verkopen.
Dat is gewoon standaard bij Chelseaquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar doet ie dan wel verdomd lang over.
We zullen zien. Als je Chelsea moet geloven gaan ze hem niet verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
denk dat hij zelf maar al te graag een nieuwe uitdaging bij de grootste club van de wereld aangaat hoor![]()
Heb het gevoel dat het een beetje wegsluipt voor Robben bij Chelsea..
Groningen krijgt 2,5% van de transfersom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoeveel procent krijgt PSV(en Groningen(?)) ?
Deze opmerking gaat ook werkelijk nergens over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Want Chelsea switched geregeld tussen 4-4-2 en 4-3-3, en Robben past beter in 4-3-3 dan Malouda.
In het 4-3-3 systeem komt Robben zowel voor links als rechts heeft hij zijn actie, kan hij zijn snelheid gebruiken en is hij levensgevaarlijk. Tegenstander kan zich dan moeilijk op hem instellen, zo herinner ik mij Wigan (thuis en uit), Porto (uit en thuis), Arsenal en Manchester United, waar Chelsea van 4-4-2 naar 4-3-3 ging, Mourinho Robben inbracht (als hij er al niet instond) en Chelsea meteen een stuk gevaarlijker werd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
De opmerking gaat ook werkelijk nergens over.
Het enige wat Robben voor heeft op Malouda is zijn snelheid. Voor de rest is Malouda een completere speler. Vooral op het gebied van power en teamplay overtreft hij Robben duidelijk. Malouda past gewoon beter bij het elftal Chelsea en de trainer Mourinho dan Robben.
en PSV 1%quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Groningen krijgt 2,5% van de transfersom.
quote:Arjen Robben staat op het punt om zijn carrière voort te zetten in het maagdelijk wit van Real Madrid. Het verschil tussen de vraagprijs van Chelsea en het geboden bedrag van de Madrilenen zou volgens Marca een overbrugbare vijf miljoen euro zijn.
Hoewel trainer José Mourinho vorige week nog liet weten Robben niet te willen laten gaan, is de Londense club bereid om voor 23 miljoen euro de speler alsnog van de hand te willen doen. Reals laatste bod was rond de 18 miljoen euro en de verwachting is dat er aan het einde van deze week een akkoord wordt bereikt over een transferbedrag tussen de 20 en 21 miljoen euro.
Met de komst van Florent Malouda bij Chelsea zag Arjen Robben zijn kansen op speelminuten fors slinken. Een avontuur bij Real Madrid ziet hij dan ook wel zitten. "Wie wil er niet spelen voor Real Madrid? Mijn zoon wil spelen voor een club die kans heeft op het winnen van de Champions League en Real is één van hen", aldus zaakwaarnemer en vader Hans Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |