Aangepast.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie dubbel.
Maar de boodschap was iig duidelijk.
Geen idee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef EMAR het volgende:
Had NEC niet dezelfde actie als Heracles? Meende in Nijmegen ook 'vlammen' op de tribune te zien.
Bespaart wel geld en verf enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef EMAR het volgende:
Had NEC niet dezelfde actie als Heracles? Meende in Nijmegen ook 'vlammen' op de tribune te zien.
Eén van je mede-supporters op een ander forum:quote:
quote:Ook wij zijn weer begonnen. Naar mijn mening een betere uitvoering dat NEC, die hetzelfde onderwerp als ons hadden gekozen, echter zonder doek.
Klopt. Wel toevallig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef EMAR het volgende:
Geen idee en ik vond dat doek eronder ook vreemd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Apfel. het volgende:
Actie van de BT was wel netjes. Mooi doek, alleen snap ik niet echt wat het doekje dat ervoor stond zeg maar moest betekenen. Iets van een autoweg ofzo? En waarom kiezen jullie ervoor om het doek in stroken op te hijzen. Als het over de hoofden gaat heb je daarmee natuurlijk wel een extra moeilijkheidsgraad erin gebouwd, dat is lekker. Maar met hijzen heeft het inweze toch geen nut. Nogmaals mooi doekje, ik begreep dat iemand dit in zn eentje had gemaakt, van de BT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |