Grappig dat je zo kernachtig omschrijft wat je in deze OP doet, jezelf boven de domme massa poneren.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef Losha het volgende:
...
Ik was eigenlijk van mening dat het internet een medium is om informatie te verkrijgen, je geest en intellect te verruimen.
Schijnbaar heb ik het mis, het internet is alleen maar bedoelt om jezelf te verheerlijken, het liefste nog op kosten van anderen, hoe meer je een ander omlaag kan halen hoe hoger jezelf scoort.
...
Dat dus. We hoeven hier geen mensen die zich verheven voelen boven anderen puur en alleen vanwege het feit dat zij hun gedachtenkronkels niet juist op een digitaal kladblok kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Grappig dat je zo kernachtig omschrijft wat je in deze OP doet, jezelf boven de domme massa poneren.
Een zelfverheerlijkende post krijgt trollende replies, opzouten met je kneuzenwijsheid.![]()
dan wil je me vast ook wel laten zien waar ik geschreven heb dat mijn pik groter is dan de jouwes, of dat ik beter ben dan jij.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Roquefort het volgende:
Een zelfverheerlijkende post ...
LOLquote:Op woensdag 19 september 2007 19:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. We hoeven hier geen mensen die zich verheven voelen boven anderen puur en alleen vanwege het feit dat zij hun gedachtenkronkels niet juist op een digitaal kladblok kunnen plaatsen.
nee doet het niet, het leid ertoe dat weer de dibielen hun mond open moeten doen, want de "slimmerikken" zijn zo wijs hun mond te houden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, dat leidt tot een onderbouwde discussies met genuanceerde reacties...
het is zelfs eerder 95% mischien wel 98%quote:Je moeder had ongelijk en jij ook. Het is namelijk eerder 90% en van die overige 10% maak jij geen deel uit.
Nou hier:quote:Op woensdag 19 september 2007 19:18 schreef Losha het volgende:
[..]
dan wil je me vast ook wel laten zien waar ik geschreven heb dat mijn pik groter is dan de jouwes, of dat ik beter ben dan jij.
If the shoe fits
met jouw reply heb je nou juist bewezen wat ik net al schreef, domme idioten die hun smoel moeten opentrekken al is het alleen maar om ergens op gereplyed te hebben, zonder enige nuttige of constuctieve inhoud![]()
Of reken je jezelf en je moeder bij de 80%??quote:Mijn moeder zei vroeger altijd tegen ons "80% van de mensheid is DOM"
Tot mijn eigen frustratie wordt ik er steeds weer op gedrukt hoe gelijk mijn moeder had. (mischien geen 80% maar veel te veel)
Types als jij steek ik intellectueel in mijn zak, en daar hoef ik echt geen topics over te openen om dat te bewijzen.quote:met jouw reply heb je nou juist bewezen wat ik net al schreef, domme idioten die hun smoel moeten opentrekken al is het alleen maar om ergens op gereplyed te hebben, zonder enige nuttige of constuctieve inhoud![]()
SO TRUEquote:Op woensdag 19 september 2007 19:24 schreef Seventees het volgende:
Je neemt een forum (zoals ook FOK!) veel te serieus, TS
jij welquote:Op woensdag 19 september 2007 19:28 schreef Roquefort het volgende:
Types als jij steek ik intellectueel in mijn zak, en daar hoef ik echt geen topics over te openen om dat te bewijzen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef Losha het volgende:
..
waarom kan dat op een forum nou nooit op een normale manier gaan? waarom moeten antwoorden worden vermeden en vervangen worden door tegenvragen/flamen/trollen/bashen noem het maar.
..
Your shoe fits perfectly fine.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Losha het volgende:
[..]
nee doet het niet, het leid ertoe dat weer de dibielen hun mond open moeten doen, want de "slimmerikken" zijn zo wijs hun mond te houden.
[..]
het is zelfs eerder 95% mischien wel 98%
maar hoe weet jij nou bij welke % ik hoor, dat kun jij wel zo snel beoordelen he![]()
Kun je me dat verband nog even uitleggen?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ik snap even niet wat de internet mores die jij aanhaalt te maken heeft met jou al dan niet begrijpen.
Niet met zekerheid, maar je hebt alle schijn tegen. De domheid die jij bedoelt is ook eerder onverschilligheid of desinteresse. Dus, compenseer je gebrek aan intellect door niet onverschillig te zijn en interesse te tonen. En dan ook echt. Misschien dat je dan de wereld om je heen beter begrijpt en als gevolg daarvan zelf ook beter begrepen wordt.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Losha het volgende:
het is zelfs eerder 95% mischien wel 98%
maar hoe weet jij nou bij welke % ik hoor, dat kun jij wel zo snel beoordelen he![]()
Fijne avond, tot morgen, ik ben neuken!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef Losha het volgende:
[..]
SO TRUE
wat moet je anders als je je s'avonds thuis zit te vervelen, op tv komt ook niks fatsoenlijks
als je de hele dag wordt geconfronteerd met infantiele zooi kun je toch haast niet meer tot andere conclusies komen dan bovenstaande![]()
Je hoeft natuurlijk niet de hele dag over de Frontpage te surfen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef Losha het volgende:
als je de hele dag wordt geconfronteerd met infantiele zooi
Nou, gewoon, een biertje open trekken, en je piemel posten in het http://forum.fok.nl/topic/1067734 topic. En vooral niet vergeten vervolgens een topic in FB aan te maken dat je het zat bent steeds wat te drinken in te schenken, in KLB een willekeurige TS doodverwensen en uitlachen om zijn onbenullige klacht, in DIG 20x het advies geven over te stappen op Macintosh / linux.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef Losha het volgende:
[..]
wat moet je anders als je je s'avonds thuis zit te vervelen, op tv komt ook niks fatsoenlijks
als je de hele dag wordt geconfronteerd met infantiele zooi kun je toch haast niet meer tot andere conclusies komen dan bovenstaande![]()
die internet "mores" was als VOORBEELD gesteldquote:Op woensdag 19 september 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je me dat verband nog even uitleggen?
weer een WE hebben geen behoeftequote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We hebben geen behoefte aan verheven superioriteitskneuzen die Fok! vervuilen met ik-ben-beter-dan-jullie-topics.![]()
Conclusie: Het ligt aan je houding en je moet jezelf niet zo serieus nemen.
Ik heb gelijk; broccoli is lekkerder dan bloemkool!
hoe kun je jezelf niet serieus nemen, echt, hoe doe je dat ?quote:je moet jezelf niet zo serieus nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |