quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:20 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast.
Ben ik het wel mee eens. Er zijn denk ik weinig Fokkers die de Tsjechische taal enigszins machtig zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
Jammer van de OP trouwens, beetje serieus zijn kan geen kwaad. Leeg laten is nu nog beter.
Een knippoog op zijn tijd doet menigeen geen schade lijkt mequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
Jammer van de OP trouwens, beetje serieus zijn kan geen kwaad. Leeg laten is nu nog beter.
Tsja, een goeie voorbeschouwende OP is tegenwoordig vaak teveel gevraagd, helaas. Misschien edit ik het morgen wel, of iemand moet een nieuw topic willen openen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Ow, is dit wel een serieus topic?
1e wedstrijd is ie iig geschorst.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Beschouw het volgende:
Komen iig oude bekende tegen: Vladimir Smicer
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef BonJovi het volgende:
4-0 Ajax
Als ik morgenavond na werk tijd heb maak ik wel een leuk topic/ mooie OP.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsja, een goeie voorbeschouwende OP is tegenwoordig vaak teveel gevraagd, helaas. Misschien edit ik het morgen wel, of iemand moet een nieuw topic willen openen.
Dobrý den Aanvoerder! Tak dobr'e. D'ekujiquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als ik morgenavond na werk tijd heb maak ik wel een leuk topic/ mooie OP.
Tsjechisch is toch niet zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |