Anders spant hij gewoon een arbitrage zaak aanquote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef Grulez het volgende:
Die gaat wel naar Madrid.
De Nis? gast...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik hoop dat hij naar Real gaat. Samen met De Nis![]()
Nistelrooy + Robben vs Eto'o + Messi![]()
heheh idd. Madrid en Chelsea is als Milan en Veendam.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Anders spant hij gewoon een arbitrage zaak aan.
minimaal evenveel volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
Groningen vangt 2,5%
Wat PSV vangt weet ik eigenlijk niet.
leuk voor zequote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
Groningen vangt 2,5%
Wat PSV vangt weet ik eigenlijk niet.
http://www.fcgroningen.nl/index.php?page=nieuws.php?ID=5946
Goede kans dat dit klopt verder, maar dan vind ik het een blunder van Chelsea om hem te verkopen. Goede buitenspelers zijn moeilijk te vinden, en Chelsea zit niet echt om het geld verlegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik van NOS-teletekst. Zou wel een blunder zijn als het niet klopt.
1.5%quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:31 schreef Solstice het volgende:
[..]
1 % dus maar, heeft ook maar 2 seizoenen bij PSV gespeeld, dus dat is ook logisch.
Volgens Daily Mail althans..quote:Robben set to snub Madrid and sign new Chelsea deal
Arjen Robben is expected to end nearly six months of speculation about his future by signing a new five-year contract at Chelsea worth £80,000 a week.
Sportsmail can reveal the Holland winger is on the verge of committing himself to the club after agreeing the figures with Chelsea chief executive Peter Kenyon. Robben, 23, has been the subject of intense interest from Real Madrid for the past six months and despite posturing from the Spanish champions, Chelsea have yet to receive an offer.
de laatste jaren tellen toch zwaarder?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:31 schreef Solstice het volgende:
[..]
1 % dus maar, heeft ook maar 2 seizoenen bij PSV gespeeld, dus dat is ook logisch.
quote:'Chelsea blokkeert transfer Robben naar Real'
Hoewel Chelsea al in onderhandeling was met Real Madrid over de transfersom, is de Engelse club tot het inzicht gekomen dat het Arjen Robben toch niet wil laten gaan. Volgens De Telegraaf is de Oranje-international veroordeeld tot nog een seizoen op Stamford Bridge.
Coach José Mourinho verklaarde de afgelopen week al een aantal malen dat hij Robben liever niet zag vertrekken. Volgens de Portugees is de 23-jarige linkspoot de enige speler in zijn selectie die met een individuele actie een wedstrijd kan beslissen.
Ook de Londense clubleiding is er nu van overtuigd dat het beter is Robben voor Chelsea te behouden, ondanks het feit dat hij zijn tot medio 2009 doorlopende contract niet wil verlengen.
Tijdens het trainingskamp dat de Engelse club momenteel in de Verenigde Staten belegt, hebben het bestuur en Mourinho volgens De Telegraaf geprobeerd Robben weer aan de onderhandelingstafel te krijgen. De 29-voudig international zou echter ontstemd zijn dat zijn felbegeerde transfer naar Real Madrid geen doorgang vindt.
bron: VI
De Nisquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik hoop dat hij naar Real gaat. Samen met De Nis![]()
Nistelrooy + Robben vs Eto'o + Messi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |