Behoorlijk nat inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
KUTZOMER.
Whehehe.quote:
Watje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
En ietsje warmer zou ook tof zijn. Ik zit hier in een trui te vernikkelen van de kou.
Nouja dat ik me niet tof voel telt ook wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:45 schreef Dalamar het volgende:
Watje...
En, hoe voelt het om terug te komen in dit baggerklimaat?quote:
Collega van me is ook net terug...quote:
Ben vorige week zondag al teruggekomen, dus ik heb nog even kunnen wennen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En, hoe voelt het om terug te komen in dit baggerklimaat?
Vast nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Collega van me is ook net terug...
Jij bent het toch niet hè?
Nog 3 weken. En ik zit vrijdag heel de dag alleen. Wat een feest!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:59 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna vakantie \o/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutwerk heb je dan!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Laatste dag dat ik nog officieel in Breda woon, later vandaag lever ik de sleutel van mn woning in. Na bijna 7 jaar ga ik in Rotterdam wonen![]()
Vrijwillig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Laatste dag dat ik nog officieel in Breda woon, later vandaag lever ik de sleutel van mn woning in. Na bijna 7 jaar ga ik in Rotterdam wonen![]()
Arm kind..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Nou!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef JDude het volgende:
Wat zijn we meelevend he?
Je wilt terug. Kruipend. Maar goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef _wie het volgende:
helemaal vrijwillig, woon nu samen met mn liefK zal Breda soms wel missen hoor....
Dat is in elk geval wel een goede reden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef _wie het volgende:
helemaal vrijwillig, woon nu samen met mn liefK zal Breda soms wel missen hoor....
Dat wel. Maar toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
Dat is in elk geval wel een goede reden!
Ja, dat bedoel ik. Ik heb JD ook definitief aan Breda gekoppeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef veldmuis het volgende:
Je had d'r toch gewoon kunnen importeren?
Jij bent zó goed voor de mensheid!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb JD ook definitief aan Breda gekoppeld.
Jeweettoch...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:50 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent zó goed voor de mensheid!
Had ik kunnen doen, maar ze wou niet...dus dan ik maar die kant op. Maar wie weet kom ik nog eens trug (sta nog steeds in geschreven bij de woningbouw) Over een uurtje of 4, de laatste wandeling door de stad en dan is het HOUDOEquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef veldmuis het volgende:
Je had d'r toch gewoon kunnen importeren?
Als je springt vlieg je zo naar rottahdamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef _wie het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar ze wou niet...dus dan ik maar die kant op. Maar wie weet kom ik nog eens trug (sta nog steeds in geschreven bij de woningbouw) Over een uurtje of 4, de laatste wandeling door de stad en dan is het HOUDOE![]()
En nu is het wachten op dequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik waaide zowat uit mijn hemd.
Waar??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Swiffer het volgende:
het zonnetje schijnt!!!
Sterktequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef _wie het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar ze wou niet...dus dan ik maar die kant op. Maar wie weet kom ik nog eens trug (sta nog steeds in geschreven bij de woningbouw) Over een uurtje of 4, de laatste wandeling door de stad en dan is het HOUDOE![]()
Jah wie weet werk je in Roosendaal ofzoquote:
ooh.. das ook Duuh.. maar nee.. ik werk op de teeeeeringsedijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jah wie weet werk je in Roosendaal ofzo![]()
En van wie is deze kutkloon nu weerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:47 schreef Hendrike het volgende:
Hallo Breda!
aardbeienprakker bij Hero?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ooh.. das ook Duuh.. maar nee.. ik werk op de teeeeeringsedijk
weegschaalvervalser bij Precia?quote:
Ahhh zeggezeggezegge * 1-of-6Billion stampvoetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:33 schreef Swiffer het volgende:
nope, na de stoplichten pas
en k zegget lekker toch nie
Wheh, je hebt gelijk. Het maakt ook geen reet uit. Alleen als je wél bij Hero zou werken. Ik heb daar gewerkt..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef Swiffer het volgende:
maar wrom dan maakt dat ook maar IETS uit
ik woon en werk in mijn lievelingsstad.. dat is alles wat je moet weten
Ik werk in Middelharnisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:04 schreef Swiffer het volgende:
nah kijk.. daar werk ik dus nie
wat doe jij nu dan?
Zal JD blij mee zijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
En nu heb ik sinds zondagochtend al hoofdpijn en duizelig enzo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
Zal JD blij mee zijn!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Ik ben er zelf ook héél content mee. Uche.
Ik ben nog niet overtuigd van haar zangkwaliteitenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik luister. As we speak. En JD ook. Noodgedwongen.
Ze heeft wel lef, zomaar die keihoge noten proberen terwijl keiveul mensen staan te kijken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd van haar zangkwaliteiten.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ze heeft wel lef, zomaar die keihoge noten proberen terwijl keiveul mensen staan te kijken!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef JDude het volgende:
Ik snapte trouwens vanmiddag de topictitel pas [afbeelding]
Ik had al zoiets van.. Hoe komt'ie erop?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
!
Je dacht gisteren dat ik zomaar even zoiets bedacht? Zo creatief ben ik niet hoor!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had al zoiets van.. Hoe komt'ie erop?
We kunnen beter wat anders openen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Die moeten we vanavond nog kunnen openen, toch?
Praat jij eens niet met mijn collega.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Het is goed dat we niet in Bavel wonen en dat dit het Bavel-topic zou zijn,trouwens.
De kraan voor een glas water?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef JDude het volgende:
We kunnen beter wat anders openen!
Doe ik niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Praat jij eens niet met mijn collega.
Heb je haar met d'r hoofdpijn ook hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
Als we weer op het niveau van begin dit jaar gaan zitten wel ja. Of 31 december. Weet je nog?.
Bijna!quote:
Ja ik wil er ook bij horen.quote:
So evil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef JDude het volgende:
Bijna!
*Geeft.quote:
Ik heb een Bavaria, da's haast hetzelfde!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Pak dan een lekkere malt!
Een meisje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Malt. Zég. Waar zie je me voor aan?
Als je het nog leest, have fun!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:46 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Op naar Zeeland! Tot zaterdag!
Beetje TT's van ons jattenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]!
Je dacht gisteren dat ik zomaar even zoiets bedacht? Zo creatief ben ik niet hoor!
* 1-of-6Billion heeft pas in oktober vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
Vakantie. Zucht.
Oehw, dat schijnt een leuk knus festivalletje met een bierthema te zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef bassieVL het volgende:
In Oktober heb ik ook een weekje vakantie gepland. Er is dan een klein bier feestje in Munchen.
Goetmeuning.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:15 schreef Swiffer het volgende:
ik heb in augustus nog 2 weken vrij.. maar we zijn in mei al weggeweest
goeiemorgen trouwens!
Ja ik ben eens benieuwd naar die knusse bedoeling. Eerste keer Munchen ook meteen. Zal wel een of twee biertjes daar drinken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Oehw, dat schijnt een leuk knus festivalletje met een bierthema te zijn.![]()
Volgens mij is Md082 voor de google map verantwoordelijk. doet het Koekie de avatars en die andere map kun je zelf aanpassen en weer ergens uploaden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Héé, wat is er nodig om in dat rijtje van "Bredase Fok!ers" en op dat kaartje te komen?
50 posts per topic?
of wah![]()
Gefelilciteerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:19 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Goetmeuning.
* 1-of-6Billion was in mei/juni ook al een paar weekjes vrij wegens de geboorte van ene nieuwe spruit![]()
Hee dat is lijp.....quote:
bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:50 schreef Swiffer het volgende:
feli met je ventje!!
Ik twijfelde even aan het ouder-statement, vandaar de editquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hee dat is lijp.....
Ik zie jouw post Er staat dat je dan niet meer de enige ouder in het Breda-topique bent. Ik reageer en er staat heul wat anders...Gauw editten hè
![]()
Maareuh, evengoed bedankt
Het is de tweede. We hadden al een meissie en nu een kereltje er bij. Nu nog een labrador en het setje is compleet
Niet boos worden als het de eerste keer niet lukt, dan geef je je modem negatieve energie en dan gaat het helemaal mis!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Dát ga ik doen.
Als je ooits iets hebt gelezen van Dragonlance, dan ken je het misschien daarvan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef Swiffer het volgende:
ps: Dalamar.. ik ken die naam ergens van.. waar heb je m vandaan??
Hier is het ook echt vakantietijd. Nauwelijks telefoon van klanten enzo. Wel veel lol met de collega's, vervelen doen we ons niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedoelde de leeftijdtijd.
Het is inderdaad pas kwart voor twee. De dag duurt nog keilang. [afbeelding]
Altijd leuk, geen Guitar Hero 2 dus deze keer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Welnu, ik ga mijn pc maar eens gebruiken voor het doen van een computerspelletje..
Nope, de Simsquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef Dalamar het volgende:
Altijd leuk, geen Guitar Hero 2 dus deze keer?
Pff, wat jij wilt. Gamers zijn gamers. We hebben allemaal dezelfde toffe hobby.quote:
Hehehe. Nouja ach.. het is best leukquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Dalamar het volgende:
Pff, wat jij wilt. Gamers zijn gamers. We hebben allemaal dezelfde toffe hobby.
Op vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
Ik wil ook. Veel plezier alvastquote:
Jep.quote:
Ja, de laatste keer dat ik keek nog wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Frazz het volgende:
Maar jij bent ook een vrouw dus dan mag het
Anders ga ik toch vragen stellen aan JD hoor als het niet zo was!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik keek nog wel.
Dat arme kontje.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:22 schreef Frazz het volgende:
Anders ga ik toch vragen stellen aan JD hoor als het niet zo was!
neuh nou weet ik t weer..quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Als je ooits iets hebt gelezen van Dragonlance, dan ken je het misschien daarvan.
En er zijn meer sites waar ik onder deze naam te vinden ben (of als je wel eens online Day of Defeat Source speelt ofzo).
Veul leuker dan werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ging gamen.
Goeie seriequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:15 schreef bassieVL het volgende:
Dankzij dit weer heb ik al een flink stuk kunnen inlopen met Lost!.
Nope, jij misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Baby's op komst? Trouwerijen?
Hoiquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:44 schreef Conscience het volgende:
Hallo Breda!!!!1!! Hoe is het
Ga krassen...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Sentimentele kutmuziek is niet goed voor de gemoedstoestand.
Emo aan het doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Sentimentele kutmuziek is niet goed voor de gemoedstoestand.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Dalamar het volgende:
Nope, jij misschien?
Nee, de afwas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef JDude het volgende:
Emo aan het doen?
Dat is geen zaak om grapjes over te maken. Ik ben écht aan het afwassen geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef JDude het volgende:
Grapjas!
Ik ben kortzichtig vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:59 schreef JDude het volgende:
Casema-mail/Gmail/Werkmail/etc.?
Daarover, doet ie het nou weer goed daar, K?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:59 schreef JDude het volgende:
Casema-mail
Nee, dat is alleen voor datgeen wat niet over de mail kan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef JDude het volgende:
SMS.
wie zeg je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hoi![]()
Suf op het werk. Zaagmans is al wel geweest![]()
Hier noemen we dat gewoon lui.quote:
Met moeite.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:01 schreef veldmuis het volgende:
Daarover, doet ie het nou weer goed daar, K?
Laat je trui maar aan als je thuiskomtquote:
Ik heb jou denk ik gezien vanmorgen!quote:
Oeh, waar?quote:
Op het station, kan dat? Ik ben vanmorgen langs mijn moeder geweest in tilburg namelijkquote:
Als het tussen 7:55 en 8:10 was wel, ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:13 schreef Conscience het volgende:
Op het station, kan dat? Ik ben vanmorgen langs mijn moeder geweest in tilburg namelijk
Ik had die trein van tien over 8.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het tussen 7:55 en 8:10 was wel, ja.
Ja hoor, tilburg is hardstikke leuk shoppen. Ik heb nieuwe schoenen en tshirts en een broekquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Lekker gesopt trouwens Conscience?
Zoeen toeval, ik ook!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:23 schreef Conscience het volgende:
Ja hoor, tilburg is hardstikke leuk shoppen. Ik heb nieuwe schoenen en tshirts en een broek![]()
Je hebt er een terugquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
JD je hebt een PM schat.
hahaha wat grappig. Nouja ik ben wel helemaal ahcterin gaan zitten. Ik durfde geen hoi te zeggenquote:
Opwindend welquote:
Dat kan niet, daar zat ik al!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:27 schreef Conscience het volgende:
hahaha wat grappig. Nouja ik ben wel helemaal ahcterin gaan zitten.
quote:
Mja, geen eten voor hém vanavond.quote:
Wel waar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:15 schreef Kuukske het volgende:
Mja, geen eten voor hém vanavond. [afbeelding]
Ook alleen maar omdat ik anders zoveel weg moest gooien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:17 schreef JDude het volgende:
Wel waar!
Huuu, je klinkt nu als Frazz.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef MdO82 het volgende:
Kuuk heeft niks te doen zeker gezien de snelheid![]()
![]()
Dan heb je wel een grote fout gemaakt las ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat ziek thuis vandaag.
Ehm? Had ik met duizeligheid en hoofdpijn moeten gaan werken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:32 schreef MdO82 het volgende:
Dan heb je wel een grote fout gemaakt las ik
Hij heeft toch nog wel een paar vrije dagen voor je overquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Nah de huur moet ook betaald worden eM.
Ik red mijzelf wel hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef MdO82 het volgende:
Hij heeft toch nog wel een paar vrije dagen voor je over![]()
![]()
![]()
Ach, ik dacht dat wordt wel een gezellige avond in de kuuk-trommelquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef veldmuis het volgende:
Die is intussen alweer thuis!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:02 schreef JDude het volgende:
*Stadsgenoot meldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |