quote:Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef RayMania het volgende:
Zo kunnen we van iedereen wel bij gaan houden of de avatar wel bij de clubvoorkeur past.
quote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Nashje het volgende:
Je hoeft het niet bij te houden hoor. Maar als het opvalt mag er wel tegen op getreden worden.
Het is toch godverdomme wel duidelijk dat die mongool er is om te trollen?
Scheldwoorden worden door jullie overal eruit geedit, maar dit soort is dan wel weer oke?
Wat een beleid
quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Chen het volgende:
RayMania, hoe krijg ik jou aandacht?
dank u, vind het wel een leuk topicideequote:Op zondag 22 april 2007 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooruit, die TT Change mag hoor, rubber.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar, want uit zulke posts trek ik toch de conclusie dat Speed voor Ajax is. Ik zie ook nergens trolls eigenlijk.
@ Chen: Ik had rond kwart voor zes al berichten aangepast en verwijderd (zie edittijd anders), alleen nog niet hier gemeld omdat ik ging eten.
Laat hem dat lekker melden in zijn eigen topic.quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef toma het volgende:
Ben blij dat deze klote club is gedegradeerd. Alleen al omdat ze de meest achterlijke supports hebben van Nederland. Een typerend afscheid van het stadion. Op die manier help je een club dus echt naar de tering.
Ik ga er niet meer dieper op in. Het is door de mods en door de users zelf compleet volkomen uit de hand gelopen, daardoor is het nu elke keer hetzelfde gedoe en gezeik. Dat had wel voorkomen kunnen worden mijn inziens.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Maar het kan ook niet van twee kanten komen. Het is op dit moment dweilen met de kraan open, de topics vliegen erdoor heen. In het laatste topic heb ik zeker 30+ reacties verwijderd, maar deze zijn toch zo weer terug. Even alle drie offline zijn zoals vanmiddag en het topic is vol gebaggerd. Kunnen wij niks aan doen, de users wel. Maar die vinden het schijnbaar wel okay om offtopic te posten.
Ik voel mij echt niet aansprakelijk hoor. Het zijn de users die slowchatten, die hebben als eerste zich aan de regels te houden. Als dat niet gebeurt, dan pas kunnen wij 'in actie komen'. En dat hebben wij genoeg gedaan in mijn ogen. Misschien ben je ook wel teveel eisend door te verwachten dat er nooit offtopic gepost mag worden in de Ajax reeks.quote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer dieper op in. Het is door de mods en door de users zelf compleet volkomen uit de hand gelopen, daardoor is het nu elke keer hetzelfde gedoe en gezeik.
Volgens jouw inziens wel, volgens mij inziens niet. Er zijn genoeg posts verwijderd, genoeg genote, genoeg waarschuwingen gegeven, en in ieder geval door mij genoeg energie in de reeks gestoken. Meer kan er niet gedaan worden, of wil je dat iemand 48 uur geband wordt omdat iemand offtopic post? Om daarna weer verder te gaan. Er zijn zoveel users die er posten, dat is niet 1, 2, 3 op te lossen.quote:Dat had wel voorkomen kunnen worden mijn inziens.
Ik zal even kijken.quote:Anyhow, nog maar een keer - omdat het nu toch weer in mijn AT staat, jullie kunnen het delete knopje vast nog wel vinden.
Mwah. Van 100 keer een waarschuwing "en nu ophouden" .. Wat schiet je daar mee op? Het is van kwaad tot erger gegaan met topics die totaal vol geslowchat worden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik voel mij echt niet aansprakelijk hoor. Het zijn de users die slowchatten, die hebben als eerste zich aan de regels te houden. Als dat niet gebeurt, dan pas kunnen wij 'in actie komen'. En dat hebben wij genoeg gedaan in mijn ogen.
Nee hoor. Die drie posts van cultheld en twi die nu bijv over psv gaan. Lekker boeiend. Posts wat nu en dan off topic zijn, lekker boeiend. Persoonlijk gerelateerde grappige opmerkingen, ook prima hoor. Dat doe ik ook wel. Zoals het Feyenoord en PSV topic zijn, dat is prima. Daar is het serieus met een af en toe een off topic iets.quote:Misschien ben je ook wel teveel eisend door te verwachten dat er nooit offtopic gepost mag worden in de Ajax reeks.
Dit soort poistgedrag is en blijft vreselijk irritant.quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
one step beyond
Weet jij een andere manier dan waarschuwen? Ik zei in de post hiervoor dat bannen voor offtopic niet zinvol is.quote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
]Mwah. Van 100 keer een waarschuwing "en nu ophouden" .. Wat schiet je daar mee op? Het is van kwaad tot erger gegaan met topics die totaal vol geslowchat worden.
Ja, BS. Ik ben het gewoon met je eens hoor. Al die zaken die noemt zijn allemaal offtopic, en worden gewoon verwijderd. Ik verwijder constant offtopic posts over drinken, bier, PES (vanmiddag), verkapte TVP's, enkele smileys en ga maar door. Ik heb het hoeveel keer aangegeven (zie de post van begin april op de vraag van TerroRobbie) wat graag gezien wordt in de reeks, en wat niet. Misschien dat het wel beter in de praktijk gebracht moet worden, maar dat is, zoals ik al eerder zei, lastig, omdat de topics hartstikke snel gaan.quote:Nee hoor. Die drie posts van cultheld en twi die nu bijv over psv gaan. Lekker boeiend. Posts wat nu en dan off topic zijn, lekker boeiend. Persoonlijk gerelateerde grappige opmerkingen, ook prima hoor. Dat doe ik ook wel. Zoals het Feyenoord en PSV topic zijn, dat is prima. Daar is het serieus met een af en toe een off topic iets.
Wat het nu is, is slowchat over hoe lam iemand is, hoeveel iemand gaat drinken op vrijdag, zaterdag , zondag. Wat er allemaal bij AZ gebeurd. Wat er allemaal bij PSV gebeurd. Dan heb ik het nog niet eens over het over en weer heen trollen met diverse anderen. Laat staan pagina's vol smiley posten en users die denken dat je in serieuze VBL topics net zo kan posten als een SC, GC of ONZ topic (de whahahaha van BonJovi for instance.). Wanneer je dat dan elke keer zo laat staan, dan wordt dat de norm voor velen.
Er zal best behoefte aan zijn, maar ik zie niet in waarom dat persee in het Ajax topic moet. Maar goed, blijkbaar is dat toch de wens van velen. Dus ik zal er ook over ophouden en het topic mijden.
Prima RayMania, maar jij bent natuurlijk niet de enige blauwe. En het is al een behoorlijke tijd zo. Al die modwisselingen helpen weinig. Maar waarom verwijder jij ze nu wel en laat rubbereend ze staan?quote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef RayMania het volgende:
Rond de 50 posts trouwens verwijderd in het huidige Ajax topic. Kon van mijn kant wel eerder, maar is door De Wedstrijden en eten beetje tussendoor geglipt.
quote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef RayMania het volgende:
Rond de 50 posts trouwens verwijderd
Wat is dit nou weer voor een onzin.quote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Nashje het volgende:
Je hoeft het niet bij te houden hoor. Maar als het opvalt mag er wel tegen op getreden worden.
Het is toch godverdomme wel duidelijk dat die mongool er is om te trollen?
Scheldwoorden worden door jullie overal eruit geedit, maar dit soort is dan wel weer oke?
Wat een beleid
Tsja. Ging helemaal nergens over DIGGER.quote:
Het slotje zit eropquote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef Beschouw het volgende:
Er kan een slot op Voetbalcrypto's # 36 Sjimz meldde zich al een half uurtje eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |