Én TTquote:
Hé kut etter. Wil jij de 1337 P4int Sk1llZ van JD even niet zo bashen. Hmquote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef tha_rizzo het volgende:
Prima hoor K.
JD, wat een ENORM slechte paint.
Frustraties. Ofzo.quote:
Ik ben heel soms ook eens positief, kutmuisquote:
Bier?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:26 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben heel soms ook eens positief, kutmuis
Denk ik
JA!! JE BRAUN TOPIC. Verdulle.quote:
Ik las toenlaatst wel dat'ie in Breda komt werken!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Zonde dat-ie een Tilburger is hè!
Uit boosheid heb ik keihard Sjef opgezet!
Moeder, ik lust een frikandel.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
Sjef. Godver, da's kneiterharde shit man.
Jeweets! MOEDER IK LUST EEN FRIKAFRIKADEL! (8)!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
Sjef. Godver, da's kneiterharde shit man.
Welk?!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las toenlaatst wel dat'ie in Breda komt werken!
Bij d'n Samsung, achter de Mediamèrt.quote:
Is ook nog net nieuw! Dat hok in Tilburg werd te klein denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef veldmuis het volgende:
Bohboh! Ik wist niet eens dat de Samsung daar zat!
Waar is het dan? Dat IABC gebeuren?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Is ook nog net nieuw! Dat hok in Tilburg werd te klein denk ik.
Ja daarzo. Als je bij de Mediamèrt de straat in rijdt zo vanaf de Ettensebaan, dan zie je het staan!quote:
Ik zou verhuizen naar 4812.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
IK WIL NIE WERKEN!!!11einzzweidrei!
In overvloed.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Luisteren ze daar ook Pater Moeskroen dan?
Precies! Terwijl je BBQ't op de spoiler van je Honda CRX.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef Kuukske het volgende:
Wel buiten in je voortuin hè. Met de rest van buurt!
Goed puntquote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Hoe denk je anders dat ik weet dat ze daar op kratten bier zitten? Ik kom niet binnen bij mensen in die wijk ofzo hoor
En die vertiefte hiphopshizzle van mijn voormalige buren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Maar Pater Moeskroen heb ik daar nog nooit gehoord! Alleen André Hazes, Frans Bauer en Jannes enzo.
Goh. Oké!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Kliekjes zijn tof, dus het zou kunnen!
Nu frats er toch niet is:quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
En die vertiefte hiphopshizzle van mijn voormalige buren.
*Spetters van scherm veegtquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
Speciaal voor teh jubileumtopique gepwnd! [afbeelding] [afbeelding]
[img=578xnull]http://i18.tinypic.com/4r8kg91.jpg[/img]
En hoe was de wedstrijd?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Het was erg tof gisteren, lopend naar Baronie. Laten we het over de wedstrijd maar niet hebben.
Ik heb jullie niet meer gezien want ik had een verjaardag! (In Tilburg..)quote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Het was erg tof gisteren, lopend naar Baronie. Laten we het over de wedstrijd maar niet hebben.
Jaquote:Op maandag 30 juli 2007 10:54 schreef JDude het volgende:
Heb je ook nog genikst toevallig?
Foei, Tilburg.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:54 schreef Clauw het volgende:
Ik heb jullie niet meer gezien want ik had een verjaardag! (In Tilburg..)
Nog 5 nachtjes slapen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Hé muis. Hoe is het?
Zou Frats al lucky zijn geweest? Of was dat niet dit weekend?
Staat daar een mediamarkt of wat ga je doen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef Frazz het volgende:
Zo even op en neer geweest naar Rotterdam Hoogvliet.
Vanaf september elke dag dus.
Ah je hebt een stagestek?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef Frazz het volgende:
Zo even op en neer geweest naar Rotterdam Hoogvliet.
Vanaf september elke dag dus.
Aan ieder nadeel kleeft een voordeel.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:26 schreef Frazz het volgende:
Gelukkig kan ik een paar keer per week uit mn stage naar mn lief toe!
En dan zij zo van "Oooh Frats je SAP is echt teh horror!"quote:Op maandag 30 juli 2007 11:26 schreef Frazz het volgende:
Gelukkig kan ik een paar keer per week uit mn stage naar mn lief toe!
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan ieder nadeel kleeft een voordeel.
Nee meer zo van, "Ooooh eindelijk zie ik je weer!"quote:Op maandag 30 juli 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan zij zo van "Oooh Frats je SAP is echt teh horror!"
Gátverdamme.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
En dan zij zo van "Oooh Frats je SAP is echt teh horror!"
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Shit nu snap ik hem.
Stelletje seksisten!
Deze opmerking heeft ineens ook een dubbele betekenisquote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee. Ik ken alleen de wilde verhalen over SAP en hoe bagger het is.
Oh menquote:Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef Dalamar het volgende:
Deze opmerking heeft ineens ook een dubbele betekenis
dan ben ik na nog geen 2 mnd wel een ontzettende spammert danquote:Op maandag 30 juli 2007 11:59 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk zit na 4 jaar op het forum m'n 1000e post er aan te komen![]()
Of Dalamar heeft gewoon meer een levenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dan ben ik na nog geen 2 mnd wel een ontzettende spammert dan
Ik heb ook een leven.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Of Dalamar heeft gewoon meer een leven
Hoe combineer je een leven met +27k posts ? Heb ik me nou altijd afgevraagd....quote:
Eh, samenwonen met een Fok!ker maakt dat je soms ook wel es achter de pc's kruipt. Of ehm, Fok!ken op je werk. En alles daarbuiten leef jequote:Op maandag 30 juli 2007 14:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hoe combineer je een leven met +27k posts ? Heb ik me nou altijd afgevraagd....![]()
Ben in 2005 ongeveer 9mnd werkeloos geweest en ondanks dat nog niet eens 3000 postjes...![]()
Mja een tijdje 6 SC's volgen is ook goed voor jequote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Fokken op het werk!?!?!???![]()
Mja, 'k snappet wel. Was eerst nooit zo van de slowchat topics, maar na een tijdje ge-Fokschaapt te hebben, werd het wel leuk.
zit nu ook op 't werk -> bedrijfssluiting -> rustig En dan gaat het wel hard![]()
Het scheelt ook wel als je een kind hebt trouwensquote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Of Dalamar heeft gewoon meer een leven
Oh. JD!! Dát is het.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:24 schreef Dalamar het volgende:
Het scheelt ook wel als je een kind hebt trouwens![]()
quote:
Of 2quote:Op maandag 30 juli 2007 14:24 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel als je een kind hebt trouwens![]()
Ik post praktisch niets in het weekend, eigenlijk alleen tijdens kantoorurenquote:
Ik zit nu thuis, dat scheelt. Maar in principe post ik tijdens kantooruren e.e.a. Ik werk veel met de pc dus alt-tabben is een kunst inmiddels.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef Dalamar het volgende:
Ik post praktisch niets in het weekend, eigenlijk alleen tijdens kantooruren![]()
Nou, laten we er dan maar gauw eentje maken, dan spam je niet zoveel meerquote:
En dan wel mensen verlinken die op Hyves of Geenstijl ofwatdanook zitten?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:25 schreef Dalamar het volgende:
[..]
![]()
En niet betrapt kunnen worden omdat je zelf de systeembeheerder bent
Ah, tof.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:29 schreef JDude het volgende:
Nou, laten we er dan maar gauw eentje maken, dan spam je niet zoveel meer.
Een kind nemen om minder te Fokkenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, laten we er dan maar gauw eentje maken, dan spam je niet zoveel meer.
Je denkt toch niet serieus dat ik op mijn 22e een koter aan m'n tiet wil hebben hangenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Een kind nemen om minder te Fokken![]()
Da's een aardige paradox [14.gif]
Misschien dat het gebruik van de "quote:Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik op mijn 22e een koter aan m'n tiet wil hebben hangen![]()
Nee ok.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Misschien dat het gebruik van de "" smiley e.e.a. verraad
![]()
Nee dus
En alles daarna.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
Heel 2007, zo ongeveer.
Test Drive Unlimited, Overlord, Supreme Commander.quote:
Naar bed? Nog steeds/ weer ziek?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er. Nog even.. ik ga zo weer naar bed.
Beetje rugpijn heb ik wel, maar das meer spierpijn vd klap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
Doe je goed, Spek! Gelukkig niks geks aan je nek of rug, maar toch...
Sterkte!
Ben je nog onderzocht door een toegesnelde ambulance ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Beetje rugpijn heb ik wel, maar das meer spierpijn vd klap.
dankje muis!
Nouja, zou wel gezellig zijn. Wat gezelschap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Kunnen jullie naast elkaar gaan zitten
Oh, sorry.
Nee geen ambulance gezien, had verder ook geen letstel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je nog onderzocht door een toegesnelde ambulance ofzo?
Ik blijf vandaag ff op bed enzo hangen, bank hangen bedoel ik eigenlijk,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, zou wel gezellig zijn. Wat gezelschap.
Mee oppassen hoor. Bij mij is er vlakbij die kruising een keer zo'n domme doos achteropgeknalt. Het eerste wat ik deed was naar de huisarts gaan om de hoekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nee geen ambulance gezien, had verder ook geen letstel.
Wil morgen wel even naar de huisarts voor mijn nek.... whiplash-onderzoekje lijkt me wel even wijsheid. Niet dat ik veel nekpijn heb, maar ik was gisteren wel even duizelig en op mijn werk vrij vergeetachtig, nekklachten kunnen later komen
Dat is weer overdreven. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:35 schreef veldmuis het volgende:
Zoek een dokter op voor je je nek niet meer kan bewegen en je half verlamd bent!
kuttopicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:35 schreef Helsie het volgende:
Ik wil toch wel iets in topic #076 gepost hebben. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen posten?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:35 schreef Helsie het volgende:
Ik wil toch wel iets in topic #076 gepost hebben. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen posten?
quote:
Dat redden we dit jaar nog wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
in deel 100 ook overigens.
We houden je wel op de hoogte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
in deel 100 ook overigens.
waarom niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Augustus gaan we niet meer redden.
Omdat veldmuis er niet is, we geen fatsoenlijk onderwerp hebben om over te praten en .. ja weet ik eigenlijk. WAAROM NIET MENSEN. KOM OP. HET KAN NOG.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waarom niet?
als topicposts doelpunten waren was jij zo'n beetje Pelé, kom op zeg. het kan zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat veldmuis er niet is, we geen fatsoenlijk onderwerp hebben om over te praten en .. ja weet ik eigenlijk. WAAROM NIET MENSEN. KOM OP. HET KAN NOG.
Mijn residentie is verdronken wegens een constructiefout. Dus gedurende de bouwkundige werkzaamheden ga ik maar wat in het buitenland rondhangen. Het eerste is niet zo fijn, het tweede natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Mja oké goed punt. Dus.
Hoe gaat het met eenieder?
Oh damnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Mijn residentie is verdronken wegens een constructiefout. Dus gedurende de bouwkundige werkzaamheden ga ik maar wat in het buitenland rondhangen. Het eerste is niet zo fijn, het tweede natuurlijk prima.![]()
Wie ben je? Waar woon je in Breda en wat is je favo bier?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Niox het volgende:
Deze _moet_ natuurlijk in m'n MyAT staan.
Onze Spellings-NSB'er is tevens lid van de Gestapoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie ben je? Waar woon je in Breda en wat is je favo bier?
Ja, en ben je voor NAC?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie ben je? Waar woon je in Breda en wat is je favo bier?
Zégquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Onze Spellings-NSB'er is tevens lid van de Gestapo
Bemoei je nergens mee, jij zwijndrechter!quote:
Ik zou een foto van je kunnen plaatsen hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:28 schreef Niox het volgende:
[..]
Bemoei je nergens mee, jij zwijndrechter!
quote:
Jullie kennen elkaar? Welkom trouwens niox.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Ritchie het volgende:
Ik zou een foto van je kunnen plaatsen he
De foto's op de Loco's site zijn van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef fransbreda het volgende:
Heb trouwens slow forward gemist, aan de foto's en filmpjes e.d was het wel leuk zo te zien.
Wie was wel geweest?
quote:
Wekom terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:13 schreef DutchieBre het volgende:
Middag vanaf een leuke werkplek.. ik meld mij weer eens
![]()
Ja hoor, maar niet zeiken als JD en ik weer eens een klef moment hebben.quote:
Gedenkwaardig momentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef DutchieBre het volgende:
Dank je !! 076 .. Wat een mooi topicnummer 076
Zeiken zal ik nu eenmaal blijven doen. En ik ben tenminste nog alleenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet zeiken als JD en ik weer eens een klef moment hebben. [afbeelding].
Het ene moment 'mis je d'r en kan je niet wachten' en nu is het weer tof dat je alleen bent?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:57 schreef Frazz het volgende:
Zeiken zal ik nu eenmaal blijven doen. En ik ben tenminste nog alleen
Uitgaan doe ik eigenlijk niet echt meer... toen ik nog student was regelmatig de Bruine Pij, de Speeltuin en daarna naar de Graanbeurs. Kerkplein, Liquid en Nachtwacht ben ik allen 1x geweest, maar dat kon me niet echt bekoren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef Swiffer het volgende:
om maar een onderwerp aan te snijden,,, als jullie uitgaan, waar dan heen en waarom?
Ik bedoel dat ik alleen klef ben. Jullie doen klef met zn 2en, das ergerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Het ene moment 'mis je d'r en kan je niet wachten' en nu is het weer tof dat je alleen bent?.
Heul niet. Lees er maar omheen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Ik bedoel dat ik alleen klef ben. Jullie doen klef met zn 2en, das erger
Ochja de Massa. Daar werden onze schoolfeesten georganiseerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Dalamar het volgende:
En in de Premier, dat toen Massa werd en nu Kerkplein is. Vroeger wel een leuke tent, geen idee of het nu nog wat is.
Die paupertent in België? Dalamar toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Dalamar het volgende:
Highstreet
Zo heette de kleuterschool waar ik op heb gezetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
En in Breda ging ik wel 'ns met een vriendin bij de Kleine Wereld zitten.
Whehehe. De kleuterschool was waarschijnlijk nog groter dan dat tentje. Het is superklein, keilief en zit naast de kerkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Dalamar het volgende:
Zo heette de kleuterschool waar ik op heb gezeten![]()
Dat was inderdaad met dezelfde mensen die ook in de Scorpio waren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die paupertent in België? Dalamar toch.
Mijn klasgenoten van het Florijn gingen er altijd heen, en hebben altijd pogingen gedaan mij mee te krijgen. Maar de verhalen waren op maandagochtend altijd dusdanig, dat ik me gruwelijk heb verzet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef Dalamar het volgende:
Dat was inderdaad met dezelfde mensen die ook in de Scorpio waren.
Niet echt mijn tent nee. Ik verwacht ook niet dat dat in de loop der jaren ineens een geweldige tent is geworden.
Neegij meej oew footoo op d'n Hyvesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Ik bedoel dat ik alleen klef ben. Jullie doen klef met zn 2en, das erger
Niet echt nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Swiffer het volgende:
k ben nou nog NOOIT in higstreet geweest.. mensen doen altijd alsof ik een hoop mis.. niet dus
Hé jij.quote:
Van mij mag jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé jij..
Zo. Dat moest even. SORRY FRATS.
Breda #77, Nu zonder regenquote:
Ik zie al helemaal voor me hoe je het zegt. Whehehe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef tha_rizzo het volgende:
En Frats, beheers je...Ik krijg neigingen om je helemaal in te tapen met ducktape, zodat we je liefdeverklaringen niet meer hoeven te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |