c_c is volgende week weer terug, al zit ze dan in haar schotelgrot met de nieuwste Harry Potter. Sjeen doet nu de vierdaagse en kijkt daarna ook mee, en ik moet er tot september dagelijks om 5 uur uit, maar ben er in de middag en avond.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Burdie het volgende:
BTW, hoe zit het met de R&P modjes en zomervakantie?
CC zit in Parijs, Nosh heeft een overdagvakantiebaantje en Sjeen is ook ergens aan het niet-fokken.
Ik kijk zo even.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:20 schreef Burdie het volgende:
Bij gebrek aan zon en zee, blijf ik even doorgaan op het zeurgedeelte.
Op zich zou hier namelijk wel een modje eens naar mogen kijken: Anti Depressie Maatregelen
Zit je nou verdomme in Parijs op Fok?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
TVP. Al ben ik er voorlopig nog even niet.
Nee joh, ben al zo'n 2,5 uur terugquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zit je nou verdomme in Parijs op Fok?
Even om te weten hoe hard ik je verbaal moet bitchslappen als je thuis bent..
Maar je bent verder niet verslaafd ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, ben al zo'n 2,5 uur terug. Maar Harry Potter
.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wáááárom is die informatie interessant gebleken? Wát moeten we uit dat stukje tekst halen? Wat wil je met die OP bereiken?
Ik kan ook een willekeurig stukje tekst copypasten, maar daar heeft niemand wat aan. Je zou ook gewoon die tip kunnen gebruiken en uit kunnen leggen wat je bedoelt, maar dat vertik je.
Ja, dan krijg je een slotje inderdaad.
Ging ik ook niet vanuit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef Speelgoed het volgende:
Dit was een serieuze vraag hoor: Waarom vaker donkere jongen + blank meisje dan andersom?
Jammer dat een paar mensen het verpesten maar het was zeker niet de bedoeling om vooroordelen uit te lokken.
Valt tegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dicht.
Het was een spinoff van een ander topic. In dat licht vond ik 't wel een leuk topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef JoeyT het volgende:
Hoezo kut topicVoor eens en voor altijd (Liefdesfilms :( )
Dan open je hm in KLB of ONZquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was een spinoff van een ander topic. In dat licht vond ik 't wel een leuk topic.
Is het niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:23 schreef Burdie het volgende:
Misschien kan er nog eens kritisch gekeken worden naar het volgende topic: Anti Depressie Maatregelen
De discussie hulpverlening ja/nee, danwel medicatie ja/nee lijkt me daar niet helemaal op z'n plek?
Done.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef dawg het volgende:
[SINGLES]#30 Waar de singles hier fokken.
Is er al. Deze kan dus dicht.
Een algemenere discussie waarover, precies? Over de hele 'hoe dien je te reageren op zulke berichten'-kwestie? Bij een eventuele opschoonbeurt zouden die posts ook ten onder gaan, omdat het zwaar off-topic is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het wel jammer dat dit topic Kan niet zwanger worden..... werd gesloten.
Er waren een paar heel nare reacties, maar ik had net een hele reactie, met onderbouwing, getikt woord RAVW en de laatste post van As-33 vraagt ook nog om een reply en is zeker discussiewaardig, imo. Kan het topic neit een beetje opgeschoond worden, en misschien dat er dan een wat algemenere discussie kan ontstaan.
TS is absoluut beter op haar plaats in OUD, dat lijkt me een duidelijke zaak. Er waren alleen, zoals ik in het topic al aangaf, een aantal tenenkrommende reacties, en ik had juist een opheldering getikt over wat er dan tenenkrommend was, toen hij gesloten bleek toen ik op invoeren drukte. En toen ik de laatste post was, gingen nog weer wat meer haren overeind staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een algemenere discussie waarover, precies? Over de hele 'hoe dien je te reageren op zulke berichten'-kwestie? Bij een eventuele opschoonbeurt zouden die posts ook ten onder gaan, omdat het zwaar off-topic is.
Wat je wel kunt doen is natuurlijk pm'en, of er een nieuw topic over beginnen. Niet dat we te beroerd zijn om het op te ruimen, of dat een topic louter uit 'oh, wat érrug'-reacties moet bestaan, maar het is nu eenmaal meer op zijn plaats in OUD. Zeker voor wat de TS zoekt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef jd1982 het volgende:
Vrienden zeiden je kan alles bij me kwijt, maar na 2 weken negeerden ze me gewoon. Geen zin meer om hier over te praten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat het misschien meer over jezelf zegt dan over je vrienden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:26 schreef jd1982 het volgende:
[..]
(hier stond iets wat ik toch maar weer heb verwijderd)...
Als ik binnenkort bij de overlijdensberichten sta is het jouw schuld JOEYT!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef jd1982 het volgende:
Ahhh WHAT THE HELL... VIEZE VUILE KANKERLIJER net als ik me wat beter voel kom jij weer met je PSEUDO-PSYCHISCHE praat en KUT OPMERKINGEN laat de mensen hier TOCH MET RUST! FLIKKER hier zitten mensen niet op te wachten!!!
IK WEET DAT IK NAAR DE TERING BEN EN NIET SPOOR EN GESTOORD BEN ZOALS MIJN EX EN IEDEREEN TEGENWOORDIG ZEGT, DUS!!!????
FLIKKER TOCH VUILE KANKERLIJER!!!
joeyt, laat het toch zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef JoeyT het volgende:
Gaat iets te ver. Het was gewoon een serieuze reactie van mijn kant en na zijn reactie word ik er alleen maar meer in gestrekt. JD doet alsof het een janktopic moet zijn, in mijn ogen kan er prima een kritische kant aanzitten. Het gaat om de kunst van het loslaten, niet om de kunst van het vasthouden...
Het gaat er mij nog niet eens om dat hij me uitscheldt of dat hij dreigt van een boom te springen. Ik vind het vreemd dat er telkens een idee wordt gecreeerd dat het een uithuiltopic is waar geen kritsch geluid mag zijn...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
joeyt, laat het toch zijn.
als jij kritisch mag zijn tov hem, mag hij toch ook zijn mening zeggen over jou, al is hij een jankende "suicidale" dramaqueen![]()
ik zie het topic eigenlijk wel als een uithuiltopic, ik heb daar alle begrip voor, maar het moet wel binnen de perken blijven, geen suicidale neigingen en geen liefdesverdriet dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren aansleept. Ik kan niet overweg met dramaqueensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef JoeyT het volgende:
Het gaat er mij nog niet eens om dat hij me uitscheldt of dat hij dreigt van een boom te springen. Ik vind het vreemd dat er telkens een idee wordt gecreeerd dat het een uithuiltopic is waar geen kritsch geluid mag zijn...
Ik vind het een interessant psychologisch onderwerp. Ik vind dat je iig ook op momenten van liefdesverdriet best kritisch naar jezelf mag kijken. JD overdrijft wel heel erg en daar mag best wat van gezegd worden lijkt mij. Toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zie het topic eigenlijk wel als een uithuiltopic, ik heb daar alle begrip voor, maar het moet wel binnen de perken blijven, geen suicidale neigingen en geen liefdesverdriet dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren aansleept. Ik kan niet overweg met dramaqueens
ja, maar als jij je een teringlijer vindt, mag hij dat toch ook gewoon zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het een interessant psychologisch onderwerp. Ik vind dat je iig ook op momenten van liefdesverdriet best kritisch naar jezelf mag kijken. JD overdrijft wel heel erg en daar mag best wat van gezegd worden lijkt mij. Toch?
Je kent me toch wel een beetje konijn. Dus dan weet je best dat het me een zorg zal zijn wat hij van me vindt. Waar het me om ging nogmaals is dat er zogenaamd geen kritisch geluid mag komen. Daar mag best eens wat van gezegd worden. Overigens vind ik dat zelfmoord gedoe niet echt gepast.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, maar als jij je een teringlijer vindt, mag hij dat toch ook gewoon zeggen, wat een bull shit het ook moge wezen
Zolang dat niet gepaard met een totaal gebrek aan relativeringsvermogen: prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, maar als jij je een teringlijer vindt, mag hij dat toch ook gewoon zeggen, wat een bull shit het ook moge wezen
Hij gaat later in de avond open, gooi er zo even een bezem doorheen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef TeenWolf het volgende:
Erg jammer dat hierdoor een goedlopend en broodnodige topic afgesloten wordt. Mensen hebben een uitlaatklep en gesprekspartners nodig met zulke situaties.
Serieus 'kerel' lees nou eens wat ik post. Gewoon zonder die vooroordelen van je... Ik heb inmiddels al van 2 mensen uit deze reeks PM gekregen die hun excuses aanboden dat ze zo tegen me tekeer gingen en nu inzagen dat ik eigenlijk best gelijk had.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef TeenWolf het volgende:
Ik weet nog dat ik bij mn moeder en zus was en al huilend allerlei scheldwoorden uitriep jegens haar, mijn moeder zei nog;"laat hem maar even, dit is even normaal nu."
gelukkig hebben mijn vrienden mij toen goed opgevangenwaar Joey mee bezig is daar help je niemand mee. die mensen hebben intens verdriet, niet dat ik het gescheld van JD1982 goedkeur. Dat hoort bij "het loslaten". helaas was het door continu licht treiteren van Joey die olie op het vuur gooide.
.
En oh ja Joey, je wordt bedankt kerel, denk nou eens 1 keertje niet aan jezelf en verplaats je, maar helaas.proficiat
erg genuanceerd ben je in ieder geval niet. wat betreft dat uitschelden, erg jammer dat je in je quote mijn eerste alinea weglaat zodat je mijn tekst uit zijn verband rukt. , als je goed had gelezen was dat naar mijn ex toe (bij mijn moeder en zus), zo van; "trut, waarom laat je me nu stikken" etc.nee hoor ben goed opgevoed kerel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Serieus 'kerel' lees nou eens wat ik post. Gewoon zonder die vooroordelen van je... Ik heb inmiddels al van 2 mensen uit deze reeks PM gekregen die hun excuses aanboden dat ze zo tegen me tekeer gingen en nu inzagen dat ik eigenlijk best gelijk had.
Je kan het als treiteren opvatten of je kan het ook gewoon serieus opvatten. Dus nogmaals lees mn posts eens terug met in je achterhoofd dat ik het serieus bedoel. Dan zal je zien dat die 'treiterende' posts aardig wat waarheid bevatten.
Verder> Als jij je moeder gaat uitschelden dan ga je gewoon veels te ver. Je kan dan wel veel verdriet hebben, maar zoals je zelf zegt, denk niet alleen aan jezelf. Sommige dingen doe je gewoon niet.
Je hebt gelijk. Ik heb dat uitschelden verkeerd gelezen. Ik dacht dat je dat uit frustratie op je moeder deed. My mistakequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou zal ik dan maar de derde persoon zijn die "via PM' zijn excuses aanbiedt? erg genuanceerd ben je in ieder geval niet. wat betreft dat uitschelden, als je goed had gelezen was dat naar mijn ex toe (bij mijn moeder en zus), zo van; "trut, waarom laat je me nu stikken" etc. nee hoor ben goed opgevoed kerel.
maar laat maar, iedereen schijnt via PM zijn excuses aan je te bieden, laat ik dat maar ook doen, want jjij weet het immers beter.![]()
laat ik zeggen dat je timing alles behalve perfect is. laat me raden als bijvoorbeeld je beste vriend zijn hele huis is leeggejat omdat hij per ongeluk de deur heeft opengelaten toen hij naar zijn werk ging en hij is er kapot van, omdat alle dierbare spullen ook weg zijn, zal jouw reactie als volgt zijn; "wat stom van je! je laat zomaar de deur openstaan! eigen schuld! wat dom!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb dat uitschelden verkeerd gelezen. Ik dacht dat je dat uit frustratie op je moeder deed. My mistake
Het gaat er niet om of ik het beter weet. Je mag het best met me oneens zijn maar beargumenteer het dan. En ga het niet gooien op: "Hij treitert". Gewoon onzin en dan heb ik graag dat je me quote. Er is prima discussie met me aan te gaan, dus wat let je?
Er zijn mensen die zeggen arme JD gaat vanzelf wel over. Ik zeg NEE zo werkt het niet. Je geluk zit in je eigen handen. Jij laat je meeslepen door emoties die niet de werkelijkheid zijn en jij bent degene die daar wat aan kan doen. Genuanceerd? Misschien niet. Waarheid? Volgens mij wel.
Verder als je op een openbaar forum post dan weet je dat je tegengas krijgt. JD wilde dat niet en is nu weg. Jammer want hij had ook kunnen inzien dat wat ik zei helemaal niet zo gek was. Sterker nog, ik denk dat hij het juist herkende en daarom zo kwaad werd...
Als hij na 2 maanden compleet aan de grond zit genageld dan zou ik hem bij de oren pakken. Verdriet is niet slecht, maar je moet er niet in verdrinken. En zoals Nosh al zei, het is geen uithuiltopic. Er mag best wat kritiek komen en daar moet je tegen kunnen. Als je gaat dreigen met zelfmoord dan is het wijzer om het volgende in te zien : "Als je met 1 vinger naar mij wijst, wijzen er drie naar jezelf".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat je timing alles behalve perfect is. laat me raden als bijvoorbeeld je beste vriend zijn hele huis is leeggejat omdat hij per ongeluk de deur heeft opengelaten toen hij naar zijn werk ging en hij is er kapot van, omdat alle dierbare spullen ook weg zijn, zal jouw reactie als volgt zijn; "wat stom van je! je lat zomaar de deur openstaan! eigen schuld! wat dom!"
nou laat ik dan zeggen dat ik bepaald niet met die harde methode eens ben. 2 maanden is nog volop verwerking, 6 maanden ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als hij na 2 maanden compleet aan de grond zit genageld dan zou ik hem bij de oren pakken. Verdriet is niet slecht, maar je moet er niet in verdrinken. En zoals Nosh al zei, het is geen uithuiltopic. Er mag best wat kritiek komen en daar moet je tegen kunnen. Als je gaat dreigen met zelfmoord dan is het wijzer om het volgende in te zien : "Als je met 1 vinger naar mij wijst, wijzen er drie naar jezelf".
Laten we beide onze eigen manier houden, dan blijft FOK! lekker levendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou laat ik dan zeggen dat ik bepaald niet met die harde methode eens ben. 2 maanden is nog volop verwerking, 6 maanden ok.
ik zou als ik die toestand van diegene zie wachten met mijn kritiek tot er pakweg 6 maand voorbij zijn, dan is diegene er wel wat opener voor en kan er ook nuchterder naar luisteren. een periode van verlatingsshock kan zeker wel 3 maanden duren.
ook al spreek je misschien de waarheid, diegene kan nog niet helder daarmee omgaan als hij in zulk verdriet zit, zo is de psyche van de mens nu eenmaal in die fase.
kritiek in die beginfase kan beter opbouwend en steunend zijn en nee ik vond het niet echt opbouwend wat ik las.
Oh god, we delen beiden dezelfde politiek correcte knuffelgedachte.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laten we beide onze eigen manier houden, dan blijft FOK! lekker levend. Geen nut om hier eeuwig over door te blijven discussieren
.
Deze kan ik niet latenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou laat ik dan zeggen dat ik bepaald niet met die harde methode eens ben. 2 maanden is nog volop verwerking, 6 maanden ok.
ik zou als ik die toestand van diegene zie wachten met mijn kritiek tot er pakweg 6 maand voorbij zijn, dan is diegene er wel wat opener voor en kan er ook nuchterder naar luisteren. een periode van verlatingsshock kan zeker wel 3 maanden duren.
ook al spreek je misschien de waarheid, diegene kan nog niet helder daarmee omgaan als hij in zulk verdriet zit, zo is de psyche van de mens nu eenmaal in die fase.
kritiek in die beginfase kan beter opbouwend en steunend zijn en nee ik vond het niet echt opbouwend wat ik las.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:46 schreef DenhaagBRI het volgende:
JT en Tarot, het enige wat ik kan zeggen, de meeste mensen hebben hier wel gelijk.
wat bijvoorbeeld milagro en joeyT zeggen komt keihard aan, ik weet het, paar weken terug had ik het er ook best moeilijk met een paar opmerkingen hier, maar uiteindelijk hebben ze wel een heel goed punt.
Milagro is nog wel subtiel , over haar hoor je mij en anderen ook niet klagen. Zij levert tenminste opbouwende kritiek.quote:
Bij Joey is het vaak ook een kwestie van tussen de regels door lezen, echt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Milagro is nog wel subtiel , over haar hoor je mij en anderen ook niet klagen. Zij levert tenminste opbouwende kritiek.
Linkje naar topic: Relatie stopt ineens, eerlijk?quote:Nofi, maar beetje flauw dat er vervolgens posts verwijderd worden. Een almachtig vingertje was toch ook goed geweest om de discussie weg te slingeren naar een nieuw topic? Een gesprek leidt altijd een eigen leven en ik ben dan ook een ferme voorstander om topics dat, tot op zekere hoogte, ook te laten doen.
Kijk dat is nog eens een bruikbaar antwoord. Iig is het mij nu wel duidelijk. Dank voor de toelichtingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga nog even inhoudelijk naar het eerste topic kijken, maar het tweede topic deed meerdere alarmbellen afgaan, waaronder dat misspellen van die naam en na een klooncheck bleek het inderdaad een kutkloon te zijn. Vandaar dat die dicht is gebleven.
Bij het tweede topic had ik echt het gevoel dat het waar was, en nu voel ik me behoorlijk "genaaid". Bij het eerste topic had ik al veel eerder het gevoel dat er iets niet klopte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga nog even inhoudelijk naar het eerste topic kijken, maar het tweede topic deed meerdere alarmbellen afgaan, waaronder dat misspellen van die naam en na een klooncheck bleek het inderdaad een kutkloon te zijn. Vandaar dat die dicht is gebleven.
Helaas. Dat voorkom je niet. Jij niet, andere users niet, en ook wij niet. Er zijn altijd een paar dingen die opvallen, zoals feiten die elkaar tegenspreken, idioot veel onnodige details, of verhalen die zó hartverscheurend zijn dat ze alleen geloofwaardig zijn als middagfilm op RTL 4.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Dan rest mij de vraag, hoe voorkom je dat je in de maling wordt genomen? Is het dan echt nodig dat je de geschiedenis van iemand moet gaan lezen? En waarom worden sommige topics in R & P wel toegestaan, terwijl het overduidelijk is dat iemand de boel aan het opnaaien is? Tuurlijk, een grapje op zijn tijd moet kunnen. Maar ik denk als je serieus wil zijn met een forum, er willen zijn voor mensen die hun shit kwijt willen, dan moet je strenger gaan worden. Want die mensen zijn er, die hebben een forum nodig.
Let wel, ik val niemand aan, ik besef wel degelijk dat iedereen het vrijwillig doet en zijn/ haar best doet. Het is gewoon niet leuk dat als je probeert iemand te "helpen" er later achter komt dat diegene de boel belazert.
Dit soort flauwekul ontneemt mijns inziens veel mensen om serieus te posten. En als dat de bedoeling is, dan is dit niet mijn plek, geeft ook niets, ik had alleen een ander gevoel bij Fok![]()
Om een simpel voorbeeld te noemen, dat eerste topic waar Inekris het over had (kan nog geen links makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vraag ik me wel af welke topics volgens jou overduidelijk nep zijn, en nog steeds open zijn?
Die functie zou erg handig zijn, maar die hebben we niet. Écht niet. En ik kan niet elke keer als een topic afdwaalt naar een totaal ander onderwerp alle posts gaan knippen en plakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 04:23 schreef Roa het volgende:
Het optreden in het 'gelovig vriendinnetje topic' vind ik erg jammer. Niet op z'n plaats misschien, maar je kan mij niet wijsmaken dat je geen split-functie bij je modrechten gehad hebt. Waarom nu altijd dat verwijder knopje terwijl in dit topic daadwerkelijk een boeiende discussie bezig was. Erg jammer...
Kopei reactie van daar, voordat die ook met een enkele klik in de vergetelheid gestuurd wordt:
[..]
Linkje naar topic: Relatie stopt ineens, eerlijk?
Nou prima dan, je bent eerlijk en open en dat waardeer ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:01 schreef Nosh het volgende:
En niemand voelt zich aangevallen, noem het maar open staan voor kritiek. Ofzo.
Nah, sorry, not gonna happen. Dit blijft zo'n 'what if'-vraag. 'Wat als ik Johnny Depp tegen het lijf zou lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:14 schreef zoalshetis het volgende:
clumsy? wat doe je nou? ik zou het zeer op prijs stellen als mijn topic over webcam heropend zou worden. ik ben bloeserieus. en kan de paar grappige opmerkingen wel aan. pretty please?
Ten eerste moet je niet vergeten dat kloons niet altijd slecht hoeven te zijn hèquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef sticky-wicked het volgende:
Nog een vraag dan.
Hoe kan ik als meelezer zien of iemand een kloon is? Soms pik ik ze er wel uit, maar in het geval van Mickey86 dus niet. Men moet maar klonen, ze doen hun best maar, ik heb alleen liever niet dat ik daar mijn energie aan verspil.
Zijn er dingen waar ik meer op moet gaan letten?
Nou, dan zat ik er met mijn gevoel niet erg ver naast, met de dingen die je net aandraagt. Ik had het verkeerd met die Mickey, ik geloofde het echt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ten eerste moet je niet vergeten dat kloons niet altijd slecht hoeven te zijn hè. Men kan onder een kloon posten om anoniem te blijven en dat is prima. Wat we niet fijn vinden zijn kloons die een zogenaams zielig verhaal ophangen om vervolgens de mensen die geholpen hebben uit te lachen, ik neem aan dat jij ook die kloons bedoelt. Het helpt ook niet om bij ieder verhaal te denken 'zou het een kutkloon zijn?'. Dat maakt alles zo paranoïde. Er zijn nou eenmaal genoeg mensen die heel slecht zijn in vertellen waar ze mee zitten, of die een hele rare manier van typen hebben. Dat wil niet meteen zeggen dat het niet waar is.
Wat voortekenen van een nepverhaal zouden kunnen zijn:
-Users die normaal echt alleen maar in ONZ baggeren en dan ineens een intens droevig en ongeloofwaardig trauma op tafel leggen
- Users wiens verhaal gewoon niet klopt met wat ze eerder verteld hebben
- Users die zomaar ineens weg zijn
Verder is het vooral een gevoelskwestie. Daarom zeg ik: ga er niet van uit dat het meteen een kloon is, meld het desnoods bij ons als je je vermoedens hebt, dan vragen wij het na. Het zou héél naar zijn als iemand hier zijn hart komt luchten en niemand het gelooft en ervan uit gaat dat het een kutkloon is. Wij gaan nog altijd uit van het goede in de mensheid.
ik vind het jammer. maar goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, sorry, not gonna happen. Dit blijft zo'n 'what if'-vraag. 'Wat als ik Johnny Depp tegen het lijf zou lopen?', dat idee.
Zag dat c_c 'm al tijdelijk dichtgegooid had. Offtopic gezever gaat ik nu even verwijderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef dawg het volgende:
Láááng verhaal [Dubio]
Vervuiling mag weg, leest niet fijn.
EN SNEL EEN BEETJE JA!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zag dat c_c 'm al tijdelijk dichtgegooid had. Offtopic gezever gaat ik nu even verwijderen.
TS was niet in staat om te antwoorden of die foto met medeweten van het lijdend voorwerp geplaatst was, dus bij deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef zwaaibaai het volgende:
Misschien handig om hier de foto weg te halen?
Omdat we niet doen aan eerstehands automutilatie en zelfmoord-topics.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom is dat topic over automutilatie nu ineens dicht?
Kloon is inderdaad in de vuilnisbak gegooid. Beetje rigoreus, maar soit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Copycat het volgende:
TS is zelfs geband?
Ik betwijfel het ook, maar op deze manier voelt niemand zich verantwoordelijk, en dat is wel zo prettig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Copycat het volgende:
True.
Hopelijk neemt ie die stap. Betwijfel het, maar een topic op FOK! openen en vervolgens elke 'zoek hulp!' reactie wegwuiven, zet ook geen zoden aan de dijk.
Ik vind het ook echt strontirritant, en achter de schermen wordt er naar een oplossing gezocht. Vooralsnog gaat het topic wel gewoon dicht want ja, zo heb je er ook niets meer aan. TS gaat het alleen nog lastig krijgen als hij weer een topic wil openen.quote:Op maandag 3 september 2007 12:56 schreef M.I.B. het volgende:
Vriendin verliefd op iemand anders
Gelukkig is iemand zo slim geweest om de OP te quoten, zodat hij nog terug te lezen is.
Kan er niet eens iets aan gedaan worden aan de mogelijkheid om de hele OP weg te halen. Desnoods een maximum stellen op het percentage dat je mag wijzigen of zo?
Ik moet eerst met c_c over hebben danquote:Op donderdag 6 september 2007 14:05 schreef Litpho het volgende:
Nu je hier toch een tvp hebt geplaatst, laten we van de week eens een datum prikken om het bestaansrecht van de SC in R&P te bespreken, dat is traditie als er een nieuwe mod komt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Wil een mod dit ff weghalen? Onveilig gevoel.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb echt geen zin die discussie weer aan te gaan, ik ben voor 50% arbeidsongeschikt gekeurd en that's it, daar gaat het topic verder ook niet direct over. Bovendien is het een kort door de bocht reactie. Iemand die mij niet kent bepaald zo maar even dat ik wel kan werken voor 100%Alsjeblieft haal het weg, ik vind het heel vervelend.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Dan kan ie dat ook wat genuanceerder brengen. Zou je dan het hele topic maar uit de lucht willen halen? Stom van me om het te openen ook.
Waarom zou je dat willen? Het lijkt me dat sommigen daar zinvol reageren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Dan kan ie dat ook wat genuanceerder brengen. Zou je dan het hele topic maar uit de lucht willen halen? Stom van me om het te openen ook.
quote:
Welkom Emel en bedankt voor alles Nosh!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bang dat je het topic anders niet kan vinden of ben je van plan een stroom aan kritiek te leveren?.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welkom Emel en bedankt voor alles Nosh!
En weer een vraag beantwoord.
Dat doe je goed, ik had er langer voor nodigquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef katerwater het volgende:
[..]
Of hoe je met 2 posts plots een negatieve reputatie kweekt![]()
Nogmaals sorry, ik was die dag eerst druk met andere dingenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doe je goed, ik had er langer voor nodig.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nogmaals sorry, ik was die dag eerst druk met andere dingen.
Lees de reacties maar 's, ze zijn zo gemeen nog nietquote:Op woensdag 19 september 2007 18:14 schreef sararaats het volgende:
Liefdesperikelen
ik zou het heel er gop prijs stellen dat er in m'n topic normaal gereageerd wordt
ik val misschien in herhaling maar het lijkt wel of m'n topic weer uitdraait op een bashtopic
het is een serieus topic, het kostte me al veel moeite om het naar buiten te brengen
de TT mag eventueel veranderd worden naar "Gevoelens die ik niet kan plaatsen"
dank u
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:31 schreef Seventees het volgende:
typische uitspraak zou zijn "Ben ik nou zo dom of....."
TS opent topic nav gesloten topic in OUD.
Misschien een om in de gaten te houden. TS voelt zich nogal aangevallen door de reacties.
Je punt is?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef het.ismij het volgende:
eigenlijk is dit 1 groot nsb'ers topic.
Dicht.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef JoeyT het volgende:
MIJN VRIENDIN BEGRIJPT ME GEWOON NIET
Je bent trws wel een zeurpiet wbt t Singles topic. Kijk naar de rest van 'je' forum. Heb t idee dat het een steeds grotere speeltuin wordt dat niet serieus wordt genomen door je mede-mods.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent trws wel een zeurpiet wbt t Singles topic. Kijk naar de rest van 'je' forum. Heb t idee dat het een steeds grotere speeltuin wordt dat niet serieus wordt genomen door je mede-mods.
Vandaar dat ik dat suffe topic voor een slotje aangaf.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mod momenteel in m'n eentje, de regels voor Singles zijn duidelijk en wat de rest van de mods denkt, is niet mijn probleem. Het is niet gek dat het momenteel wat warriger is dan normaal. Verder kán je natuurlijk ook proberen het niveau omhoog te krijgen in plaats van alleen klagen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dat suffe topic voor een slotje aangaf.Verder geef ik t alleen maar aan. Jij bent verantwoordelijk, niet ik...
![]()
Het klinkt niet bot hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Het klinkt vast bot en alles, maar zo'n topic hoeft niet gezellig te zijn, omdat het niet constant dezelfde groep hoeft te zijn die er post. Juist niet. Wel krijg je dat het topic door slowchat voor buitenstaanders minder toegangelijk wordt en dat wil ik niet hebben. Bij de start van Singles ben ik héél duidelijk geweest over de koers van de reeks, vaak genoeg gewaarschuwd, en nu is het even klaar.
Ik heb eerder het idee dat je het niet aan het verhelpen bent, maar aan het verergeren. Je manier van modereren stuit mensen tegen de borst. Manier waarop je bent omgegaan met de SINGLES topic is gewoon treurig.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, open 's een topic de eerstvolgende keer dat je een leuk psychologisch feit tegen komt. Geen rotzooi onder kloons of meer relatieproblematiek, maar interessante topics. Er is een tekort aan, maar ik kan het natuurlijk niet alleen verhelpen.
Correct me if I'm wrong, maar ik zie je hier nog niet echt actief reageren (het is sowieso > 1 week) en heb het idee dat C_c hier alles alleen doet. Lijkt me ook niet echt de bedoeling, toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef Emel het volgende:
Ik moet eerst met c_c over hebben dansowieso ben ik er volgende week niet
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je het niet aan het verhelpen bent, maar aan het verergeren. Je manier van modereren stuit mensen tegen de borst. Manier waarop je bent omgegaan met de SINGLES topic is gewoon treurig.
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Het klinkt niet bot hoor
Zoals ik al zei, ik begrijp je visie, ik zou hetzelfde zeggen als ik in jouw schoenen zou staan. Ben er niet bijgeweest toen de reeks werd 'opgericht' en verder begrijp ik je standpunt ook wel over buitenstaanders. Het valt mij ook op dat er nog steeds topics worden geopend die eigenlijk net zo goed binnen Singles geplaatst kunnen worden. Aan de ene kant wellicht door de slowchat, aan de andere kant ook omdat het niet echt duidelijk is in de structuur..
Overigens, psychologisch gezien is het goed dat er een drempel is, kunnen ook veel mensen mee oefenen.
Snap waar je naartoe wilt en ik sta ook achter je visie, maar zou het zeker leuk vinden als er voor open werd gestaan om iets andere kijk op het topic te plaatsen. Zoals ik al zei: juist Singles heeft iets boeiends omdat je verhaallijnen kunt volgen van mensen en het iets persoonlijker is door de interesse van het verloop. SC is daar een bijkomend gevolg van. Het is ook zeker een bindend karakter, juist positief dus, van dit subforum. Ben je met me eens?
Zou het leuk vinden als er gekeken kan worden naar een invulling waarbij alle partijen tevreden zijn. Jij, de nieuwe en de huidige posters. Kunnen we daar verder over brainstormen, denk je?
Zie je topic in FB, het loopt momenteel een beetje langs elkaar heen maar Emel is vrijwel meteen op vakantie gegaan en komt volgende week als het goed is terugquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ik zie je hier nog niet echt actief reageren (het is sowieso > 1 week) en heb het idee dat C_c hier alles alleen doet. Lijkt me ook niet echt de bedoeling, toch?
Okeujquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie je topic in FB, het loopt momenteel een beetje langs elkaar heen maar Emel is vrijwel meteen op vakantie gegaan en komt volgende week als het goed is terug.
Je zal me nog eens op tv zien. Ik zet me in voor globalisatie van het kapitalisme. In mijn ogen een manier om onze eigen welvaart te verhogen en vooral een manier om de armoede in ontwikkelingslanden te bestrijden. Wat geef jij de wereld mee in dit leven, behalve je extreem goede moderatie van R&P?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De wereld zou inderdaad een betere plek zijn als jij mod was.
Hey!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:10 schreef Nosh het volgende:
Hoi Emel!
Clumsy zit inmiddels op een wc met een shotgun in haar hand, Full Metal Jacket style, maar verder gaat het hier best okay!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey!!
Hoe is het hier? Niet te druk geweest hoop ik
hahaha agossie, arme schat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Clumsy zit inmiddels op een wc met een shotgun in haar hand, Full Metal Jacket style, maar verder gaat het hier best okay!
Hoe was je vakantie?
Blijf eens in Turkentopic jijquote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef zarGon het volgende:
We waren een conversatie aan het houden lieve Emel... Dat doe je toch ook niet bij je clienten of in een normaal gesprek, gewoon op slot gooien?
Dit is een goed duwtje in mijn rug, op naar de suicide!
Ik weet dat je het moeilijk hebt maar probeer niet zo te happen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef sararaats het volgende:
Laton en Ulreazj moeten opbokken uit m'n topic
hap ik weer? wel verdraaid.quote:Op maandag 24 september 2007 20:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet dat je het moeilijk hebt maar probeer niet zo te happen.
Je reageert soms een beetje heftig, vandaar.quote:
Ik zat me al af te vragen waar ik hem onder zou plaatsen. Gezien de intriges die er nog wel 's spelen was Relaties ook nog een mogelijkheidquote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef Litpho het volgende:
Kan de SC als doorlopend sociologisch experiment onder het sociologiefilter komen te hangen?
Relaties, ja. Relaties & Liefde?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen waar ik hem onder zou plaatsen. Gezien de intriges die er nog wel 's spelen was Relaties ook nog een mogelijkheid.
'Of het gebrek aan' paste niet meer in de filtertitel.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Relaties, ja. Relaties & Liefde?.
Ik zou nog even wachten met openenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef Lollifant het volgende:
Is er eigenlijk nog een centraal Singles topic? Ik heb uiteraard gezocht, maar de laatste die ik kan vinden was #19, en die is vol. Ik wil geen dubbele openen, dus vandaar de vraag.
geregeldquote:Op donderdag 27 september 2007 12:15 schreef Seventees het volgende:
Verliefd op leerling
Lemmingalart! Lemmingalert!
Well done, Emelquote:
Die zal ik later vandaag openen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef Lollifant het volgende:
Is er eigenlijk nog een centraal Singles topic? Ik heb uiteraard gezocht, maar de laatste die ik kan vinden was #19, en die is vol. Ik wil geen dubbele openen, dus vandaar de vraag.
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Die zal ik later vandaag openen.
Ja, beter laat dan nooit. Of was je gewoon 'vergeten' dat je dat eigenlijk afgelopen zondag danwel maandag zou doen?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
dichtquote:Op donderdag 27 september 2007 17:48 schreef sararaats het volgende:
R&P SC sararaats vindt yvonne een lekker ding !
dubbel topic, mijn fout
Neuh, niet vergeten. De slowchatters uit het topic hebben grotendeels de SC gevonden inmiddels, dus doel bereikt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, beter laat dan nooit. Of was je gewoon 'vergeten' dat je dat eigenlijk afgelopen zondag danwel maandag zou doen?
Misschien was het ook niet het beste moment om te gaan schuiven met de SCquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, niet vergeten. De slowchatters uit het topic hebben grotendeels de SC gevonden inmiddels, dus doel bereikt.
Hij staat gewoon in de topiclijst, maar onder een filtertjequote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien was het ook niet het beste moment om te gaan schuiven met de SC.
SM heeft weinig met (onvrijwillige) mishandeling te maken. Daarnaast, denk je écht dat iemand daar veel aanstoot aan neemt? Ik vond het wel een leuk grapje, eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef Inekris het volgende:
Uhm, ik begrijp het best hoor van de filters, maar als de afkorting van sociologie & maatschappij S&M is dan is het nogal pijnlijk om dit topic Niet Veilig.... daar onder te hangen. Toch?
Bij nader inzien, is de afkorting helemaal raar in R&P, misschien omdraaien?
Ik weet dat SM niks met onvrijwillig te maken heeft. Het was meer dat ik het erboven zag, en even in veronderstelling was dat in een ander forum (SEX) beland was. Niet zozeer te serieus nemen, of te zwaar maken, maar eerder het gevoel van de verkeerde ANWB wegwijzer.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
SM heeft weinig met (onvrijwillige) mishandeling te maken. Daarnaast, denk je écht dat iemand daar veel aanstoot aan neemt? Ik vond het wel een leuk grapje, eigenlijk. Dingen té serieus nemen en té zwaar maken is ook niet goed he.
Pas op dat je je geloofwaardigheid als mod niet kwtijraakt.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke geloofwaardigheid was dat ookal weer?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas op dat je je geloofwaardigheid als mod niet kwtijraakt.
Excuzes moi, erg drukke avond gehad, en zat in een slechte bui dus heb het maar gelaten voor wat het was.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas op dat je je geloofwaardigheid als mod niet kwtijraakt.
Van ieder ander zou dit hard aankomen, maar jongetjes die moeten jokken over het feit dat ze gevraagd zouden zijn om mod te zijn en weet ik het allemaal niet, raken me niet echtquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke geloofwaardigheid was dat ookal weer?
Waar heb je t over mens??? Ik kan me herinneren dat ik een keer daar een grap over heb gemaakt (hoe lang geleden zal dat geweest zijn) en dat niemand met zijn of haar gezonde verstand dat als serieus opvatte.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
maar jongetjes die moeten jokken over het feit dat ze gevraagd zouden zijn om mod te zijn
Kan ook prima in R&P. Hyperventileren is ook iets psychisch.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Waarom is chronische hyperventilatie niet naar LIF geschopt?
Oja, en depressie is ook iets fysieks. Ik vind het gewoon raar dat het niet naar LIF geschopt wordt, aangezien Danny dáár de gezondheids-topics vond horen. Dat dit in R&P blijft staan, onderschrijft m.i. weer de onzin-argumenten van Danny tégen een apart gezondheids-forum.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Kan ook prima in R&P. Hyperventileren is ook iets psychisch.
Mag je vinden. Mijn voorkeur ging uit naar R&P omdat ik chronisch hyperventileren toch psychisch zie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, en depressie is ook iets fysieks. Ik vind het gewoon raar dat het niet naar LIF geschopt wordt, aangezien Danny dáár de gezondheids-topics vond horen. Dat dit in R&P blijft staan, onderschrijft m.i. weer de onzin-argumenten van Danny tégen een apart gezondheids-forum.
Niks tegen jullie als R&P mods dus, ik vind het alleen een typisch voorbeeld van verkeerde keuzes door Mister Opperhoofd Himself.
Cheers.
Was het maar zo makkelijk dat elk topic onder één subforum onder te verdelen was. Kijk naar dat topic over hyperventilatie, je kan het lichamelijk zien, maar héél vaak zit er een psychische reden achter die klachten. Kom je alweer bij R&P uit. Als je erover gaat zitten klagen kan hij naar KLB, wil je het over het onstaan ervan hebben, naar WFL. Het is gewoon telkens per topic kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, en depressie is ook iets fysieks. Ik vind het gewoon raar dat het niet naar LIF geschopt wordt, aangezien Danny dáár de gezondheids-topics vond horen. Dat dit in R&P blijft staan, onderschrijft m.i. weer de onzin-argumenten van Danny tégen een apart gezondheids-forum.
Niks tegen jullie als R&P mods dus, ik vind het alleen een typisch voorbeeld van verkeerde keuzes door Mister Opperhoofd Himself.
Cheers.
kan het zijn, ja, maar hoeft dus niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Kan ook prima in R&P. Hyperventileren is ook iets psychisch.
Dus hij kan in zowel R&P als LIF staan, opgelost.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:44 schreef milagro het volgende:
[..]
kan het zijn, ja, maar hoeft dus niet.
Hoeft inderdaad niet nee en ik koos ervoor om het in R&P te laten staan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:44 schreef milagro het volgende:
[..]
kan het zijn, ja, maar hoeft dus niet.
Een vervolg heeft weinig nut lijkt me zo, dus het is wel klaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
gaat de syrena-soap nog ergens verder of is het na het volmaken van het topic gestop?
(of moet ik dat ergens anders vragen? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |