http://nl.wikipedia.org/wiki/Tifoquote:Op zondag 13 mei 2007 14:37 schreef borisz het volgende:
noob opmerking: wat betekent TIFO?
Tifosi heeft wel een betekenis, Tifosi wordt in Italie gebruikt om een fan of een groep fans aan te duiden. Volgens mij worden vrouwelijke fans Tifosa genoemd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
quote:Nederlandse TIFO-scene #11
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:06 schreef Riro het volgende:
Belgische halve bekerfinale
Ja daar dachti k ook aanquote:
idd maak maar een eigen topic danquote:Op maandag 14 mei 2007 01:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee.
En alle acties van Ajax, Twente, De Graafschap, Heerenveen, Groningen, Heracles enz enz moeten ook in de OP?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:35 schreef rubbereend het volgende:
de tifo voor Gomes mag ook wel in de OP
Vergeet onze TIFO boys niet man!!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En alle acties van Ajax, Twente, De Graafschap, Heerenveen, Groningen, Heracles enz enz moeten ook in de OP?
Ja, preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En alle acties van Ajax, Twente, De Graafschap, Heerenveen, Groningen, Heracles enz enz moeten ook in de OP?
Dan eindelijk eens een mooie tifo-actie in Kerkrade?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine heeft zin in het nieuwe seizoen!
Ik heb niks meer te doen met WSUquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:39 schreef EMAR het volgende:
[..]
Dan eindelijk eens een mooie tifo-actie in Kerkrade?
En het is nog uit gekomen ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
De mooiste van de Graafschap afgelopen seizoen naar mijn mening
Jammer dat er van die lelijke tekeningen op die doeken staan, Uit de losse pols lijkt het wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef DarkShine het volgende:
En trouwens, Roda JC - Heracles:
[afbeelding]
Graffiti.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jammer dat er van die lelijke tekeningen op die doeken staan, Uit de losse pols lijkt het wel.
geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En het is nog uit gekomen ook![]()
Bij ons was de mooiste actie denk ik tegen psv. Prachtige Ajaxvaan en een choreo door het hele stadion. Alleen jammer van de "ik ben Ajacied" tekst er tussen.
psv thuis
Maar ook tegen feyenoord een choreo door het hele stadion plus twee megadoeken op Noord en Zuid.
feyenoord thuis
Noest grote kamer heb je dan manquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Apfel. het volgende:
Ajax vaan heb ik hier 55 bij 80 hangen op mn kamer.
Tja, dat heb je toch altijd wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef Moody het volgende:
Alleen jammer dat het publiek daarna de sfeer van de tifo niet doorzet....
Klopt, zit ook een moustuin inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:50 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Noest grote kamer heb je dan man.
Vet, dat wist ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Apfel. het volgende:
Ajax vaan heb ik hier 55 bij 80 hangen op mn kamer.
Wat een ontzettend geyle actie was dat.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Apfel. het volgende:
Wat een ontzettend
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Noeste
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:15 schreef zevenkamp het volgende:
TIFO boys
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Apfel. het volgende:
hier
Een middelvinger , en dan in de hoeken odw wat staat voor over de waal , en je weet wat onze tegenstander gister wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef Apfel. het volgende:
Wat is t precies, een kasteel ofzo?
Zo overgenomen uit het vorige topic zonder erbij na te denkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:22 schreef pfaf het volgende:
Waarom staan er foto's van Standard in het Nederlandse Tifo topic?
Omdat er ook een buitenlands Tifo topic is. Al snap ik dat die Limbo's denken dat ze in belgie wonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
Zie niet in waarom zo'n actie hier niet gepost zou mogen worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |