Het is idd wel een beetje een jankertje geworden in het veld, veel vallen, beetje zeuren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het veld natuurlijk al met veel te vaak die ongepaste en onnodige misbaar en ik vind het jammer dat hij wat mopperig overkomt en niet altijd veel spelvreugde uitstraalt terwijl het zo'n begenadigd voetballer is. Ik heb Chelsea als keuze ook nooit zo begrepen.
Wat een onzin. Waar haal je het vandaan dat hij ongelukkig is bij Chelsea? Alles wat ik van hem zie of hoor wijst op het tegenovergestelde. Hij wil zelfs z'n contract verlengen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef Devano het volgende:
Robben is daar duidelijk ongelukkig. En inderdaad, met de komst van Malouda zal hij er niet ineens meer zin in hebben gekregen om in Londen te blijven.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:
gaat alle verdedigers in de Primera Division voorbij razen![]()
ALS hij al naar Madrid gaat, Mourinho heeft aangegeven hem niet aan Madrid te willen verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:
gaat alle verdedigers in de Primera Division voorbij razen![]()
Daar doet ie dan wel verdomd lang over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
. Hij wil zelfs z'n contract verlengen.
Hoeveel procent krijgt PSV(en Groningen(?)) ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:
voor veel geld naar Real graag!
denk dat hij zelf maar al te graag een nieuwe uitdaging bij de grootste club van de wereld aangaat hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ALS hij al naar Madrid gaat, Mourinho heeft aangegeven hem niet aan Madrid te willen verkopen.
Dat is gewoon standaard bij Chelseaquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar doet ie dan wel verdomd lang over.
We zullen zien. Als je Chelsea moet geloven gaan ze hem niet verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
denk dat hij zelf maar al te graag een nieuwe uitdaging bij de grootste club van de wereld aangaat hoor![]()
Heb het gevoel dat het een beetje wegsluipt voor Robben bij Chelsea..
Groningen krijgt 2,5% van de transfersom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoeveel procent krijgt PSV(en Groningen(?)) ?
Deze opmerking gaat ook werkelijk nergens over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Want Chelsea switched geregeld tussen 4-4-2 en 4-3-3, en Robben past beter in 4-3-3 dan Malouda.
In het 4-3-3 systeem komt Robben zowel voor links als rechts heeft hij zijn actie, kan hij zijn snelheid gebruiken en is hij levensgevaarlijk. Tegenstander kan zich dan moeilijk op hem instellen, zo herinner ik mij Wigan (thuis en uit), Porto (uit en thuis), Arsenal en Manchester United, waar Chelsea van 4-4-2 naar 4-3-3 ging, Mourinho Robben inbracht (als hij er al niet instond) en Chelsea meteen een stuk gevaarlijker werd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
De opmerking gaat ook werkelijk nergens over.
Het enige wat Robben voor heeft op Malouda is zijn snelheid. Voor de rest is Malouda een completere speler. Vooral op het gebied van power en teamplay overtreft hij Robben duidelijk. Malouda past gewoon beter bij het elftal Chelsea en de trainer Mourinho dan Robben.
en PSV 1%quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Groningen krijgt 2,5% van de transfersom.
quote:Arjen Robben staat op het punt om zijn carrière voort te zetten in het maagdelijk wit van Real Madrid. Het verschil tussen de vraagprijs van Chelsea en het geboden bedrag van de Madrilenen zou volgens Marca een overbrugbare vijf miljoen euro zijn.
Hoewel trainer José Mourinho vorige week nog liet weten Robben niet te willen laten gaan, is de Londense club bereid om voor 23 miljoen euro de speler alsnog van de hand te willen doen. Reals laatste bod was rond de 18 miljoen euro en de verwachting is dat er aan het einde van deze week een akkoord wordt bereikt over een transferbedrag tussen de 20 en 21 miljoen euro.
Met de komst van Florent Malouda bij Chelsea zag Arjen Robben zijn kansen op speelminuten fors slinken. Een avontuur bij Real Madrid ziet hij dan ook wel zitten. "Wie wil er niet spelen voor Real Madrid? Mijn zoon wil spelen voor een club die kans heeft op het winnen van de Champions League en Real is één van hen", aldus zaakwaarnemer en vader Hans Robben.
Anders spant hij gewoon een arbitrage zaak aanquote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef Grulez het volgende:
Die gaat wel naar Madrid.
De Nis? gast...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik hoop dat hij naar Real gaat. Samen met De Nis![]()
Nistelrooy + Robben vs Eto'o + Messi![]()
heheh idd. Madrid en Chelsea is als Milan en Veendam.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Anders spant hij gewoon een arbitrage zaak aan.
minimaal evenveel volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
Groningen vangt 2,5%
Wat PSV vangt weet ik eigenlijk niet.
leuk voor zequote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
Groningen vangt 2,5%
Wat PSV vangt weet ik eigenlijk niet.
http://www.fcgroningen.nl/index.php?page=nieuws.php?ID=5946
Goede kans dat dit klopt verder, maar dan vind ik het een blunder van Chelsea om hem te verkopen. Goede buitenspelers zijn moeilijk te vinden, en Chelsea zit niet echt om het geld verlegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik van NOS-teletekst. Zou wel een blunder zijn als het niet klopt.
1.5%quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:31 schreef Solstice het volgende:
[..]
1 % dus maar, heeft ook maar 2 seizoenen bij PSV gespeeld, dus dat is ook logisch.
Volgens Daily Mail althans..quote:Robben set to snub Madrid and sign new Chelsea deal
Arjen Robben is expected to end nearly six months of speculation about his future by signing a new five-year contract at Chelsea worth £80,000 a week.
Sportsmail can reveal the Holland winger is on the verge of committing himself to the club after agreeing the figures with Chelsea chief executive Peter Kenyon. Robben, 23, has been the subject of intense interest from Real Madrid for the past six months and despite posturing from the Spanish champions, Chelsea have yet to receive an offer.
de laatste jaren tellen toch zwaarder?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:31 schreef Solstice het volgende:
[..]
1 % dus maar, heeft ook maar 2 seizoenen bij PSV gespeeld, dus dat is ook logisch.
quote:'Chelsea blokkeert transfer Robben naar Real'
Hoewel Chelsea al in onderhandeling was met Real Madrid over de transfersom, is de Engelse club tot het inzicht gekomen dat het Arjen Robben toch niet wil laten gaan. Volgens De Telegraaf is de Oranje-international veroordeeld tot nog een seizoen op Stamford Bridge.
Coach José Mourinho verklaarde de afgelopen week al een aantal malen dat hij Robben liever niet zag vertrekken. Volgens de Portugees is de 23-jarige linkspoot de enige speler in zijn selectie die met een individuele actie een wedstrijd kan beslissen.
Ook de Londense clubleiding is er nu van overtuigd dat het beter is Robben voor Chelsea te behouden, ondanks het feit dat hij zijn tot medio 2009 doorlopende contract niet wil verlengen.
Tijdens het trainingskamp dat de Engelse club momenteel in de Verenigde Staten belegt, hebben het bestuur en Mourinho volgens De Telegraaf geprobeerd Robben weer aan de onderhandelingstafel te krijgen. De 29-voudig international zou echter ontstemd zijn dat zijn felbegeerde transfer naar Real Madrid geen doorgang vindt.
bron: VI
De Nisquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik hoop dat hij naar Real gaat. Samen met De Nis![]()
Nistelrooy + Robben vs Eto'o + Messi![]()
Ja die 5 en een kwart wedstrijd die hij speelt per seizoen is hij echt extreem gevaarlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 11:10 schreef Dos37 het volgende:![]()
hrt gaat dus allemaal niet door, jammer had Robben wel kunnen missen in de PL
Drenthe moet 13 miljoen kosten, volgens Rijmond zijn de clubs al akkoord.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Marca meldt dat Robben én Drenthe woensdag worden gepresenteerd.
Ze hebben in Marca al eerder gezegd dat Drenthe gekocht was. Zolang de NOS niks meldt geloof ik het nog niet. Zie het ook nog wel gebeuren dat geen van drieën of alleen Reyes komt. Ze roepen daar geloof ik ook al 2 jaar dat Kaka komt, gaat ook nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap er ook geen zak van.
Als je al die artikelen op AS moet geloven dan zien ze in Drenthe de toekomstig opvolger van Roberto Carlos.![]()
Robben voor op de linker vleugel..
-----------------Ruud------------------
Robben-----------------------Robinho
Ik weet ook verder niet wat ze nu precies willen.
Ik snap die aankoop van Drenthe niet zo goed.
Ze willen trouwens ook Ballack nog kopen
http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/contentid=95763/sc=95f206quote:'De laatste linksbuiten is een softie'
13/8/2007 9 :00
Als je er toevallig niet moet zijn, kom je er nooit. In Lutjewolde, Onderdendam of Sint Annerhuisjes. De eindbestemming was Bedum, een dorp in de schaduw van Groningen. In de danszaal van de dorpskroeg aan het Boterdiep stond een forum gepland. De kroegbaas was idolaat van Willy DeVille en zijn zaal liep vol voor de in Groningen wereldberoemde gespreksleider Piet van Dijken, FC Groningen-directeur Hans Nijland, Hans Robben, zaakwaarnemer en vader van Arjen, en ondergetekende. Het was een gezellige middag in de provincie, maar de schijnheilige uitspraken van Hans Robben zijn me altijd bijgebleven. Ik begrijp heel goed dat de vader van de beste Nederlandse linksbuiten niet lang hoeft na te denken als het kapitaalkrachtige Chelsea zijn zoon een vijfjarig contract aanbiedt, waardoor Arjen in één klap multimiljonair is. Zo’n kans pak je, daar hoeft niemand zich voor te schamen. Die middag in Bedum probeerde vader Robben zijn dorpsgenoten echter wijs te maken dat hij en zijn zoon louter sportieve argumenten hadden gehanteerd om uiteindelijk voor Chelsea te kiezen. Geld had geen enkele rol gespeeld.
Piet van der Kuil, Willy Schmidt, Bart Carlier, Cor Luiten, Joop Janssen, Jan Hoekema, Dick Bosschieter, Gerard Gruisen, Gerrie Clement; als kwajongen adoreerde ik linksbuitens. Iedere club beschikte wel over een grillige nummer 11. Een begenadigde linkspoot die met een individuele actie buitenom passeerde, de achterlijn haalde en een goede voorzet in huis had. Coen Moulijn en Piet Keizer staken met kop en schouders boven die anderen uit. Rob Rensenbrink was ook een klasse apart. Voor de linksbuiten ging ik naar het voetballen. Een volgende generatie leverde Bert van Marwijk, Henk Vleeming, Ad Vermolen, Hans Bassant, Bob van Rijssel, Theo van Doorneveld, Kees Aarts en Dries Boszhard op. Ik was helaas een gemankeerde linksbuiten. Goed bij de amateurs, maar te licht voor de top. In 1966 kwam ik mezelf tegen bij Go Ahead, destijds nog een topclub. Ik kan er trouwens heel goed mee leven, van frustraties is geen sprake, want Cor Adelaar was gewoon veel beter. Op basis van een goede instelling dien je dan je tijd uit op een wat lager niveau, maar de linksbuiten van wie ik droomde ben ik nooit geworden. Intussen is de klassieke nummer 11, met krijt aan de schoenen, bijna uitgestorven. Door de tactische grillen en ingewikkelde spelsystemen hebben de trainers in hun gevecht om te overleven de linksbuiten bijna uitgeroeid.
Arjen Robben, geboren 23 januari 1984 in Bedum, is de laatste echte linksbuiten. Hij viel bij VV Bedum zo op, dat hij gekozen werd voor Oranje Onder-14, -15 en -16. Hij was een modelkind, want zijn resultaten op school leden niet onder zijn hobby. Hij ergerde zich wel aan de houding van medespelers uit de Randstad. ‘Je had te maken met groepjes jongens die elkaar kenden van hun clubs uit het westen. Ze hadden een grote mond en het liefst wilden ze dat je naar hen luisterde. Ik had daar een hekel aan. Dat die jongens wat gebekter waren dan spelers uit de rest van Nederland was niet erg, maar je moest je bij mij toch echt op het veld bewijzen als je de leider wilde zijn.’
Arjen snoerde ze allemaal de mond. Hij ging naar FC Groningen, waar zijn vader jeugdtrainer was. Als jongen van zestien viel hij in tegen RKC Waalwijk en na een invalbeurt tegen De Graafschap debuteerde hij in de basis tegen Feyenoord. Een paar maanden later contracteerde PSV hem al. Een jury bestaande uit Johan Cruijff, Marco van Basten, Frank Rijkaard, Johan Neeskens, Guus Hiddink, Martin Jol en Wim Jonk koos hem als Talent van het Jaar. En bondscoach Dick Advocaat liet hem in Oranje debuteren. Het leek wel een sprookje. Hans Robben: ‘Als kind wilde Arjen overal de beste in zijn. Hij werd op school schaak-, dam- en volleybalkampioen en was een goed tennisser en turner. Als hij voor een proefwerk een 6 haalde, ging hij zo hard studeren, dat hij de volgende keer een 8 of een 9 haalde. Bij het voetballen, hetzelfde verhaal. Hij wilde zichzelf continu verbeteren.’ Ook Ajax wilde de talentvolle linksbuiten contracteren, maar in het kielzog van zijn zoon profileerde vader Hans zich ook steeds nadrukkelijker als zaakwaarnemer. Het bekende Popie Jopie-taalgebruik van Leo Beenhakker viel helemaal verkeerd in Bedum. Hij noemde moeder Marjo ‘meissie’ en op zijn documentatiemap stond Arjan in plaats van Arjen. Omdat de aanbieding van PSV ook beter was, vertrok Arjen met vriendin Bernadien naar Eindhoven.
Bij PSV kreeg Arjen voor het eerst met tegenslag te maken. Er werd een tumor uit een testikel verwijderd. In Eindhoven ontstonden bovendien de eerste irritaties. Guus Hiddink had moeite met het kinderachtige gedrag van zijn linksbuiten die zich voortdurend theatraal liet vallen en bij scheidsrechters om gele kaarten voor tegenstanders vroeg. Voorzitter Harry van Raaij ergerde zich vooral aan het gedrag van vader Hans die gefixeerd bleek op geld. In zijn biografie haalt de doorgaans vriendelijke voorzitter hard uit naar vader en zoon, omdat ze na de miljoenentransfer naar Chelsea nog zeurden over een onbeduidende premie, omdat Arjen een bepaald aantal wedstrijden in de basis had gestaan. Intussen bleef senior in de media hypocriete teksten uitkramen. ‘Geld is belangrijk, maar ik kan me niet voorstellen dat het in de toekomst bepalend zal zijn voor Arjen.’ Nu Real Madrid geïnteresseerd is, zullen ze in Spanje smullen van eerdere quotes van de zaakwaarnemer. ‘Neem Real Madrid. Wat moet een jonge voetballer daar gaan doen? Ieder jaar komen er een paar sterren bij. Lijkt me niet prettig. Vroeger gingen we altijd op vakantie in Spanje. Vanaf de eerste keer dat we in Barcelona Camp Nou bezochten is Arjen helemaal gek van die club.’
Manchester United was ook een favoriete club van de familie Robben. Manager Sir Alex Ferguson reageerde woedend toen de gehate tabloids groot openden met de komst van de nieuwe aankoop, omdat vader Robben het aankondigde. Maar de ontvangst in Manchester was zakelijk en gereserveerd, waardoor de familie gepikeerd terugkeerde naar Nederland. De trip naar Chelsea werd dan ook angstvallig verzwegen. Daar werd een miljoenendeal afgerond door Hans Robben en zijn adviseur en fiscalist Ton Smit. De clubleiding in Londen was verbijsterd toen Hans na het afsluiten van een droomcontract begon te drammen over gratis seizoenkaarten. Intussen hebben vader en zoon zichzelf helemaal afgebrand bij Chelsea. Hans wordt gezien als een notoire zeurpiet, terwijl zijn medespelers Arjen als een softie typeren. De publieke opinie heeft zich tegen hem gekeerd vanwege zijn schwalbes die in Engeland niet gewaardeerd worden. De spelers ergeren zich vooral aan de voortdurende pijntjes waarmee hij heeft te kampen. Arjen is de helft van het jaar geblesseerd, maar de medische staf vermoedt dat die blessures vooral tussen zijn oren zitten. Andere spelers laten zich voor belangrijke wedstrijden injecteren om te kunnen spelen, maar Arjen haakt bij het minste of geringste af. Hij wordt niet langer gerespecteerd als een volwassen prof en het is ook geen toeval dat hij opvallend vaak niet in de basis staat.
Arjen Robben is de laatste echte Nederlandse linksbuiten. Aan talent ontbreekt het hem niet, maar zijn wedstrijdinstelling staat in geen enkele verhouding tot zijn salaris. Het publiek ergert zich, zijn medespelers nemen hem niet serieus en zijn trainer heeft geen vertrouwen meer in hem. Voor een speler met zoveel mogelijkheden is dat een afgang. Ik hoop dat hij in een nieuwe omgeving eindelijk een grote jongen en een groot voetballer wordt.
Johan Derksen
quote:After presenting/displaying to Sneijder and Drenthe, the next objective of Real Madrid is to tie to Arjen Robben. According to the daily MARK in the edition informs into this Tuesday, the white club hopes yes of the Chelsea shortly to finish thus with one of ' culebrones' of the summer. Real Madrid began offering to summer principle numbers around twenty million euros, while the Chelsea requested almost forty. The madridista supply already is over thirty million and seems that Abramovich could accept it.
The player already has said to him to the Chelsea that is wanted to march and to thus Mourinho knows it, that in the last started off it does not have counted with the Dutch. The end would be the fourth Dutch in the group of the Real Madrid and third that files east summer. In addition, it would suppose the sour cherry to the project and Calderón would fulfill one of its electoral promises.
Zal inderdaad niet zo zijn. Maar zoals de Snor ook al zegt, is hij wel elke keer geblesseerd? Hij is in potentie een van de beste Nederlandse voetballers, maar het komt er niet vaak genoeg uit. Ik weet natuurlijk niet wat Robben voelt, maar is hij misschien niet 'hard' genoeg voor de absolute top?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
En bij Realzal hij ineens minder geblesseerd zijn? Wat een onzin.
Het Spaanse spel past veel meer in zijn speelstijl. Robben hoeft in Engeland maar een man voorbij te zijn en hij wordt al weer neergeschoffeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
En bij Realzal hij ineens minder geblesseerd zijn? Wat een onzin.
Snor heeft dit keer gewoon gelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo niet dan? Bij PSV had hij blessures, bij Chelsea heeft hij blessures en dan ineens niet meer?
En Derksen lult maar wat. Afgelopen CL-halve finale was Robben ook niet 100%, maar zei Robben tegen Mourinho dat hij zoveel wilde spelen als hij kon, en hij beschikbaar was, als hij hem nodig had. Vervolgens speelde hij een goede verlenging met zn blessure, alleen miste hij helaas een penal.
Hij loopt lang niet alle blessures op door een tackle, hoor. Hij heeft een redelijk laag belastingsniveau. Die blessures ontstaan ook door verkeerd te landen bij een kopduel of tijdens een training. In Spanje lopen ook genoeg harde verdedigers rond, dus daarvoor hoef je er niet heen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het Spaanse spel past veel meer in zijn speelstijl. Robben hoeft in Engeland maar een man voorbij te zijn en hij wordt al weer neergeschoffeld. Hij kan beter in een land gaan voetballen met passie in plaats van in een competitie waar het voornamelijk om fysieke werk draait. Zo simpel is dat.
Als Chelsea trouwens Alves nog wil mogen ze wel opschieten, Real Madrid is ook al zeer geïnteresseerd naar zijn diensten. Dan moet je Robben maar laten gaan Mourinho
Toch past hij beter in Spanje. In Engeland is het na een flitsend begin alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij loopt lang niet alle blessures op door een tackle, hoor. Hij heeft een redelijk laag belastingsniveau. Die blessures ontstaan ook door verkeerd te landen bij een kopduel of tijdens een training. In Spanje lopen ook genoeg harde verdedigers rond, dus daarvoor hoef je er niet heen.
En als Mourinho vindt dat Robben niet nodig is, had Robben nu allang in Madrid gezeten.
Tja, ik kan niet zeggen of het beter zal gaan in Spanje, dat zal hij simpelweg moeten laten zien. Het eerste jaar was tussen de blessures door, zeer indrukwekkend inderdaad. Maar ik vind wel dat hij een completere voetballer is geworden de laatste jaren. En ik ben erg benieuwd hoe hij zou functioneren in de nieuwe stijl die Chelsea in sommigewedstrijden gaat hanteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Toch past hij beter in Spanje. In Engeland is het na een flitsend begin alleen maar bergafwaarts gegaan.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik betwijfel alleen of hij in Spanje ineens wel een heel seizoen fit blijft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Geloof je nou écht dat hij in Spanje meer blessureleed zal kennen dan in Engeland? Serieus je moet wel heel erg betweterig zijn wil je dat denken![]()
Allemaal leuk en aardig dat Mourinho meerdere malen heeft aangegeven Robben gewoon erbij te willen hebben, maar hij speelt echter nooit 3 wedstrijden achter elkaar in de basis. Hij moet ritme opdoen en als Mourinho constant blijft rouleren met zijn buitenspelers kan hij never nooit constant gaan blijven spelen. Zeker niet wanneer je bedenkt dat hij vaak geblesseerd raakt. Dat is simpelweg not done.
Weet jij iets van Beletti naar Chelsea, zoiets zei iemand en wiki meldt het ook http://en.wikipedia.org/wiki/Juliano_Bellettiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef venomsnake het volgende:
zeker weten.. 36 miljoen euro![]()
Daar vangt Grunn 2.5% van..
36??? Serieus? Over een miskoop (qua prijs sowieso) gesproken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef venomsnake het volgende:
zeker weten.. 36 miljoen euro![]()
Daar vangt Grunn 2.5% van..
Tevreden Amin?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef AminBen het volgende:
naar Real Madrid.
Champagne ook in Groningen neem ik aan.
quote:
quote:Robben van Chelsea naar Real
Real Madrid heeft een akkoord bereikt
met Chelsea over de overname van Arjen
Robben.
Robben moet zelf nog met de Madrilenen
tot een akkoord komen en een medische
keuring ondergaan.Volgens de BBC-radio
betaalt de Koninklijke 36 miljoen euro
voor de vleugelspits die in Londen nog
tot medio 2009 onder contract stond.
Real kleurt door de komst van Robben
verder 'oranje'.In de afgelopen weken
trok de Spaanse kampioen eerst Royston
Drenthe en vervolgens Wesley Sneijder
aan.Spits Ruud van Nistelrooij was er
al langer actief.
teletekst
Verrek ja, voor 5.5 miljoen euroquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weet jij iets van Beletti naar Chelsea, zoiets zei iemand en wiki meldt het ook http://en.wikipedia.org/wiki/Juliano_Belletti
4-3-3 Met Heinze-Drenthe-Robben aan de linkerkant?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat een bruut team wordt Real nu met die quatro hollandeses. Robben met Drenthe achter hem wordt erg aantrekkelijk qua spektakel.
Goed ook voor Drenthe dat Heinze komt, nu kan ie exeleren op linkshalf en wordt ie niet afgebrand op zijn defensieve tekortkomingen op linksback omdat die Argentijn daar staat.
Sport 1 abbo maar weer activeren.
9 ton voor Grunn las ik net ergens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Flink cashen voor PSV en Grunn als ex clubs, ofnie?
Denk het wel nu door deze aankoop. Robben kan ook nog als rechtsbuiten gebruikt worden door Schuster, heeft ie zo vaak bij Chelski gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
4-3-3 Met Heinze-Drenthe-Robben aan de linkerkant?
DAM ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Waaghals het volgende:
Robben en Sneijder. Hebben ze mooi twee spelers gekocht die er alleen maar tegen kleine tegenstanders staan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Waaghals het volgende:
Robben en Sneijder. Hebben ze mooi twee spelers gekocht die er alleen maar tegen kleine tegenstanders staan.
Dat zei men 6 jaar geleden vast ook nog over Van Nistelrooy.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Waaghals het volgende:
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat zei men 6 jaar geleden vast ook nog over Van Nistelrooy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |