JAAAAAAAAAAAAAA OORPIJNVRIJ !!!!!!!!!quote:

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
ze zijn eindelijkbegonnen met ons huisje!!

werd tijd zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
ze zijn eindelijkbegonnen met ons huisje!!

Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA OORPIJNVRIJ !!!!!!!!!
[afbeelding]

wanneer ben je begonnen met medicijnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik moest lachen,
maar nog niet van mijn oorpijn af

Moiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:06 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.

aan zijn naam te zien is het toch ook kouwe kakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet zeker niet welke Hoolers er in Bloemendaal wonen![]()

Tuurlijk welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet zeker niet welke Hoolers er in Bloemendaal wonen![]()

dinsdagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:07 schreef Ole het volgende:
[..]
wanneer ben je begonnen met medicijnen?

Dan zou het nu toch wel beetje moeten werken lijkt me..quote:

quote:

Nee zeg, wat engquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Er werd aangebeld, en ik dacht, ik doe mooi niet open, geen homofiele autisten in mijn huis

wel wat siamese meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten daar leuke actrices in?

Traci Lords goes Japaneesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten daar leuke actrices in?

Dit beschouw ik als ongelezenquote:

Je mag vanaf 4,5 jaar lessen bij onsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:29 schreef Ole het volgende:
dat is mooi look! Is dat tegenwoordig nog steeds zo vroeg, die zwemlessen?

Ik bedoelde 's ochtends vroegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je mag vanaf 4,5 jaar lessen bij ons

quote:

Mag ik je citeren in mn onderschrift?quote:

Staat er net op. Prima goalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Toch voorzichtig pimpen met mijn koele Luca Toni-goal van gisterenavond én mijn eerste geplaatste YouTube-filmpje...
Check de tweede link hieronder (spits).

Ajoh dat is goed voor zn opvoeding. Vernoemd naar de schaatsheld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
Ab is 5 en hij is moslim maar volgens mij niet extremistisch, dat kan niet met 2 homopapa's,

Is dit al het FB topic tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt mijn post "Dit topic openen op de dag dat bekend is dat hij naar Ajax gaat" ofzo verwijderd onder de noemer van "offtopic" terwijl die zo goed als dezelfde strekking heeft als andere posts in dat topic als :
[..]

Ik heb geen post van jou verwijderd volgens mij....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt mijn post "Dit topic openen op de dag dat bekend is dat hij naar Ajax gaat" ofzo verwijderd onder de noemer van "offtopic" terwijl die zo goed als dezelfde strekking heeft als andere posts in dat topic als bijv. :
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |