quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee jorrit niet want hij wast zich zelf met bier![]()
Het was een opblaaszwembad met een diameter van zo'n 3+ mtr.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik denk dat dat zwembadje wel wat meer dan 60 euro kost aangezien hete en inhoud heeft van 4000 liter...
Ik heb het ook niet zo op eikel piercings. Doe mij maar au naturelquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Ik dacht eerst aan Jorrit, maar het is een Olympisch, dus die kon het niet zijn..
Joehoe..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op eikel piercings. Doe mij maar au naturel
Stel je eens voor als je dat allemaal in bier had moeten uitrekenen.. Dan had zelfs Baus het moeilijk gehad..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zonde van het bier
Water is ook goedkoper![]()
[..]
Het was een opblaaszwembad met een diameter van zo'n 3+ mtr.
In zo'n zwembad kun je makkelijk 4000liter kwijt en voor 60 euro heb je zo'n zwembad wel bij een gamma ofzo. Misschien verkoopt Kevin ze ook wel.
Reken anders even met me mee:
We hebben een straal van 1,5 meter (de helft van de diameter welke 3 meter was)
De formule is pi*r2 waarbij r de straal is.
3,14 * 1,5 * 1,5 = 7,07m2
De inhoud is de hoogte maal het oppervlakte
7,07 * 1 = 7,07m3 (we hebben hier aangenomen dat de hoogte van zo'n zwembad 1 meter is.
Nu weten we dus dat de inhoud van zo'n zwembad 7,073 is.
Maar hoeveel water past daar nu in zul je denken.
Nou 1m3 is 1.000 liter![]()
Dat brengt ons op een totaal van 7070 liter water wat er in een zwembad van 3meter doorsnee past.
De aanname van 1 meter hoog was waarschijnlijk niet helemaal goed. 0,6 meter hoog was beter geweest.
Zo moeilijk was dat niet he.
Kun je na gaan hoeveel water er wel niet in een echt zwembad zit
Einde wiskunde les.
Bierquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zonde van het bier
Water is ook goedkoper![]()
[..]
Het was een opblaaszwembad met een diameter van zo'n 3+ mtr.
In zo'n zwembad kun je makkelijk 4000liter kwijt en voor 60 euro heb je zo'n zwembad wel bij een gamma ofzo. Misschien verkoopt Kevin ze ook wel.
Reken anders even met me mee:
We hebben een straal van 1,5 meter (de helft van de diameter welke 3 meter was)
De formule is pi*r2 waarbij r de straal is.
3,14 * 1,5 * 1,5 = 7,07m2
De inhoud is de hoogte maal het oppervlakte
7,07 * 1 = 7,07m3 (we hebben hier aangenomen dat de hoogte van zo'n zwembad 1 meter is.
Nu weten we dus dat de inhoud van zo'n zwembad 7,073 is.
Maar hoeveel water past daar nu in zul je denken.
Nou 1m3 is 1.000 liter![]()
Dat brengt ons op een totaal van 7070 liter water wat er in een zwembad van 3meter doorsnee past.
De aanname van 1 meter hoog was waarschijnlijk niet helemaal goed. 0,6 meter hoog was beter geweest.
Zo moeilijk was dat niet he.
Kun je na gaan hoeveel water er wel niet in een echt zwembad zit
Einde wiskunde les.
Je probeert ze wat te lerenquote:
Mogguh..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wel bier geen tieten![]()
zo morgen naar huis, ben zwaar ziek, was wat worstjes wezen braaien op een fikkie, even later kwam alles er uit alle gaten uit![]()
en de tour, wat lees ik nu![]()
Ja.. dat is ook een optie, maar niet een ideale..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:00 schreef Keltie het volgende:
OVer die TS server... Dat kan toch ook iemand tijdens het spelen hosten?
quote:Dertienjarig talent uit Peru naar Bayern
26/7/2007 19:48
Hij is dertien jaar oud, bewondert Jefferson Farfán, Claudio Pizarro en natuurlijk Ronaldinho, én tekent komende maand een contract bij Bayern München. De Duitse topclub lijfde Pierre Larrauri in, zo maakte diens Peruaanse club bekend.
Het dertienjarige joch voetbalde tot voor kort bij Esther Grande de Bentín (EGB). Daar viel Larrauri op als aanvallend ingestelde middenvelder. Dat was reden voor Bayern hem eens uit te nodigen. Een jaar geleden kwam de Peruaan een maand op proef bij Der Rekordmeister. En hij slaagde erin de Duitsers te overtuigen van zijn talent.
In augustus zal Larrauri zich met zijn vader melden in München. Beiden zullen er blijven wonen. Overigens zat Bayern niet als enige achter de scholier aan, ook AC Milan en Real Madrid zouden hem in het oog hebben gehouden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, die foto's die ik poste warenb van internet hoor, mijne zijn niet zo mooi![]()
Da's maar goed ook, dan gaan de bouwvakkers tenminste ook goed door..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
De zon schijnt in Den Haag
[afbeelding]
Met een beetje bewolking![]()
[afbeelding]
kan je lang wachtenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
We zitten nog steeds op die foto van jou van het bad te wachten..
Misschien is hij ook in Mexico geweest, maar hij heeft direct tegen theo de rooy toegegeven dat hij in intalie was geweest, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:47 schreef Sickert het volgende:
hoorde vanmorgen op de radio dat rasmussen wel degelijk in Mexico was
weet niet of het waar is maar ik lach me suf als rasmussen de waarheid verteld en rabo dus een dikke blunder heeft gemaakt
wat een zeikerd ben jij zeg pffffff ongeloofelijk....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
Ik zal wel een zeikerd zijn,maar word er nog wat aan de server instellingen gedaan?
Wij uberklussers hebben allang antwoord gegeven. Het is alleen altijd zo teleurstellend als dara geen blijk van dank tegen-over staat of dat er geen actie op onze vragen ondernomen worden..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat je misschien zo het antwoord wisten jullie als uber klussers.![]()
Welke instellingen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
Ik zal wel een zeikerd zijn,maar word er nog wat aan de server instellingen gedaan?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat een zeikerd ben jij zeg pffffff ongeloofelijk....![]()
![]()
Wil je hem om shoalin hebben?
tja een gibo blok eronder prakken lijkt mij persoonlijk niet de oplossing voor een stukkie van 2 cmquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wij uberklussers hebben allang antwoord gegeven. Het is alleen altijd zo teleurstellend als dara geen blijk van dank tegen-over staat of dat er geen actie op onze vragen ondernomen worden..
er moet i.i.g geen water onder het bad kunnen komen. en je kan een gibo er onder gooien en dan afkitten, maar dan moet je ook nog een plintje ervoor plaatsten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
@ punisher
is een kunststof/metalen plintje geen oplossing?
dat meen je niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
K heb je even toegevoed op msn, want praten op fok over warez is verboden
Ik gooi wel een zooitje verschillende mappen op de serverquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
![]()
songhua stalemate 16p IO lijkt me wel lachen.een beetje baggeren door de bush![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik gooi wel een zooitje verschillende mappen op de server
Heb nu de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |