Ja maar wel in het Zwahilie een briefje erbij dat het uit het land van Ajax isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Zou Ab een Heerenveensjaaltje op prijs stellen tong?
Gaan we hier al feedbackenquote:
Ab! kent geen Swahili sufferd. En hij kent Ajax ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wel in het Zwahilie een briefje erbij dat het uit het land van Ajax is
Jij mag mijn vrouw helemaal niet in bed bekijken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten SCH je hebt weer een heldendaad gedan.
Trusten andere hoolers. Vergeet niet nar jouw vrou mijn vrouw te kijken. Hetgeen ik in bed ga doen.
Nou dat ga ik nu wel doen (wel aan de binnenkant van mijn ogen)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag mijn vrouw helemaal niet in bed bekijken!![]()
]Ik zou zulke mensen sowieso geen tijd geven. Wat een dieptrieste snollen zeg, allebei.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten SCH je hebt weer een heldendaad gedan.
Trusten andere hoolers. Vergeet niet nar jouw vrou mijn vrouw te kijken. Hetgeen ik in bed ga doen.
Soepeltjes, hulde hoor. Je loopje is briljant!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Toch voorzichtig pimpen met mijn koele Luca Toni-goal van gisterenavond én mijn eerste geplaatste YouTube-filmpje...
Check de tweede link hieronder (spits).
Mijn Ab! draagt geen rode broekpakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ab, de nieuwe mascotte![]()
Hij wordt wel door meerdere goede doelen geexploiteerd, beetje afgelebberd boterhammetje SCH![]()
[afbeelding]
Trusten piepels
Ik vind de naam ook super.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Kika, dat is ons favoriete goede doell. Klinkt zo ontzettend gezellig
Hey hoi pipeloi, heb jij ook zo'n enorme Kika
ach ik heb net een heeel weekend Grolsch moeten zuipen dus vergiftigd ben ik toch alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Grolschje maar Eend?
Ze gaan in onze voetbalkantine trouwens enkel en alleen Grolsch schenken.Het laatste flesje Heineken wordt geveild en de opbrengst gaat naar Kika.
Ja zo laat op de avondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind de naam ook super.Topdoel ook. Er wordt over gesproken om het flesje te kopen als Grosch-elftal zijnde. Om het flesje vervolgens over het hoofd te gooien van onze enige Heineken-fan.
Sientje online.
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach ik heb net een heeel weekend Grolsch moeten zuipen dus vergiftigd ben ik toch al
dat denk je maar, heb nog steeds de slaapschuld van Lowlands bij mequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.
Waarom nog online Sien, dagje vrij vandaag?
hij ontwijkt die vraag, dus dronkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.
Waarom nog online Sien, dagje vrij vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |