abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52172033
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:33 schreef Tarot het volgende:
De kans is wél vrijwel nihil, maar die kans is het vooralsnog waard.
Eigen keuze dus. Ik hoop voor jd1982 dat ie een andere maakt
pi_52172067
Tarot denkt gewoon dat hoe langer je lijdt, treurt om die ene hoe groter, grootser de liefde voor haar moet zijn geweest.
Hij wíl het dus alleen al om die reden in stand houden, zijn bewust lang lijden is voor hem het bewijs dat hij nodig heeft dat het allemaal niet verloren tijd is geweest.
Hij keert het voor het gemak, als alibi voor zijn keuze het lijden onnodig lang te rekken, het allemaal ook nog eens om : als je snel, relatief snel, over iemand heen bent, dan heeft het dús ook allemaal niets voorgesteld.
Ergo, een ieder die al snel de draad weer op pakt, verder gaat, verder kijkt, zijn ogen weer opent voor nieuw schoon en besluit dat nieuwe schoon niet steeds weer langs de meetlat van die ene te leggen, die kan nooit echt om die ene gegeven hebben.
Dat niet iedereen verdriet hetzelfde verwerkt, vergeet Tarot voor eigen gemak wederom even, en zijn manier van verwerken, godzijdank, niet de norm is idem dito, om dat dan gelijk weer als verweer te gebruiken bij commentaat op zijn obsessieve lange lijden "ik verwerk het gewoon op mijn manier, ik ben jou niet".

Het is hetzelfde idee in feite als de mishandelde vrouw, die steeds weer terugkeert naar die klootzak, het is een kutleven, maar wel bekend en dus lekker veilig.... en in zijn geval zit er nog een mooi dramatisch Jane Eyre achtig randje omheen... "kijk mij eens het grote lijden lijden"

ja, of je zegt gewoon AANSTELLERIJ, milagro, kan ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52172482
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef milagro het volgende:
Dat niet iedereen verdriet hetzelfde verwerkt, vergeet Tarot voor eigen gemak wederom even, en zijn manier van verwerken, godzijdank, niet de norm is idem dito, om dat dan gelijk weer als verweer te gebruiken bij commentaat op zijn obsessieve lange lijden "ik verwerk het gewoon op mijn manier, ik ben jou niet".
Als ik heb gezegd dat ik de norm ben, dan is dat verkeerd overgekomen, maar kan me niet herinneren dat dat het geval is. Ik verwerk het inderdaad op mijn manier... ik ben jou niet.
quote:
Het is hetzelfde idee in feite als de mishandelde vrouw, die steeds weer terugkeert naar die klootzak, het is een kutleven, maar wel bekend en dus lekker veilig....
Ze heeft me niet mishandeld en ik zie haar verder nooit, dus ik snap de vergelijking niet. En mijn kutleven is verder zo kut nog niet, dus waarom zou ik het opgeven? Voor de rest klinkt je verhaal hetzelfde als een eerdere discussie, waarin je tot de conclusie kwam dat verder erop ingaan geen zin zou hebben.
Doe eens wild ....
pi_52172573
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Tarot het volgende:

Ze heeft me niet mishandeld en ik zie haar verder nooit, dus ik snap de vergelijking niet. En mijn kutleven is verder zo kut nog niet, dus waarom zou ik het opgeven? Voor de rest klinkt je verhaal hetzelfde als een eerdere discussie, waarin je tot de conclusie kwam dat verder erop ingaan geen zin zou hebben.
serieus, jij snapt niet zoveel hé, tarot
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52172730
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef petitlapin2 het volgende:
serieus, jij snapt niet zoveel hé, tarot
Doe eens wild ....
pi_52172778
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:03 schreef Tarot het volgende:

als je gewoon al niet begrijpt wat milagro wil zeggen met een situatie is die is te vergelijken met de jouwe, dan kan je toch niet een al te groot licht zijn hé...
pi_52172847
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef petitlapin2 het volgende:
als je gewoon al niet begrijpt wat milagro wil zeggen met een situatie is die is te vergelijken met de jouwe, dan kan je toch niet een al te groot licht zijn hé...
Zo ken ik ook nog wel een paar vergelijkingen. Asjeblieft zeg...
Doe eens wild ....
pi_52173301
Ja weet je Tarot, het is allemaal jouw keus en moet je allemaal zelf weten etc etc, maar zo nu en dan reageer je vanuit jouw situatie en vanuit jouw ervaringen op anderen die hier posten en dat lijkt me dan weer minder geslaagd: die anderen zitten godzijdank niet in die situatie en het lijkt me verstandig dat ze ook hun best doen daar niet in te komen en dus vooral niet gaan redeneren zoals jij.

Zo'n reactie bijvoorbeeld, als iemand schrijft "ik weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar", en dan kom jij met
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef Tarot het volgende:
Reken d'r maar niet op.
Laat dat gewoon achterwege. Jij kiest ervoor om in een bepaalde situatie te blijven hangen, fine, maar voor anderen is dat gelukkig anders. Jouw manier van ermee omgaan is -godzijdank- nogal uniek en ik zou zeggen hou dat dan zo. Vergelijk de situatie van anderen die hier posten niet met de jouwe, probeer niet een soort gevoel te creeren van 'wij zitten in hetzelfde schuitje'. Laat die anderen alsjeblieft buiten jouw schuitje, snap je? Ik gun het zo'n jd1982 of wie dan ook niet dat ie ook vier jaar zo gaat zwelgen.

Als een van hen zo stom is om het te doen is ook dat eigen keus hoor, dat weet ik ook wel. Maar tot nu toe is het enkel jouw eigen keus en anderen pakken het handiger aan, gun ze dat en probeer niet een band te creeren van 'ik snap wat je doormaakt, ik heb hetzelfde'.

Ik gun het echt iedereen dat ie niet vier jaar zo doorgaat, namelijk. En ik kan er prima overheen lezen als jij over jouw perikelen post. Maar ik kan het moeilijker aanzien als er dan een soort van parallel wordt getrokken met de verhalen van anderen die hier posten, zo'n reactie van "ik weet wat je voelt, maak je borst maar nat, dit gaat jaren duren en je komt er nooit overheen". JIJ niet nee, maar die ander heus wel.
pi_52173799
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef thaleia het volgende:
Zo'n reactie bijvoorbeeld, als iemand schrijft "ik weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar", en dan kom jij met "Reken d'r maar niet op" [...] zo'n reactie van "ik weet wat je voelt, maak je borst maar nat, dit gaat jaren duren en je komt er nooit overheen". JIJ niet nee, maar die ander heus wel.
Die opmerking sloeg op het feit dat relaties waarin mensen vreemdgaan volgens mij geen lange toekomst beschoren zijn. Dat heeft niks te maken met ex-en. Ik snap je angst, maar ik heb nog nooit aangekondigd dat iets jaren gaat duren omdat het bij mij toevallig zo is.
quote:
Laat die anderen alsjeblieft buiten jouw schuitje, snap je?
De eerste zin in deze reactie geeft volgens mij toch wel aan dat ik dat doe. Maar dan nog....
quote:
Ik gun het zo'n jd1982 of wie dan ook niet dat ie ook vier jaar zo gaat zwelgen.
... ik denk niet dat ik daar ook maar één druppel aan bijdraag. Natuurlijk gun ik jd1982 dat ook niet, als ik reageer op problemen van andere mensen, dan doe ik dat met goede bedoelingen en niet omdat ik zonodig meer mensen nodig heb opdat ik niet de enige ben.

Garanties uit het verleden bieden geen resultaten voor de toekomst...ofzo

[ Bericht 14% gewijzigd door Tarot op 07-08-2007 18:10:27 ]
Doe eens wild ....
pi_52174546
Dat zal dan wel.

Ontopic nu maar weer. Het ging immers over de kunst van het loslaten van een ex.
pi_52174794
jd1982, ik heb nog een leuke quote voor je:
quote:
het komt allemaal goed
Bron: De kunst van het loslaten van een ex - deel 19
Doe eens wild ....
  woensdag 8 augustus 2007 @ 03:43:08 #262
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_52187607
Ook even updaten. Semi contact met X2, onpersoonlijke mail vooral. Weinig bijzonders. D'r leventje lijkt nog steeds niet te gaan zoals ze wil, veel frustratie/stress. Ook vanwege d'r scriptie.

En X1 is nog steeds hier. Is erg lief voor me, maar ik vind het moeilijk haar toe te laten. Voelt fout tegenover X2. . Ondertussen maar een profiel op RP voor d'r aangemaakt. .

Ah well. Quest for (X)3 lijkt me ook wel wat. .
pi_52190056
Ik heb besloten om maar wat meer te gaan lezen over dit onderwerp. Misschien dat ik zo makkelijker tot een oplossing kan komen. Zo ben ik dit artikel tegengekomen, dat lijkt precies te slaan op de discussie van gisteren: Mannen let op valse hoop. Dat brengt mij weer enigzins tot rust.

Alleen wilde ik nog wel even hierop reageren.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef thaleia het volgende:
..... Jouw manier van ermee omgaan is -godzijdank- nogal uniek en ik zou zeggen hou dat dan zo.
In het artikel staat:
quote:
De jongere mannen zijn nog extremer in het koesteren van 3 jaar en langer durende, valse hoop. Een kwart van de onderzocht mannen onder de 40 kent dit lot, tegen slechts 10 procent van hun vrouwelijke leeftijdgenoten.
quote:
Een man van 37: “Ik heb heel erg lang hoop gehouden. Doordat ik in deze lang periode geen communicatie met haar had, werd zij voor mij een mythe.”
Tot slot:
quote:
Het lijkt mij dat deze communicatieve eigenschap vrouwen eerder dwingt om de waarheid onder ogen te zien, dan mannen die zwijgend in hun dromen vluchten.
Hoewel mensen hier hun gevoelens vrij uiten, blijft dit natuurlijk redelijk anoniem en veilig. Ik haal hier uit dat als je de moed kan verzamelen om eerlijk te zijn tegen de mensen in je omgeving zul je eerder gedwongen worden om de waarheid onder ogen te zien.
Doe eens wild ....
pi_52190120
quote:
[b]Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef

Hoewel mensen hier hun gevoelens vrij uiten, blijft dit natuurlijk redelijk anoniem en veilig. Ik haal hier uit dat als je de moed kan verzamelen om eerlijk te zijn tegen de mensen in je omgeving zul je eerder gedwongen worden om de waarheid onder ogen te zien.
zeg niet dat wij vrouwen hier nog niet ons best hebben gedaan om je wakker te schudden
pi_52190348
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:59 schreef petitlapin2 het volgende:
zeg niet dat wij vrouwen hier nog niet ons best hebben gedaan om je wakker te schudden
Het enige dat ik van jou gisteren om mijn oren kreeg, waren snauwende en beledigende opmerkingen. Maargoed... constructieve reacties zijn ook aan mij verspild.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef petitlapin2 het volgende:dus je verkiest beschouwd te worden als een wereldvreemde enge ongelukkige vent die er na vier jaar nog niet in slaagt om over één of andere korte relatie te geraken, .....
Het antwoord daarop had ik nog niet gegeven. De mensen in mijn omgeving weten hier niks vanaf en denken dat ik een vrolijke reisbeluste sportieve gelukkige vent ben
Doe eens wild ....
pi_52191567
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Tarot het volgende:

Het enige dat ik van jou gisteren om mijn oren kreeg, waren snauwende en beledigende opmerkingen. Maargoed... constructieve reacties zijn ook aan mij verspild.
het is dan ook moeilijk, om niet te zeggen onmogelijk, om nog enige vorm van begrip voor je op te brengen.

mijn vriendinnen gaven me al een zeer harde trap onder mijn kont als ik na een paar weken/maanden nog lag te jammeren om één of andere vent. Je bent maar één keer jong, weet je, je krijgt deze verloren jaren niet meer terug.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:31:45 #267
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52192397
Ik denk dat ik over hem heen ben. Of ik weet het zeker.
Al wil ik nog steeds niet dat hij eerder een nieuwe liefde vind dan ik

Hij had me pijn gedaan, was eigenlijk gewoon egoistisch en een zak, en ik heb veel te veel te lang om em gehuild. Maar het was men eerste liefde. Affijn.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52209200
Ik denk de kunst redelijk onder de knie te hebben.. maar vraag me soms af of dat wel echt zo is. Soms mis ik hem zo. We waren écht leuk samen. Maar ja, het is niet voor niets uit. Het ging gewoon niet meer.. ik kan er soms nog steeds van balen.
Delivered without an information leaflet
  donderdag 9 augustus 2007 @ 00:03:23 #269
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52215427
-knip.

JD1982, laat hem toch. Ik weet wat je doorstaat, ik ben na 5 jaar relatie waaronder 2 jaar samenwonen ook zomaar aan de kant gezet. Ze deed erg bot en heel koel en wilde helemaal geen contact, ik bleef met heel veel verdriet achter. Nu weet ik veel beter, je kan zulke mensen echt beter kwijt dan rijk zijn, ook al lijkt het nu niet zo.

Er zijn echt veel leukere en lievere meiden op de wereld. Iemand die zich zo gedraagt spoort inderdaad niet, die botheid blijft voor altijd in de karakter van die persoon, zij is JOUW niet waard, echtwaar, laat haar.

Als tip geef ik je dit; maak een lijstje met al haar slechte eigenschappen, zorg ervoor dat je haar niet gaat idealiseren, want ideaal was de relatie zeker niet. Schrijf elke keer dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde op een A4, alles wat je in al die tijd hebt meegemaakt en mocht je aan haar denken , pak gelijk die lijst tevoorschijn zodat je weet met wat voor iemand je was.

Jij hebt een lieve, leuke meid nodig, een meid die weet hoe jij je diep van binnen voelt, dat zal je gelukkig maken, zet hem op kerel!!

[ Bericht 21% gewijzigd door Nosh op 09-08-2007 19:52:26 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_52223549
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef petitlapin2 het volgende:
in welke zin slaat joeyt dan de plank mis?
Dat het niet méér over hem zegt dan zijn vrienden. Dat de mensen in je omgeving jou voorbij een bepaald punt niet kunnen helpen is vrij normaal. En dat hij dit punt bereikt had was ook al bekend. Het zegt dus precies evenveel.... geen nieuwe informatie.

Zijn reactie sloeg op de manier waarop mensen hier vervolgens mee omgaan.
Doe eens wild ....
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:24:17 #271
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52231718
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:55 schreef Tarot het volgende:

[..]

Dat het niet méér over hem zegt dan zijn vrienden. Dat de mensen in je omgeving jou voorbij een bepaald punt niet kunnen helpen is vrij normaal. En dat hij dit punt bereikt had was ook al bekend. Het zegt dus precies evenveel.... geen nieuwe informatie.

Zijn reactie sloeg op de manier waarop mensen hier vervolgens mee omgaan.
Volgens mij begrijp jij gewoon niet wat ik ermee bedoel...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52233423
Even een opruim-en-afkoel slot.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52237314
En weer open. Ietwat rigoreus, zag dat bijvoorbeeld milagro's reply ook in de shredder was belandt, excuus daarvoor.

Enfin. Dawg heeft het al gezegd, maar:
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef dawg het volgende:

[..]

Joe mag niet wat tegengas geven? Dan heeft dit topic geen nut, want een dergelijk topic is er al, en heet HVJJN.
Zoveel mensen, zoveel visies. De één werkt zich het schompes in het fitnesszaal, de ander houdt zich na vier jaar nog bezig met de vraag of een smsje wel of niet kan. De één is misschien wat constructiever bezig dan de ander, en dat kan botsen. Accepteer dat, negeer dat, maar ga niet verwachten dat iedereen met een afwijkende mening voortaan maar weg moet blijven.

Dit is geen lonely hearts-uithuil club, een beetje nuchterheid mag écht wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52244111
JT en Tarot, het enige wat ik kan zeggen, de meeste mensen hebben hier wel gelijk.
wat bijvoorbeeld milagro en joeyT zeggen komt keihard aan, ik weet het, paar weken terug had ik het er ook best moeilijk met een paar opmerkingen hier, maar uiteindelijk hebben ze wel een heel goed punt.

Ik ben iemand die vrij nuchter is, dus ik kan er na een paar weken al wel redelijk klaar mee zijn, en ik snap ook wel dat andere mensen daar veel langer mee bezig zijn, maar zorg niet dat het veel langer gaat duren dan het nu duurt, want je hebt alleen jezelf ermee.

en zoals al eerder gezegt, er zijn zoveel leukere mensen, laat je ex voor wat het is, en ga verder.

even een update over mijn situatie, ik ben bijna weer fit van mn blesure, ik heb na deze week nog 1 week vakantie en ondanks dat k bijna niemand ken hier ga ik lekker weer rustig aan sporten, naar strand met de paar mensen die k wel ken, lekker uitrusten, en daarna weer aan t werk en naar school, gewoon mn leven opbouwen weer

ow en natuurlijk het belangrijkste, nooit meer dingen gaan opgeven voor een vriendin, uiteindelijk kom je jezelf toch wel tegen, gewoon voor jezelf gaan dus, de rest komt wel.

succes!
pi_52244459
Al twee weken zonder haar. Ik wil zo graag contact met haar opnemen en vertellen dat ze het fout heeft, maar ik vrees dat het alleen maar schelden word. Ik heb nog teveel spullen van haar hier liggen die me aan haar doen denken.
Ik koester nog een beetje hoop op herstel, maar ik probeer mezelf wel te vertellen dat het over is. Ik weet even niet wat ik moet doen.
Ik denk dat ze bang begon te worden voor de dingen die nog gingen komen en haar vriendin heeft op haar ingepraat om het uit te maken.
"Alleen de liefde overwint, Alleen de liefde behoudt, Wanneer de hemeleen mens wil behoeden vervult hij diens hart met liefde." (Lao Tse)
pi_52250197
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:59 schreef Nosh het volgende:
Dit is geen lonely hearts-uithuil club, een beetje nuchterheid mag écht wel.
Het één sluit het ander niet uit hoor
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Zwoerd888 het volgende:
Al twee weken zonder haar. Ik wil zo graag contact met haar opnemen en vertellen dat ze het fout heeft, maar ik vrees dat het alleen maar schelden word.
Zolang je alleen nog maar aan haar denkt om een discussie uit te vechten, zal elk contact volgens mij alleen maar destructief zijn. Wat heeft ze fout volgens jou?

[ Bericht 20% gewijzigd door Tarot op 10-08-2007 10:24:24 ]
Doe eens wild ....
pi_52253977
Volgens haar beperk ik haar in haar vrijheid. Een onzin 1ste klasse want we zagen elkaar net 1 keer in de week, misschien zelfs in de 2 weken. Maar ze is op vakantie geweest in Mexico en heeft daar goed staan feesten en ik denk dat ze bang is geworden dat het niet meer kan als ze bij mij is.
Ik vind het vreemd omdat ik haar altijd vrij heb gelaten in het stappen met vrienden en vriendinnen. Ik ben ook vaak zat zonder haar op pad geweest. Het probleem is echter dat ze werkzaam is in de horeca en dat ze haar vrienden al zo weinig ziet.
"Alleen de liefde overwint, Alleen de liefde behoudt, Wanneer de hemeleen mens wil behoeden vervult hij diens hart met liefde." (Lao Tse)
pi_52255059
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:24 schreef Zwoerd888 het volgende:
Volgens haar beperk ik haar in haar vrijheid. Een onzin 1ste klasse want we zagen elkaar net 1 keer in de week, misschien zelfs in de 2 weken. Maar ze is op vakantie geweest in Mexico en heeft daar goed staan feesten en ik denk dat ze bang is geworden dat het niet meer kan als ze bij mij is.
Ik vind het vreemd omdat ik haar altijd vrij heb gelaten in het stappen met vrienden en vriendinnen. Ik ben ook vaak zat zonder haar op pad geweest. Het probleem is echter dat ze werkzaam is in de horeca en dat ze haar vrienden al zo weinig ziet.
je beperkt haar niet qua tijdsvrijheid, maar qua trouw, ze wil blijkbaar toch die vrijheid ook hebben... niet dat ze al iemand op het oog heeft persé, maar gewoon het idee dat áls ze elders is, feestje, vakantie, studie, maakt niet uit, dat ze zich toch beperkt voelt met bepaalde nieuwe kontakten die ze op doet.

zo gaat du nu eenmaal, zeker als je jong bent, maar ook sowieso, als je een nieuwe weg inslaat, studie of baan, je ontmoet nieuwe mensen, je ontdekt dat er meer is dan wat je tot nu toe had, en ja, soms ontdek je dus ook dat er meer mensen zijn met wie het meer dan goed klikt, of zou kunnen klikken.

en dat gevoel hebben geeft je ook een schuldgevoel "ik heb het teveel naar mijn zin zonder hem of haar" en daarop verder bordurend "ik mis hem of haar eigenlijk niet" en daar voel je je dan schuldig over en dát gevoel belemmert je dan.

ik leg het ms wat warrig uit, hopelijk begrijp je wel wat ik bedoel.
ik geloof echt niet dat ze is beinvloed door vriendinnen, zo werkt dat niet, die kunnen hooguit bevestigen wat ze eigenlijk zelf al zo voelde.

soms is het boek voor de ander gewoon uit, joh, verdrietig maar je doet er niets aan.
het kan jou een volgende keer net zo goed overkomen, en de ander zal dan net zo goed, hoe goed jij ook je best doet dan om het zo netjes mogelijk 'af te handelen' , gekwetst zijn en het 'allemaal niet begrijpen, want het ging toch goed tussen ons?".
pi_52266460
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:46 schreef DenhaagBRI het volgende:

even een update over mijn situatie, ik ben bijna weer fit van mn blesure, ik heb na deze week nog 1 week vakantie en ondanks dat k bijna niemand ken hier ga ik lekker weer rustig aan sporten, naar strand met de paar mensen die k wel ken, lekker uitrusten, en daarna weer aan t werk en naar school, gewoon mn leven opbouwen weer

ow en natuurlijk het belangrijkste, nooit meer dingen gaan opgeven voor een vriendin, uiteindelijk kom je jezelf toch wel tegen, gewoon voor jezelf gaan dus, de rest komt wel.

succes!
En de update van mijn situatie is:

Heb al een hele tijd geen contact met haar en heb ook geen behoefte meer om contact met haar te leggen. Morgen ga ik de auto van mn dromen kopen en ik kreeg vandaag sinds een hele tijd een smsje van haar dat ze het leuk vond dat ik hem gekocht had en dat zij ook een auto had gekocht. Het smsje laat me koud en ik was al helemaal niet van plan om er op te gaan reageren .
Bij deze is dit dus mijn laatste berichtje over mijn situatie!
Succes voor de mensen die het nog wel moeilijk hebben maar jullie komen er echt wel overheen!
pi_52296819
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

En de update van mijn situatie is:

Heb al een hele tijd geen contact met haar en heb ook geen behoefte meer om contact met haar te leggen. Morgen ga ik de auto van mn dromen kopen en ik kreeg vandaag sinds een hele tijd een smsje van haar dat ze het leuk vond dat ik hem gekocht had en dat zij ook een auto had gekocht. Het smsje laat me koud en ik was al helemaal niet van plan om er op te gaan reageren .
Bij deze is dit dus mijn laatste berichtje over mijn situatie!
Succes voor de mensen die het nog wel moeilijk hebben maar jullie komen er echt wel overheen!
dat is goed om te horen!

en zeg, is die droomauto....is dan een MINI?? ik zag namelijk op het NewMINIForum dat er 'iemand' met de zelfde naam net een nieuwe mini had...
pi_52298016
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef erik-de-perik het volgende:

[..]

dat is goed om te horen!

en zeg, is die droomauto....is dan een MINI?? ik zag namelijk op het NewMINIForum dat er 'iemand' met de zelfde naam net een nieuwe mini had...
Damn ik word herkend!
Maar het klopt ja! I'm in love!
pi_52301097
ik ken het.. heb er zelf 1tje 2.5 jaar gehad, maar die moest weg aangezien ik bijna 40.000 km per jaar rijd. Maar de liefde is er nog steeds, dus vandaar dat ik het forum volg..
pi_52301198
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef erik-de-perik het volgende:
ik ken het.. heb er zelf 1tje 2.5 jaar gehad, maar die moest weg aangezien ik bijna 40.000 km per jaar rijd. Maar de liefde is er nog steeds, dus vandaar dat ik het forum volg..
"De kunst van het loslaten van je oude auto"
Doe eens wild ....
pi_52301227
haha ja is die al gestart??? ben ik de eerste die mijn verhaal kwijt wil. maar nee serieus, het was niet makkelijk om die auto weg te doen.
mijn (toemalige) vriendin heeft regelmatig de vraag gesteld wie nou belangrijker was: de auto of zij...

uhm......
pi_52304249
@ Milagro,

Ik snap ongeveer wel wat je bedoelt, maar het is wel vreemd voor mij dat twee maanden geleden het heel erg aan was. Ze heeft dingen met mij gedeeld waardoor ik dacht dat het wel goed zou zitten. Voor mij kwam het als een klap.

Het erge is dat ik met mijn dronken kop mijn ex heb gesmst en uitgescholden . Daarbij heb ik ook nog eens haar te vroeg overleden broertje erbij betrokken.
Ik heb nou nog een smsje gestuurd om mijn excuses aan te bieden, maar de schade is al geleden. Het enige wat alles kan genezen is tijd zeggen ze. Jammer dat ik de tijd niet vooruit kan zetten.
pi_52305652
we zouden msn vrienden blijven (ja Internetrelatie ) na onze gezamenlijke vakantie...

echter moest ze over iets heel onzinnigs nog nabellen en het ging om een positieve aktie van mn kant...

echter ze ziet het als iets heel negatiefs.. zij schelden aan de telefoon..
nouja alles dr uitgegooid msn etc, nummer gewist... maar mis dr toch

vrienden snappen er niks van dat ik zo down ben, de totale relatie duurde maar 3 weken en daarna 6 dagen op vakantie met dr... maarja zelden iemand meegemaakt die op sommige fronten zo bij me past.. het was bijna een vrouwelijke versie van Godshand
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_52307261
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:13 schreef Godshand het volgende:
we zouden msn vrienden blijven (ja Internetrelatie ) na onze gezamenlijke vakantie...

echter moest ze over iets heel onzinnigs nog nabellen en het ging om een positieve aktie van mn kant...

echter ze ziet het als iets heel negatiefs.. zij schelden aan de telefoon..
nouja alles dr uitgegooid msn etc, nummer gewist... maar mis dr toch

vrienden snappen er niks van dat ik zo down ben, de totale relatie duurde maar 3 weken en daarna 6 dagen op vakantie met dr... maarja zelden iemand meegemaakt die op sommige fronten zo bij me past.. het was bijna een vrouwelijke versie van Godshand
en daarom past ze ms juist niet bij je, te confronterend ms, voor haar, voor jou?

je leest hier vaak dat als een relatie maar kort duurde, je het niet eens een relatie mag noemen, en je je dan ook aanstelt als je er verdriet om hebt, als het over is.

vind dat zo'n onzin.
als iemand je raakt dan raakt-ie je, en dat kan zelfs door 1 ontmoeting al zo zijn.
dat je er geen maanden om moet gaan treuren zielig in een hoekje, okay, maar verdriet is verdriet, hartzeer is hartzeer en iemand missen die je feitelijk maar kort kende is dan ook helemaal niet raar, ook niet als dat totaal niet of minder wederzijds was.
pi_52317356
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef milagro het volgende:

[..]

en daarom past ze ms juist niet bij je, te confronterend ms, voor haar, voor jou?

je leest hier vaak dat als een relatie maar kort duurde, je het niet eens een relatie mag noemen, en je je dan ook aanstelt als je er verdriet om hebt, als het over is.

vind dat zo'n onzin.
als iemand je raakt dan raakt-ie je, en dat kan zelfs door 1 ontmoeting al zo zijn.
dat je er geen maanden om moet gaan treuren zielig in een hoekje, okay, maar verdriet is verdriet, hartzeer is hartzeer en iemand missen die je feitelijk maar kort kende is dan ook helemaal niet raar, ook niet als dat totaal niet of minder wederzijds was.
het was 2 weken wederzijds, en we hadden 3x gedate voordat het "aan" ging... met de vakantie erbij ken ik haar al in totaal 5 maanden, waarvan de eerste 2 maanden alleen digitaal...
maar ze is nogal veeleisend tav mannen...

heeft een verlanglijstje in dr hoofds waar mannen aan moeten voldoen... naja op enkele punten voldoe ik er niet aan... dus sja toen werd de verliefdheid minder...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:43:38 #289
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52317442
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef milagro het volgende:

[..]

vind dat zo'n onzin.
Verdriet kan je er idd van hebben. Maar om het na 3 weken een volwaardige relatie te noemen gaat mij iets te ver.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52317799
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Verdriet kan je er idd van hebben. Maar om het na 3 weken een volwaardige relatie te noemen gaat mij iets te ver.
mij ook, hoor, maar 3 maanden omgaan met 1 en dezelfde, ervanuitgaande beide dat het exclusief is en elkaar wekelijks zien, spreken, dan heb je een relatie wmb, sommigen menen dat het dan nog die naam niet waard is.
pi_52317927
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

het was 2 weken wederzijds, en we hadden 3x gedate voordat het "aan" ging... met de vakantie erbij ken ik haar al in totaal 5 maanden, waarvan de eerste 2 maanden alleen digitaal...
maar ze is nogal veeleisend tav mannen...

heeft een verlanglijstje in dr hoofds waar mannen aan moeten voldoen... naja op enkele punten voldoe ik er niet aan... dus sja toen werd de verliefdheid minder...
tja, ik zou dan zeggen dat ze dan nooit echt verliefd was, ms wel verliefd op het idee weer een mogelijke vriend te hebben, die behoefte daaraan , een relatie, was er heel sterk.
verliefdheid komt en gaat niet binnen 2 weken lijkt mij.

sommige dames hebben een plaatje in een hoofd, zo en zo moet het lopen, eruitzien, hun leven, carriere evt, en de vent moet in dat plaatje passen, het moet helemaal kloppen.
zodra je niet meer aan dat plaatje voldoet of blijkt te voldoen, om wat voor reden dan ook, kun je wieberen.
maar ook dan denk ik toch dat de gewieberde het sowieso niet echt was voor haar.
pi_52329314
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef milagro het volgende:
...sommige dames hebben een plaatje in een hoofd, zo en zo moet het lopen, eruitzien, hun leven, carriere evt, en de vent moet in dat plaatje passen, het moet helemaal kloppen. Zodra je niet meer aan dat plaatje voldoet of blijkt te voldoen, om wat voor reden dan ook, kun je wieberen.
Zulk soort gedrag verdient misschien wel een eigen topic. Voor de psychologen onder ons: valt dit in een hokje te plaatsen en is hier een naam voor?
Doe eens wild ....
pi_52329880
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zulk soort gedrag verdient misschien wel een eigen topic. Voor de psychologen onder ons: valt dit in een hokje te plaatsen en is hier een naam voor?
ja hoor, ueber rationele carriere vrouw.

mannen klagen vaak over het tekort aan ratio bij vrouwen, maar een hele rationele dame is denk ik toch minder prettig , hoor, die leggen de lat voor de man heel hoog vaak
pi_52352946
Ach, uberrationele vrouwen met hoge eisen voldoen zelf aan de eisen die ze stellen. Ik heb maar al te vaak meegemaakt dat achter al die grote verhalen een heel klein onzeker hartje schuilging.

Er zijn wel leukere vrouwen dan dit soort controlfreaks.

Links laten liggen.
Verbaal terrorist
pi_52360884
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef milagro het volgende:
sommige dames hebben een plaatje in een hoofd, zo en zo moet het lopen, eruitzien, hun leven, carriere evt, en de vent moet in dat plaatje passen, het moet helemaal kloppen.
Die types ken ik juist meer uit de categorie "niet-carrierevrouwen". "Ik wil rond m'n 22e een vast vriendje, en dan rond m'n 24e trouwen, en kort daarna een kind, en dan wonen in een huisje met een tuin en een hond en drie dagen per week werken op kantoor bij Anita en Chantal, m'n beste vriendinnen". En zo loopt het dan ook.

Mijn vriendinnen die meer carrieretype zijn dan ik, zijn juist van die 'door schade en schande wijs geworden' vrouwen, die weten inmiddels wel dat de dingen nooit zo lopen zoals jij het uitstippelt, zoals jij het graag zou willen, en dat je er dus maar niet al te hard op moet rekenen dat je man je tot in de eeuwigheid trouw blijft en onderhoudt. Die hebben geleerd zichzelf te redden en op zichzelf te vertrouwen en hebben dus niet zo heel hard per se altijd een man nodig in hun leven. En dus is er geen reden om op de bank te gaan zitten met iemand die niet zo goed bij je past. Dat komt niet voort uit controlfreakerigheid, maar uit onafhankelijkheid. Is mijn interpretatie althans
pi_52362747
Hallo fokkertjes, ik had een tijdje geleden hier wat topics geopend omdat ik ontiegelijk met mezelf in de knoop zat (vriendin dumpte me na 1.5 jaar) en omdat ik hier toch al wat jaren mee las besloot ik om maar eens mijjn verhaal te posten en de reacties af te wachtten, de meeste mensen hier zeidden mij dat het kut is maar dat het leven door gaat, wat bij mij heel erg geholpen heeft is mezelf elke keer dat ik twijfel deze dingen af te vragen:

- was ik wel zo gek op haar?
- wil ik gewoon niet met haar verder omdat het zo vertrouwd voelt?

nu weet ik van mezelf dat ik niet meer van haar hou en toch steekt het me als ik terug denk aan de tijden dat ik het leuk met haar had, aan de keren dat ze me een lief briefje schreef of de keer dat ze ontzettend moest huilen omdat ze dacht dat ik het uit wou maken (miscommunicatie )

maar je moet jezelf voorhouden dat er wel weer een leuke meid/jongen komt die van je gaat houden, je moet er alleen niet krampachtig naar op zoek gaan, ja het gaat verdomme veel pijn doen en dat zal best blijven, ik heb hele lieve vrienden, een ontzettende goede familie die me er door heeft geholpen maar toch blijft (mischien wel altijd) een stukje van mijn hart/ziel/essentie aan haar gewijd of ik dat nu wil of niet.

schrijf het meer voormezelf dan dat ik iemand probeer te helpen maar ik ben sinds het uit is gegaan door een hel gegaan, en met elke dag groei ik er iets overheen, zal best nog een lange weg zijn maar ik ga gewoon me leven oppakken en zoveel mogelijk plezier uit de dingen proberen te halen en als zo'n emo wrak als ik dat kan moet iedereen dat kunnen
pi_52364144
*meld*
pi_52364981
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Sarh het volgende:
schrijf het meer voormezelf dan dat ik iemand probeer te helpen maar ik ben sinds het uit is gegaan door een hel gegaan, en met elke dag groei ik er iets overheen, zal best nog een lange weg zijn maar ik ga gewoon me leven oppakken en zoveel mogelijk plezier uit de dingen proberen te halen en als zo'n emo wrak als ik dat kan moet iedereen dat kunnen
Nou, ik denk dat veel mensen die hier komen hier heel veel aan kunnen hebben
Goed bezig
pi_52365332
Ik heb vannacht ontzettend liggen dromen over mijn ex.
pi_52365428
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Bij jullie is alles anders en is het geen lulsmoes... RINGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wake up call .

Wat gebeurt er als ze een ander tegenkomt die ze helemaal leuk vindt, waar ze verliefd op wordt en een relatie mee gaat willen?
En bij ons was het ook anders. We zijn weer bij elkaar en het is nog leuker dan eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')