JAAAAAAAAAAAAAA OORPIJNVRIJ !!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
ze zijn eindelijkbegonnen met ons huisje!!
werd tijd zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
ze zijn eindelijkbegonnen met ons huisje!!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA OORPIJNVRIJ !!!!!!!!!
[afbeelding]
wanneer ben je begonnen met medicijnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik moest lachen,
maar nog niet van mijn oorpijn af
Moiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:06 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
aan zijn naam te zien is het toch ook kouwe kakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet zeker niet welke Hoolers er in Bloemendaal wonen![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet zeker niet welke Hoolers er in Bloemendaal wonen![]()
dinsdagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:07 schreef Ole het volgende:
[..]
wanneer ben je begonnen met medicijnen?
Dan zou het nu toch wel beetje moeten werken lijkt me..quote:
quote:
Nee zeg, wat engquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Er werd aangebeld, en ik dacht, ik doe mooi niet open, geen homofiele autisten in mijn huis
wel wat siamese meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten daar leuke actrices in?
Traci Lords goes Japaneesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten daar leuke actrices in?
Dit beschouw ik als ongelezenquote:
Je mag vanaf 4,5 jaar lessen bij onsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:29 schreef Ole het volgende:
dat is mooi look! Is dat tegenwoordig nog steeds zo vroeg, die zwemlessen?
Ik bedoelde 's ochtends vroegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je mag vanaf 4,5 jaar lessen bij ons
quote:
Mag ik je citeren in mn onderschrift?quote:
Staat er net op. Prima goalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Toch voorzichtig pimpen met mijn koele Luca Toni-goal van gisterenavond én mijn eerste geplaatste YouTube-filmpje...
Check de tweede link hieronder (spits).
Ajoh dat is goed voor zn opvoeding. Vernoemd naar de schaatsheld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
Ab is 5 en hij is moslim maar volgens mij niet extremistisch, dat kan niet met 2 homopapa's,
Is dit al het FB topic tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt mijn post "Dit topic openen op de dag dat bekend is dat hij naar Ajax gaat" ofzo verwijderd onder de noemer van "offtopic" terwijl die zo goed als dezelfde strekking heeft als andere posts in dat topic als :
[..]
Ik heb geen post van jou verwijderd volgens mij....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt mijn post "Dit topic openen op de dag dat bekend is dat hij naar Ajax gaat" ofzo verwijderd onder de noemer van "offtopic" terwijl die zo goed als dezelfde strekking heeft als andere posts in dat topic als bijv. :
[..]
Ja maar wel in het Zwahilie een briefje erbij dat het uit het land van Ajax isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Zou Ab een Heerenveensjaaltje op prijs stellen tong?
Gaan we hier al feedbackenquote:
Ab! kent geen Swahili sufferd. En hij kent Ajax ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wel in het Zwahilie een briefje erbij dat het uit het land van Ajax is
Jij mag mijn vrouw helemaal niet in bed bekijken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten SCH je hebt weer een heldendaad gedan.
Trusten andere hoolers. Vergeet niet nar jouw vrou mijn vrouw te kijken. Hetgeen ik in bed ga doen.
Nou dat ga ik nu wel doen (wel aan de binnenkant van mijn ogen)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag mijn vrouw helemaal niet in bed bekijken!![]()
]Ik zou zulke mensen sowieso geen tijd geven. Wat een dieptrieste snollen zeg, allebei.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten SCH je hebt weer een heldendaad gedan.
Trusten andere hoolers. Vergeet niet nar jouw vrou mijn vrouw te kijken. Hetgeen ik in bed ga doen.
Soepeltjes, hulde hoor. Je loopje is briljant!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Toch voorzichtig pimpen met mijn koele Luca Toni-goal van gisterenavond én mijn eerste geplaatste YouTube-filmpje...
Check de tweede link hieronder (spits).
Mijn Ab! draagt geen rode broekpakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ab, de nieuwe mascotte![]()
Hij wordt wel door meerdere goede doelen geexploiteerd, beetje afgelebberd boterhammetje SCH![]()
[afbeelding]
Trusten piepels
Ik vind de naam ook super.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Kika, dat is ons favoriete goede doell. Klinkt zo ontzettend gezellig
Hey hoi pipeloi, heb jij ook zo'n enorme Kika
ach ik heb net een heeel weekend Grolsch moeten zuipen dus vergiftigd ben ik toch alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Grolschje maar Eend?
Ze gaan in onze voetbalkantine trouwens enkel en alleen Grolsch schenken.Het laatste flesje Heineken wordt geveild en de opbrengst gaat naar Kika.
Ja zo laat op de avondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind de naam ook super.Topdoel ook. Er wordt over gesproken om het flesje te kopen als Grosch-elftal zijnde. Om het flesje vervolgens over het hoofd te gooien van onze enige Heineken-fan.
Sientje online.
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach ik heb net een heeel weekend Grolsch moeten zuipen dus vergiftigd ben ik toch al
dat denk je maar, heb nog steeds de slaapschuld van Lowlands bij mequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.
Waarom nog online Sien, dagje vrij vandaag?
hij ontwijkt die vraag, dus dronkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.
Waarom nog online Sien, dagje vrij vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |