quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:56 schreef Sickert het volgende:
wat een mongolen
afkappen die tour
al dat gezeik er omheen
je kan toch nooit 200 km op een dag fietsen met gemiddeld 35 km per uur
dat is onmenselijk
laat ze lekker doping gebruikenen dan testen wie het meest gebruikt heeft
als je lichaam dat aankan zonder in te storten ben je een echte held
![]()
Kut Fransen/duitsers/rabo!
Je moet wat om wat gespam te veroorzakenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:19 schreef staticdata het volgende:
hheheheh tvp.
door de tour en het enschede gebeuren toch het topic redelijke snel vol
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
We kunnen de voetbal toch ook weer oprakelen..![]()
Ik vind de zomerstop veelste kort. Voor je het weet moet ik weer voor een heel seizoen de uitslagen invullenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
We kunnen de voetbal toch ook weer oprakelen..![]()
Bullshit. VVV heeft verloren en Chelsea gelijk gespeeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik bedoel, VVV is natuurlijk net zo sterk als Chelsea..
Als je Rasmussen gelooft dan is dat mooi, aangezien hij direct heeft toegegeven dat hij in Italie is geweestquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Het kan toch ook nog onwaar zijn dat ie in Italie was?
I believe in Rasmussen
<<blablabla smilie smilie smilie>>
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bullshit. VVV heeft verloren en Chelsea gelijk gespeeld![]()
Er moet wel bijgemeld worden dat het van VVV een betere prestatie is, aangezien zij een aanzienlijk zwaardere tegenstander hadden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee. Wat heb je met de TT gedaan. Ei.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef ursel het volgende:
[..]Ben je al op zoek naar het knopje om hem aan te passen..
[afbeelding] Deze moet je tegenwoordig hebben daarvoor..
Jeps en SV Buren evensterk als PSVquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik bedoel, VVV is natuurlijk net zo sterk als Chelsea..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind de zomerstop veelste kort lang. Voor je het weet moet ik weer voor een heel seizoen de uitslagen invullen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef ursel het volgende:
[..]Ben je al op zoek naar het knopje om hem aan te passen..
[afbeelding] Deze moet je tegenwoordig hebben daarvoor..
Ook geactiveerd..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me weer geactiveerd op http://www.voetbalpoules.nl. Als iedereen dit nu even doet en Ferdi de BoF! Poule activeert kunnen we weer gaan invullen
Je kan nog Boogie selecteren.. die doet nog mee..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]goeie
Ik vind de TT wel passend, bij de gebeurtenissen in de tour.
En ja de officiele speeltijd was het gelijk, maar de wedstrijd werd gewonnen door PSV. En laten we heel eerlijk zijn het resultaat telt en het voetbal. Hopelijk komt die lul van een Van Basten daar ook eens achter en laten we dat belachelijke 3-4-3 of 4-3-3 systeem lekker links liggen. Dat systeem werkt alleen maar wanneer je voor elke positie minimaal één hele goeie spelers hebt en die hebben we niet.
Zo genoeg voetbal.
@Frank: Heb mijn ploegje net even snel in elkaar geklikt.
Meestal krijg je nu de vluchters etappes omdat de sprinters/ploegen nog moe zijn van de bergen.
Ik denk dat ik het toch gewoon op mijn sprinters hou, aangezien ik die dan gewoon kan laten staan voor morgen. Aangezien ik morgen geen tijd heb om mijn team aan te passen.
Aangemeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me weer geactiveerd op http://www.voetbalpoules.nl. Als iedereen dit nu even doet en Ferdi de BoF! Poule activeert kunnen we weer gaan invullen
Klopt wel. Maar ik blijf het een lul vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan nog Boogie selecteren.. die doet nog mee..
Zo, genoeg wielrennen
Tot nu toe zijn de resultaten in het voordeel van van Basten, dus wat dat betreft spreek je je eigen tegen..![]()
Wanneer kunnen we de fok-poule ook weer invullen?? Die ga ik weer winnen..![]()
Dit keer wel graag een inzet erop..
Da's dan idd weer moeilijk te ontkennen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ik blijf het een lul vindenAls coach he, niet als mens
Ik zal eens kijken of ik de tijd kan vinden om over 2-1 in te vullen
Goed hequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's dan idd weer moeilijk te ontkennen..
Ga je het ook nog presenteren dan??quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goed he
Nu even een presentatie voorbereiden en dan de presentatie oefenen en nabespreken en dan lekker naar huisMoet toch lukken om een keertje voor het donker thuis te zijn
Waarom ben je dan ook gestopt met modden ?quote:
Ik kan niet zo goed overweg met PaRo. Daarom ben ik gestopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook gestopt met modden ?
Ik weet dat heintje commentaar had op je modgedrag maar hij heeft overal commentaar op/over.
Logisch. Voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
voetbal en het hele topic gaat dood....Dood wat zeg ik
Komt dat omdat PaRo wel het goede terras wist te vinden..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed overweg met PaRo. Daarom ben ik gestopt.
130.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel paarden erin zitten![]()
Ik had ook een uitstekend terrasquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Komt dat omdat PaRo wel het goede terras wist te vinden..
Maar die arme koeien dan??quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ook een uitstekend terras.
Maar volgens mij was dat hoofdstuk al afgesloten.
Is dat een koe danquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]Ga je dat ook zeggen als arme JP in de sloot ligt..
vandaar dat je ook niet op de utrecht meet bij ons wilde komenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed overweg met PaRo. Daarom ben ik gestopt.
Ik was daaaaaaaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
vandaar dat je ook niet op de utrecht meet bij ons wilde komen
was afgesproken werk dit
klopt, ik ben niet zon aanraker. zelfs DaD heb ik maar twee keer aangeraakt (waarvan 1 keer frikandel overhandigenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit geaaid of aangeraakt. Met uitzondering van een handje dan.
Och. Geeft niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
klopt, ik ben niet zon aanraker. zelfs DaD heb ik maar twee keer aangeraakt (waarvan 1 keer frikandel overhandigen)
Oeh la la ruik ik hier een affaire ijsmeis ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit geaaid of aangeraakt. Met uitzondering van een handje dan.
Dangel vindt Buffeltjuh liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Oeh la la ruik ik hier een affaire ijsmeis ?![]()
Weet buffeltjuh hiervan ?
Wie is buffeltjuh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dangel vindt Buffeltjuh lief. Ze hebben elkaar ook al een handje gegeven.
Een trioquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je begint echt oud te worden ijsmeis. Je kan niet meer een goed leugen verzinnenquote:
Sex met Lexquote:
Dangel speelt toch geen Gears manquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Je begint echt oud te worden ijsmeis. Je kan niet meer een goed leugen verzinnen![]()
Pff wat flauw zeg, speel ik weer eens een keer tegen je ben ik half dronken van slaap logisch dat ik dan alles misquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sex met Lex. Nee, dat gaat niet door.
Ben jij beschikbaar anders?
Alhoewel, als je net zo goed bent in sex als dat je met je sniper bent, dan laat maar.
zelfs als je dronken bent moet je nog kunnen presteren mijn jongenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Pff wat flauw zeg, speel ik weer eens een keer tegen je ben ik half dronken van slaap logisch dat ik dan alles mis![]()
Nou Viro, de Tim in kwestie was samen met ijsmeis (en wat anderen) bij mn housewarming zlefs, dus die ken ik zeker welquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dangel speelt toch geen Gears man.
Buffeltjuh (Xbox Live!) = Timmetjuh. (FOK!) = Tim. (Eggie!)
BF2 dronken spelen is makkelijker dan Gears of War dronken spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelfs als je dronken bent moet je nog kunnen presteren mijn jongen![]()
Gast check eens vaker de sig van sommige users, daar staat bijna altijd hun XBL gamertag inquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft IJsmeis ook een Xbox Live ID?
* Morpheus2002 is z'n friendlist aan het updaten!
Oeh, een housewarning threesomequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nou Viro, de Tim in kwestie was samen met ijsmeis (en wat anderen) bij mn housewarming zlefs, dus die ken ik zeker wel
Vind ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
En al dat gegeichel samen met achjaquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb het vaak zat gedaan.
Oké, toen suckte ik ook heel hard, maar dat zeg ik er dan niet bij.
Pompiedom.
Tsja mannen hequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent een typische man. Denkt alleen aan sex hè *kietelt*.
Ik lees heel selectiefquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Gast check eens vaker de sig van sommige users, daar staat bijna altijd hun XBL gamertag in![]()
Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef Viro het volgende:
[..]
En al dat gegeichel samen met achja![]()
Jullie leken wel 2 ouwe mutsen![]()
in de context waarin ik net dacht zou ik alleen maar kunnen zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, toen suckte ik ook heel hard, maar dat zeg ik er dan niet bij.
Pompiedom.
Zo lang geleden was het nou ook weer niet. Midden/ eind maart als ik het me nog goed herinnerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd![]()
. Ik moet dus maar weer eens gaan drinken + ach dronken krijgen.
Nu nog een keer online spelen met Fok!kersquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gears of War laatst co-op uitgespeeld. Erg gaaf spel, mooie graphics en mooie geluidseffecten
Ook al een typische manquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
in de context waarin ik net dacht zou ik alleen maar kunnen zeggen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is toch lang geleden!
[..]
Ook al een typische man.
Yeah babyquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is toch lang geleden!
[..]
Ook al een typische man.
Vooral daar tussen je benen zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
![]()
in het echt ben ik een gevoelige typje hoor![]()
Whehe.. juist dan toch..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Aan het werk, en dan spam ik niet. Aan de cursus met een deadline, aan de klus met ook een deadline van het vrouwtje..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey urs![]()
..........waar was je toch al die tijd
![]()
[..]
![]()
klik op de link doosquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar staat die post dan ?
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisteren![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vooral daar tussen je benen zeker.
K besteed nu al te veel tijd hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je er maar eens wat meer tijd hier besteed..![]()
![]()
Nerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kun je nou Nerd en Digibeet zijn![]()
Als je bijna geen tiener meer bent, dan ben je nog steeds jong, je bent in ieder geval niet oudquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna geen tiener meer.
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Dangel het volgende:
Is dit een slowchat of verneuk ik iets?
Goeie woord keuzequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Zin in morgenavond
Lekker op vakantie....
Ja jij wilde inderdaad flink wat voelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
![]()
in het echt ben ik een gevoelige typje hoor![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
Maarja, nu zit ik weer thuis de koos uit te hangen, dus kan ik weer..![]()
Armkrampen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar staat die post dan ?
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisteren![]()
Ben je wel een geek?quote:
Ach ja dat had ik ook 2 jaar geleden. Soms moet je even achter je oren krabben als je sommige vragen leestquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Zit de formulieren te lezen van de ibg-groep, moest even wat anders doen![]()
Het is wel veel lezen en invullen, maar zeker niet stoppen met studeren. Zodra je eenmaal uit de schoolbanken bent heb je niet meer zo snel zin om weer erop te gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sommige... Heb hier nog binnen een week 5 brieven ontvangen, zin om te studeren wordt met de brief kleiner![]()
Niet zo zeuren, ze gaan je waarschijnlijk wel geld gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sommige... Heb hier nog binnen een week 5 brieven ontvangen, zin om te studeren wordt met de brief kleiner![]()
Oh ik vond je best wel een beetje een geek.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ik vond je best wel een beetje een geek.
Ik ben ook een beetje geek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geek
Wacht maar tot je oud en wijs genoeg bent om een huisje te kunnen kopen, dan mag je pas door een stapel papieren heen werken. Zie dit maar als een "leer"proces..quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Weet je wel niet wat het water vandaag de dag kost??quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wie steelt er nu een zwembad van hooguit 60 euro![]()
En dan ook het water meenemen
Waarschijnlijk als ze bij de buren in de tuin kijken zullen ze daar een moeras aantreffen
Nee jorrit niet want hij wast zich zelf met bierquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat het water vandaag de dag kost??![]()
quote:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je je cadeautje nou al binnen?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
En yvonne reageert niet op MSN.
Ik hoop dat ze het straks leest en mocht ze het vergeten zijn dat ze het alsnog op de bus doet.
Jep. Adres heb ik gegeven. Daar heeft ze ook nog op gereageerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Maar je had wel je adres aan haar gegeven? PM haar anders gewoon ff
en zeg er meteen maar bij dat de Boffers op die foto van haar zitten te wachten, die met BoF logo op haar vestje
![]()
Heeft ze ons ook beloofd maar duurt "eeuwen"![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
Jep. Adres heb ik gegeven. Daar heeft ze ook nog op gereageerd.
Ik zal haar straks als ik thuis ben nog een keertje aanspreken en anders inderdaad even PM'en. En dan zal ik je verzoek er meteen bijproppen.
.
Ja, je moet toch wat he..quote:
K heb je even toegevoed op msn, want praten op fok over warez is verbodenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heeft iemand van jullie, die met een crack BF2 speelt, problemen mee gehad?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
K heb je even toegevoed op msn, want praten op fok over warez is verboden
Waar zie jij mij voor aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]heb je hem een lekker banaantje gegeven.. ??
Die heb jij iedere dagquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Gevoed... eeuuh.. ja laat maar.. binnenpretje..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Soms mag die ook naar buiten van Sanne...
Ik denk dat je met hotmail meer succes zal hebben..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Viro weet je zeker dat je wel @msn.com hebt gedaan... aangezien ik niks zie. Maar ik ga nu ff Acopalypto kijken van Mel Gibson. Waarom ik erbij vertel dat het van Mel Gibson is weet ik niet![]()
Goede keuze hoor, je moet natuurlijk wel lekker normaal en heerlijk kunnen levenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:54 schreef ursel het volgende:
Oohja.. nog een mindere mededeling van huishoudelijke aard..
Ik ben momenteel bezig mijn servers te verkopen en te stoppen met Gamehost.nl.
Ik ga na alle drukte die ik nu wel achter de rug heb eens wat genieten van het leven, Sanne en Aaron. Ook weer eens echt tijd vrij maken om zelf te kunnen gamen enzo.
Dus dat betekend dat de TS server ook op (waarschijnlijk zeer) korte termijn niet meer door mij gehost gaat worden. Misschien dat er met publicservers daar een TS geregeld kan worden. Dan neem ik deze kosten wel voor mijn rekening als bijdrage aan de club..
Nee, want daar moet ik eerst nog mijn voordeel uithalen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Goede keuze hoor, je moet natuurlijk wel lekker normaal en heerlijk kunnen levenMaar betekent dit nu ook dat het KvK nummer op gaat houden met bestaan?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet natuurlijk nog wel mijn boodschappen bij de Makro kunnen blijven doen he..![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee jorrit niet want hij wast zich zelf met bier![]()
Het was een opblaaszwembad met een diameter van zo'n 3+ mtr.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik denk dat dat zwembadje wel wat meer dan 60 euro kost aangezien hete en inhoud heeft van 4000 liter...
Ik heb het ook niet zo op eikel piercings. Doe mij maar au naturelquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Ik dacht eerst aan Jorrit, maar het is een Olympisch, dus die kon het niet zijn..
Joehoe..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op eikel piercings. Doe mij maar au naturel
Stel je eens voor als je dat allemaal in bier had moeten uitrekenen.. Dan had zelfs Baus het moeilijk gehad..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zonde van het bier
Water is ook goedkoper![]()
[..]
Het was een opblaaszwembad met een diameter van zo'n 3+ mtr.
In zo'n zwembad kun je makkelijk 4000liter kwijt en voor 60 euro heb je zo'n zwembad wel bij een gamma ofzo. Misschien verkoopt Kevin ze ook wel.
Reken anders even met me mee:
We hebben een straal van 1,5 meter (de helft van de diameter welke 3 meter was)
De formule is pi*r2 waarbij r de straal is.
3,14 * 1,5 * 1,5 = 7,07m2
De inhoud is de hoogte maal het oppervlakte
7,07 * 1 = 7,07m3 (we hebben hier aangenomen dat de hoogte van zo'n zwembad 1 meter is.
Nu weten we dus dat de inhoud van zo'n zwembad 7,073 is.
Maar hoeveel water past daar nu in zul je denken.
Nou 1m3 is 1.000 liter![]()
Dat brengt ons op een totaal van 7070 liter water wat er in een zwembad van 3meter doorsnee past.
De aanname van 1 meter hoog was waarschijnlijk niet helemaal goed. 0,6 meter hoog was beter geweest.
Zo moeilijk was dat niet he.
Kun je na gaan hoeveel water er wel niet in een echt zwembad zit
Einde wiskunde les.
Bierquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zonde van het bier
Water is ook goedkoper![]()
[..]
Het was een opblaaszwembad met een diameter van zo'n 3+ mtr.
In zo'n zwembad kun je makkelijk 4000liter kwijt en voor 60 euro heb je zo'n zwembad wel bij een gamma ofzo. Misschien verkoopt Kevin ze ook wel.
Reken anders even met me mee:
We hebben een straal van 1,5 meter (de helft van de diameter welke 3 meter was)
De formule is pi*r2 waarbij r de straal is.
3,14 * 1,5 * 1,5 = 7,07m2
De inhoud is de hoogte maal het oppervlakte
7,07 * 1 = 7,07m3 (we hebben hier aangenomen dat de hoogte van zo'n zwembad 1 meter is.
Nu weten we dus dat de inhoud van zo'n zwembad 7,073 is.
Maar hoeveel water past daar nu in zul je denken.
Nou 1m3 is 1.000 liter![]()
Dat brengt ons op een totaal van 7070 liter water wat er in een zwembad van 3meter doorsnee past.
De aanname van 1 meter hoog was waarschijnlijk niet helemaal goed. 0,6 meter hoog was beter geweest.
Zo moeilijk was dat niet he.
Kun je na gaan hoeveel water er wel niet in een echt zwembad zit
Einde wiskunde les.
Je probeert ze wat te lerenquote:
Mogguh..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wel bier geen tieten![]()
zo morgen naar huis, ben zwaar ziek, was wat worstjes wezen braaien op een fikkie, even later kwam alles er uit alle gaten uit![]()
en de tour, wat lees ik nu![]()
Ja.. dat is ook een optie, maar niet een ideale..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:00 schreef Keltie het volgende:
OVer die TS server... Dat kan toch ook iemand tijdens het spelen hosten?
quote:Dertienjarig talent uit Peru naar Bayern
26/7/2007 19:48
Hij is dertien jaar oud, bewondert Jefferson Farfán, Claudio Pizarro en natuurlijk Ronaldinho, én tekent komende maand een contract bij Bayern München. De Duitse topclub lijfde Pierre Larrauri in, zo maakte diens Peruaanse club bekend.
Het dertienjarige joch voetbalde tot voor kort bij Esther Grande de Bentín (EGB). Daar viel Larrauri op als aanvallend ingestelde middenvelder. Dat was reden voor Bayern hem eens uit te nodigen. Een jaar geleden kwam de Peruaan een maand op proef bij Der Rekordmeister. En hij slaagde erin de Duitsers te overtuigen van zijn talent.
In augustus zal Larrauri zich met zijn vader melden in München. Beiden zullen er blijven wonen. Overigens zat Bayern niet als enige achter de scholier aan, ook AC Milan en Real Madrid zouden hem in het oog hebben gehouden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, die foto's die ik poste warenb van internet hoor, mijne zijn niet zo mooi![]()
Da's maar goed ook, dan gaan de bouwvakkers tenminste ook goed door..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
De zon schijnt in Den Haag
[afbeelding]
Met een beetje bewolking![]()
[afbeelding]
kan je lang wachtenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
We zitten nog steeds op die foto van jou van het bad te wachten..
Misschien is hij ook in Mexico geweest, maar hij heeft direct tegen theo de rooy toegegeven dat hij in intalie was geweest, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:47 schreef Sickert het volgende:
hoorde vanmorgen op de radio dat rasmussen wel degelijk in Mexico was
weet niet of het waar is maar ik lach me suf als rasmussen de waarheid verteld en rabo dus een dikke blunder heeft gemaakt
wat een zeikerd ben jij zeg pffffff ongeloofelijk....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
Ik zal wel een zeikerd zijn,maar word er nog wat aan de server instellingen gedaan?
Wij uberklussers hebben allang antwoord gegeven. Het is alleen altijd zo teleurstellend als dara geen blijk van dank tegen-over staat of dat er geen actie op onze vragen ondernomen worden..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat je misschien zo het antwoord wisten jullie als uber klussers.![]()
Welke instellingen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
Ik zal wel een zeikerd zijn,maar word er nog wat aan de server instellingen gedaan?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat een zeikerd ben jij zeg pffffff ongeloofelijk....![]()
![]()
Wil je hem om shoalin hebben?
tja een gibo blok eronder prakken lijkt mij persoonlijk niet de oplossing voor een stukkie van 2 cmquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wij uberklussers hebben allang antwoord gegeven. Het is alleen altijd zo teleurstellend als dara geen blijk van dank tegen-over staat of dat er geen actie op onze vragen ondernomen worden..
er moet i.i.g geen water onder het bad kunnen komen. en je kan een gibo er onder gooien en dan afkitten, maar dan moet je ook nog een plintje ervoor plaatsten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
@ punisher
is een kunststof/metalen plintje geen oplossing?
dat meen je niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
K heb je even toegevoed op msn, want praten op fok over warez is verboden
Ik gooi wel een zooitje verschillende mappen op de serverquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
![]()
songhua stalemate 16p IO lijkt me wel lachen.een beetje baggeren door de bush![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik gooi wel een zooitje verschillende mappen op de server
Heb nu de tijd
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
hoeveel rondjes per map dan bibber, 4?
Helaas u bent nog niet jarigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
het lijkt wel of ik jarig ben vandaag!![]()
stuk of 8 lijkt me wel wat en als ik het toch mag zeggen niet alle maps zijn leuk op 16p
Vandaar dus de vraag voor een foto..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja een gibo blok eronder prakken lijkt mij persoonlijk niet de oplossing voor een stukkie van 2 cm
quote:Error loading profile [default]: System.Data.StrongTypingException: Cannot get value because it is DBNull. ---> System.InvalidCastException: Cannot cast from source type to destination type.
in <0x0005e> BDSoft.BF2.Server.Data.dsdMapInfo+RunningMapsRow:get_MaxPlayers ()--- End of inner exception stack trace ---
in <0x000bb> BDSoft.BF2.Server.Data.dsdMapInfo+RunningMapsRow:get_MaxPlayers ()
in <0x00187> BDSoft.BF2.Server.RCON.Command:SetMapList (BDSoft.BF2.Server.Data.dsdMapInfo dsMapInfo)
in <0x00884> BDSoft.BF2.Server.Util.Profile:LoadProfile (System.String ProfileName, BDSoft.BF2.Server.RCON.Command cmd)
in <0x00273> BDSoft.BF2.Server.Profile:LoadProfile (System.String Token, System.String ProfileName, Boolean LoadOnStart)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
ik ben mn huissleutel verloren![]()
gaat goet hierro!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
volgens mij in jasper, toen ik het vorige topic aanmaakte. gelukkig had mn vriendin mn paspoort etc uit mn reismapje gehaald, anders was ik helemaal de sjaakquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je niet even terug gaan en kijken op alle plekken waar je bent geweest
Waar heb je hem het laatst gezien
Zo te zien ook je usericoon..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
Karkand..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed de server draait weer nu weer alles goed instellen.
Welke mappen zijn niet leuk op 16p?
Ik ben mijn zonnebril in Jasper kwijt geraaktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij in jasper, toen ik het vorige topic aanmaakte. gelukkig had mn vriendin mn paspoort etc uit mn reismapje gehaald, anders was ik helemaal de sjaak![]()
en terug, no wayheb echt genoeg van al die bomen, bergen, meren en beren
![]()
Sorry wie bent u? En waar bemoeit u zich meequote:
ik vlieg om 1300uur arie, moet nog een raampje intikkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef ursel het volgende:
Maar welk raampje heb je in moeten tikken??
Nu draait hij weerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
was gaaf! beetje outdoor dingen doen etc is wel leuk. alleen 2x ziek geweest en fuk muggen zo groot als kraaienwilde net wat foto's uploaden maar zijn te groot, doe ik thuis wel. vlieg over een paar uur, blij man ben helemaal af
![]()
owjha wat lees ik, staat de server op IO 16 all maps![]()
nu staat die nergens op trouwens lees ik....
owja, zaterdag knallen he![]()
![]()
maar mn nieuwe account is voor IO karkabd onlyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu draait hij weerop 16p IO all maps.
Goeie vlucht!
We proberen gewoon maar wat, binnenkort ook weer even wat SF erop en wat voertuigen erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar mn nieuwe account is voor IO karkabd onlyga ik weer met ijsmuts spelen
![]()
en ik je maar voor leeuwen en beren waarschuwenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fuk muggen zo groot als kraaien![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
en ik je maar voor leeuwen en beren waarschuwen![]()
je moet ze ook niet aaienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
echt je struikelt hier over die berenwat een sulletjes zijn dat zeg. alleen is er een paar dagen geleden wel een vrouw gekilled in BC door een black bear
![]()
Ach.. een of ander oud fossiel dat achter zijn rollator loopt met een rolletje viagra in zijn mandje..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry wie bent u? En waar bemoeit u zich mee
Wie heeft jou daar toestemming voor gegeven.??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
Mensjes,
Ik ga, tijdelijk, afscheid van jullie nemen.
Over, ongeveer, 5 minuutjes ga ik naar huis om even snel te eten en te douchen zodat ik om 19.00 in de auto kan zitten richting Zuid-Frankrijk.
Over 2 weekjes, in het weekend van 11/12 augustus, kom ik mij weer melden.
Tschüss!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
echt je struikelt hier over die berenwat een sulletjes zijn dat zeg. alleen is er een paar dagen geleden wel een vrouw gekilled in BC door een black bear
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef jpjedi het volgende:
tering tour..nu heb ik sprinters en heb je weer die vluchters die ik gister had.![]()
Maar Boogerd maakt veel goed....Fuck de rondemaster!![]()
trouwens lijstje van Fuentes:
[afbeelding]
Er is vandaag via een artikel in een italiaanse krant weer een dopinggeval gemeld.![]()
een van de truien zoupositief hebben getest na afloop van de pyreneen rit naar plateau de beille (afgelopen zondag). de truien waren Rasmussen (geel), boonen (groen), contador (wit) en soler (bollen).
Nee toch he???![]()
![]()
![]()
Dat was al een tijdje bekend dat hij op die lijst stond, maar vanwege zijn medewerking kreeg, hebben ze hem van de lijst gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef jpjedi het volgende:
tering tour..nu heb ik sprinters en heb je weer die vluchters die ik gister had.![]()
Maar Boogerd maakt veel goed....Fuck de rondemaster!![]()
trouwens lijstje van Fuentes:
[afbeelding]
Er is vandaag via een artikel in een italiaanse krant weer een dopinggeval gemeld.![]()
een van de truien zoupositief hebben getest na afloop van de pyreneen rit naar plateau de beille (afgelopen zondag). de truien waren Rasmussen (geel), boonen (groen), contador (wit) en soler (bollen).
Nee toch he???![]()
![]()
![]()
Ja was meer voor de n00bs...zaak is al jaartje oud ondertussen natuurlijk. Hij is zelfs kroongetuige nu.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje bekend dat hij op die lijst stond, maar vanwege zijn medewerking kreeg, hebben ze hem van de lijst gehaald.
Boogerd is ook geen sprinter en heeft er geen lichaam voor. Hij heeft de laatste jaren machtig gereden en deze koers is een kroon op zijn werk. In 2002 won hij de koninginnenrit met de madeleine erin en dat was gewoon meesterlijk. Jaren de sterkste NL-renner met afstand.quote:Overigens blijf ik het naief vinden dat mensen geloven in een overwinning van Boogerd. Als er 1 iemand is die niet kan afmaken is hij het wel
Hoe vaak ik hem wel niet heb zien verliezen
bergetappe kan hij winnen, maar een vlakke etappe is hij helaas kansloos, daar heb je een Dekker voor nodigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja was meer voor de n00bs...zaak is al jaartje oud ondertussen natuurlijk. Hij is zelfs kroongetuige nu.![]()
[..]
Boogerd is ook geen sprinter en heeft er geen lichaam voor. Hij heeft de laatste jaren machtig gereden en deze koers is een kroon op zijn werk. In 2002 won hij de koninginnenrit met de madeleine erin en dat was gewoon meesterlijk. Jaren de sterkste NL-renner met afstand.
Overwinning in de tour is onzin natuurlijk want hij is geen superklimmer en geen supertijdrijder. Maar aan de andere kant weet ik zeker dat hij schoon is.,
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://benstulen.punt.nl/index.php?r=1&id=374358&tbl_archief=0![]()
Ik las biertappenquote:
Roger that! Supply drop at your sector in 3:00 Minquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Hey Noobs! This is Bravo Alpha Uniform Sierra
There is no beer! |break| There is no beer!
Requesting supply drop, Three Four Six Niner |break| Zero One Three Seven, over
Ik woon in Loosduinen, in Den Haag dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, dan gaan de bouwvakkers tenminste ook goed door..
Waar woon je ergens in DH eigenlijk?
Da's om de hoek..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik woon in Loosduinen, in Den Haag dus![]()
Das niet ver van mij en urselquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik woon in Loosduinen, in Den Haag dus![]()
Ik ben lekker eerder bij het bier..quote:
K heb hier een jerrycan van 20 liter gevuld met vodka staanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben lekker eerder bij het bier..![]()
Jij moet 802 meter verder..
Da's 2 minuten, precies 1 biertje..![]()
In augustus maar eens een BoF Den Haag meet organiseren..![]()
In dat geval zul je het niet in 2 minuten halen..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef Viro het volgende:
[..]
K heb hier een jerrycan van 20 liter gevuld met vodka staan![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:40 schreef ursel het volgende:
In dat geval zul je het niet in 2 minuten halen..
Jij en 20 ltr mee zeulen..
Maakt niet uit.. Er moet gewoon geBBQ'ed wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
!!111!!!!EINS
ja die heb ik maar is niet bepaald enorm
Hij mag niet eens naar Apeldoornquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. Er moet gewoon geBBQ'ed wordenEn Karaoke met Foxie
![]()
ik ben nu jongvolwassen dus ik mag denk ik welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij mag niet eens naar Apeldoorn
Dus die komt nooit aan in Den Haag
trouwens ik was er welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij mag niet eens naar Apeldoorn
Dus die komt nooit aan in Den Haag
Ja dat denken kennen we van de jonkies, eerst denken ze wel te kunnen, maar zodra ze het vragen mogen ze nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ben nu jongvolwassen dus ik mag denk ik wel
Jorritttttt mag ik naar de BBQ PLZZZZZZquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat denken kennen we van de jonkies, eerst denken ze wel te kunnen, maar zodra ze het vragen mogen ze niet![]()
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Jorritttttt mag ik naar de BBQ PLZZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ASTUBLIEFFFF
![]()
![]()
![]()
![]()
als je geen pijn wilt moet je vooral niet voorover bukken als baus in de buurt isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben over een tijdje 2 weken alleen thuis, woon nog bij me ouders ben ook 19....![]()
Maar ehm als jullie me geen pijn doen kan het zo zijn dat jullie langs kunnen komen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
als je geen pijn wilt moet je vooral niet voorover bukken als baus in de buurt is![]()
Anders lig je in de ziekenhuis met een open stuit![]()
Pas maar op hoor, ik kom met mijn schutters bier..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik help hem
![]()
20 ltr linkerhand, 20 ltr rechterhand.
Nu jij weer![]()
Ach ja risco's van dronken seks hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef ursel het volgende:
[..]..
Je had Baus ook niet zo dronken moeten voeren..
Dat zijn 2 hele mooie woorden, zometeen, maar weer eens op jachtquote:
And so on the story repeats itselfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zijn 2 hele mooie woorden, zometeen, maar weer eens op jacht
Deel 1 is nooit zo moeilijk, maar als ik deel 1 heb gehaald voor deel 2, dan haal ik deel 2 nooit meer
kende ze allebij alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iemand een nieuwe deur nodig voor zijn auto?
http://www.erachter.nl/detail.php?pass_id=1428
Deze is echt briljant
http://www.erachter.nl/detail.php?pass_id=296
Zal er na me vakantie eens naar kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
Metal slug anthology
for Wiioldskoel gaming
besturing is zo lekker
Jorrit laat dat ding ombouwen!
Franse krant publiceert nu ook.quote:http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=8&newsid=35059
http://www.sporttribune.nl/pagina/voorpagina/13824
http://www.wielerreport.n(...)ich_aan_doping'.html
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_537132.html?wt.bron=homeArt1
http://www1.vg.no/sport/s(...)kel.php?artid=154076
http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article322222.ece
Ja 'k dunno, die vriend van mn zus was m vergeten mee te nemen en komt zondag weer langs met autoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Viro het volgende:
Eerder aan de drugs door Ritalin
@ 3lmo : wat is je gamertag ?
@ all :![]()
Slaap je nog niet ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Proost mannuh!
Vanaf zondag ben ik een paar daagjes in parijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja 'k dunno, die vriend van mn zus was m vergeten mee te nemen en komt zondag weer langs met auto![]()
edit
wtf zo rustig? :w
Denk je dat ik het leuk vind om een slaapstoornis te hebbenquote:
Om het aantal renners te tellen dat wel de finish haalt??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Vanaf zondag ben ik een paar daagjes in parijs![]()
Nope gewoon op vakantie, tour de france boeit mij geen ene fuck. Al was het de laatste sport op de aarde, ik zou er niet eens interesse voor hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Om het aantal renners te tellen dat wel de finish haalt??
Morge mede hageneesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |