Ja, wel de vader van mijn kindje.quote:Op zondag 29 juli 2007 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ruiken aan de onderbroeken van de buurmeisjes?![]()
En even over dat exen dat doen: het ligt vooral aan hem. Hij sloeg je ook, dus een leugentje hier en daar zal hem ook niet veel moeite kosten.
Blijf vooral bij dit soort mensen vandaan, bezorgen toch niks dan last.
Hopelijk niet de vader van je kindje meis.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 07:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, lekker dan. Als ie jou al heeft geslagen, wie weet wat ie met je kindje toe in staat is.
Heb je geen aangifte gedaan?
Dan hoop ik voor je dat hij geen -valse- aangifte tegen jou doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:01 schreef Mickey86 het volgende:
Daarom heb ik hem ook verlaten, toen ik 3mnd zwanger was.
Hij is op het moment bezig een bezoekregeling aan te vechten via zijn advocaat, en ik heb intussen aangifte gedaan om dit tegen te gaan.
Dus eigenlijk zeg je dat topicstarter uit een laag sociaal milieu komt en dat ben ik met je eensquote:Op zondag 29 juli 2007 09:59 schreef woniya het volgende:
hij komt erg platvloers en van een laag sociaal niveau op me over, door de dingen die hij over je zegt. Misschien is het gebruikelijk in het milieu waaruit hij afkomstig is, met modder te gooien naar een expartner.
En deze opmerking zegt echt veel meer over jou dan over mij. Hoe bekrompen en intolerant kun je zijn zegquote:Op zondag 29 juli 2007 10:13 schreef doshi het volgende:
[..]
Triest dat kinderen dit soort ouders krijgen, ik heb medelijden met je kind. Over 15 jaar zit de rest van Nederland met de ellende van weer een crimineeltje. Echt, kinderen die kinderen krijgen![]()
wtf?quote:Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papaquote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef nozem het volgende:
Gefeliciteerd. Je ex is een psycho. Wellicht kun je beter een andere vader voor je dochter zoeken.
Het beste zou zijn als ik dit zo lees dat Pa net als de mijne 2 meter diep tussen 6 planken ligt.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef nozem het volgende:
Gefeliciteerd. Je ex is een psycho. Wellicht kun je beter een andere vader voor je dochter zoeken.
Onbevlekt ontvangen! Jezus is wedergekeerd!quote:Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Mickey86 het volgende:
[..]
Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papa
Tja, het bovenste dikgedrukte stuk maakt dat ik denk dat het onderste dikgedrukte stuk van toepassing is. Geen enkele man gaat namelijk verkondigen dat zijn vriendin aan ondergoed van buurmeisjes ruikt, dat is zó ridicuul.quote:Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Via een goede vriendin en tevens buurvrouw uit hetzelfde appartementencomplex als mijn ex kwam ik te weten dat mijn ex-vriend kwaad over me spreekt. Tegen al zijn buren plus zijn huisbaas heeft hij de volgende leugens verkondigd:
* Ik heb hem mishandeld in de relatie (het was andersom)
* Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
* Ik moest altijd in het middelpunt van de belangstelling staan, was een aandachtshoer
* Ik was een hoer
* Ik was vreemdgegaan gedurende de relatie (toen het uit was, en hij vond dit nog steeds vreemdgaan)
* Ik was een pathologisch leugenaar
Ik ben hier echt heel erg van geschrokken, vooral van de eerste aantijging. Het doet ontzettend pijn om dit te moeten horen na alle klappen die ik van hem gehad heb.
Nu is mijn vraag: zijn hier mensen die kwaadspreken over hun ex, of jullie exen over jullie? Heb je wel eens in soortgelijke situaties gezeten? En belangrijker nog: WAAROM IN GODSNAAM doen mensen dit soort dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |