Tja, ik kan niet zeggen of het beter zal gaan in Spanje, dat zal hij simpelweg moeten laten zien. Het eerste jaar was tussen de blessures door, zeer indrukwekkend inderdaad. Maar ik vind wel dat hij een completere voetballer is geworden de laatste jaren. En ik ben erg benieuwd hoe hij zou functioneren in de nieuwe stijl die Chelsea in sommigewedstrijden gaat hanteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Toch past hij beter in Spanje. In Engeland is het na een flitsend begin alleen maar bergafwaarts gegaan.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik betwijfel alleen of hij in Spanje ineens wel een heel seizoen fit blijft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Geloof je nou écht dat hij in Spanje meer blessureleed zal kennen dan in Engeland? Serieus je moet wel heel erg betweterig zijn wil je dat denken![]()
Allemaal leuk en aardig dat Mourinho meerdere malen heeft aangegeven Robben gewoon erbij te willen hebben, maar hij speelt echter nooit 3 wedstrijden achter elkaar in de basis. Hij moet ritme opdoen en als Mourinho constant blijft rouleren met zijn buitenspelers kan hij never nooit constant gaan blijven spelen. Zeker niet wanneer je bedenkt dat hij vaak geblesseerd raakt. Dat is simpelweg not done.
Weet jij iets van Beletti naar Chelsea, zoiets zei iemand en wiki meldt het ook http://en.wikipedia.org/wiki/Juliano_Bellettiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef venomsnake het volgende:
zeker weten.. 36 miljoen euro![]()
Daar vangt Grunn 2.5% van..
36??? Serieus? Over een miskoop (qua prijs sowieso) gesproken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef venomsnake het volgende:
zeker weten.. 36 miljoen euro![]()
Daar vangt Grunn 2.5% van..
Tevreden Amin?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef AminBen het volgende:
naar Real Madrid.
Champagne ook in Groningen neem ik aan.
quote:
quote:Robben van Chelsea naar Real
Real Madrid heeft een akkoord bereikt
met Chelsea over de overname van Arjen
Robben.
Robben moet zelf nog met de Madrilenen
tot een akkoord komen en een medische
keuring ondergaan.Volgens de BBC-radio
betaalt de Koninklijke 36 miljoen euro
voor de vleugelspits die in Londen nog
tot medio 2009 onder contract stond.
Real kleurt door de komst van Robben
verder 'oranje'.In de afgelopen weken
trok de Spaanse kampioen eerst Royston
Drenthe en vervolgens Wesley Sneijder
aan.Spits Ruud van Nistelrooij was er
al langer actief.
teletekst
Verrek ja, voor 5.5 miljoen euroquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weet jij iets van Beletti naar Chelsea, zoiets zei iemand en wiki meldt het ook http://en.wikipedia.org/wiki/Juliano_Belletti
4-3-3 Met Heinze-Drenthe-Robben aan de linkerkant?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat een bruut team wordt Real nu met die quatro hollandeses. Robben met Drenthe achter hem wordt erg aantrekkelijk qua spektakel.
Goed ook voor Drenthe dat Heinze komt, nu kan ie exeleren op linkshalf en wordt ie niet afgebrand op zijn defensieve tekortkomingen op linksback omdat die Argentijn daar staat.
Sport 1 abbo maar weer activeren.
9 ton voor Grunn las ik net ergens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Flink cashen voor PSV en Grunn als ex clubs, ofnie?
Denk het wel nu door deze aankoop. Robben kan ook nog als rechtsbuiten gebruikt worden door Schuster, heeft ie zo vaak bij Chelski gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
4-3-3 Met Heinze-Drenthe-Robben aan de linkerkant?
DAM ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Waaghals het volgende:
Robben en Sneijder. Hebben ze mooi twee spelers gekocht die er alleen maar tegen kleine tegenstanders staan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Waaghals het volgende:
Robben en Sneijder. Hebben ze mooi twee spelers gekocht die er alleen maar tegen kleine tegenstanders staan.
Dat zei men 6 jaar geleden vast ook nog over Van Nistelrooy.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Waaghals het volgende:
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat zei men 6 jaar geleden vast ook nog over Van Nistelrooy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |