abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51928877
Via een goede vriendin en tevens buurvrouw uit hetzelfde appartementencomplex als mijn ex kwam ik te weten dat mijn ex-vriend kwaad over me spreekt. Tegen al zijn buren plus zijn huisbaas heeft hij de volgende leugens verkondigd:

* Ik heb hem mishandeld in de relatie (het was andersom)
* Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
* Ik moest altijd in het middelpunt van de belangstelling staan, was een aandachtshoer
* Ik was een hoer
* Ik was vreemdgegaan gedurende de relatie (toen het uit was, en hij vond dit nog steeds vreemdgaan)
* Ik was een pathologisch leugenaar

Ik ben hier echt heel erg van geschrokken, vooral van de eerste aantijging. Het doet ontzettend pijn om dit te moeten horen na alle klappen die ik van hem gehad heb.

Nu is mijn vraag: zijn hier mensen die kwaadspreken over hun ex, of jullie exen over jullie? Heb je wel eens in soortgelijke situaties gezeten? En belangrijker nog: WAAROM IN GODSNAAM doen mensen dit soort dingen?
pi_51928880
waarom dit mensen doen ..

Ik ga er ff vanuit dat dit allemaal leugens zijn dus dan zal hij dit voor z,n imago doen denk ik
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_51928897
Misschien heeft hij dit gedaan om zich in te dekken (de eerste punten slaan juist op hem zeg je). Het kan zijn dat hij bang is dat jij deze dingen tegen de buren gaat vertellen over hem, en dat hij je voor wil zijn.
Inside me lives a skinny woman, crying to get out.. but I can usually shut the bitch up with cookies
pi_51928906
Ruiken aan de onderbroeken van de buurmeisjes?

En even over dat exen dat doen: het ligt vooral aan hem. Hij sloeg je ook, dus een leugentje hier en daar zal hem ook niet veel moeite kosten.
Blijf vooral bij dit soort mensen vandaan, bezorgen toch niks dan last.

Hopelijk niet de vader van je kindje meis.
pi_51928910
quote:
Op zondag 29 juli 2007 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ruiken aan de onderbroeken van de buurmeisjes?

En even over dat exen dat doen: het ligt vooral aan hem. Hij sloeg je ook, dus een leugentje hier en daar zal hem ook niet veel moeite kosten.
Blijf vooral bij dit soort mensen vandaan, bezorgen toch niks dan last.

Hopelijk niet de vader van je kindje meis.
Ja, wel de vader van mijn kindje.
Misschien jammer, maar ik had Sofie nooit willen missen, daarom zul je mij ook nooit horen zeggen dat ik mijn ex liever niet ontmoet had (terwijl dit eigenlijk wel zo is).

Nu breng je me meteen op nóg een leugen van hem: Ik zou Sofie bijna geen eten geven en zwaar verwaarlozen, en hem uit alle macht bij haar uit de buurt houden (ok dit laatste klopt dan), maar op het consultatiebureau is mij gezegd dat Sofie er heel erg blozend en gezond uitziet. Ik weet dus dat het onzin is wat hij zegt, toch raakt het me
pi_51928913
Nou, lekker dan. Als ie jou al heeft geslagen, wie weet wat ie met je kindje toe in staat is.

Heb je geen aangifte gedaan?
pi_51928917
quote:
Op zondag 29 juli 2007 07:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, lekker dan. Als ie jou al heeft geslagen, wie weet wat ie met je kindje toe in staat is.

Heb je geen aangifte gedaan?
pi_51928918
Daarom heb ik hem ook verlaten, toen ik 3mnd zwanger was.

Hij is op het moment bezig een bezoekregeling aan te vechten via zijn advocaat, en ik heb intussen aangifte gedaan om dit tegen te gaan.
pi_51928944
Ik moet toegeven dat ik ook wel is kwaad heb gesproken over mijn ex.. maar ja zij was opeens met een portugees terwijl wij een huis gingen kopen.. Maar dingen compleet verdraaien... dat niet.

Niet echt een fijne situatie waar je in verkeerd.. veel sterkte ermee
  zondag 29 juli 2007 @ 08:25:14 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_51928945
quote:
Op zondag 29 juli 2007 08:01 schreef Mickey86 het volgende:
Daarom heb ik hem ook verlaten, toen ik 3mnd zwanger was.

Hij is op het moment bezig een bezoekregeling aan te vechten via zijn advocaat, en ik heb intussen aangifte gedaan om dit tegen te gaan.
Dan hoop ik voor je dat hij geen -valse- aangifte tegen jou doet.
Heb je bewijzen van dat jij gelijk hebt en hij ongelijk? Getuigen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_51929013
Hoe oud waren die buurmeisjes?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51929167
Spiegelen van je eigen fouten op de ander... logische redenering
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_51929266
Je ex is duidelijk geen gentleman, hij komt erg platvloers en van een laag sociaal niveau op me over, door de dingen die hij over je zegt. Misschien is het gebruikelijk in het milieu waaruit hij afkomstig is, met modder te gooien naar een expartner. Onzekerheid zal misschien een rol spelen waarom hij dit doet. Het is in ieder geval erg onfatsoenlijk. Het is denk geen slecht idee geweest om alleen verder te gaan. Veel sterkte.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:10:59 #14
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_51929328
Ik heb ook wel eens 'kwaad gesproken' over een ex, maar ik heb alleen dingen verteld die dan ook echt waren, ik heb nooit wat verzonnen. Sindsdien heb ik alleen nog maar meer dingen van anderen gehoord dus ik heb er echt geen spijt van.
Wat jou betreft: je weet zelf hoe het zit, probeer (hoe moelijk ook) je het niet aan te trekken, jij weet de waarheid, en dat is het belangrijkste.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_51929349
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:59 schreef woniya het volgende:
hij komt erg platvloers en van een laag sociaal niveau op me over, door de dingen die hij over je zegt. Misschien is het gebruikelijk in het milieu waaruit hij afkomstig is, met modder te gooien naar een expartner.
Dus eigenlijk zeg je dat topicstarter uit een laag sociaal milieu komt en dat ben ik met je eens

Triest dat kinderen dit soort ouders krijgen, ik heb medelijden met je kind. Over 15 jaar zit de rest van Nederland met de ellende van weer een crimineeltje. Echt, kinderen die kinderen krijgen
  zondag 29 juli 2007 @ 10:31:01 #16
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_51929487
Nee haar ex komt uit een laag sociaal milieu!!
*** The Truth Is Out There ***
  zondag 29 juli 2007 @ 10:36:09 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51929523
Als er een strijd is om een kind, na een verbroken relatie, zijn er natuurlijk belangen in het spel. Het gebeurt dan wel vaker dat men elkaar over en weer probeert zwart te maken. Dat is trouwens ook echt niet voorbehouden aan lage sociale milieus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51934588
Sorry hoor, maar waar uit maak jij op dat ik afkomstig ben uit een laag sociaal milieu? Ik heb twee hardwerkende ouders die er naast hun werk altijd voor gezorgd hebben dat ik zowel op materieel als op sociaal gebied niets tekort kwam. Zelf heb ik mijn atheneumdiploma en een propedeuse op HBO-niveau. Hiermee wil ik echt niet zeggen dat ik fantastisch slim o.i.d ben, maar bij iemand uit een laag sociaal milieu stel ik me heel iets anders voor.
Dus voor je oordeelt, onderbouw het even.
pi_51934639
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:13 schreef doshi het volgende:

[..]

Triest dat kinderen dit soort ouders krijgen, ik heb medelijden met je kind. Over 15 jaar zit de rest van Nederland met de ellende van weer een crimineeltje. Echt, kinderen die kinderen krijgen
En deze opmerking zegt echt veel meer over jou dan over mij. Hoe bekrompen en intolerant kun je zijn zeg

Alsof jij weet of ik wel of geen goede moeder ben. Val dood!
pi_51934662
Gefeliciteerd. Je ex is een psycho. Wellicht kun je beter een andere vader voor je dochter zoeken.

[ Bericht 56% gewijzigd door nozem op 29-07-2007 15:46:17 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_51934872
quote:
Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
wtf?

Maar goed, wees blij dat je van die kneus af bent. Hij is duidelijk niet helemaal goed bij z'n hoofd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51935924
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef nozem het volgende:
Gefeliciteerd. Je ex is een psycho. Wellicht kun je beter een andere vader voor je dochter zoeken.
Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papa
  zondag 29 juli 2007 @ 16:37:27 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_51936510
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef nozem het volgende:
Het beste zou zijn als ik dit zo lees dat Pa net als de mijne 2 meter diep tussen 6 planken ligt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_51936843
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Mickey86 het volgende:

[..]

Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papa
Onbevlekt ontvangen! Jezus is wedergekeerd!

Maar goed, je ex is nogal een psycho die medelijden wil en bang is om aan gezichtsverlies te lijden. Hoog tijd dat je het gewoon negeert, want dit je hier tegen verweren is zinloos. Jij weet dat je goed zit, dat is het belangrijkst.
pi_51936925
quote:
Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Via een goede vriendin en tevens buurvrouw uit hetzelfde appartementencomplex als mijn ex kwam ik te weten dat mijn ex-vriend kwaad over me spreekt. Tegen al zijn buren plus zijn huisbaas heeft hij de volgende leugens verkondigd:

* Ik heb hem mishandeld in de relatie (het was andersom)
* Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
* Ik moest altijd in het middelpunt van de belangstelling staan, was een aandachtshoer
* Ik was een hoer
* Ik was vreemdgegaan gedurende de relatie (toen het uit was, en hij vond dit nog steeds vreemdgaan)
* Ik was een pathologisch leugenaar

Ik ben hier echt heel erg van geschrokken, vooral van de eerste aantijging. Het doet ontzettend pijn om dit te moeten horen na alle klappen die ik van hem gehad heb.

Nu is mijn vraag: zijn hier mensen die kwaadspreken over hun ex, of jullie exen over jullie? Heb je wel eens in soortgelijke situaties gezeten? En belangrijker nog: WAAROM IN GODSNAAM doen mensen dit soort dingen?
Tja, het bovenste dikgedrukte stuk maakt dat ik denk dat het onderste dikgedrukte stuk van toepassing is. Geen enkele man gaat namelijk verkondigen dat zijn vriendin aan ondergoed van buurmeisjes ruikt, dat is zó ridicuul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')