Je zegt hier precies hetzelfde waar een aantal van jullie zoveel kritiek op hadden toen ik het zeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:
The things you possess end up possessing you.
De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
Ooh bij mij is het anders!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
als ik verdrietig ben bel ik altijd mijn moeder aangezien ze bloedhekel heeft aan mijn ex.
Ze kan me altijd weer met mijn pootjes terug op aarde zetten
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef oddman het volgende:
Oplossing: een ander vinden om mijn aandacht op te richten.
Niet handig, gezien het feit dat dames van haar kaliber zeldzaam zijn.
Tja kijk maar naar je vorige ex! Toen het met haar uitging dacht je precies hetzelfde maar toch kom je weer een nieuw iemand tegen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
Tja dat dacht ik dit keer ook weer... Maja het zal wel goedkomen joh!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef jd1982 het volgende:
Jah hier ook, 3 keer al en toch dacht ik nu na 3 jaar single zijn, dit het echt was... veel vrouwen afgewezen omdat ik het niet zag zitten, ging dr nu 200% voor...
Damn lucky you!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef jd1982 het volgende:
Jah zit alleen te fucken met die 3 weken vakantie, 3 weken regen en geen zak te doen, hopelijk wordt zondag leuk (feest hier) en kan ik volgende week 3 dagen mee naar Nature One, mooi afleiding en 70.000 mensen om me heen
Leuk en aardig, maar 't helpt wel als je ook even uitlegt waarom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
Kijk, zo horen we het graag!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:58 schreef NiTiN het volgende:
een nieuwe leuke meid ontdekken. it works.
merk nu dat ik weer stiekem een beetje gevoelens krijg voor iemand anders, ook al blijft 'zij' wel bijna elke dag even langskomen in mn gedachten...
maar goed, de nieuwe is een lieverd en we zien wel waar dat schip strandt, voorlopig zien we elkaar beiden zitten
Wat een drama man...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:
The things you possess end up possessing you.
Ze is ooit van mij geweest. Of wat daarvoor door moet gaan. Maar nu is ze WEG. Verdwenen, geen contact meer.
En nu ben ik van haar. Ik ben volledig in haar macht. Als zij wil dat ik me de rest van mijn leven miserabel voel, voel ik me de rest van mijn leven miserabel. Als zij wil dat ik drie keer de wereld rond reis, reis ik drie keer de wereld rond. Als zij wil dat ik nog jaren op haar wacht, wacht ik nog jaren op haar.
Maar eigenlijk heeft zij hier niets mee te maken. Alles zit in mijn hoofd. Zij zit in mijn hoofd. Alles wat er voor zorgt dat ik me rot voel zit in mijn hoofd.
Ik ben niet van haar. Ze is weg. Een deel van me KIEST ervoor om na al die tijd nog de pijn te voelen en ik vraag me af wélk deel. Zij is niet mijn vijand geworden, ik ben mijn eigen vijand. Ik vecht met mezelf, niet met haar.
Tot op grote hoogte zou ik controle over mezelf moeten hebben. Waarom gebruik ik die controle niet of nauwelijks om me beter te voelen?
Als ik dit later terug lees zal ik denken: ´wat een bullshit, dit is mij overkomen, de wereld is onrechtvaardig en ik ben het slachtoffer, ik kan er niets aan doen dat ik me zo slecht voel, de situatie ís ook gewoon slecht´.
De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef sandertjuh het volgende:
Je moet het maar eigenlijk gewoon in 1x loslaten inderdaad. Ik ben ook maar weer is terug hierzo! Beter weet je gewoon maar niks meer af van je ex. Ik weet dus nu dat me ex lekker 4 dagen bij haar nieuwe vriendje zit tot er met vrijdag, en dat houd je dan toch echt wel bezig. Heb nog regelmatig momenten dat de grond even onder me vandaan zakt laat maar zeggen. Hoe zullen ze met elkaar doen, wat doen ze etc. Iets waar ik me helemaal niet mee bezig wil houden.
Ikzelf neem ook geen contact meer met haar op heb ik mezelf nu voorgenomen, daarmee trek ik mezelf alleen maar naar beneden. Heb ik ook aan mezelf te danken om toch nog me hoop op haar gevestigd te hebben de afgelopen week.
Ze is dan ook 3x langsgeweest ondertussen en er zijn dingen gebeurd waar haar nieuwe vriendje niet blij mee zou zijn denk ik.
Allemaal dom achteraf want stiekem hoop je toch dat ze terug komt bij je terwijl ze nu weer leuk 4 dagen bij der nieuwe vriendje zit.
Nu heb ik het voor mezelf weer moeilijker gemaakt, het lijkt op dat moment de leukste keuze, zo vertrouwd en zo fijn.. maargoed dat verdient ze niet na wat ze gedaan heeft.
Nu ga ik me lekker op mezelf focussen, lekker de dingen doen die ik wil zonder enige verantwoording af te leggen. En dan de vraag of ik haar terug zou willen: Natuurlijk
Is het de verstandigste keuze: Ik denk het niet, het getuigt dat ze heel snel voor een ander kan vallen en ik weet niet of ik haar ooit weer zou kunnen vertrouwen.
En mijn eigen dagboek bijhouden in een word bestand helpt ook! Gaat erg hard en word al een aardig boekwerk maar het helpt zeker
het probleem is dat het helemaal niet wil weten! dan ik hou ik me er te erg mee bezig, slaap ik weer slecht en voel ik me de helft van de dag ellendig omdat er de hele tijd een naar en kut gevoel omhoog komt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzoheb hier exact het zelfde
![]()
Tja ik zou ook vet graag nog op vakantie gaan maar heb pas 23 augustus vakantie....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef jd1982 het volgende:
Wil er iemand mee op vakantie? Maandag vertrekken, zie een paar lastminuts, oa. Lloret voor 149 euro
Hehe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg
Damn ik hoop echt dat zoiets me goed doet, andere mensen zien, busreis hou ik helemaal niet van, maar what the fuck... als er genoeg andere mensen in die bus zitten is dat alleen maar goed, mensen zien, zon zien, weg uit huis iig!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg
dat zou ik niet doen...het is met je ex niet 'zomaar' uit gegaan. Met je nieuwe vriendin is alles nog nieuw... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.
Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.
Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
bloedrukt stijgt altijd spontaan bij de minste dat ik van haar hoor of zie.
dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?![]()
ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood![]()
wat een onzin.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
Je voelt je misschien nu wat opgelucht maar verdriet komt zeker nog wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
Hoi,
ook bij mij is het uit hoop ik...de vorige keer werd ik nadat het uit was weer vrolijk opgebeld!![]()
Na veel ellende met blowen.gokken en agressief gedrag wat in een ruzie tot uiting kwam, waarbij hij mij zelfs aanviel (lichamelijk)...........is het uit, het heeft ruim 2 jaar geduurd....het is nu zon 2 en een half uur uit, en voel totaal geen verdriet of pijn enzzzzzz kan dit nog komen? of heb ik het al verwerkt door het feit dat hij mij bij ruzies lichameijk aanviel? heeft iemand hier ervaring mee?
groeten en alvast thanx
Redenen waarom het uitging aanpakken om het vervolgens samen maar weer eens te proberen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etcquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.
Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.
Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?![]()
ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood![]()
Au.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etc![]()
ik was weer oprecht gelukkig en trots om met haar samen te zijn, al was het maar vr 1 avond.
ze zegt dat ze opnieuw heel erg verliefd is, heeft spijt en heeft me gevraagd om het opnieuw te proberen.. ik vroeg haar om er een nachtje over te slapen, bij mij is het gevoel nu plots minder sterk. Ook omdat ik nu weer weet waarom het uitging, wat ik minder leuk vond aan haar en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar. Durf er natuurlijk niks van te vertelle tege m'n vriendin, wat een kutactie ook weer.
Tja ik zou het ook vertellen als ik hem was!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Au..
Hoop wel dat je zo slim bent het tegen je vriendin te vertellen. Of je moet geen geweten en een pokerface hebben natuurlijk.
Ah well, je weet tenminste wat je wilt..
Reken d'r maar niet op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
We hebben [...], gezoend, etc![]()
.... en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar.
als ze toevallig meeleest zeker niet nee...quote:
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef erik-de-perik het volgende:
ik vind wel dat je de ene 'relatie' eerst moet afsluiten (afgeloten hebben) voordat je aan een andere begint..
voorkomt ook dit soort dilemma's
maar goed, dat ze geen kontakt met jou meer wilde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.
Nu heb ik één geweldige vrouw aan me voorbij laten gaan, omdat ik niet verliefd kon worden. Maar een volgend vriendinnetje moet ik misschien niet nóg een keer aan de kant zetten voor een verlangen naar iets dat waarschijnlijk nooit werkelijkheid gaat worden.
Lukt niet. Alles dat negatief was, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom ik stiekem hield ik van alles dat ze doet of deed. Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:26 schreef misslady83 het volgende:
neem een fotoshot in je hoofd van toen jullie gelukkig en verliefd waren!
.........Denk nu aan 4 negatieve gebeurtenissen/dingen van je ex,
Dat schat je verkeerd in ... tot de laatste keer dat wij nog vriendschappelijk bij elkaar waren, liet ze zich verleiden of lokte ze het uit. Ik deed er niet eens extra moeite voor. Maar de realiteit kwam pas erna.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
maar goed, dat ze geen kontakt met jou meer wilde. je zit na 4 jaar nog te janken om haar, kun je nagaan als ze had geprobeerd vrienden te blijven, was je compleet doorgedraaid van ellende, zo dichtbij en er nooit meer aan mogen zitten.
Wees gerust dat ik slechts een enkele keer als obsessieve drama maker naar haar heb gedragen en dat ik dat niet iets is dat ik wil herhalen. Dat is iets dat ik veilig hier op het FOK! Forum doe...quote:je beseft toch wel dat je niet eens hoeft te dubben over hoe het nou moet met een nieuwe dame eventueel in je leven, zoals jij moedwillig blijft hangen in je zogenaamde liefdesverdriet en stil verlangen naar die ene, vier fucking jaren lang, zal iedere vrouw ver van je weg willen en moeten blijven, obsessieve drama makers wil niemand achter haar kont aan hebben.
Nee het is niet lekkerquote:goh, milagro, moet dat nu zo bot? neuh, ms niet, maar soms is het wel lekker, en nodig.
zul je zien dat meneer Tarot ook dit weer ergens lekker vindt
Dat ben ik met je eens. Als je in dit topic reageert omdat je van de gevoelen voor je ex af wil raken, dan is gaat het waarschijnlijk sneller. Ik reageer hier alleen om mijn pijn te verzachten en verwacht geen goedbedoelde adviezen, maar wek wél wat frustratie en ergenis op bij lezers (met name milagro)quote:voor de rest van de hartzeerlijders en lijdsters , sterkte kinders, het gaat sneller over dan je denkt, hoor, er vier jaar lang in blijven hangen, da's pure moedwil, dus no worries
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Tarot het volgende:
[..]
Lukt niet. Alles dat negatief kan worden gezien, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom zal ik stiekem altijd houden van alles dat ze doet of deed.
Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maanden
*PROEST*quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Tarot het volgende:
Lukt niet. Alles dat negatief kan worden gezien, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom zal ik stiekem altijd houden van alles dat ze doet of deed.
Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maanden
Over die laatste zin? Nee dat was een geintje omdat ik het zo'n knullig oefeningetje vondquote:
Juist mensen met liefdesverdriet relativeren NIET. Dat is wat ze zouden moeten doen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:50 schreef misslady83 het volgende:
is niet knullig, als je liefdesverdriet hebt, heb je vaak de neiging te gaan relativeren, als je het negatieve in je hoofd houd, ga je dat juist minder doen(meestal)
Join the club.... gelukkig zijn er leuke meiden die betrouwbaarder zijn. Het probleem is dat je het alleen niet kan zien aan de buitenkant. Succes met het vinden van een leuker, betrouwbaarder exemplaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:49 schreef nerox het volgende:
Zo nu plop ik hier eens me verhaal neer.
Ik heb de vorige maand mijn relatie met mijn vriendin (ex toch gek) uitgemaakt. De eerste 3/4 weken vond ik het niet erg vond het wel relaxt enzo. Maar deze week vond ik het kut dacht ik weer aan haar en vroeg ik me af of het nog iets kon worden. En nu heeft ze vandaag opeens gezegt dat ze meer heeft gedaan als zoenen met een gast. En dit deed zo pijn. Dat ik moest huilen enzoEn nu wil ik dat kwijt dat klote gevoel. Ik wil zelfs niets meer met haar maar ze blijft zich zo opdringen in mijn hoofd. HELP!
Je dacht dat ze eeuwig om je zou blijven rouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:57 schreef nerox het volgende:
Ze was wel trouw, want het is al een maand uit. Maar nu zit ik met dit kut gevoel wat niet weg wil en zomaar is gekomen :S
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist mensen met liefdesverdriet relativeren NIET. Dat is wat ze zouden moeten doen...
dat is niet relativeren wat jij omschrijft, dat is idealiseren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!
Daar ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is niet relativeren wat jij omschrijft, dat is idealiseren.
relativeren is juist de dingen op waarde weten te schatten, ze niet groter, grootser, belangrijker, mooier maken dan ze zijn, zien , inzien dat het allemaal heel betrekkelijk is, en heel subjectief, kortom, het met objectieve ogen kunnen zien.
Volgens mij ken je de betekenis van relativeren niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef oddman het volgende:
Voor diegenen die afleiding zoeken:
Ik bied me aan. Tenminste, als jij (als dame) aan mijn standaarden voldoet. PM voor meer informatie.
Hahaha LOL!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.
Wtf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef ...Natas... het volgende:
Ik heb 2 maanden daarna gezoend met een andere jongen, maar toen voelde ik me zo'n slet! hoe kon ik?? na alles wat ik die jongen heb aangedaan? respectloos! ik had het hem vertelt maar hij had er geen problemen mee dat ik dat had gedaan, het was tenslotte uit, maar zo voelde ik het niet, en nog steeds niet. Ik ben met diezelfde jongen verder gegaan, qua seks.. hij was heel lief voor me, en opeens dacht ik: er zijn nog meer leuke jongens! maar niemand is zoals hij..
Oeh, burn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.
Probeer de realiteit in te zien, je bent d'r kwijt. Je bent single. Je zit aan het strand met mooie vrouwen. You do the math.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef jd1982 het volgende:
Groeten uit Spanje, maandag back @NL!
Hoe lang hadden jullie iets dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:15 schreef jesselyn het volgende:
nu na 6 maanden dat het al uit is ben ik wel over haar heen...
Gewoon door het contact te verbreken, dit werkte voor mij het beste. Maar was wel lullig voor haar, omdat we normaal tegen elkaar zouden doen. Voor mij was dat dus beter van niet....
Is het na 6 maanden goed gelukt en had ik mezelf voor gesteld om maar weer ers een praatje te maken. Komt ze de kroeg in.. met een andere jongen. Krek....
Het doet me wel wat, dat ze nu toch wel weer een ander heeft. Maar ik moet ook verder...
Hoewel ik het toch jammer vond dat ik niet even met haar praten kon, staat ook zo lullig. als ze een andere jongen heeft weer beginnen te praten![]()
Maar das de prijs die het kostte
Heeft je ex dit niet toevalig doorgestuurd ofzo? om te laten weten van: er staan gewillige dames voor me in de rijquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:17 schreef vencodark het volgende:
Vandaag iets vreemds. Ik had een mailtje gehad van een meisje dat ik niet ken what so ever. Dat mailtje was bedoeld voor mijn ex (toeval?) met de vraag of hij zijn verjaardag dan en dan ging houden en of hij haar had uitgenodigt? Dat ze van zijn zus wist dat hij dan en dan uitging en dat ze hem daar wel zou treffen.![]()
Shit...ik ben jaloers. Wie is dat meisje, wat hebben ze, wat hebben ze niet, hoe ziet ze eruit. Waarom en vooral HOE komt dat mailtje bij mij terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
wat een bitch zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Ben net terug uit Spanje, tijdens de 23 uur durende busreis werd ik echt gek, paar smsjes gestuurd (nu 3 maand uit), hele normale smsjes zoals... zullen we gewoon geen contact hebben verder, maar wel dat we kunnen lachen en hoi zeggen als we elkaar tegenkomen etc?
Geen reactie, ben net uur thuis, ik bel haar op, zegt ze direct weer... waarom bel je? Ik zeg, heb geen zin om ruzie te houden, ik doe er alles voor om aardig te blijven, wil gewoon niet elke keer elkaar te hoeven ontlopen en niet aankijken, we kunnen toch gewoon hoi zeggen en niet boos doen?
Zegt ze, heb helemaal geen zin om vriendelijk te doen, ik zeg waarom niet, gewoon niet, zomaar!!
*heb opgehangen toen*
Godverdomme, vrienden zeiden al K#NK&$HO@R en K(TW%^# maar goed ik geloofde in haar goedheid, we hadden toch iets speciaals... FUCKING niet dus, $%@#^%!%!!!
Nee, komt direct van haar adres. Maar ben er ondertussen achter wie het is. Het is een vriendin van zijn zus die ik ook eens ontmoet heb. Die wil echt niets met hem. Pff, zou ik toch bijna jaloers geweest zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Heeft je ex dit niet toevalig doorgestuurd ofzo? om te laten weten van: er staan gewillige dames voor me in de rijdrama's zijn het die exen......
![]()
Ze had al duidelijk laten weten geen contact meer met je te willen, doe het dan ook niet...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Ben net terug uit Spanje, tijdens de 23 uur durende busreis werd ik echt gek, paar smsjes gestuurd (nu 3 maand uit), hele normale smsjes zoals... zullen we gewoon geen contact hebben verder, maar wel dat we kunnen lachen en hoi zeggen als we elkaar tegenkomen etc?
Geen reactie, ben net uur thuis, ik bel haar op, zegt ze direct weer... waarom bel je? Ik zeg, heb geen zin om ruzie te houden, ik doe er alles voor om aardig te blijven, wil gewoon niet elke keer elkaar te hoeven ontlopen en niet aankijken, we kunnen toch gewoon hoi zeggen en niet boos doen?
Zegt ze, heb helemaal geen zin om vriendelijk te doen, ik zeg waarom niet, gewoon niet, zomaar!!
*heb opgehangen toen*
Godverdomme, vrienden zeiden al K#NK&$HO@R en K(TW%^# maar goed ik geloofde in haar goedheid, we hadden toch iets speciaals... FUCKING niet dus, $%@#^%!%!!!
Ik weet niet maar ben ik misschien de enige dit dat smsje niet normaal vind, best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Nee het plan was tijd geen contact en dan weer gewoon normaal kunnen doen (we ontlopen elkaar nu al 3 maand), dat wil ze dus blijven doen. Ik heb liever geen ruzie, gewoon hoi kunnen zeggen... maar goed, her choice...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ben ik misschien de enige dit dat smsje niet normaal vind, best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebben![]()
Als je geen contact met iemand wil zoek je sowieso geen contact, en als je elkaar tegenkomt tsjah dat is iets wat je al helemaal niet kan voorspellen hoe je dan tegen iemand doet.
Is er uberhaupt een dag gehad dat je geen intentie had om contact te zoeken![]()
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
....., best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebben![]()
ja ik ook. ben ik dus niet de enigste die daar dus zo over denktquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.
Ik vind t aandachttrekkerij en zo zal het zeker bij haar overkomen. Zeker als hij MEERDERE smsjes heeft verstuurd en haar ook nog eens opbelt. Als je na 1 sms niets terug krijgt, weet je genoeg toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |