abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:38:15 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51552397
Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Was je d'r zat? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Het helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Dag liefde, kom je ooit nog eens terug?
Hoe lijm ik mijn gebroken hart?
Red je relatie!

En dan?
Zal je zien dat het uiteindelijk allemaal best meevalt en een volgende liefde wel weer op je pad komt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51552541
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef JoeyT het volgende:

En dan?
Zal je zien dat het uiteindelijk allemaal best meevalt en een volgende liefde wel weer op je pad komt.
Dat vooral, tevens fipo.
Lambo of Rekt
pi_51564900
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:52:18 ]
pi_51565412
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben sinds vandaag terug van vakantie.. Op vakantie op de een of andere manier toch regelmatig aan hem gedacht en weer over hem gedroomt.. Misschien heeft het er mee te maken dat we eigenlijk komende week samen zouden gaan..

Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..

Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..

Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
You go girl!
Zelf ga ik helaas niet meer op vakantie deze zomer.. maargoed dan kunnen we volgend jaar nog verder weg!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:50:52 #5
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51568960
OP is niet helemaal goed overgekomen. Neem anders de code van Wiki over.
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef RobbieT het volgende:
Pijn....
Wat is er?
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef JoeyT het volgende:
Ja want 2 mensen maken een trend
Point being?

[ Bericht 9% gewijzigd door Nairua op 17-07-2007 20:04:09 ]
pi_51585190
Ik heb nog een aparte tip, werkt niet voor iedereen misschien, maar elk klein dingetje kan helpen.

Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit. Ten eerste denk je die krijg ik toch nooit, dus wat heb je te verliezen, je hebt niemand, dus je kan ook niemand verliezen, je hebt zo een mooi projectje om je druk om te maken en hoe meer je dingen probeert voor die ander, des te minder je denkt aan je *piep*.

Daarnaast zal de ander het in 95% van de gevallen niet storend vinden, zelfs vleiend/leuk vinden. Natuurlijk wel een beetje subtiel doen en stel het lukt toch, noujah bedenk dan maar eens hoeveel zelfvertrouwen je krijgt!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:37:48 #7
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51585757
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef jd1982 het volgende:
Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit.
Dat is misschien nog best een goede tip ook
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....

Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....

Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.

De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
(medman original posting)
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:42:37 #8
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51585892
quote:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien.
Dat is inderdaad een grote paradox in het leven, dat juist de relatie met iemand met wie je zo intiem was, zo radicaal kan veranderen.
quote:

Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Goed dat je het zo nuchter kan verwoorden, ik hoop dat je het ook echt zo voelt. En ik wens je een heel goede zomer. Met veel zon graag
pi_51587439
Achja exen...

Ik heb geen contact meer met ze. Dat was gewoon echt niet te doen. Vooral niet als ze of vreemd gaan ( ja sommige mensen werken wel) of je totaal claimen.

Zo ook een ex waar ik mee gebroken had omdat ze me totaal niet vrij liet. Ik mocht niet naar vrienden toe ( en al helemaal niet alleen), ik mocht niet weg, ik mocht dit niet en dat niet, dit was niet goed, naja, na een tijdje gezegt dat ik er over na wilde denken. En vond een week wel een mooie tijd om na te denken. Na 2 dagen belde ze me al helemaal suf. Dus gelijk de beslissing maar genomen. En geloof me, die was niet positief ( voor haar).

Na een week belde ze me weer of ik zin had om mee op vakantie te gaan. Had het netjes afgewezen, en gelijk weer dat geclaim gedrag... Nee dank je de koekoek!

Over mijn anderen exen laat ik me even niet uit.

Het is wel zo dat het altijd moeilijk is wanneer het over gaat. JE hebt immers toch een tijd met elkaar doorgebracht, je kent elkaar, en je gaat wel een aantal dingen missen die je altijd met elkaar gedaan hebt.

Maar ik zeg altijd maar zo: Wanneer een deur dichtslaat, staat er altijd een andere deur open.

edit: Wil je je ex loslaten, ga dan geen afspraken maken over het hoe en wat van het verdere leven. Geen afspraken maken zoals "Als je een vriend(in) krijgt vertel je het me dan?". Dit is nutteloos, je bent immers ex. Daarbij kijk hoe het verder loopt. Neem even de rust om alles te laten bezinken.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:32:10 #10
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51589459
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Schorpje1980 het volgende:
Het is wel zo dat het altijd moeilijk is wanneer het over gaat. JE hebt immers toch een tijd met elkaar doorgebracht, je kent elkaar, en je gaat wel een aantal dingen missen die je altijd met elkaar gedaan hebt.
Inderdaad. Soms heb ik zelfs het gevoel dat als ik haar nog maar weer eens kon herinneren aan onze mooie inside jokes en woordgrapjes, dat zij het ook zó gaat missen dat ze terugwil.

Maar dat zal wel een zwaar overdreven gedachte van mij zijn.
quote:
Maar ik zeg altijd maar zo: Wanneer een deur dichtslaat, staat er altijd een andere deur open.
Mooie gedachte
Al hoop ik dat de mensen in dit topic die andere deur snel weten te vinden.
pi_51595734
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef medman het volgende:

[..]

Dat is misschien nog best een goede tip ook
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....

Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....

Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.

De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
Herkenbaar...

Ben altijd goed voor haar geweest, ook ten koste van mezelf.
En nu het uit is lijkt het net alsof ik compleet afgestoten word.
Nu heb ik echt iets van; ja dan niet! (haatgevoelens).
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:00:13 #12
153954 NZYM
Genosha Records
pi_51596643
Begin mei is het uitgegaan met me ex... en ik voelde me eigen ZWAAR kut die tijd...

Echter ga ik NU op dit moment voor GEEN GOUD bij haar terug haha.
Ben weer helemaal de persoon die ik hoor te zijn, en ben helemaal over haar heen.

Owjah, ennuhhh:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat vooral, tevens fipo.
Jij wel, ouwe FIPO
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:21:27 #13
77575 NiTiN
Move On Up
pi_51602362
tv-unit.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_51609633

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:52:19 ]
pi_51609861
quote:

Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..

erg herkenbaar...

bij mij gaat het steeds beter, ik ga dit jaar nu zelfs nog 2x op vakantie en begin mijn leven weer een beetje op de rails te krijgen. Er zijn nog wel kutmomenten maar die nemen steeds meer in aantal af, dus het lijkt erop alsof t een plekje begint te krijgen.
Tevens is mijn sociale leven nog nooit zo goed geweest als nu... ben zooo blij dat ik mijn vrienden nooit heb laten vallen! Nu pas merk ik wat die voor je betekenen als je je kut voelt

ik heb me nu dus ook voorgenomen dat dit het laatste topic gaat worden waarin ik meepost/lees
pi_51610287

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:52:19 ]
pi_51619589
Ik heb nu al een hele tijd amper contact en de laatste 2 weken zelfs 0,0 contact... en het gaat redelijk goed, denk amper nog aan haar, heeeel af en toe even een dipje, maar echt serieus zijn die niet. Weet niet hoe het gaat als ik haar plots tegenkom, of met een ander zie binnenkort, maar goed, dat zal er toch aankomen

Verder heb ik net als Yashaaaaaaaaa ook wel weer zin om gewoon weer anderen te ontmoeten, eventueel leuke dingen te doen
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:39:39 #18
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51623654
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef jd1982 het volgende:
Verder heb ik net als Yashaaaaaaaaa ook wel weer zin om gewoon weer anderen te ontmoeten, eventueel leuke dingen te doen

Zat me net te bedenken wat een bak het eigenlijk is.

Ik voel me ontzettend klote, en hier op het forum (vooral in dit subforum) zie ik nog veel meer mensen die zich ook ontzettend klote voelen. Ook zijn er in dit topic mensen die zich zo slecht voelden en er overheen gekomen zijn. Maar toch denk ik elke keer weer: 'maar in MIJN geval is het gewoon écht klote, mijn geval is anders, onze relatie was ECHT bijzonder, dit komt ECHT nooit meer terug, wij waren gewoon voorbestemd voor elkaar en dat is nu wreed verstoord.'

Ik heb het idee dat ik altijd in de toekomst iedereen die ik zal ontmoeten met mijn ex ga vergelijken en dat het NOOIT meer zó mooi zal worden. Ik zou er nog alles voor over hebben om mijn oude relatie terug te krijgen.

En toch is het apart te denken dat er waarschijnlijk meer mensen zijn die zich zo voelen en die zo denken. Waarom laten wij mensen ons toch zo meevoeren door onze gevoelens, ik wou dat ik ze even stop kon zetten ofzo.

Eigenlijk best raar dat zovelen denken dat zijn/haar situatie écht fundamenteel anders is.

Het is een pijnlijke realisatie om te beseffen dat onze relatie misschien wel helemaal niet zo bijzonder was, dat ik ook met anderen die lol zou kunnen hebben en sterker nog, dat er misschien nog wel iets BETERS bestaat.

Zo, weer even wat gedachten van me afgeschreven
pi_51624613
En dat hele stuk wat je hebt geschreven geldt inderdaad voor bijna iedereen hier, dit was SPECIAAL, er was een BAND... eigenlijk slaat het nergens op, maar zolang de BAND er nog is en alles goed gaat, geloof er lekker in.

Meeste hier zijn gewoon wat over-emotionele persoontjes
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:37:57 #20
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51625296
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef jd1982 het volgende:
En dat hele stuk wat je hebt geschreven geldt inderdaad voor bijna iedereen hier, dit was SPECIAAL, er was een BAND... eigenlijk slaat het nergens op, maar zolang de BAND er nog is en alles goed gaat, geloof er lekker in.

Meeste hier zijn gewoon wat over-emotionele persoontjes
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:47:13 #21
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51625604
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.
Er was inderdaad een band, maar de kunst is om die los te laten (omdat je wel moet) en om daarnaast in te zien dat die speciale band ook weer niet zó speciaal was in de zin van: je kunt met niemand meer zoiets moois opbouwen.

Dat is een les die iedereen vroeg of laat leert, maar als je er middenin zit wíl je het helemaal niet leren, lijkt wel.
pi_51633934
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef medman het volgende:

[..]

Dat is een les die iedereen vroeg of laat leert, maar als je er middenin zit wíl je het helemaal niet leren, lijkt wel.
I agree!
pi_51633990
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe normaal is het dat de nieuwe vriendin van je ex je aanspreekt op msn (via webmessenger) om oprecht hoi te zeggen?
Dat schijnt heel normaal te zijn, de (inmiddels) ex vriendin van mijn ex voegde mij toe op msn, ik accepteerde haar (niet wetende dat zij met hem had) maargoed zij ging me toen voor vanalles uitmaken en ik had hem pijn gedaan en bla bla...
later kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat hij haar gebruikte om mij uit te kunnen horen of ik nog wat voor hem voelde..
(wat wel het geval was, maar hij was/is zo jaloers dat ik er absoluut niet meer aan wou beginnen)

nadat ik een keer met een vriend aan het praten was toen mijn ex voorbij kwam zei hij dat ik vreemdging e.d. (onzin)
maar toen het uit was tussen hem en mij wou hij maar al te graag weten hoe het met me ging.. en of ik een nieuwe vriend had, wat voor mij het geval was op dat moment ( het was ong 4 weken nadat het uit ging met mijn ex)

het leuke hieraan was eigenlijk dat mijn ex zo strondjaloers was op bepaalde types..
maar over de hoofden heenkeek van de personen die daadwerkelijk een bedreiging voor hem vormden..
hij dacht dat ik op van die brede, stoere pooier typjes viel..terwijl dat eigenlijk heel niet waar was..

maar hij wou toen via zijn vriendin erachter komen met wat voor iemand ik had, zei (lees hij) vroeg om een foto van hem.. die ik liet zien op mijn msn scherm...
hierna bleek gelijk dat hijzelf achter de computer zat, meneer verliet msn en heeft maanden niets meer laten horen..
blijkbaar had hij door dat hij dus niet mijn type is.. lullig maarja wie gaat dan zn lover op zn ex afsturen...

maargoed het gebeurt dus vaak!
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:18:12 #24
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51635339
Soms sla je een deur achter je dicht, terwijl je niet weet dat je nooit meer zo gelukkig zult worden..

Soms laat je hart je de goede weg zien, maar moet je door je verstand toch een andere weg inslaan..

Ach exen.. probeer het zoveel mogelijk achter je te laten, zolang de herinneringen je niet teisteren
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:25:43 #25
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_51635623
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef Shitonya het volgende:
Soms sla je een deur achter je dicht, terwijl je niet weet dat je nooit meer zo gelukkig zult worden..

Soms laat je hart je de goede weg zien, maar moet je door je verstand toch een andere weg inslaan..

Ach exen.. probeer het zoveel mogelijk achter je te laten, zolang de herinneringen je niet teisteren
dat is het hem juist
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')