Ja, wel de vader van mijn kindje.quote:Op zondag 29 juli 2007 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ruiken aan de onderbroeken van de buurmeisjes?![]()
En even over dat exen dat doen: het ligt vooral aan hem. Hij sloeg je ook, dus een leugentje hier en daar zal hem ook niet veel moeite kosten.
Blijf vooral bij dit soort mensen vandaan, bezorgen toch niks dan last.
Hopelijk niet de vader van je kindje meis.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 07:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, lekker dan. Als ie jou al heeft geslagen, wie weet wat ie met je kindje toe in staat is.
Heb je geen aangifte gedaan?
Dan hoop ik voor je dat hij geen -valse- aangifte tegen jou doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:01 schreef Mickey86 het volgende:
Daarom heb ik hem ook verlaten, toen ik 3mnd zwanger was.
Hij is op het moment bezig een bezoekregeling aan te vechten via zijn advocaat, en ik heb intussen aangifte gedaan om dit tegen te gaan.
Dus eigenlijk zeg je dat topicstarter uit een laag sociaal milieu komt en dat ben ik met je eensquote:Op zondag 29 juli 2007 09:59 schreef woniya het volgende:
hij komt erg platvloers en van een laag sociaal niveau op me over, door de dingen die hij over je zegt. Misschien is het gebruikelijk in het milieu waaruit hij afkomstig is, met modder te gooien naar een expartner.
En deze opmerking zegt echt veel meer over jou dan over mij. Hoe bekrompen en intolerant kun je zijn zegquote:Op zondag 29 juli 2007 10:13 schreef doshi het volgende:
[..]
Triest dat kinderen dit soort ouders krijgen, ik heb medelijden met je kind. Over 15 jaar zit de rest van Nederland met de ellende van weer een crimineeltje. Echt, kinderen die kinderen krijgen![]()
wtf?quote:Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papaquote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef nozem het volgende:
Gefeliciteerd. Je ex is een psycho. Wellicht kun je beter een andere vader voor je dochter zoeken.
Het beste zou zijn als ik dit zo lees dat Pa net als de mijne 2 meter diep tussen 6 planken ligt.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef nozem het volgende:
Gefeliciteerd. Je ex is een psycho. Wellicht kun je beter een andere vader voor je dochter zoeken.
Onbevlekt ontvangen! Jezus is wedergekeerd!quote:Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Mickey86 het volgende:
[..]
Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papa
Tja, het bovenste dikgedrukte stuk maakt dat ik denk dat het onderste dikgedrukte stuk van toepassing is. Geen enkele man gaat namelijk verkondigen dat zijn vriendin aan ondergoed van buurmeisjes ruikt, dat is zó ridicuul.quote:Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Via een goede vriendin en tevens buurvrouw uit hetzelfde appartementencomplex als mijn ex kwam ik te weten dat mijn ex-vriend kwaad over me spreekt. Tegen al zijn buren plus zijn huisbaas heeft hij de volgende leugens verkondigd:
* Ik heb hem mishandeld in de relatie (het was andersom)
* Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
* Ik moest altijd in het middelpunt van de belangstelling staan, was een aandachtshoer
* Ik was een hoer
* Ik was vreemdgegaan gedurende de relatie (toen het uit was, en hij vond dit nog steeds vreemdgaan)
* Ik was een pathologisch leugenaar
Ik ben hier echt heel erg van geschrokken, vooral van de eerste aantijging. Het doet ontzettend pijn om dit te moeten horen na alle klappen die ik van hem gehad heb.
Nu is mijn vraag: zijn hier mensen die kwaadspreken over hun ex, of jullie exen over jullie? Heb je wel eens in soortgelijke situaties gezeten? En belangrijker nog: WAAROM IN GODSNAAM doen mensen dit soort dingen?
Dat is idd debiel...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tja, het bovenste dikgedrukte stuk maakt dat ik denk dat het onderste dikgedrukte stuk van toepassing is. Geen enkele man gaat namelijk verkondigen dat zijn vriendin aan ondergoed van buurmeisjes ruikt, dat is zó ridicuul.
Je wil niet weten hoeveel van die vrouwen er zijn! Maar in dit geval vermoed ik het zelfde ja,quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef thaleia het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw die goed bij haar hoofd is zulke dingen langere tijd liet gebeuren en daarbij ook nog vrolijk besloot een kind te krijgen van zo'n figuur![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tja, het bovenste dikgedrukte stuk maakt dat ik denk dat het onderste dikgedrukte stuk van toepassing is. Geen enkele man gaat namelijk verkondigen dat zijn vriendin aan ondergoed van buurmeisjes ruikt, dat is zó ridicuul.
Sorry hoor, maar het is een volstrekt ongeloofwaardig verhaal, en ik heb keurig gemotiveerd waarom ik dat denk.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef sticky-wicked het volgende:
Hier begin ik van te balen zo onderhand.
Iemand opent een topic, volgens mij serieus bedoeld, de laatste reacties hierboven trappen haar de grond in. Ik ga dan meteen kijken naar de postgeschiedenis om te kijken of er weer iemand een flauw geintje uithaalt, want dat vinden sommigen toch zo vreselijk leuk! Nou echt heel leuk, je moet eerst gaan lezen of er geen kloon aan het klooien is, is dat de bedoeling?
Op deze manier kan iemand nooit wat aansnijden, het wordt meteen belachelijk gemaakt. Niemand weet iets van de TS en dan toch meteen dit soort flauwekul. Als dit FOK! inhoudt, sorry hoor, ik heb bijna alleen nog maar gelurkd en heb me eroverheen moeten zetten om te durven te posten, bang voor opmerkingen zoals stomme newbie etc.
Sorry TS, ik ga offtopic!
Trouwens, niet ieder vrouw is zo sterk om het mishandelen te laten stoppen, het kost tijd, laat die vrouw in haar waarde en geef haar tips i.pv. te mekkeren over haar leeftijd en kinderen krijgen.
Dan heb ik wat gemist, vrees ik, maar dat is wat ik dus bedoel, en dat hoort dan niet hier maar in Feedback. Het was ook niet persoonlijk, meer over het algemeen, het is toch niet normaal dat je bij voorbaat al moet gaan twijfelen?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een volstrekt ongeloofwaardig verhaal, en ik heb keurig gemotiveerd waarom ik dat denk.
Je hoeft niet op voorhand te twijfelen, maar als een verhaal te zot voor woorden is, stip ik dat wel even gemotiveerd aan. Eenieder mag daar vervolgens zelf zijn conclusies uit trekken, ook TS.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:36 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist, vrees ik, maar dat is wat ik dus bedoel, en dat hoort dan niet hier maar in Feedback. Het was ook niet persoonlijk, meer over het algemeen, het is toch niet normaal dat je bij voorbaat al moet gaan twijfelen?
Dat snap ik, maar misschien is die ex echt wel zo debiel dat hij dit soort dingen zegt? Ik ken er wel een paar hoor, die doen er alles aan om een ander zwart te maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef thaleia het volgende:
Hallo hee, TS schrijft hier dat haar ex onderbroeken van buurvrouw van de waslijn stal en eraan ging snuiven. Dat was voor het zogenaamde onderwerp ("mijn ex vertelt vervelende dingen over mij rond, wat kan ik daaraan doen?") niet bepaald relevant heNiet gek dat niet iedereen van die openingspost gecharmeerd is en men er het zijne van denkt
Maar als ik nu zeg dat ik uit mijn eigen kring weet dat er echt zo'n mafkees was, die alles uit de kast haalde om zijn ex vrouw het leven zuur te maken. En dan echt alles!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je hoeft niet op voorhand te twijfelen, maar als een verhaal te zot voor woorden is, stip ik dat wel even gemotiveerd aan. Eenieder mag daar vervolgens zelf zijn conclusies uit trekken, ook TS.
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zondag 29 juli 2007 23:47 schreef sticky-wicked het volgende:
maar misschien is die ex echt wel zo debiel dat hij dit soort dingen zegt?
Oh, dat kan natuurlijk best, maar dat zal dan wel niet mbv het onderbroekenruikverhaal zijn; dat helpt namelijk niet erg bij het zwartmaken, omdat het gewoonweg volkomen ongeloofwaardig is. Stel jezelf eens voor dat iemand je een dergelijk leuterverhaal vertelt, wat denk je dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Maar als ik nu zeg dat ik uit mijn eigen kring weet dat er echt zo'n mafkees was, die alles uit de kast haalde om zijn ex vrouw het leven zuur te maken. En dan echt alles!
Dan snap ik je niet..quote:Op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef thaleia het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet omHet gaat erom dat TS met haar openingspost zulke dingen over haar ex zegt, door de onnodige toevoeging "dat deed hij zelf".
Of die man deze vrouw van vanalles beschuldigt, kunnen wij onwetende lezers niet weten. Misschien doet ie dat inderdaad wel.
Dat deze vrouw haar ex van tamelijk zieke dingen beschuldigt echter, kunnen we allemaal letterlijk lezen en DAAR reageerde ik op
Dan denk ik ook, het is onmogelijk en onvoorstelbaar. Maar ik heb zelf gezien dat de kinderbescherming die ex geloofde, en dat die vrouw haar kindje nooit meer heeft gezien. Zelfs onder toezicht had die gast dat jochie zo gemanipuleerd dat hij bang voor haar was. Nu ben ik geen heilig boontje, maar dit was een omgekeerde versie van de " boze pappa's". En het maffe was, iedereen trapt erin!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk best, maar dat zal dan wel niet mbv het onderbroekenruikverhaal zijn; dat helpt namelijk niet erg bij het zwartmaken, omdat het gewoonweg volkomen ongeloofwaardig is. Stel jezelf eens voor dat iemand je een dergelijk leuterverhaal vertelt, wat denk je dan?
het zijn allemaal kuthoeren...quote:Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
* Ik was een hoer
reageer eens OTquote:Op maandag 30 juli 2007 00:22 schreef sticky-wicked het volgende:
Dit bedoel ik nou, wat een jolijt.....
En was dat ook een verhaal van het niveau onderbroekenruiken? Andersom is overigens een geliefd middel de kindermisbruik beschuldiging, en daar kun je je a) niet tegen verdedigen en b) het wordt heel snel geloofd. Als je dan toch iemand wil zwart maken, lijkt dat me meer voor de hand te liggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Dan denk ik ook, het is onmogelijk en onvoorstelbaar. Maar ik heb zelf gezien dat de kinderbescherming die ex geloofde, en dat die vrouw haar kindje nooit meer heeft gezien.
Mafketels genoeg, daarom kun je een verhaal beter sec beoordelen op geloofwaardigheid en consistentie.quote:Zelfs onder toezicht had die gast dat jochie zo gemanipuleerd dat hij bang voor haar was. Nu ben ik geen heilig boontje, maar dit was een omgekeerde versie van de " boze pappa's". En het maffe was, iedereen trapt erin!
Maar goed, het hoort hier niet echt, en ik kan me echt niet bij me volle verstand bedenken waarom iemand dit verzint, en mocht dat zo zijn, ik zie er de lol niet van in.
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:48 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Nu heb ik toch verkeerd gequoted.
@ emogif. Get a Life!
Als iemand die je na staat je zó kwetst komt dat een stukje harder aan dan wanneer het iemand betreft die je nauwelijks kent. Het is kortom ouderwets verraad, en daar staat niet voor niets al sinds mensenheugenis de hoogste straf op.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:43 schreef Viking84 het volgende:
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Je hebt toch van elkaar gehouden? Hij / zij heeft je misschien gekwetst, maar is dat een reden om hem / haar dan meteen voor altijd hartgrondig te haten? Ik denk dat het een soort zelfbescherming is. Mensen die nog steeds zo over hun ex praten zijn in ieder geval duidelijk nog niet over de breuk heen, want dan sta je erboven.
Als je een leven hebt, wel ja. Ik hoef niet meer, maar mijn kids wel! Dus doe me een lol, en ga en laten we dan samen afspreken dat we dit topic niet verder verkloten, kun je dat?quote:
We hebben helegaar niets te maken met het verhaal van "de ander", mijn probleem met TS is niet het gebrek aan wederhoor, maar het gebrek aan geloofwaardigheid van het verhaal sec. Daar zal wederhoor niets aan veranderen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Grumpey het volgende:
ik snap je wel sticky-wicked, alleen kan je natuurlijk niet van mensen vragen om gelijk partij te kiezen voor TS. We weten maar 1 kant van het verhaal. Uiteraard is de 1e ingeving dat de TS gelijk heeft, maar zeker bij dit soort welles/nietes verhalen is het niet raar dat er mensen de andere partij zullen verdedigen. Als we allemaal ja en amen zeggen, en de TS zo zielig vinden, komt het forum ook niet vooruit.
Deze situatie is vooral zo bedroefend omdat:
- er een kind van 3 maanden is dat gewoon geen beide ouders tegelijk meer heeft (en dat gewoon normaal wordt gevonden!!!)
- er mensen blijkbaar ondergoed jatten, en elkaar daarvan betwisten (welke leeftijd hebben we nu bereikt, en hoe ziek kan je zijn dat je elkaar de schuld geeft van zoiets banaals)
- er door mekaar mensen worden zwartgemaakt, terwijl niemand daar in alle gevallen van de wereld iets mee opschiet
- er, nogmaals, blijkbaar een kind is genomen terwijl er nog geen jaar later al een desatreuze breuk in de relatie komt! (Het is geen huisdier! en zelfs al was het er een, dan nog!)
Maar goed, ik neem standpunt voor TS in. Aangezien het ook wat vraagt om het allemaal neer te pennen natuurlijk.
- TS, zorg ervoor dat je geen modder naar hem gooit, dan krijg je actie-reactie en daar wordt je allebij de pineut van
- TS, zorg ervoor dat je hem niet weghoud van zijn/haar vader. De vader heeft daar recht op, en het voorkomt een negatieve houding van de vader tov van jou. Het eerste (En beste voor kind) is volgens mij dat jullie "on talking terms" met elkaar kunnen omgaan
- Daarnaast denk ik dat je gewoon rustig de belachelijkheid van zijn beschuldigingen aan je vrienden moet uitleggen. Maak er een grap van: "ohja, wie zegt er nou dat je ex aan ondergoed ruikt? haha"
Hoop dat je er iets mee kan
wie zegt dat ik het over jouw probleem met TS hadquote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
We hebben helegaar niets te maken met het verhaal van "de ander", mijn probleem met TS is niet het gebrek aan wederhoor, maar het gebrek aan geloofwaardigheid van het verhaal sec. Daar zal wederhoor niets aan veranderen.
Het gaat nu niet om mij, en dit is ook niet de plek. Het gaat erom dat ik begin te twijfelen en dat ik ervan baal. En als dit forum zo werkt. so be it, maar dan zonder mij en en hele boel anderen. En ik neem ook een standpunt in, en dan komt er vervolgens een of ander klein kind, die mijn kind had kunnen zijn, en die probeert alleen maar te triggeren en te zieken.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Grumpey het volgende:
ik snap je wel sticky-wicked, alleen kan je natuurlijk niet van mensen vragen om gelijk partij te kiezen voor TS. We weten maar 1 kant van het verhaal. Uiteraard is de 1e ingeving dat de TS gelijk heeft, maar zeker bij dit soort welles/nietes verhalen is het niet raar dat er mensen de andere partij zullen verdedigen. Als we allemaal ja en amen zeggen, en de TS zo zielig vinden, komt het forum ook niet vooruit.
Deze situatie is vooral zo bedroefend omdat:
- er een kind van 3 maanden is dat gewoon geen beide ouders tegelijk meer heeft (en dat gewoon normaal wordt gevonden!!!)
- er mensen blijkbaar ondergoed jatten, en elkaar daarvan betwisten (welke leeftijd hebben we nu bereikt, en hoe ziek kan je zijn dat je elkaar de schuld geeft van zoiets banaals)
- er door mekaar mensen worden zwartgemaakt, terwijl niemand daar in alle gevallen van de wereld iets mee opschiet
- er, nogmaals, blijkbaar een kind is genomen terwijl er nog geen jaar later al een desatreuze breuk in de relatie komt! (Het is geen huisdier! en zelfs al was het er een, dan nog!)
Maar goed, ik neem standpunt voor TS in. Aangezien het ook wat vraagt om het allemaal neer te pennen natuurlijk.
- TS, zorg ervoor dat je geen modder naar hem gooit, dan krijg je actie-reactie en daar wordt je allebij de pineut van
- TS, zorg ervoor dat je hem niet weghoud van zijn/haar vader. De vader heeft daar recht op, en het voorkomt een negatieve houding van de vader tov van jou. Het eerste (En beste voor kind) is volgens mij dat jullie "on talking terms" met elkaar kunnen omgaan
- Daarnaast denk ik dat je gewoon rustig de belachelijkheid van zijn beschuldigingen aan je vrienden moet uitleggen. Maak er een grap van: "ohja, wie zegt er nou dat je ex aan ondergoed ruikt? haha"
Hoop dat je er iets mee kan
Je maakt er een welles/nietes verhaal van, en dat is het tot op heden helemaal niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over jouw probleem met TS had![]()
Het zijn rare wezens... vrouwen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef DAMH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, laat jij hem niet zijn eigen kind zien, en vind je het raar dat ie daardoor wanhopig van word en gekke dinge over je zegt..
Ik heb niet beweerd dat jij afkomstig zou zijn uit een laag sociaal milieu. Je ex vriend wekt die indruk vanwege de dingen die hij uitkraamt over jou. In Tokkie kringen is het zwart maken van een ex op deze manier gebruikelijker, dan bij mensen die iets meer geestelijke bagage hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef Mickey86 het volgende:
Sorry hoor, maar waar uit maak jij op dat ik afkomstig ben uit een laag sociaal milieu? Ik heb twee hardwerkende ouders die er naast hun werk altijd voor gezorgd hebben dat ik zowel op materieel als op sociaal gebied niets tekort kwam. Zelf heb ik mijn atheneumdiploma en een propedeuse op HBO-niveau. Hiermee wil ik echt niet zeggen dat ik fantastisch slim o.i.d ben, maar bij iemand uit een laag sociaal milieu stel ik me heel iets anders voor.
Dus voor je oordeelt, onderbouw het even.
quote:Op zondag 29 juli 2007 07:56 schreef Mickey86 het volgende:
Sofie
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:05 schreef Mickey86 het volgende:
Sophie
Ok, op die manier. Nou, mijn ex is geen Tokkie. Je kan veel van hem zeggen, maar dat niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik heb niet beweerd dat jij afkomstig zou zijn uit een laag sociaal milieu. Je ex vriend wekt die indruk vanwege de dingen die hij uitkraamt over jou. In Tokkie kringen is het zwart maken van een ex op deze manier gebruikelijker, dan bij mensen die iets meer geestelijke bagage hebben.![]()
Maar 2 letters verschilquote:
Verlaten is het beste wat jij voor jezelf en Sofie (of Sophie zo je wilt) hebt gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:01 schreef Mickey86 het volgende:
Daarom heb ik hem ook verlaten, toen ik 3mnd zwanger was.
Hij is op het moment bezig een bezoekregeling aan te vechten via zijn advocaat, en ik heb intussen aangifte gedaan om dit tegen te gaan.
Gossie, dus Blijf van Mijn Lijf huizen, projecten tegen huiselijk geweld zijn volkomen overbodig. Immers, na een keer slaan verlaten vrouwen hun mishandelende partner. Wellicht helpt het als jij ook eens iets anders leest dan FOK!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef thaleia het volgende:
Idd D-D. En ik vraag me sowieso af hoeveel waarheid er zit in de beweringen dat TS is geslagen door haar ex en dat hij ondergoed van buurvrouwen van de waslijn stal en eraan ging snuiven. Tenzij dat allemaal op 1 dag gebeurd is en TS het vervolgens direct heeft uitgemaakt. Zo nee, dan geloof ik het gewoon niet. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw die goed bij haar hoofd is zulke dingen langere tijd liet gebeuren en daarbij ook nog vrolijk besloot een kind te krijgen van zo'n figuur
..
Het klinkt heel lullig, alleen het gaat helaas vanzelf... als je boos bent doe je dingen die je niet meent, hij is boos op je om dit: "Ik was vreemdgegaan gedurende de relatie (toen het uit was, en hij vond dit nog steeds vreemdgaan)"quote:Op zondag 29 juli 2007 07:18 schreef Mickey86 het volgende:
Via een goede vriendin en tevens buurvrouw uit hetzelfde appartementencomplex als mijn ex kwam ik te weten dat mijn ex-vriend kwaad over me spreekt. Tegen al zijn buren plus zijn huisbaas heeft hij de volgende leugens verkondigd:
* Ik heb hem mishandeld in de relatie (het was andersom)
* Ik jatte ondergoed van zijn buurmeisjes om eraan te ruiken (dit deed hij)
* Ik moest altijd in het middelpunt van de belangstelling staan, was een aandachtshoer
* Ik was een hoer
* Ik was vreemdgegaan gedurende de relatie (toen het uit was, en hij vond dit nog steeds vreemdgaan)
* Ik was een pathologisch leugenaar
Ik ben hier echt heel erg van geschrokken, vooral van de eerste aantijging. Het doet ontzettend pijn om dit te moeten horen na alle klappen die ik van hem gehad heb.
Nu is mijn vraag: zijn hier mensen die kwaadspreken over hun ex, of jullie exen over jullie? Heb je wel eens in soortgelijke situaties gezeten? En belangrijker nog: WAAROM IN GODSNAAM doen mensen dit soort dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand is rijk genoeg, om zijn of haar Geluk, te kunnen kopen
Wijs geschreven, hoop dat je gelijk hebt. Persoonlijk zou ik er helaas niet op gokken. Maar TS moet zich niet verlagen tot het niveau van haar nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:37 schreef TheWings het volgende:
Zorg dat je boven hem staat in alles wat je doet.
Dan is hij wel mak, geloof me.Laat zien dat je sterk bent ook al voel je je helemaal niet zo.
Die looserd daar wordt je niet vrolijk van hoor.
Dat, want het ligt nooit aan "jou" wel aan de ander, en op deze wijze gezichtsverlies beperken, medestanders vinden, "kijk hoe idioot m'n ex was" dus sympatie kweken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef flyck het volgende:
om een reden te zoeken waarom het niet lukte en waarmee je je zelf de schuld niet kunt geven.
Je ziet eruit als een tokkie en je verhaal klinkt als een tokkie.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef Mickey86 het volgende:
Dus voor je oordeelt, onderbouw het even.
Nou, dan ziet iemand er wel snel uit als een tokkie bij jou. Ben jij een ubernerd ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een tokkie en je verhaal klinkt als een tokkie.
Moet je een nerd zijn om tokkies te herkennen? Een normaal stel hersens en een goed paar ogen is wel genoeg om in één oogopslag te zien uit welke sociale klasse deze kansen-moeder komt hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, dan ziet iemand er wel snel uit als een tokkie bij jou. Ben jij een ubernerd ofzo?![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je een nerd zijn om tokkies te herkennen? Een normaal stel hersens en een goed paar ogen is wel genoeg om in één oogopslag te zien uit welke sociale klasse deze kansen-moeder komt hoor.
Je zegt dat ze eruit ziet als een tokkie. Nou, moet jij eens beschrijven hoe je dat kan ZIEN dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je een nerd zijn om tokkies te herkennen? Een normaal stel hersens en een goed paar ogen is wel genoeg om in één oogopslag te zien uit welke sociale klasse deze kansen-moeder komt hoor.
Schat, ik blijf erbij: je had geen kinderen moeten krijgen, je bent er niet aan toe.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:05 schreef Mickey86 het volgende:
De vader, mijn ex dus, is niet capabel om een kind op te voeden. Hij drinkt overmatig veel, heeft geen baan (wel een uitkering), gebruikt periodiek harddrugs, kan niet voor zichzelf zorgen in de zin van dat hij zijn eigen huis niet eens kan schoonhouden, het is daar echt een bende. En het belangrijkste nog; hij is agressief.
Wat is er mis met in dit geval advies vragen op FOK?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:38 schreef doshi het volgende:
[..]
Schat, ik blijf erbij: je had geen kinderen moeten krijgen, je bent er niet aan toe.
Komop zeg, je moet er toch niet aan denken dat je moeder op Fok advies gaat vragen en je moet er toch niet aan denken dat je moeder sex heeft gehad met een junk die ze van straat heeft opgepikt?
My god, het kind moeten ze van je afpakken, dat gaat anders helemaal mis.
Op jou ga ik dus al niet meer reageren, na dit gelezen te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 10:13 schreef doshi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat topicstarter uit een laag sociaal milieu komt en dat ben ik met je eens![]()
Triest dat kinderen dit soort ouders krijgen, ik heb medelijden met je kind. Over 15 jaar zit de rest van Nederland met de ellende van weer een crimineeltje. Echt, kinderen die kinderen krijgen![]()
Lees wat er staat. Ik zeg niet dat ik niet weet dat tig vrouwen eeuwig bij zo'n figuur blijven, maar dat ik me niet kan voorstellen dat een vrouw die goed bij haar hoofd is dat doet. Met name ook vanwege dat snuffelen aan ondergoed. Dat is zo freaky dat ik ernstig betwijfel of die jongen dat daadwerkelijk deed en vermoed dat we op dat punt in elk geval de openingspost niet moeten geloven. En als ie het wel daadwerkelijk deed, wat zegt het dan over TS dat ze langere tijd bij een onderbroeksnuffelaar blijft?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:38 schreef Inekris het volgende:
Gossie, dus Blijf van Mijn Lijf huizen, projecten tegen huiselijk geweld zijn volkomen overbodig. Immers, na een keer slaan verlaten vrouwen hun mishandelende partner. Wellicht helpt het als jij ook eens iets anders leest dan FOK!
De wereld is een wrede plaats soms, maar dat is duidelijk aan je voorbij gegaan.![]()
Och, je wilt niet weten hoeveel mensen een fetish hebben. Zelfs de meest normaal ogende mensen kunnen opgewonden raken van de vreemdste dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Lees wat er staat. Ik zeg niet dat ik niet weet dat tig vrouwen eeuwig bij zo'n figuur blijven, maar dat ik me niet kan voorstellen dat een vrouw die goed bij haar hoofd is dat doet. Met name ook vanwege dat snuffelen aan ondergoed. Dat is zo freaky dat ik ernstig betwijfel of die jongen dat daadwerkelijk deed en vermoed dat we op dat punt in elk geval de openingspost niet moeten geloven. En als ie het wel daadwerkelijk deed, wat zegt het dan over TS dat ze langere tijd bij een onderbroeksnuffelaar blijft?
Ik zeg dus dat OF dit topic een neptopic is of in elk geval onwaarheden bevat, OF dat we in elk geval TS niet voetstoots moeten geloven in al haar beweringen over haar gestoorde, verslaafde en agressieve ex, omdat ze zelf kennelijk ook niet helemaal de stabiele wijsheid zelve is.
Met. Mijn. Ogen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je zegt dat ze eruit ziet als een tokkie. Nou, moet jij eens beschrijven hoe je dat kan ZIEN dan.
Aan haar uiterlijk is niks te zien man. Aan de hand van haar verhaal heb jij je mening dat ze een aso is, maar het is echt niet aan haar te zien. Ik zie geen piercings, tattoo's, gouden kettingen en een permanentje bij dat meisje. Ze ziet er heel normaal uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met. Mijn. Ogen.
Hoe mooi Sjonny een gouden schakelketting ook kan vinden, als ik er één zie lopen dan weet ik direct dat het een tokkie is. Zonder uitzondering. Zo heeft ook TS een aantal karakteristieken die onlosmakelijk verbonden zijn met een kansenwijktype. Bovendien zei ik dat ik dat nav haar uiterlijk in combinatie met het verhaal kon zien.
Een klein opgroeiend kind is naar mijn mening een halfje papa en een halfje mama.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Mickey86 het volgende:
[..]
Mijn dochter komt niks tekort hoor, al heeft ze geen papa
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:26 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Een klein opgroeiend kind is naar mijn mening een halfje papa en een halfje mama.
Hoe kun je nou zeggen dat ze niets tekort komt als je de helft van wie ze is, haar vader, bij haar weg houdt?
Ik vind je in dit topic net zo hard kwaad spreken over je ex tegen je fok-buren, als je ex tegen zijn echte buren doet.
Ik snap echt niet hoe je eenicoontje kunt plaatsen achter de woordjes "al heeft ze geen papa".
Wacht maar af wat ze daar zelf over een jaartje of tien over te melden heeft.
Het hele probleem begint bij het zwanger worden (en blijven) van een gast die losse handjes heeft.![]()
Dat een gast die binnen de relatie mept achteraf vervelend over je zou praten, daarover verbaas ik me nou geen seconde. Dat is dan toch volkomen in lijn met de rest van zijn karakter?
Kortom, ik geloof eerder dat dit een klaagtopic over je ex is, dan dat je oprecht wil weten waarom mensen "in het algemeen" kwaad zouden spreken over hun ex.
Ik las inderdaad niet goed. Jij makt het erg makkelijk. Als iets, in jou mores, freaky is, is de hele omgeving freaky. En wat freaky hoef je niet serieus te nemen. Het is nog erger dan ik dacht met jou.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Lees wat er staat. Ik zeg niet dat ik niet weet dat tig vrouwen eeuwig bij zo'n figuur blijven, maar dat ik me niet kan voorstellen dat een vrouw die goed bij haar hoofd is dat doet. Met name ook vanwege dat snuffelen aan ondergoed. Dat is zo freaky dat ik ernstig betwijfel of die jongen dat daadwerkelijk deed en vermoed dat we op dat punt in elk geval de openingspost niet moeten geloven. En als ie het wel daadwerkelijk deed, wat zegt het dan over TS dat ze langere tijd bij een onderbroeksnuffelaar blijft?
Ik zeg dus dat OF dit topic een neptopic is of in elk geval onwaarheden bevat, OF dat we in elk geval TS niet voetstoots moeten geloven in al haar beweringen over haar gestoorde, verslaafde en agressieve ex, omdat ze zelf kennelijk ook niet helemaal de stabiele wijsheid zelve is.
Nee, een opgroeiend kind is een individu. Mama en papa hebben de verantwoordelijkheid, maar een kind is nimmer het eigendom van, of een deel van de ouders.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:26 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Een klein opgroeiend kind is naar mijn mening een halfje papa en een halfje mama.
Aangezien volgens TS de vader mishandelt, kan er nooit sprake zijn van een gezonde situatie. Als de vader TS mishandelt, is het risico zo een 50% dat het kind ook mishandeld wordt. Jij wellicht, maar ik zeker niet, wil dat het kind iets overkomt. Mag ik er even op wijzen dat wij net wat fijne kindermoorden achter de rug hebben, het meisje van Nulde bijvoorbeeld, die voorkomen hadden kunnen worden als de betreffende ouder de omgang met het kind ontzegd was? Jouw stelling is onjuist, en in uiterste consequentie gevaar voor Sofie.quote:Hoe kun je nou zeggen dat ze niets tekort komt als je de helft van wie ze is, haar vader, bij haar weg houdt?
Ik vind je in dit topic net zo hard kwaad spreken over je ex tegen je fok-buren, als je ex tegen zijn echte buren doet.
Daar zou ze over een jaar of tien wel eens in het geheel geen probleem mee kunnen hebben. Kinderen van BOM moeders zijn in het algemeen best gelukkig.quote:Ik snap echt niet hoe je eenicoontje kunt plaatsen achter de woordjes "al heeft ze geen papa".
Wacht maar af wat ze daar zelf over een jaartje of tien over te melden heeft.
Aaah abortus want de verwekker mept. Sjees wat een opvatting. En sjees wat een heerlijk onschuldig en ideel wereld beeld.quote:Het hele probleem begint bij het zwanger worden (en blijven) van een gast die losse handjes heeft.![]()
Ik nietquote:Dat een gast die binnen de relatie mept achteraf vervelend over je zou praten, daarover verbaas ik me nou geen seconde. Dat is dan toch volkomen in lijn met de rest van zijn karakter?
Kortom, ik geloof eerder dat dit een klaagtopic over je ex is, dan dat je oprecht wil weten waarom mensen "in het algemeen" kwaad zouden spreken over hun ex.
Dat het freaky is, ben ik met je eens. Dat er vrouwen zijn die bij een meppende kerel blijven, is een feit. Je kent de feiten niet, dus dat ze niet helemaal stabiel is, vind ik nogal een uitspraak.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Lees wat er staat. Ik zeg niet dat ik niet weet dat tig vrouwen eeuwig bij zo'n figuur blijven, maar dat ik me niet kan voorstellen dat een vrouw die goed bij haar hoofd is dat doet. Met name ook vanwege dat snuffelen aan ondergoed. Dat is zo freaky dat ik ernstig betwijfel of die jongen dat daadwerkelijk deed en vermoed dat we op dat punt in elk geval de openingspost niet moeten geloven.
Aangezien jij net zo min als ik de TS (moeder) of de vader kent, kies je wel heel gemakkelijk de kant van TS in het gevecht tegen vader.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:16 schreef Inekris het volgende:
..
Aangezien volgens TS de vader mishandelt, kan er nooit sprake zijn van een gezonde situatie. Als de vader TS mishandelt, is het risico zo een 50% dat het kind ook mishandeld wordt. Jij wellicht, maar ik zeker niet, wil dat het kind iets overkomt. Mag ik er even op wijzen dat wij net wat fijne kindermoorden achter de rug hebben, het meisje van Nulde bijvoorbeeld, die voorkomen hadden kunnen worden als de betreffende ouder de omgang met het kind ontzegd was? Jouw stelling is onjuist, en in uiterste consequentie gevaar voor Sofie.
..
Een doorsnee kind van een BOMmoeder kent zijn biologische vader, heel iets anders dus.quote:Daar zou ze over een jaar of tien wel eens in het geheel geen probleem mee kunnen hebben. Kinderen van BOM moeders zijn in het algemeen best gelukkig.
[..]
Weer schuif je me onzin in de schoenen!quote:Aaah abortus want de verwekker mept. Sjees wat een opvatting. En sjees wat een heerlijk onschuldig en ideel wereld beeld.
[..]
Ik niet
Misschien kwam ze daar te laat achter?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef Roquefort het volgende:
Wat dacht je van gewoon geen seks met een vent waarvan je weet dat ie weleens gewelddadig wordt?
Sorry!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef sticky-wicked het volgende:
Dat heeft ze toch al uitgelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |