Zegt iemand uit Frieslandquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat er ook een buitenlands Tifo topic is. Al snap ik dat die Limbo's denken dat ze in belgie wonen.
Volk apart is het wel in een provincie die ver achter ligt in de tijdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En? Friezen denken niet dat ze in Belgie wonen hoor.
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef MaxPower het volgende:
Ik zag ook nog in een flits: "geen beker, geen schaal, maar wel de mooiste club van allemaal" voorbijkomen. Ook een behoorlijk slechte comeback
Dat doek slaat echt nergens opquote:Op maandag 21 mei 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Ik zie deze nu pas inderdaad... onvoorstelbaar wat een slechte tekst. Als er op dit moment 1 club in Nederland historie probeert te kopen is het AZ wel.
Hij heb t waarschijnlijkzelf betaaldquote:Op maandag 21 mei 2007 11:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik vroeg in het AZ topic of dat doek aan hun eigen voorzitter Scheringa gericht was
Paar medewerkers van DSB hebben het moeten maken vrijdagmiddagquote:
Leen heeft t gemaaktquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Paar medewerkers van DSB hebben het moeten maken vrijdagmiddag
Sterke tekst zegquote:Op maandag 21 mei 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Ik zie deze nu pas inderdaad... onvoorstelbaar wat een slechte tekst. Als er op dit moment 1 club in Nederland historie probeert te kopen is het AZ wel.
Ook mooi dat er zondag 3 mensen naar Amsterdam afreizen om een doek op te hangen. Zal mij benieuwen wat Dirk en co nu weer hebben bedacht. Als ze het lukt om 't op te hangen (dat lukte rkc(of ander clubbie) vorig jaar / 2 jaar terug nietquote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Sterke tekst zeg
Die van de anti pleeoffs doek was ook mooi. Maar ondertussen wel allemaal een kaartje kopen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Allemaal van die kut kinderen. Hoe bedoel je losersquote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gister in Nijmegen hadden ze die dingen ook al![]()
Vitesse was dat. Iets met thuis en voor de buis ofzo stond er op, geen zin om het op te zoekenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ook mooi dat er zondag 3 mensen naar Amsterdam afreizen om een doek op te hangen. Zal mij benieuwen wat Dirk en co nu weer hebben bedacht. Als ze het lukt om 't op te hangen (dat lukte rkc(of ander clubbie) vorig jaar / 2 jaar terug niet)
Aangepast.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie dubbel.
Maar de boodschap was iig duidelijk.
Geen idee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef EMAR het volgende:
Had NEC niet dezelfde actie als Heracles? Meende in Nijmegen ook 'vlammen' op de tribune te zien.
Bespaart wel geld en verf enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef EMAR het volgende:
Had NEC niet dezelfde actie als Heracles? Meende in Nijmegen ook 'vlammen' op de tribune te zien.
Eén van je mede-supporters op een ander forum:quote:
quote:Ook wij zijn weer begonnen. Naar mijn mening een betere uitvoering dat NEC, die hetzelfde onderwerp als ons hadden gekozen, echter zonder doek.
Klopt. Wel toevallig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef EMAR het volgende:
Geen idee en ik vond dat doek eronder ook vreemd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Apfel. het volgende:
Actie van de BT was wel netjes. Mooi doek, alleen snap ik niet echt wat het doekje dat ervoor stond zeg maar moest betekenen. Iets van een autoweg ofzo? En waarom kiezen jullie ervoor om het doek in stroken op te hijzen. Als het over de hoofden gaat heb je daarmee natuurlijk wel een extra moeilijkheidsgraad erin gebouwd, dat is lekker. Maar met hijzen heeft het inweze toch geen nut. Nogmaals mooi doekje, ik begreep dat iemand dit in zn eentje had gemaakt, van de BT?
Mooie plagiaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Apfel. het volgende:
Graafschap
[afbeelding]
Sampdoria
[afbeelding]
![]()
![]()
Had je eigen club bij de johan cruyff schaal al hoor....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef BB-boy het volgende:
De graafschap heeft een trend ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |