maar goed, dat ze geen kontakt met jou meer wilde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.
Nu heb ik één geweldige vrouw aan me voorbij laten gaan, omdat ik niet verliefd kon worden. Maar een volgend vriendinnetje moet ik misschien niet nóg een keer aan de kant zetten voor een verlangen naar iets dat waarschijnlijk nooit werkelijkheid gaat worden.
Lukt niet. Alles dat negatief was, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom ik stiekem hield ik van alles dat ze doet of deed. Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:26 schreef misslady83 het volgende:
neem een fotoshot in je hoofd van toen jullie gelukkig en verliefd waren!
.........Denk nu aan 4 negatieve gebeurtenissen/dingen van je ex,
Dat schat je verkeerd in ... tot de laatste keer dat wij nog vriendschappelijk bij elkaar waren, liet ze zich verleiden of lokte ze het uit. Ik deed er niet eens extra moeite voor. Maar de realiteit kwam pas erna.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
maar goed, dat ze geen kontakt met jou meer wilde. je zit na 4 jaar nog te janken om haar, kun je nagaan als ze had geprobeerd vrienden te blijven, was je compleet doorgedraaid van ellende, zo dichtbij en er nooit meer aan mogen zitten.
Wees gerust dat ik slechts een enkele keer als obsessieve drama maker naar haar heb gedragen en dat ik dat niet iets is dat ik wil herhalen. Dat is iets dat ik veilig hier op het FOK! Forum doe...quote:je beseft toch wel dat je niet eens hoeft te dubben over hoe het nou moet met een nieuwe dame eventueel in je leven, zoals jij moedwillig blijft hangen in je zogenaamde liefdesverdriet en stil verlangen naar die ene, vier fucking jaren lang, zal iedere vrouw ver van je weg willen en moeten blijven, obsessieve drama makers wil niemand achter haar kont aan hebben.
Nee het is niet lekkerquote:goh, milagro, moet dat nu zo bot? neuh, ms niet, maar soms is het wel lekker, en nodig.
zul je zien dat meneer Tarot ook dit weer ergens lekker vindt
Dat ben ik met je eens. Als je in dit topic reageert omdat je van de gevoelen voor je ex af wil raken, dan is gaat het waarschijnlijk sneller. Ik reageer hier alleen om mijn pijn te verzachten en verwacht geen goedbedoelde adviezen, maar wek wél wat frustratie en ergenis op bij lezers (met name milagro)quote:voor de rest van de hartzeerlijders en lijdsters , sterkte kinders, het gaat sneller over dan je denkt, hoor, er vier jaar lang in blijven hangen, da's pure moedwil, dus no worries
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Tarot het volgende:
[..]
Lukt niet. Alles dat negatief kan worden gezien, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom zal ik stiekem altijd houden van alles dat ze doet of deed.
Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maanden
*PROEST*quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Tarot het volgende:
Lukt niet. Alles dat negatief kan worden gezien, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom zal ik stiekem altijd houden van alles dat ze doet of deed.
Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maanden
Over die laatste zin? Nee dat was een geintje omdat ik het zo'n knullig oefeningetje vondquote:
Juist mensen met liefdesverdriet relativeren NIET. Dat is wat ze zouden moeten doen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:50 schreef misslady83 het volgende:
is niet knullig, als je liefdesverdriet hebt, heb je vaak de neiging te gaan relativeren, als je het negatieve in je hoofd houd, ga je dat juist minder doen(meestal)
Join the club.... gelukkig zijn er leuke meiden die betrouwbaarder zijn. Het probleem is dat je het alleen niet kan zien aan de buitenkant. Succes met het vinden van een leuker, betrouwbaarder exemplaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:49 schreef nerox het volgende:
Zo nu plop ik hier eens me verhaal neer.
Ik heb de vorige maand mijn relatie met mijn vriendin (ex toch gek) uitgemaakt. De eerste 3/4 weken vond ik het niet erg vond het wel relaxt enzo. Maar deze week vond ik het kut dacht ik weer aan haar en vroeg ik me af of het nog iets kon worden. En nu heeft ze vandaag opeens gezegt dat ze meer heeft gedaan als zoenen met een gast. En dit deed zo pijn. Dat ik moest huilen enzoEn nu wil ik dat kwijt dat klote gevoel. Ik wil zelfs niets meer met haar maar ze blijft zich zo opdringen in mijn hoofd. HELP!
Je dacht dat ze eeuwig om je zou blijven rouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:57 schreef nerox het volgende:
Ze was wel trouw, want het is al een maand uit. Maar nu zit ik met dit kut gevoel wat niet weg wil en zomaar is gekomen :S
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist mensen met liefdesverdriet relativeren NIET. Dat is wat ze zouden moeten doen...
dat is niet relativeren wat jij omschrijft, dat is idealiseren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!
Daar ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is niet relativeren wat jij omschrijft, dat is idealiseren.
relativeren is juist de dingen op waarde weten te schatten, ze niet groter, grootser, belangrijker, mooier maken dan ze zijn, zien , inzien dat het allemaal heel betrekkelijk is, en heel subjectief, kortom, het met objectieve ogen kunnen zien.
Volgens mij ken je de betekenis van relativeren niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef oddman het volgende:
Voor diegenen die afleiding zoeken:
Ik bied me aan. Tenminste, als jij (als dame) aan mijn standaarden voldoet. PM voor meer informatie.
Hahaha LOL!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.
Wtf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef ...Natas... het volgende:
Ik heb 2 maanden daarna gezoend met een andere jongen, maar toen voelde ik me zo'n slet! hoe kon ik?? na alles wat ik die jongen heb aangedaan? respectloos! ik had het hem vertelt maar hij had er geen problemen mee dat ik dat had gedaan, het was tenslotte uit, maar zo voelde ik het niet, en nog steeds niet. Ik ben met diezelfde jongen verder gegaan, qua seks.. hij was heel lief voor me, en opeens dacht ik: er zijn nog meer leuke jongens! maar niemand is zoals hij..
Oeh, burn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.
Probeer de realiteit in te zien, je bent d'r kwijt. Je bent single. Je zit aan het strand met mooie vrouwen. You do the math.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef jd1982 het volgende:
Groeten uit Spanje, maandag back @NL!
Hoe lang hadden jullie iets dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:15 schreef jesselyn het volgende:
nu na 6 maanden dat het al uit is ben ik wel over haar heen...
Gewoon door het contact te verbreken, dit werkte voor mij het beste. Maar was wel lullig voor haar, omdat we normaal tegen elkaar zouden doen. Voor mij was dat dus beter van niet....
Is het na 6 maanden goed gelukt en had ik mezelf voor gesteld om maar weer ers een praatje te maken. Komt ze de kroeg in.. met een andere jongen. Krek....
Het doet me wel wat, dat ze nu toch wel weer een ander heeft. Maar ik moet ook verder...
Hoewel ik het toch jammer vond dat ik niet even met haar praten kon, staat ook zo lullig. als ze een andere jongen heeft weer beginnen te praten![]()
Maar das de prijs die het kostte
Heeft je ex dit niet toevalig doorgestuurd ofzo? om te laten weten van: er staan gewillige dames voor me in de rijquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:17 schreef vencodark het volgende:
Vandaag iets vreemds. Ik had een mailtje gehad van een meisje dat ik niet ken what so ever. Dat mailtje was bedoeld voor mijn ex (toeval?) met de vraag of hij zijn verjaardag dan en dan ging houden en of hij haar had uitgenodigt? Dat ze van zijn zus wist dat hij dan en dan uitging en dat ze hem daar wel zou treffen.![]()
Shit...ik ben jaloers. Wie is dat meisje, wat hebben ze, wat hebben ze niet, hoe ziet ze eruit. Waarom en vooral HOE komt dat mailtje bij mij terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
wat een bitch zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Ben net terug uit Spanje, tijdens de 23 uur durende busreis werd ik echt gek, paar smsjes gestuurd (nu 3 maand uit), hele normale smsjes zoals... zullen we gewoon geen contact hebben verder, maar wel dat we kunnen lachen en hoi zeggen als we elkaar tegenkomen etc?
Geen reactie, ben net uur thuis, ik bel haar op, zegt ze direct weer... waarom bel je? Ik zeg, heb geen zin om ruzie te houden, ik doe er alles voor om aardig te blijven, wil gewoon niet elke keer elkaar te hoeven ontlopen en niet aankijken, we kunnen toch gewoon hoi zeggen en niet boos doen?
Zegt ze, heb helemaal geen zin om vriendelijk te doen, ik zeg waarom niet, gewoon niet, zomaar!!
*heb opgehangen toen*
Godverdomme, vrienden zeiden al K#NK&$HO@R en K(TW%^# maar goed ik geloofde in haar goedheid, we hadden toch iets speciaals... FUCKING niet dus, $%@#^%!%!!!
Nee, komt direct van haar adres. Maar ben er ondertussen achter wie het is. Het is een vriendin van zijn zus die ik ook eens ontmoet heb. Die wil echt niets met hem. Pff, zou ik toch bijna jaloers geweest zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Heeft je ex dit niet toevalig doorgestuurd ofzo? om te laten weten van: er staan gewillige dames voor me in de rijdrama's zijn het die exen......
![]()
Ze had al duidelijk laten weten geen contact meer met je te willen, doe het dan ook niet...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Ben net terug uit Spanje, tijdens de 23 uur durende busreis werd ik echt gek, paar smsjes gestuurd (nu 3 maand uit), hele normale smsjes zoals... zullen we gewoon geen contact hebben verder, maar wel dat we kunnen lachen en hoi zeggen als we elkaar tegenkomen etc?
Geen reactie, ben net uur thuis, ik bel haar op, zegt ze direct weer... waarom bel je? Ik zeg, heb geen zin om ruzie te houden, ik doe er alles voor om aardig te blijven, wil gewoon niet elke keer elkaar te hoeven ontlopen en niet aankijken, we kunnen toch gewoon hoi zeggen en niet boos doen?
Zegt ze, heb helemaal geen zin om vriendelijk te doen, ik zeg waarom niet, gewoon niet, zomaar!!
*heb opgehangen toen*
Godverdomme, vrienden zeiden al K#NK&$HO@R en K(TW%^# maar goed ik geloofde in haar goedheid, we hadden toch iets speciaals... FUCKING niet dus, $%@#^%!%!!!
Ik weet niet maar ben ik misschien de enige dit dat smsje niet normaal vind, best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Nee het plan was tijd geen contact en dan weer gewoon normaal kunnen doen (we ontlopen elkaar nu al 3 maand), dat wil ze dus blijven doen. Ik heb liever geen ruzie, gewoon hoi kunnen zeggen... maar goed, her choice...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ben ik misschien de enige dit dat smsje niet normaal vind, best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebben![]()
Als je geen contact met iemand wil zoek je sowieso geen contact, en als je elkaar tegenkomt tsjah dat is iets wat je al helemaal niet kan voorspellen hoe je dan tegen iemand doet.
Is er uberhaupt een dag gehad dat je geen intentie had om contact te zoeken![]()
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
....., best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebben![]()
ja ik ook. ben ik dus niet de enigste die daar dus zo over denktquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.
Ik vind t aandachttrekkerij en zo zal het zeker bij haar overkomen. Zeker als hij MEERDERE smsjes heeft verstuurd en haar ook nog eens opbelt. Als je na 1 sms niets terug krijgt, weet je genoeg toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.
Nee, maar wel de enige...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ja ik ook. ben ik dus niet de enigste die daar dus zo over denkt
Ik vind het duidelijke en goede communicatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:19 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind t aandachttrekkerij en zo zal het zeker bij haar overkomen.
Dat had ik niet gelezen. Ik reageerde puur op die opmerking.quote:Zeker als hij MEERDERE smsjes heeft verstuurd en haar ook nog eens opbelt.
Dat ben ik niet met je eens. Als iemand van de ene dag op de andere ineens niet meer reageert ben ik eerder bezorgd dan dat ik tot de conclusie kom dat hij of zij geen contact meer wil. Als ik niet snap waarom iemand geen contact meer wil, dan vat ik het op als een misverstand totdat het is uitgepraat. Voor hetzelfde geld heeft iemand haar voorgelogen.quote:Als je na 1 sms niets terug krijgt, weet je genoeg toch?
Het hangt uiteraard wel van de context af. Als hij gewend was dat ze altijd eerlijk naar hem bleef, kan ik me voorstellen dat hij denkt dat er iets mis is, wanneer ze niet reageert. Maar gezien de situatie waarin ze geen contact met elkaar hadden en ze reageert niet op het afgesproken tijdstip... dan geef je haar gewoon extra tijd, dat lijkt me logisch.quote:Ze heeft er gewoon geen zin in, klaar punt.
Je kan allemaal smoesjes hebben om weer contact op te nemen, maar feit is dat dit niet onder normale communicatie valt. Als zij het heeft uitgemaakt en het contact heeft verbroken lijkt het me dat je wacht tot zij dat weer herstelt. Ervan uitgaande dat er echt een meerwaarde is aan het herstellen van het contact. Het is uit, ze wil niet communiceren, punt uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:51 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het duidelijke en goede communicatie.
[..]
Dat had ik niet gelezen. Ik reageerde puur op die opmerking.
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Als iemand van de ene dag op de andere ineens niet meer reageert ben ik eerder bezorgd dan dat ik tot de conclusie kom dat hij of zij geen contact meer wil. Als ik niet snap waarom iemand geen contact meer wil, dan vat ik het op als een misverstand totdat het is uitgepraat. Voor hetzelfde geld heeft iemand haar voorgelogen.
[..]
Het hangt uiteraard wel van de context af. Als hij gewend was dat ze altijd eerlijk naar hem bleef, kan ik me voorstellen dat hij denkt dat er iets mis is, wanneer ze niet reageert. Maar gezien de situatie waarin ze geen contact met elkaar hadden en ze reageert niet op het afgesproken tijdstip... dan geef je haar gewoon extra tijd, dat lijkt me logisch.
Dat lijkt me duidelijk! Maar als het niet zo duidelijk is dat ze geen contact meer wil, dan werkt het verwarrend. In het geval van jd1982 had ik anders gereageerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:01 schreef JoeyT het volgende:
Als zij het heeft uitgemaakt en het contact heeft verbroken lijkt het me dat je wacht tot zij dat weer herstelt. Ervan uitgaande dat er echt een meerwaarde is aan het herstellen van het contact. Het is uit, ze wil niet communiceren, punt uit.
Ja en dat jij je als een eikel gedraagt zit in jouw hoofd. Wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen?quote:Verder moeten sommige mensen hier gewoon wat reëler worden en doorgaan met hun leven ipv aan iemand hangen die er gewoon niet meer is. Net als jij nog gek bent op iemand die het 4 jaar geleden(?) heeft uitgemaakt. Het zit allemaal in je hoofd...
Hij wil het gewoon goed afsluiten ... en dat kan ik goed voorstellen, want anders loop je het risico om zoals ik na 4 jaar nóg geen afsluiting te hebben.quote:JD blijft gewoon een beetje teveel hangen in deze relatie.
Wat een onzin zeg. Als hij het echt had willen afsluiten had ie allang gewoon geen contact meer gezocht. Sorry, maar jullie zitten jezelf gewoon voor de gek te houden met allerlei vage redenen om zogenaamd het dit keer écht af te sluitenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk! Maar als het niet zo duidelijk is dat ze geen contact meer wil, dan werkt het verwarrend. In het geval van jd1982 had ik anders gereageerd.
[..]
Ja en dat jij je als een eikel gedraagt zit in jouw hoofd. Wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen?
[..]
Hij wil het gewoon goed afsluiten ... en dat kan ik goed voorstellen, want anders loop je het risico om zoals ik na 4 jaar nóg geen afsluiting te hebben.
Ik heb nooit een vage reden gegeven op welke manier ik afsluiting zou kunnen krijgen. Als jd1982 gewoon verlangt netjes met elkaar omgaan te kunnen gaan, zonder moeilijke ex-perikelen elke keer als ze elkaar zien, dan kan ik dat begrijpen. Uit zijn verhaal begrijp ik dat hij haar los wil laten, maar geen zin heeft in onnnodige ruzie. Nu zij duidelijk heeft aangegeven dat ze wél behoefte heeft aan ruzie, zal hij daar genoegen mee moeten nemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef Moja het volgende:Sorry, maar jullie zitten jezelf gewoon voor de gek te houden met allerlei vage redenen om zogenaamd het dit keer écht af te sluiten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef Tarot het volgende:
Hij wil het gewoon goed afsluiten ... en dat kan ik goed voorstellen, want anders loop je het risico om zoals ik na 4 jaar nóg geen afsluiting te hebben.
Zo is het niet gegaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:15 schreef petitlapin2 het volgende:, al word je zonder uitleg met een flinke schop de deur uitgetrapt, na fokking 4 JAAR zou dat toch al mooi mogen vergeten zijn.
Ik ken de uitdrukking. Het beste lijkt mij echter om te handelen naar de situatie en deze uitdrukking niet als excuus te zien om altijd maar voor de meest pijnlijke oplossing te gaan.quote:zachte heelmeesters maken stinkende wonden, weet je wel.
Dus dat je na 4 jaar er nog steeds veel last van hebt is niet uiteindelijk de meest pijnlijke oplossing?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zo is het niet gegaan.
[..]
Ik ken de uitdrukking. Het beste lijkt mij echter om te handelen naar de situatie en deze uitdrukking niet als excuus te zien om altijd maar voor de meest pijnlijke oplossing te gaan.
zeg ik dan dat het zo is gegaan? als één van de partijen geen contact meer wil, dan is dat zo, het is dan aan de andere partij om dat te aanvaarden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Tarot het volgende:
Zo is het niet gegaan.
Ik ken de uitdrukking. Het beste lijkt mij echter om te handelen naar de situatie en deze uitdrukking niet als excuus te zien om altijd maar voor de meest pijnlijke oplossing te gaan.
hij geniet er gewoon van, wees gerust, over 10 jaar post hij hier nog, hij wil er niet vanaf, en de manier waarop hij is gedumpt heeft er uiteindelijk niets mee te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Dus dat je na 4 jaar er nog steeds veel last van hebt is niet uiteindelijk de meest pijnlijke oplossing?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Dus dat je na 4 jaar er nog steeds veel last van hebt is niet uiteindelijk de meest pijnlijke oplossing?
Bingo!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef petitlapin2 het volgende:
.... als één van de partijen geen contact meer wil, dan is dat zo, het is dan aan de andere partij om dat te aanvaarden.
Tuurlijk geniet ik hier niet van, maar het is vooralsnog de beste van de twee kwaden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
hij geniet er gewoon van, ...
dus je verkiest beschouwd te worden als een wereldvreemde enge ongelukkige vent die er na vier jaar nog niet in slaagt om over één of andere korte relatie te geraken, ipv het verleden gewoon te laten voor wat het is en je hart open te stellen voor iemand anders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Tarot het volgende:
Tuurlijk geniet ik hier niet van, maar het is vooralsnog de beste van de twee kwaden.
Zolang het zich beperkt tot de lezers van dit topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef petitlapin2 het volgende: [..] dus je verkiest beschouwd te worden als een wereldvreemde enge ongelukkige vent
Zo zie ik het dus duidelijk niet.quote:Je vergooit er verdorie heel je leven mee.
Tja, waarom dat altijd zo krampachtig moet weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Moja het volgende:Waarom moet er zo krampachtig afgesproken worden om vanaf nu dan wel normaal met elkaar om te gaan, en vanaf dan hoi te zeggen of weet ik veel wat....
Wie zegt dat het moet? Het zorgt bij mij in elk geval voor de minste onduidelijkheid en frustratie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
waarom moet dat afgesproken worden?
Welk drammerige gedoe? Ik heb niet de hele situatie van jd1982 gelezen... dus misschien wil je het even quoten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Moja het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van dat drammerige gedoe.
Nou mooi, opgelost toch? Slotje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar goed, fuck it ook maar, dan houden we wel gewoon ruzie!
Ik denk dat de manier waarop jij hier problemen mee hebt een beetje obsessief en drammig isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |