Dat vooral, tevens fipo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef JoeyT het volgende:
En dan?
Zal je zien dat het uiteindelijk allemaal best meevalt en een volgende liefde wel weer op je pad komt.![]()
You go girl!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben sinds vandaag terug van vakantie.. Op vakantie op de een of andere manier toch regelmatig aan hem gedacht en weer over hem gedroomt.. Misschien heeft het er mee te maken dat we eigenlijk komende week samen zouden gaan..
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..
Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef RobbieT het volgende:
Pijn....
Point being?quote:
Dat is misschien nog best een goede tip ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef jd1982 het volgende:
Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit.
Dat is inderdaad een grote paradox in het leven, dat juist de relatie met iemand met wie je zo intiem was, zo radicaal kan veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien.
Goed dat je het zo nuchter kan verwoorden, ik hoop dat je het ook echt zo voelt. En ik wens je een heel goede zomer. Met veel zon graagquote:Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Inderdaad. Soms heb ik zelfs het gevoel dat als ik haar nog maar weer eens kon herinneren aan onze mooie inside jokes en woordgrapjes, dat zij het ook zó gaat missen dat ze terugwil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Schorpje1980 het volgende:
Het is wel zo dat het altijd moeilijk is wanneer het over gaat. JE hebt immers toch een tijd met elkaar doorgebracht, je kent elkaar, en je gaat wel een aantal dingen missen die je altijd met elkaar gedaan hebt.
Mooie gedachtequote:Maar ik zeg altijd maar zo: Wanneer een deur dichtslaat, staat er altijd een andere deur open.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is misschien nog best een goede tip ook![]()
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....
Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....
Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.
De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
Jij wel, ouwe FIPOquote:
erg herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..
Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef jd1982 het volgende:
Verder heb ik net als Yashaaaaaaaaa ook wel weer zin om gewoon weer anderen te ontmoeten, eventueel leuke dingen te doen
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef jd1982 het volgende:
En dat hele stuk wat je hebt geschreven geldt inderdaad voor bijna iedereen hier, dit was SPECIAAL, er was een BAND... eigenlijk slaat het nergens op, maar zolang de BAND er nog is en alles goed gaat, geloof er lekker in.
Meeste hier zijn gewoon wat over-emotionele persoontjes
Er was inderdaad een band, maar de kunst is om die los te laten (omdat je wel moet) en om daarnaast in te zien dat die speciale band ook weer niet zó speciaal was in de zin van: je kunt met niemand meer zoiets moois opbouwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.
I agree!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is een les die iedereen vroeg of laat leert, maar als je er middenin zit wíl je het helemaal niet leren, lijkt wel.
Dat schijnt heel normaal te zijn, de (inmiddels) ex vriendin van mijn ex voegde mij toe op msn, ik accepteerde haar (niet wetende dat zij met hem had) maargoed zij ging me toen voor vanalles uitmaken en ik had hem pijn gedaan en bla bla...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe normaal is het dat de nieuwe vriendin van je ex je aanspreekt op msn (via webmessenger) om oprecht hoi te zeggen?
dat is het hem juistquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef Shitonya het volgende:
Soms sla je een deur achter je dicht, terwijl je niet weet dat je nooit meer zo gelukkig zult worden..
Soms laat je hart je de goede weg zien, maar moet je door je verstand toch een andere weg inslaan..
Ach exen.. probeer het zoveel mogelijk achter je te laten, zolang de herinneringen je niet teisteren
Wat 'n bullshit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef Shitonya het volgende:
hmm.. de enige lijm tegen een gebroken hart is een ander hart vinden..
but yes.. tot die tijd is het afzien
Dat vind ik ook altijd een beetje onzin, eerst jezelf gelukkig maken en dan pas op zoek naar iemand voor erbij, waar staat dat? In de bijbel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef FrozenFlame het volgende:
[..]
Wat 'n bullshit.haha! Eerst jezelf gelukkig maken, daarna pas een ander. En niet zitten wachten totdat iemand je gelukkig maakt.
Zolang je geluk niet AFhankelijk is van die persoon wel...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef jd1982 het volgende:
Als jij gelukkig wordt van een persoon, dan mag dat toch best?
Check.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:11 schreef medman het volgende:
Ik haat het om te huilen als en kind en je wanhopig te voelen
Ik denk dat je er goed aan doet om dr niet terug te nemen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:33 schreef Seventh-Heaven het volgende:
blah.. ik dacht dat ik er overheen was... het is nu 4 weken geleden.. maar gister hadden we even (1.5 uur) gebeld met elkaar.. en het voelde zo vertrouwd... vond zij ook.. ze zit nu weer op stage sinds gisteren, en we hebben het daar ook even over gehad... hoe ze het ervaarde en hoe het tot nu was enzo..
beide een beetje melig op een gegeven moment
en vanmorgen (6:30) kreeg ik ineens weer een "Goedemorgen! ......... liefs" smsje...
aargh wat moet ik nou.. ik zou dr zo terugnemen..maar ik wil niet weer het hele riedeltje opnieuw spelen.. en ik weet niet of ze zo doet omdat ze me nu echt ziet als een vriend van haar.. of omdat ze me weer leuk vind..
dit gebeurt helaas maar al te vaak, ze kijken of ze nog in de markt liggen bij je, bij JA streel je weer hun ego en laten ze je daarna vooralsnog weer glashard vallen. Heb zelf van mijn vrienden en bekenden al 6 of 7 van deze voorbeelden gehoord en het is mezelf ook overkomen 2 jaar geleden nadat ik ben gedumpt na 5 jaar, op deze site ook meerdere malen gelezen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:04 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom dan?
Ik zal mij even toelichten aangezien ik dat niet in mn vorige topic gedaan had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:04 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom dan?
Dat haat iedereenquote:Ik haat het om te huilen als en kind en je wanhopig te voelen
dit is helemaal niet zon slechte tipquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb nog een aparte tip, werkt niet voor iedereen misschien, maar elk klein dingetje kan helpen.
Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit. Ten eerste denk je die krijg ik toch nooit, dus wat heb je te verliezen, je hebt niemand, dus je kan ook niemand verliezen, je hebt zo een mooi projectje om je druk om te maken en hoe meer je dingen probeert voor die ander, des te minder je denkt aan je *piep*.
Daarnaast zal de ander het in 95% van de gevallen niet storend vinden, zelfs vleiend/leuk vinden. Natuurlijk wel een beetje subtiel doenen stel het lukt toch, noujah bedenk dan maar eens hoeveel zelfvertrouwen je krijgt!
cant live with them...cant shoot themquote:Op zondag 22 juli 2007 13:29 schreef MaVaEe het volgende:
Mijn pa vierde gisteren zijn 50 jaar feest en nu krijg ik net een smsje van mn ex hoe het was geweest(dr nieuwe vriendje is net 2 dagen op vakantie).
Pleur op mens! Eerst niks van je laten horen en nu je minder aandacht krijgt kom je het weer bij mij halen! :S
Echt waar sommige vrouwen...
Goeie zaak. Ik hoop dat ik zo iemand vind dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:15 schreef RaptoR-X het volgende:
dit is helemaal niet zon slechte tipben exact hetzelfde aan het doen nu.....of het wat word weet ik niet maar dat zien we dan wel. en het helpt om mijn gedachten van mijn *piep* af te houden
oeh ja dat ken ik maar al te goed. maar heb het gelukkig niet gedaanquote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef medman het volgende:
[..]
Goeie zaak. Ik hoop dat ik zo iemand vind dan.
Ik heb een gigantische neiging om nu een sms'je naar mn ex te sturen dat ik haar mis...
join the clubquote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef medman het volgende:
[..]
Goeie zaak. Ik hoop dat ik zo iemand vind dan.
Ik heb een gigantische neiging om nu een sms'je naar mn ex te sturen dat ik haar mis...
en maar denken, denken,denken zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef jd1982 het volgende:
Pfff als ik maar iets te doen heb vermaak ik me wel, veel mensen over de vloer, maar zon zondag... alleen... moe, nergens zin in... nekt me elke keer weer...
3 jaar al?! Damnquote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef Tarot het volgende:
Ik blijf maar denken dat ik mijn liefde voor haar nooit zal overgaan... ookal weet ik dat het een kwestie van tijd is. Maar het duurt nu al bijna 3 jaar. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat het overgaat en dat ik over 50 jaar nog steeds van haar hou. Dan gooi ik mn leven maar weg, dat heb ik er (misschien?) wel voor over.
shit zeg ! ikzelf zit nu bijna op een 1 jaar..en denk dat ik een beetje in dezelfde situatie zit als jij.... en ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef Tarot het volgende:
Ik blijf maar denken dat ik mijn liefde voor haar nooit zal overgaan... ookal weet ik dat het een kwestie van tijd is. Maar het duurt nu al bijna 3 jaar. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat het overgaat en dat ik over 50 jaar nog steeds van haar hou. Dan gooi ik mn leven maar weg, dat heb ik er (misschien?) wel voor over.
Ik weet niet of het dezelfde situatie is.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
shit zeg ! ikzelf zit nu bijna op een 1 jaar..en denk dat ik een beetje in dezelfde situatie zit als jij.... en ik maar denken dat ik de enige was
Zulke mensen begrijp ik nooit, en ik blijf me afvragen of die uberhaupt een geweten hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is misschien nog best een goede tip ook![]()
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....
Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....
Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.
De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
Op een gegeven moment kost het communiceren je meer moeite dan het waard is. Als zij tijd voor zichzelf nodig heeft en moet daarvoor eerst dagenlang aandacht aan jou besteden, dan krijgt ze die tijd niet. Als jij om haar geeft, dan gun je haar de ruimte en zonder verklaring als ze dat niet kan geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef Moonlith het volgende:
Zulke mensen begrijp ik nooit, en ik blijf me afvragen of die uberhaupt een geweten hebben.
Communicatie, praten is de basis van relaties, intieme relaties of niet. Het minste wat je kunt doen is gewoon even praten en uitleggen. Als je zelfs dat niet kunt, tsja... *wat dingen die beter niet gezegd kunnen worden*
Check. (2)quote:Op zondag 22 juli 2007 12:28 schreef medman het volgende:
Voor m'n gevoel gaat dit echt nooit meer goedkomen... als ik ooit nog een relatie krijg zal ik waarschijnlijk met veel minder tevreden moeten zijn...
toch wel een hoop dezelfde gedachte, ook wat ik hier weer lees, maar ieder "geval" is uniek, en tuurlijk zullen er wel dingen zijn die overeenkomen, maar het blijft toch anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:25 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde situatie is.
Ik heb niet meer de neiging om haar lastig te vallen met mijn liefde of 'obsessie' als je het zo wil noemen. Ten eerste zou ze er misschien bang van kunnen worden, omdat het niet normaal is... en daarnaast denk ik dat ze zich er verder alleen maar rot door zal voelen. Ik wil haar niet opzadelen met een stalker.... ik heb medelijden met stalkers en zou een hekel aan mezelf krijgen als ik er één zou worden.
Ookal denk ik inmiddels sterker te zijn om nu toch de man te kunnen zijn die ze nodig heeft en is ze nog altijd de vrouw van mijn dromen, maak ik geen illusies dat ik misschien pas zal inzien dat ik het fout had zodra ik heb wat ik wil.
Toch koester ik nog de hoop dat er nog een (ondenkbaar) scenario is, waarin wij toch weer verliefd op elkaar kunnen worden. Dat we elkaar in een situatie zullen tegenkomen waarin we gedwongen worden om de confrontatie met elkaar aan te gaan.
Sterkte ! en je zult zeker de komende tijd alleen maar vragen hebben....maar volhoudenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef erik-de-perik het volgende:
het net even 2 delen van deze reeks doorgelezen. het is voor 99% over met mijn vriedin. Na ruim 2.5 jaar. Het gevoel is er niet meer; bij haar. Ik was/ben nog steeds stapelgek op haar en we hebben het afgelopen jaar vrijwel fulltime samengewoond. Nu zit ik dus in mijn appartement waar we al die tijd hebben doorgemaakt. Haar spullen staan er nog, maar vooral alle herinneringen aan haar 'zweven hier rond'.
Veel herkenbare dingen in dit topic tegengekomen: "hoe kan iemand je na 2.5 jaar intimiteit je zomaar dumpen", ik kan me er geen voorstelling van maken dat ze een ander vind, het idee maakt me misselijk. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat in een bed moet liggen met iemand anders waar ik al die tijd met haar heb doorgebracht. Sterker nog, heb nu het gevoel dat ik nooit iemand anders zal vinden...
heb haar een week erg gemist, moet zeggen dat het nu wel meevalt. het is alleen de gewenning en de eenzaamheid.
Ze voelt zich wellicht eenzaam zonder jou ... en heeft dus behoefte om dat gat te vullen met aandacht van andere mensen. Zou je liever zien dat ze zielig in een hoekje wegkruipt?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef erik-de-perik het volgende:
ja het valt me op dat ze zich nu extra leuk op maakt, wat extra parfum op doet en zo... dát is frustrerend... en dan denk je... voor wie zou ze dat doen??
Jep. Het zal wel een teken zijn dat je er nog niet overheen bent. Misschien blokkeer ik dat zelf wel, maar het lukt me ook gewoon niet om me er echt overheen te zetten.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Nairua het volgende:
Gevaarlijke van die gedachte is dat als je hem écht gelooft dat je welke vriendin dan ook, nooit goed genoeg zal vinden. En dan niet omdat ze het gewoonweg niet is maar omdat jij het niet kan geloven.
Eerlijk gezegd .... ja, soms wel!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zou je liever zien dat ze zielig in een hoekje wegkruipt?
Ego: Graag! Of nog beter: dat ze een andere relatie krijgt waarin ze als een hond behandeld wordt, realiseert wat ze mist en met hangende pootjes weer voor de deur staat.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
Zou je liever zien dat ze zielig in een hoekje wegkruipt?
Achja daar uit blijkt maar weer dat ik eigenlijk wel een bloedhond ben...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ego: Graag! Of nog beter: dat ze een andere relatie krijgt waarin ze als een hond behandeld wordt, realiseert wat ze mist en met hangende pootjes weer voor de deur staat.
Ach, als ze maar gelukkig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |