quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:26 schreef webbyplus het volgende:
Ik vindt fps'en spelen op consoles zo klote... Net als op de xbox360... Waarom wel usb-poorten, maar geen mogelijkheid om toetsenbord/muis te gebruiken :S
Final Fantasy Tactics.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:48 schreef webbyplus het volgende:
FFt?? dat is ?
Ik heb eigenlijk nooit FF gespeeld. Kan iemand me uitleggen waarom deze games nu zo vet zijn??quote:
Cliché verhaal, hoge productiewaarden, bagger voice acting, RPG. Je moet er van houden/doorheen kunnen bijten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:45 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit FF gespeeld. Kan iemand me uitleggen waarom deze games nu zo vet zijn??
Zijn de verhalen van FF games niet cliché?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is overigens een tactische RPG.
En BHM praat poep.
quote:
Dat is echt slecht!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dit deel was redelijk tenenkromend.
Door de samensmelting hoor je ze niet praten. Op die manier kun je het geluid zelf aan hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa. sommige stukken waren echt goed
http://nl.youtube.com/watch?v=UIolYMNFhfs&mode=related&search=
![]()
xDquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:55 schreef Hijacking het volgende:
http://news.com.com/1606-2_3-6196383.html
waarss ben ik de enige noob die dit filmpje van de nieuwe versie van de psp nog niet gezien heeft maar ik post hem toch xD
het gaan eerder van dit soort stapeltjes worden denkquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja Tigra....
[afbeelding]
Open it verry well![]()
Size Matters heb ik sinds vorige week en hij is erg tofquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef marcek het volgende:
sinds vandaag traxxpad en ratchet & clank in huis.
korte conclusies tot nu toe:
ratchet & clank
- ziet er erg goed uit
- iets lastigere bediening dan zijn ps2 broertjes, speelt verder wel goed
525 euro?! Holy shit!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
het gaan eerder van dit soort stapeltjes worden denk![]()
[afbeelding]
maar ik ga tot 525 Euro , daarna wordt het me toch echt te gek![]()
ik vind hem helemaal niet zo slecht die camera (kwestie van smaakquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Size Matters heb ik sinds vorige week en hij is erg tof![]()
![]()
Alleen jammer dat de camera zo fucked up bestuurbaar is![]()
Nou ik liep me dus regelmatig te irriteren als ik gewoon snel van camerapositie wou wisselen wanneer ik een vijand had neergehaald. Je wordt dan in een hoek gedreven wat simpelweg kut is. Maar de een stoort zich er niet aan, ik echter welquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef marcek het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal niet zo slecht die camera (kwestie van smaak)
zijn eigenlijk ook maar weinig van dit soort spellen die wel een goede camera hebben.
Wtf ga je halen voor dat bedragquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
het gaan eerder van dit soort stapeltjes worden denk![]()
[afbeelding]
maar ik ga tot 525 Euro , daarna wordt het me toch echt te gek![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wtf ga je halen voor dat bedrag![]()
Fanboy syndroom, hebben we allemaal weleens hehehequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
525 euro?! Holy shit!Daar gaat je 2e PS3
Maar het blijft wel een heeeeele mooie pack![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
EEJ![]()
tis Final Fantasy ja
En er zijn er maar 77.777 van gemaakt,
Dus het is gewoon een sport om er 1 te kunnen bemachtigen voor die jappen![]()
Brave Story is net verschenen en schijnt erg tof te zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:48 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zoek eigenlijk een leuke rpg voor de psp? Iemand een idee?
En dan niet zo dramatisch iets als untold legends lol.
lol ik zie hetquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brave Story is net verschenen en schijnt erg tof te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |