quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:26 schreef webbyplus het volgende:
Ik vindt fps'en spelen op consoles zo klote... Net als op de xbox360... Waarom wel usb-poorten, maar geen mogelijkheid om toetsenbord/muis te gebruiken :S
Final Fantasy Tactics.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:48 schreef webbyplus het volgende:
FFt?? dat is ?
Ik heb eigenlijk nooit FF gespeeld. Kan iemand me uitleggen waarom deze games nu zo vet zijn??quote:
Cliché verhaal, hoge productiewaarden, bagger voice acting, RPG. Je moet er van houden/doorheen kunnen bijten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:45 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit FF gespeeld. Kan iemand me uitleggen waarom deze games nu zo vet zijn??
Zijn de verhalen van FF games niet cliché?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is overigens een tactische RPG.
En BHM praat poep.
quote:
Dat is echt slecht!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dit deel was redelijk tenenkromend.
Door de samensmelting hoor je ze niet praten. Op die manier kun je het geluid zelf aan hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa. sommige stukken waren echt goed
http://nl.youtube.com/watch?v=UIolYMNFhfs&mode=related&search=
![]()
xDquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:55 schreef Hijacking het volgende:
http://news.com.com/1606-2_3-6196383.html
waarss ben ik de enige noob die dit filmpje van de nieuwe versie van de psp nog niet gezien heeft maar ik post hem toch xD
het gaan eerder van dit soort stapeltjes worden denkquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja Tigra....
[afbeelding]
Open it verry well![]()
Size Matters heb ik sinds vorige week en hij is erg tofquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef marcek het volgende:
sinds vandaag traxxpad en ratchet & clank in huis.
korte conclusies tot nu toe:
ratchet & clank
- ziet er erg goed uit
- iets lastigere bediening dan zijn ps2 broertjes, speelt verder wel goed
525 euro?! Holy shit!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
het gaan eerder van dit soort stapeltjes worden denk![]()
[afbeelding]
maar ik ga tot 525 Euro , daarna wordt het me toch echt te gek![]()
ik vind hem helemaal niet zo slecht die camera (kwestie van smaakquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Size Matters heb ik sinds vorige week en hij is erg tof![]()
![]()
Alleen jammer dat de camera zo fucked up bestuurbaar is![]()
Nou ik liep me dus regelmatig te irriteren als ik gewoon snel van camerapositie wou wisselen wanneer ik een vijand had neergehaald. Je wordt dan in een hoek gedreven wat simpelweg kut is. Maar de een stoort zich er niet aan, ik echter welquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef marcek het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal niet zo slecht die camera (kwestie van smaak)
zijn eigenlijk ook maar weinig van dit soort spellen die wel een goede camera hebben.
Wtf ga je halen voor dat bedragquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
het gaan eerder van dit soort stapeltjes worden denk![]()
[afbeelding]
maar ik ga tot 525 Euro , daarna wordt het me toch echt te gek![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wtf ga je halen voor dat bedrag![]()
Fanboy syndroom, hebben we allemaal weleens hehehequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
525 euro?! Holy shit!Daar gaat je 2e PS3
Maar het blijft wel een heeeeele mooie pack![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
EEJ![]()
tis Final Fantasy ja
En er zijn er maar 77.777 van gemaakt,
Dus het is gewoon een sport om er 1 te kunnen bemachtigen voor die jappen![]()
Brave Story is net verschenen en schijnt erg tof te zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:48 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zoek eigenlijk een leuke rpg voor de psp? Iemand een idee?
En dan niet zo dramatisch iets als untold legends lol.
lol ik zie hetquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brave Story is net verschenen en schijnt erg tof te zijn
whehe, dat soort downgraden grapjes heb ik verder nog niet gebruiktquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef J.Herrer het volgende:
50 euro is idd best duur voor een spel van 141 mb
Bovendien best wel saai spel, conversaties zijn saai en langdradig. Vechten doet me een beetje aan Pokemon denken
Maar je moet er maar van houden
Owjah. Nu gaan we prijs kwaliteit vergelijken aan de hand van het aantal MB's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef J.Herrer het volgende:
50 euro is idd best duur voor een spel van 141 mb
Bovendien best wel saai spel, conversaties zijn saai en langdradig. Vechten doet me een beetje aan Pokemon denken
Maar je moet er maar van houden
tvp,quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:55 schreef Hijacking het volgende:
mensen ervaring met psp tube ga het vanmiddag proberen
quote:http://psp.ign.com/articles/812/812668p1.html
9.0 Presentation
A unique twist on a classic story, Jeanne d'Arc merges fantasy elements with historical action to create a unique experience.
9.5 Graphics
Visually impressive with animated cutscenes, eye catching characters and great animations, the pixilated issues are a minor snag on an otherwise excellent title.
9.0 Sound
Voice acting and sound effects are excellent. Unfortunately, the music can be quite repetitive.
9.0 Gameplay
With the exception of transformed characters sometimes being too powerful, Jeanne d'Arc is an extremely balanced strategy RPG.
9.5 Lasting Appeal
The skill binding system and free battles, coupled with the various combinations of parties and skills you can use, will keep you busy for quite a while.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Extremely deep gameplay. Balanced tactical strategy and fast paced action with rich game mechanics. An intriguing twist on a well known tale. These three statements only scratch the surface of Jeanne d'Arc, which manages to deliver on all of these fronts. Packed with challenging strategic play and tactical action, Level-5's latest title is a phenomenal game that will keep you engaged for hours. If you've been eagerly awaiting a game to end the Strategy RPG drought on the PSP, look no further: your title has arrived.
heb er ff meegewacht aangezien ik twijfel of het kan met mijn software versie ( of zit daar geen beperking aan bij psp tube ? ) maar die vista toch bewerkt ( broncodequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
tvp,
ik wou dat ik dat kon ;p, maar m'n psp doet geen wpa2![]()
Volgens mij is het gewoon een fullscreen webpagina, meer niet....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:05 schreef J.Herrer het volgende:
Ik durf vista op mn psp niet aan
Hij overschrijft iets op je flash ofzo toch? Dadelijk brickt dat ding
jah je opent hem idd als je op je internet klikt in het menu maar als je er eenmaal opzit is het wel tof ,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een fullscreen webpagina, meer niet....
Cool, ik denk dat ik hem ga halen ondanks de verhalen van geen goede games blabla denk ik dat een psp mij meer kan boeien als mijn huidige DS.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP slim & lite 14 sept in zwart en zilver
Gewoon een character nemen en daarvan de moves leren. Ik speel al jaren met Lei Wulong, maar die heeft veel oefening nodig. Een ander character waar ik veel mee speel is Hwoarang, deze is erg krachtig en wat makkelijker te leren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:14 schreef Hijacking het volgende:
weet iemand wat de beste tekken character is
mn maat wint elke keer van mij![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef dennisw het volgende:
Welke videoconverter moet ik nemen voor me psp (A)?
Leuk man, dan krijg je allemaal pauper programma's. En dat wil ik dus niet.. als jij mij kon vertellen welke het beste is zou dat fijn zijn^^quote:
Psp videoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:15 schreef dennisw het volgende:
[..]
Leuk man, dan krijg je allemaal pauper programma's. En dat wil ik dus niet.. als jij mij kon vertellen welke het beste is zou dat fijn zijn^^
Jeanne d'Arc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Weet iemand nog een leuke RTS/RPG voor de PSP ?
hey dat ziet er tof uit!quote:
neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Fallen het volgende:
Yay, ik heb m'n bonnetje gevonden.
Ik heb garantie tot ergens in oktober. Zal ik gewoon wachten tot die nieuwe PSP's er zijn?
(Of krijg ik van Sony een refurbished exemplaar?)
Nee, je krijgt geen refurbished exemplaar?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:46 schreef bigore het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn psp moet flashen naar 1.50? Ik heb er 3.40 opstaan, maar als ik de R knop ingedrukt hou bij het opstarten komt ie niet in het recovery menu.
Is veel van over te vinden op internet, via google zoeken naar de termen PSP+1.50+hack en je komt een heel eindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:46 schreef bigore het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn psp moet flashen naar 1.50? Ik heb er 3.40 opstaan, maar als ik de R knop ingedrukt hou bij het opstarten komt ie niet in het recovery menu.
Wat heeft dat er nou mee te maken dat dat beter zou klinkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef SToRM81 het volgende:
Het viel me vandaag pas op dat de speakers van de PSP Lite op een andere plek zitten (of zie ik dat nou verkeerd)
Die zaten bij het vorige model onderaan en zo te zien zitten ze nu links en rechts naast het scherm.
Zal wel een stuk beter klinken dan
Hé lekker. Dit najaar Final Fantasy Tactics, en volgend jaar Final Fantasy: Crisis Core.quote:
Ik hoorde op de 1Up show dat ze de NTSC versie ook al aan het testen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kep iets voor je Strolie:
1UP FF Tactics Import Preview
![]()
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:18 schreef sitting_elfling het volgende:
heeft iemand al vaker ervaring gehad met het kapot gaan van een die oplader?
Jeanne Darc is quite puik btw!
Hm, te weinig features om de hoge aanschaf van een beetje meer luxe te verantwoorden. Ik houd het wel bij mijn oude psp tot die het helemaal begeeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot Hands-on PSP Slim
Erg interessante artikelEind september maar halen of anders wordt het maar oktober.
Wipeoutquote:
Ohwquote:Op woensdag 5 september 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er waren winkels die m maandag al hadden. Ik ga m vrijdag kopen.
Had jij niet al genoeg gamesquote:Op woensdag 5 september 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er waren winkels die m maandag al hadden. Ik ga m vrijdag kopen.
Ja, maar nog geen PSPquote:
Maak eens wat picsquote:Op woensdag 5 september 2007 17:56 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb hem bij de FRS gekocht.
Lekker danquote:PAL releaselist:
SCEE has sent a new schedule :
Playstation Portable
17/10/2007 – Pursuit Force : Extreme Justice
02/11/2007 – Syphon Filter : Logan’s Shadow
November 2007 – ATV Off Road : Fury Pro
December 2007 – WipEout Pulse
February 2008 – God of War : Chains of Olympus
-there will be more titles to be released on the PSP from SCEE, however they didn't sent any date for them-
Jaaaaa, importerenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker danDacht ik even nog het spel mee te kunnen nemen straks op vakantie met kerst komt het spel hier 3 maanden later. Dan maar importeren
![]()
Mooie pics Roy btw![]()
Hier van een member op een forum:
[afbeelding]
Kewl! Die zal ik straks wel gaan aanschaffen![]()
God of War: Chains of Olympus komt dit jaar nog wel uit in Amerika namelijk in de winter. FF Tactics heeft vandaag een releasedate meegekregen aldus Insidegamer:quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaaaa, importeren
Wanneer is de US release? En wat is de EU en US release van FF Tactics?
En wat is je eerste impressie van de PSP Slim Roy?quote:Final Fantasy Tactics komt op 4 oktober
Ubisoft heeft laten weten dat ze Final Fantasy Tactics: The War of the Lions op 4 oktober in de Benelux zullen uitbrengen. Daarom kun je dus op die dag met twee redenen naar de stad gaan: een fantastische PSP game en een bot voor je hond!
Je had het gezellig met Kep zie ik welquote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een tof ding. Zondag ga ik ns met een vriendin bekijken wat de verschillen nou precies zijn. Vooralsnog ben ik tevreden. Strakjes in bed ga ik mn eerste game spelen
Ondertussen mn wifi ingesteld:
[afbeelding]
Jazeker, erg vet. 3 eilanden, verschillende auto's. Je kan op het vliegveld komen waar je kan racen. Er zijn side missions (moeilijk) en de stemmen en figuren zijn erg vet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef J.Herrer het volgende:
Ik dacht meer aan Driver '76 ofzo
Heb je daar ook de vrijheid die je in GTA ook hebt, buiten de missies om?
Ik heb 152,08 betaaldquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:10 schreef W00fer het volgende:
Bij de Mediamarkt in Eindhoven ligt er nog een palletje (halfvol) met psp slim's ICE SILVER & PIANO BLACK.
SS259 serial op de zeikant, TA-085 moederbord en 3.60 firmware.
Bij de meeste FRS filialen liggen er nog maar een paar OF geen. Overal zijn ze 169 euro.
Die had ik na 2 maanden alweer verkocht. Toen was er enkel Luminesquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je je oude PSP gewoon gehouden Roy?
Stomme vraag eigenlijks...
Okej...quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die had ik na 2 maanden alweer verkocht. Toen was er enkel Lumines
Thnx, programma dta ik nu had deed gek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef W00fer het volgende:
Video's kan je converteren met het gratis programma:
Unlimited video for PSP.
Hier te vinden.
Wed maar, met Psptube.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:34 schreef Bas321 het volgende:
Ik heb hem ook. Internet ging direct, echt tof.
Binnenkort maar eens een groter geheugenkaartje kopen, 64 mb is echt te weinig
Wel kut dat je geen youtube vids erop kan kijken
Ach de gewone Slim&Lite is ook vet. Zeker als je hem casemod en diverse mods (laat) doen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn psp slim & lite maakt volgende week de oversteek![]()
En ik weet zeker dat bijna niemand die gaat hebben hier![]()
Crisis Core pack?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn psp slim & lite maakt volgende week de oversteek![]()
En ik weet zeker dat bijna niemand die gaat hebben hier![]()
He bahquote:Chains of Olympus breaking March 4
Ready at Dawn dates God of War's PSP debut; special-edition demo disc out at the end of September.
Though it's unclear when God of War 3 will skewer the PlayStation 3, the series' debut on the PlayStation Portable now has a firm date. Today, during a visit to Ready at Dawn, GameSpot was told by the developer that God of War: Chains of Olympus will go on sale March 4, 2008.
God of War: Chains of Olympus has not yet been priced or rated. However, given the Greek mythology-inspired series' ultraviolent nature, an M-for-Mature rating is almost assured. Once again, the game will star Kratos, the fierce Spartan who took on the gods themselves in the first two games. Chains tells an original story set between the unfortunate death of Kratos' family and the start of the original God of War, which sees the warrior tracking down monsters in a fantastical version of ancient Greece.
[UPDATE] Despite the jam-packed nature of this holiday season, March will seem like a long time for many to play Chains of Olympus. Ready at Dawn agrees, and will give North American gamers a God of War fix early. At the end of September, those who signed up for the game's demo earlier this year on the game's official Web site will receive a special-edition demo UMD containing a portion of a playable level as well as additional content, including a behind-the-scenes video of the game's development. A standard demo UMD, featuring only the level portion, will be available later in the year.
For more information, check back Monday for GameSpot's exclusive preview of God of War: Chains of Olympus, which will include a look at a previously unseen level, as well as interviews with the game's design team.
teveel in elk gevalquote:
Niks aan toe te voegen....quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Crisis Core: Final Fantasy VII Opening
Wauw...
![]()
ik had er 3 kunnen hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Haha, alleen nu nog een (slim) PSP.![]()
OMFGbbqsauce!quote:Op maandag 10 september 2007 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HYPE HYPE HYPE [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet wachten om te beginnen volgende week [afbeelding]
Kijken hoever ik kom met de Jap versie![]()
Zal tijd worden! Enige reden dat ik de PSP nog in huis hebquote:Op maandag 10 september 2007 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HYPE HYPE HYPE [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet wachten om te beginnen volgende week [afbeelding]
Kijken hoever ik kom met de Jap versie![]()
ow oke, heb nog een fat pspquote:Op dinsdag 11 september 2007 05:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nope , ook op de normale psp , regio vrij je weet![]()
13 september komt hij uit in Japan![]()
Zodra deze samen VII: Crisis Core in de schappen ligt koop ik een Slim&Litequote:Op dinsdag 11 september 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
HANDS UP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamespot God of War: Chains of Olympus Exclusive Preview
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
God of War
![]()
Die is kei duur tegenwoordig dankzij die hackquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
niemand hier toevallig die Lumines verkoopt?
nee geen 1 winkel heeft hem meer, op internet word ie voor vanaf 30 euro van de hand gedaan..quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is kei duur tegenwoordig dankzij die hackIk wil m ook, maar kan m nergens goedkoop vinden.
Ik wil jigkick niet, ik wil Luminesquote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dan betaal je een tientje meer zeikerd.
En er is nog altijd jigkick.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand nog fotos van de piano black en de ice silver ergens op het net?
Kan geen kleur kiezen
Lijk je meer op de linker of de rechter.quote:
Daarom heb ik hem gekozenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ga naareen media markt ofzo dan,
annuleerdie bestelling
Ps, je avatar is klote voor de oogjes![]()
je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Lijk je meer op de linker of de rechter.
Die linker kijk trouwens niet zo blij.
Zou ik trouwens ook niet kijken als je weet dat je net genaaid bent voor een sticker die er moeilijk afgaat op je psp.
![]()
hey lullo.. ga plaatjes opzoeken..quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dan betaal je een tientje meer zeikerd.
En er is nog altijd jigkick.
hahahaquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers[afbeelding]
![]()
Bij Gamevisionquote:PSP GAMES
Micro Machines V4 ¤ 19,95
Chili Con Carnage ¤ 17,50
Lumines 2 ¤ 9,95
Killzone Liberation ¤ 12,95
Ape Escape P ¤ 32,95
Wipe out Pure ¤ 9,95
Field Commander ¤ 9,95
Daxter ¤ 13,95
Pro Evolution Soccer 6 ¤ 9,95
Need for Speed Carbon ¤ 9,95
Het Verschil is echt enormquote:
Dat zal net zo snel zijn als bij de gewone PSP denk ik. Dit is puur een verbetering voor het laden vanaf een UMDquote:Op zondag 16 september 2007 12:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel de Lite is als je vanaf je memorystick laadt
1 keer met je ogen knipperen en je kan al spelen ofzo?
Ik heb ooit gelezen dat het ook niet de bedoeling was dat je er spellen mee op de tv kon afspelen. Alleen filmpjes, foto's en mp3quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:34 schreef knater het volgende:
Ik heb zo'n psp slim nu, ook een AV kabel erbij gekocht en bijna alles werkt, behalve de spellen zelf, ik krijg de melding dat ik de psp op progressive moet zetten (wat ik ook heb) en dat is het dan, kan het spel niet starten.. iemand hier ervaring mee? films werken wel ok op tv
quote:Op zondag 16 september 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Crysis Core![]()
Snelle Crysis Core![]()
![]()
Snelle Crysis Core + Cryis Core Psp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kanquote:Op zondag 16 september 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Ik hoef geen diepgaande informatie, omdat dat hier niet mag. maar ik zou wel graag willen weten of de nieuwe psp een andere firmware kan krijgen om zo homebrew te spelen/activeren.
WAREZHOER!quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ff een vraagje, is er hier iemand uit Groningen die de originele Lumines nog heeft? Niet perse om te verkopen hoor..maar gewoon
Is toch jou apparaat, dus wat maakt t uitquote:Op zondag 16 september 2007 15:11 schreef Gamedemon het volgende:
En bij deze gelieve niet meer verder ingaan op Homebrew
Nee heur, ik wil gewoon third party media players erop hebbenquote:
Omdat we het op fok niet willen hebben over het ombouwen/softmodden van je console/handheld.quote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
Is toch jou apparaat, dus wat maakt t uit![]()
Waarom bieden ze twee varianten van Killzone aan? De goedkopere is platinum neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij Gamevision
Ik heb er nog nooit besteld, maar lumines 2 en killzone ga ik proberen.
20 Euro is die toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:43 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren Sid Meier's Pirates gekocht.
Damn, die is echt tof![]()
[afbeelding]
Zeker een aanrader. Ik zou hem alleen niet op de makkelijkste stand zetten. Je bent snel een hele dag bezig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Slappy het volgende:
[..]
20 Euro is die toch?
Beetje aanrader?
quote:Kingdom Hearts in beeld
Kingdom Hearts is het resultaat van een succesvolle samenwerking tussen Disney en Square Enix. De eerste drie delen boekten groot succes en een nieuw deel komt er dan ook zeker aan.
Uit het Japanse magazine V-Jump leren we nu over een eerste nieuwe Kingdom Hearts. Deze nieuwe Kingdom Hearts zal het eerste deel in een serie worden waarbij het gaat om volledig nieuwe games en geen remakes. In deze nieuwe game spelen Roxas en Axel een belangrijke rol. Op de scan van deze game zijn wel omgevingen uit de vorige delen te zien, zoals de vergaderzaal van XIII.
Het is niet zeker op welk platform verschijnt, maar gezien eerdere geruchten, de scan en de uitspraken van Square-Enix gaat het hier om Kingdom Hearts Zero voor de PSP. Het team heeft namelijk altijd beweerd dat de volgende Kingdom Hearts op een handheld zou verschijnen en de graphics lijken op hetzelfde niveau als de PlayStation 2 delen te zitten. Mensen zonder PSP moeten niet ongerust zijn, volgens de geruchten komen er namelijk ook delen voor de DS en de PS3.
Winkels gaat niet lukken, dus word het marktplaats of ebay..quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ff een vraagje, is er hier iemand uit Groningen die de originele Lumines nog heeft? Niet perse om te verkopen hoor..maar gewoon
Nadeel is dat weinig shops hem hebben?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
Als je iets wilt doen met het spel Lumines raad ik je aan om gewoon naar een consoleshop te gaan
Het zal wel prijzig zijn voor 5 minuten werk maar ik denk dat Lumines op het moment een stuk duurder zal zijn
Ja maar dan moet je wel een 2de psp hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Pandora is beter, maarja
Luminess II is trouwens veel leuker vindt ik.
Zondag besteld, woensdag in huis in perfecte staat (lees: gesealed)quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij Gamevision
Ik heb er nog nooit besteld, maar lumines 2 en killzone ga ik proberen.
Ik bedoel dus dat ene wat je met Lumines van plan bent, kan laten doen bij een consoleshopquote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nadeel is dat weinig shops hem hebben?
[..]
Je kan 'm wel van mij lenen (kom regelmatig in Assen, best dichtbij)quote:Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik kan hem ffs nergens vinden, behalve op marktplaats voor idiote prijzen. Ik was net bij de MM en er stond er nog 1 op voorraad, ik die hele kast doorzoeken met psp games, stond er niet bij. Die gast ja misschien staat die ergens anders.
Alsof ik die hele MM ga doorzoeken ervoor..
Ik zou het echt ongelofelijk op prijs stellen als ik hem van iemand kan lenen
wie zegt dat ik het spel niet gewoon wil hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ene wat je met Lumines van plan bent, kan laten doen bij een consoleshop
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja de eerste 2 battlesEcht super vet,
![]()
Ik ben bezig met een review schrijven, alleen is het dan wel handig als ik wat verder kom, zeg maar![]()
Dan zal ik ook precies uit de doeken doen hoe het vecht systeem werkt .![]()
Was Killzone platinum?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zondag besteld, woensdag in huis in perfecte staat (lees: gesealed)
Prima service als je het mij vraagt
Deze maand een 40D3000 HDTV gekocht, ook geen geld meer verlopigquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
300 euro is echt teveel geldTenminste, dat vind ik. Maar goed, mijn TV is aan het sterven en ik kan die 300 goed gebruiken voor een Ambilight
Ziet er weer typerend weird uitquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:43 schreef speknek het volgende:
Nieuw spel van de makers van LocoRoco, Patapon
[afbeelding].
Een "uitleg" bij Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=83821
Hey daar ben ik ook, zelf loop ik daar ook vastquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja de eerste 2 battlesEcht super vet,
![]()
Ik ben bezig met een review schrijven, alleen is het dan wel handig als ik wat verder kom, zeg maar![]()
Dan zal ik ook precies uit de doeken doen hoe het vecht systeem werkt .![]()
nee nog niks , ik gebruik mijn oude psp hoesje, die bij de fat psp zatquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:40 schreef keeskachel het volgende:
Zijn er nog hardcases en andere accesoires voor de nieuwe psp te krijgen, laatst gekeken maar ze hadden niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |