Dat vooral, tevens fipo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef JoeyT het volgende:
En dan?
Zal je zien dat het uiteindelijk allemaal best meevalt en een volgende liefde wel weer op je pad komt.![]()
You go girl!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben sinds vandaag terug van vakantie.. Op vakantie op de een of andere manier toch regelmatig aan hem gedacht en weer over hem gedroomt.. Misschien heeft het er mee te maken dat we eigenlijk komende week samen zouden gaan..
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..
Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef RobbieT het volgende:
Pijn....
Point being?quote:
Dat is misschien nog best een goede tip ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef jd1982 het volgende:
Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit.
Dat is inderdaad een grote paradox in het leven, dat juist de relatie met iemand met wie je zo intiem was, zo radicaal kan veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien.
Goed dat je het zo nuchter kan verwoorden, ik hoop dat je het ook echt zo voelt. En ik wens je een heel goede zomer. Met veel zon graagquote:Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Inderdaad. Soms heb ik zelfs het gevoel dat als ik haar nog maar weer eens kon herinneren aan onze mooie inside jokes en woordgrapjes, dat zij het ook zó gaat missen dat ze terugwil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Schorpje1980 het volgende:
Het is wel zo dat het altijd moeilijk is wanneer het over gaat. JE hebt immers toch een tijd met elkaar doorgebracht, je kent elkaar, en je gaat wel een aantal dingen missen die je altijd met elkaar gedaan hebt.
Mooie gedachtequote:Maar ik zeg altijd maar zo: Wanneer een deur dichtslaat, staat er altijd een andere deur open.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is misschien nog best een goede tip ook![]()
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....
Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....
Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.
De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
Jij wel, ouwe FIPOquote:
erg herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..
Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef jd1982 het volgende:
Verder heb ik net als Yashaaaaaaaaa ook wel weer zin om gewoon weer anderen te ontmoeten, eventueel leuke dingen te doen
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef jd1982 het volgende:
En dat hele stuk wat je hebt geschreven geldt inderdaad voor bijna iedereen hier, dit was SPECIAAL, er was een BAND... eigenlijk slaat het nergens op, maar zolang de BAND er nog is en alles goed gaat, geloof er lekker in.
Meeste hier zijn gewoon wat over-emotionele persoontjes
Er was inderdaad een band, maar de kunst is om die los te laten (omdat je wel moet) en om daarnaast in te zien dat die speciale band ook weer niet zó speciaal was in de zin van: je kunt met niemand meer zoiets moois opbouwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.
I agree!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is een les die iedereen vroeg of laat leert, maar als je er middenin zit wíl je het helemaal niet leren, lijkt wel.
Dat schijnt heel normaal te zijn, de (inmiddels) ex vriendin van mijn ex voegde mij toe op msn, ik accepteerde haar (niet wetende dat zij met hem had) maargoed zij ging me toen voor vanalles uitmaken en ik had hem pijn gedaan en bla bla...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe normaal is het dat de nieuwe vriendin van je ex je aanspreekt op msn (via webmessenger) om oprecht hoi te zeggen?
dat is het hem juistquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef Shitonya het volgende:
Soms sla je een deur achter je dicht, terwijl je niet weet dat je nooit meer zo gelukkig zult worden..
Soms laat je hart je de goede weg zien, maar moet je door je verstand toch een andere weg inslaan..
Ach exen.. probeer het zoveel mogelijk achter je te laten, zolang de herinneringen je niet teisteren
Wat 'n bullshit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef Shitonya het volgende:
hmm.. de enige lijm tegen een gebroken hart is een ander hart vinden..
but yes.. tot die tijd is het afzien
Dat vind ik ook altijd een beetje onzin, eerst jezelf gelukkig maken en dan pas op zoek naar iemand voor erbij, waar staat dat? In de bijbel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef FrozenFlame het volgende:
[..]
Wat 'n bullshit.haha! Eerst jezelf gelukkig maken, daarna pas een ander. En niet zitten wachten totdat iemand je gelukkig maakt.
Zolang je geluk niet AFhankelijk is van die persoon wel...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef jd1982 het volgende:
Als jij gelukkig wordt van een persoon, dan mag dat toch best?
Check.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:11 schreef medman het volgende:
Ik haat het om te huilen als en kind en je wanhopig te voelen
Ik denk dat je er goed aan doet om dr niet terug te nemen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:33 schreef Seventh-Heaven het volgende:
blah.. ik dacht dat ik er overheen was... het is nu 4 weken geleden.. maar gister hadden we even (1.5 uur) gebeld met elkaar.. en het voelde zo vertrouwd... vond zij ook.. ze zit nu weer op stage sinds gisteren, en we hebben het daar ook even over gehad... hoe ze het ervaarde en hoe het tot nu was enzo..
beide een beetje melig op een gegeven moment
en vanmorgen (6:30) kreeg ik ineens weer een "Goedemorgen! ......... liefs" smsje...
aargh wat moet ik nou.. ik zou dr zo terugnemen..maar ik wil niet weer het hele riedeltje opnieuw spelen.. en ik weet niet of ze zo doet omdat ze me nu echt ziet als een vriend van haar.. of omdat ze me weer leuk vind..
dit gebeurt helaas maar al te vaak, ze kijken of ze nog in de markt liggen bij je, bij JA streel je weer hun ego en laten ze je daarna vooralsnog weer glashard vallen. Heb zelf van mijn vrienden en bekenden al 6 of 7 van deze voorbeelden gehoord en het is mezelf ook overkomen 2 jaar geleden nadat ik ben gedumpt na 5 jaar, op deze site ook meerdere malen gelezen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:04 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom dan?
Ik zal mij even toelichten aangezien ik dat niet in mn vorige topic gedaan had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:04 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom dan?
Dat haat iedereenquote:Ik haat het om te huilen als en kind en je wanhopig te voelen
dit is helemaal niet zon slechte tipquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb nog een aparte tip, werkt niet voor iedereen misschien, maar elk klein dingetje kan helpen.
Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit. Ten eerste denk je die krijg ik toch nooit, dus wat heb je te verliezen, je hebt niemand, dus je kan ook niemand verliezen, je hebt zo een mooi projectje om je druk om te maken en hoe meer je dingen probeert voor die ander, des te minder je denkt aan je *piep*.
Daarnaast zal de ander het in 95% van de gevallen niet storend vinden, zelfs vleiend/leuk vinden. Natuurlijk wel een beetje subtiel doenen stel het lukt toch, noujah bedenk dan maar eens hoeveel zelfvertrouwen je krijgt!
cant live with them...cant shoot themquote:Op zondag 22 juli 2007 13:29 schreef MaVaEe het volgende:
Mijn pa vierde gisteren zijn 50 jaar feest en nu krijg ik net een smsje van mn ex hoe het was geweest(dr nieuwe vriendje is net 2 dagen op vakantie).
Pleur op mens! Eerst niks van je laten horen en nu je minder aandacht krijgt kom je het weer bij mij halen! :S
Echt waar sommige vrouwen...
Goeie zaak. Ik hoop dat ik zo iemand vind dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:15 schreef RaptoR-X het volgende:
dit is helemaal niet zon slechte tipben exact hetzelfde aan het doen nu.....of het wat word weet ik niet maar dat zien we dan wel. en het helpt om mijn gedachten van mijn *piep* af te houden
oeh ja dat ken ik maar al te goed. maar heb het gelukkig niet gedaanquote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef medman het volgende:
[..]
Goeie zaak. Ik hoop dat ik zo iemand vind dan.
Ik heb een gigantische neiging om nu een sms'je naar mn ex te sturen dat ik haar mis...
join the clubquote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef medman het volgende:
[..]
Goeie zaak. Ik hoop dat ik zo iemand vind dan.
Ik heb een gigantische neiging om nu een sms'je naar mn ex te sturen dat ik haar mis...
en maar denken, denken,denken zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef jd1982 het volgende:
Pfff als ik maar iets te doen heb vermaak ik me wel, veel mensen over de vloer, maar zon zondag... alleen... moe, nergens zin in... nekt me elke keer weer...
3 jaar al?! Damnquote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef Tarot het volgende:
Ik blijf maar denken dat ik mijn liefde voor haar nooit zal overgaan... ookal weet ik dat het een kwestie van tijd is. Maar het duurt nu al bijna 3 jaar. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat het overgaat en dat ik over 50 jaar nog steeds van haar hou. Dan gooi ik mn leven maar weg, dat heb ik er (misschien?) wel voor over.
shit zeg ! ikzelf zit nu bijna op een 1 jaar..en denk dat ik een beetje in dezelfde situatie zit als jij.... en ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef Tarot het volgende:
Ik blijf maar denken dat ik mijn liefde voor haar nooit zal overgaan... ookal weet ik dat het een kwestie van tijd is. Maar het duurt nu al bijna 3 jaar. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat het overgaat en dat ik over 50 jaar nog steeds van haar hou. Dan gooi ik mn leven maar weg, dat heb ik er (misschien?) wel voor over.
Ik weet niet of het dezelfde situatie is.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
shit zeg ! ikzelf zit nu bijna op een 1 jaar..en denk dat ik een beetje in dezelfde situatie zit als jij.... en ik maar denken dat ik de enige was
Zulke mensen begrijp ik nooit, en ik blijf me afvragen of die uberhaupt een geweten hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is misschien nog best een goede tip ook![]()
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....
Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....
Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.
De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
Op een gegeven moment kost het communiceren je meer moeite dan het waard is. Als zij tijd voor zichzelf nodig heeft en moet daarvoor eerst dagenlang aandacht aan jou besteden, dan krijgt ze die tijd niet. Als jij om haar geeft, dan gun je haar de ruimte en zonder verklaring als ze dat niet kan geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef Moonlith het volgende:
Zulke mensen begrijp ik nooit, en ik blijf me afvragen of die uberhaupt een geweten hebben.
Communicatie, praten is de basis van relaties, intieme relaties of niet. Het minste wat je kunt doen is gewoon even praten en uitleggen. Als je zelfs dat niet kunt, tsja... *wat dingen die beter niet gezegd kunnen worden*
Check. (2)quote:Op zondag 22 juli 2007 12:28 schreef medman het volgende:
Voor m'n gevoel gaat dit echt nooit meer goedkomen... als ik ooit nog een relatie krijg zal ik waarschijnlijk met veel minder tevreden moeten zijn...
toch wel een hoop dezelfde gedachte, ook wat ik hier weer lees, maar ieder "geval" is uniek, en tuurlijk zullen er wel dingen zijn die overeenkomen, maar het blijft toch anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:25 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde situatie is.
Ik heb niet meer de neiging om haar lastig te vallen met mijn liefde of 'obsessie' als je het zo wil noemen. Ten eerste zou ze er misschien bang van kunnen worden, omdat het niet normaal is... en daarnaast denk ik dat ze zich er verder alleen maar rot door zal voelen. Ik wil haar niet opzadelen met een stalker.... ik heb medelijden met stalkers en zou een hekel aan mezelf krijgen als ik er één zou worden.
Ookal denk ik inmiddels sterker te zijn om nu toch de man te kunnen zijn die ze nodig heeft en is ze nog altijd de vrouw van mijn dromen, maak ik geen illusies dat ik misschien pas zal inzien dat ik het fout had zodra ik heb wat ik wil.
Toch koester ik nog de hoop dat er nog een (ondenkbaar) scenario is, waarin wij toch weer verliefd op elkaar kunnen worden. Dat we elkaar in een situatie zullen tegenkomen waarin we gedwongen worden om de confrontatie met elkaar aan te gaan.
Sterkte ! en je zult zeker de komende tijd alleen maar vragen hebben....maar volhoudenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef erik-de-perik het volgende:
het net even 2 delen van deze reeks doorgelezen. het is voor 99% over met mijn vriedin. Na ruim 2.5 jaar. Het gevoel is er niet meer; bij haar. Ik was/ben nog steeds stapelgek op haar en we hebben het afgelopen jaar vrijwel fulltime samengewoond. Nu zit ik dus in mijn appartement waar we al die tijd hebben doorgemaakt. Haar spullen staan er nog, maar vooral alle herinneringen aan haar 'zweven hier rond'.
Veel herkenbare dingen in dit topic tegengekomen: "hoe kan iemand je na 2.5 jaar intimiteit je zomaar dumpen", ik kan me er geen voorstelling van maken dat ze een ander vind, het idee maakt me misselijk. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat in een bed moet liggen met iemand anders waar ik al die tijd met haar heb doorgebracht. Sterker nog, heb nu het gevoel dat ik nooit iemand anders zal vinden...
heb haar een week erg gemist, moet zeggen dat het nu wel meevalt. het is alleen de gewenning en de eenzaamheid.
Ze voelt zich wellicht eenzaam zonder jou ... en heeft dus behoefte om dat gat te vullen met aandacht van andere mensen. Zou je liever zien dat ze zielig in een hoekje wegkruipt?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef erik-de-perik het volgende:
ja het valt me op dat ze zich nu extra leuk op maakt, wat extra parfum op doet en zo... dát is frustrerend... en dan denk je... voor wie zou ze dat doen??
Jep. Het zal wel een teken zijn dat je er nog niet overheen bent. Misschien blokkeer ik dat zelf wel, maar het lukt me ook gewoon niet om me er echt overheen te zetten.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Nairua het volgende:
Gevaarlijke van die gedachte is dat als je hem écht gelooft dat je welke vriendin dan ook, nooit goed genoeg zal vinden. En dan niet omdat ze het gewoonweg niet is maar omdat jij het niet kan geloven.
Eerlijk gezegd .... ja, soms wel!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zou je liever zien dat ze zielig in een hoekje wegkruipt?
Ego: Graag! Of nog beter: dat ze een andere relatie krijgt waarin ze als een hond behandeld wordt, realiseert wat ze mist en met hangende pootjes weer voor de deur staat.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
Zou je liever zien dat ze zielig in een hoekje wegkruipt?
Achja daar uit blijkt maar weer dat ik eigenlijk wel een bloedhond ben...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ego: Graag! Of nog beter: dat ze een andere relatie krijgt waarin ze als een hond behandeld wordt, realiseert wat ze mist en met hangende pootjes weer voor de deur staat.
Ach, als ze maar gelukkig is.
Join the club!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:45 schreef DenhaagBRI het volgende:
ja ik ben idd beter af nu, wat een pleuris slet is het zeg, en dan ook nog zo nonchalant erover doen.
ze zegt dat k de eerste ben die dr gelukkig heeft gemaakt etc etc, en dan gaat ze zo achter mn rug om rondsletten.
en dr nog over liegen ook, k dacht zaterdag al dat ze rare dingen zou gaan doen maar toen was het van "wat denk je wel niet van me, ik wil een half jaar vrijgezel blijven etc etc"
pauperhoer is t
als je het contact totaal verbreekt zul je van deze pijn verlost worden anders niet. het is net een gezwel in je lichaam dat altijd pijn doet, laat je het zitten dan blijft het zeuren en pijn doen. snijd je dat gezwel eraf (contactverbreken) dan doet het heel heftig pijn, waarna de wond zich zal genezen en er slechts een kleint littekentje over zal blijven wat na een tijd wat pijnloos is.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hier dan, bijna 4 jaar relatie met d'r gehad, is nu bijna 1 jaar uit, maar hebben altijd contact gehouden met elkaar... gewoon vriendschappelijk (af en toe iets te ver).
Ondertussen is ze met een jongen boven in NL naar bed geweest en meerdere jongens zitten te zoenen. Ik ook uiteraard..
Maar we kunnen elkaar nooit echt vergeten, nu is ze weer aan de gang met een of andere belg. Laatst weer zitten zoenen, maar dit doet me nog altijd wel pijn...
Zou ik dit gevoel altijd blijven houden?
Moet je niet doen joh!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef DenhaagBRI het volgende:
dat gaat bij mij helaas niet werken.
behalve haar en mn werk heb ik niemand in deze stad, wat de hele zooi nog moeilijker maakt.
k heb best wel zin om haar gsm nr hier te posten dat iedereen kan bellen voor dr, dat ze helemaal aan stukken wordt gescheurd en tig soa's oploopt.
stuur haar een doos met rode lampen met een briefje waarin je haar veel succes wenst met haar nieuwe beroep en laat het dan varen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef DenhaagBRI het volgende:
Iedereen zegt telkens hou de eer aan jezelf.
maar waarom ? ik heb gewoon zoveel zin om dr pijn te doen nu, dat ze de komende week huilend in een hoekje gaat zitten ofzo.
ik weet toch wel dat ik beter ben dan haar, maar who cares, zij heeft de tijd van dr leven kennelijk en ik zit hier mezelf op te focken over hoe ze dat kan flikken.
dat zal haar nog het meest pijn doen inderdaad, kan ze ook niet echt genieten van haar nieuwe scharrels als ze merkt dat het de ander totaal niets doet.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
Het streelt haar ego alleen maar om te zien dat jij je aan het opvreten bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat zal haar nog het meest pijn doen inderdaad, kan ze ook niet echt genieten van haar nieuwe scharrels als ze merkt dat het de ander totaal niets doet.
klopt helemaal dat streelt haar ego en vergemakkelijkt haar loslatingsproces, gun haar dat plezier niet. laat zien dat je haar manier van doen uitkotst en er niets van moet hebben door contact te verbreken, dat zal haar pas pijn doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Het streelt haar ego alleen maar om te zien dat jij je aan het opvreten bent.
Als je haar 100% geen aandacht schenkt zal ze er veel meer moeite mee hebben.
Edit:
Was al gezegd volgens mij![]()
Doordat jij aandacht geeft denkt zij van hmm hij is nog steeds met me bezig.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef DenhaagBRI het volgende:
@acid
daar zeg je me wat, k haal vanaaf mn laatste spul op, en daarna wis k dr totaal uit me leven, zo goed ?
@teenwolf
haha, is wel een mooie
Het is zeker pittig!!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Doordat jij aandacht geeft denkt zij van hmm hij is nog steeds met me bezig.
Negeren is nog best pittig hoor heb het zelf ook ondervonden, je wordt er wel sterker door. Mensen die wel contact houden tsjah individuele gevallen het lijkt mij moeilijk.
Mensen die wel vrienden zijn met hun ex zijn volgens mij zelf vaak de aanstichter van het uitmaken, die hebben er dan minder moeite mee.
Ook verwijderen van hyves dus!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef DenhaagBRI het volgende:
heb net al dr msn, email etc allemaal geblokkeerd/gedelete
foto's heb k weggegooid, vanaaf nadat ik mn laatste spul heb zal k ook dr nummer wissen.
k kreeg nog wel een berichtje van dr via hyves, dat ik diep gezonken zou zijn, en dat het uit was en dat het leven verder gaat, ow en dat haar naam niet grafhoer was.
respectloze idioot is t
Als je een aantal topic's terug leest dacht ik 3 weken geleden ook zo...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef DenhaagBRI het volgende:
al gedaan, nu dat ik dr een beetje over na ga denken besef k me hoe kut het eigenlijk is, t gevoel dat k nu heb, alles waar ik in die tijd met haar voor heb gewerkt en in heb geloofd is gewoon niet alleen kapot maar ook totaal weg, toch raar.
ik snap ook niet hoe ze nog steeds kan zeggen dat ik wel wat heb betekend voor dr, het lijkt me dat als je echt om iemand geeft/gaf, dat je dan niet zo doet, of ben ik dan gewoon raar ?
Wat heeft ze precies fout gedaan? Het is toch uit?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef DenhaagBRI het volgende:
ben er net achter gekomen dat mn ex nu al met iemand het bed in is gedoken.
k heb dr net gebeld en voor grafhoer etc uitgemaakt, en hoe reageert ze ?
ze vind het fout dat ik er achter ben gekomen via een berichtje dat ze op hyves had achtergelaten bij dr zusje.
het was trouwens dezelfde kerel die haar gezoent had toen ze dat niet wou, en waarvan ze zegt dat ze niks wil en niet leuk vind etc.
wat een vieze kk grafhoer is het toch ook, ik walg echt van haar, t ergste is ook nog dat ze doet alsof er niks aan de hand is, dat het gewoon behoeftes waren.
gadverdamme, totaal geen respect voor wat we hadden, gewoon zo'n vieze kneus neuken.
t liefste sodemieter ik dr nu van een hoog balkon af ofzo.
dat gaat m helaas niet worden dus ik hoop dat ze een soa oploopt van hem en daarna gedumpt wordt.
tyfushoer dat t is.
Wel eens bedacht dat ze misschien wel gelijk kan hebben. Ik vind het ook idioot hoe je hier reageert. Ze mag neuken wie ze wil, waar ze wil en hoe vaak ze wil. Heb je gewoon geen zak mee te maken, het is namelijk UIT...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef DenhaagBRI het volgende:
heb net al dr msn, email etc allemaal geblokkeerd/gedelete
foto's heb k weggegooid, vanaaf nadat ik mn laatste spul heb zal k ook dr nummer wissen.
k kreeg nog wel een berichtje van dr via hyves, dat ik diep gezonken zou zijn, en dat het uit was en dat het leven verder gaat, ow en dat haar naam niet grafhoer was.
respectloze idioot is t
Wat moet ze dan? Zeggen dat ze hem nu wil neuken, dat ze hem geil vindt? Kom op zeg, iedereen maakt de waarheid wat zachter. Wat zij nu doet heeft niets met jullie relatie te maken, die is namelijk over.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef DenhaagBRI het volgende:
ja, maar ze heeft me meerdere malen verteld dat ze hem niks vind, en nog belangrijker, dat ze een half jaar vrijgezel wil zijn.
wat ze gedaan heeft getuigt gewoon van totaal geen respect vind ik, k heb haar alles gegeven wat ze wou, ben altijd goed voor dr geweest, etc etc.
zoals ze nu doet is t gewoon alsof t niks heeft betekend, en dat is wat me het meeste pijn doet denk ik.
JoeyT,quote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? Zeggen dat ze hem nu wil neuken, dat ze hem geil vindt? Kom op zeg, iedereen maakt de waarheid wat zachter. Wat zij nu doet heeft niets met jullie relatie te maken, die is namelijk over.
Misschien vond ze hem eerst niet zo leuk en nu wel, zo gaat het leven nou eenmaal.
Je kan haar alles hebben gegeven enaltijd goed voor dr zijn geweest, maar haar gevoelens zijn weg. Ze heeft het uitgemaakt en nu gaat ze verder met dr leven. Ook vrouwen willen seks en blijkbaar is ze iemand tegengekomen met wie ze dat wil hebben...
Nogmaals ik vind het wel kut voor je, maar ik vind niet dat zij iets verkeerds aan het doen is...
Tja dat zal het waarschijnlijk ook wel zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef DenhaagBRI het volgende:
en voor de rest, tja, das een questie van persoonlijke normen en waarden denk ik, ik vind het iig niet kunnen
dat het totaal weg is is logisch (weet zo ff 1 2 3 niet hoe lang je met haar had. te lui om terug te lezenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef DenhaagBRI het volgende:
al gedaan, nu dat ik dr een beetje over na ga denken besef k me hoe kut het eigenlijk is, t gevoel dat k nu heb, alles waar ik in die tijd met haar voor heb gewerkt en in heb geloofd is gewoon niet alleen kapot maar ook totaal weg, toch raar.
Je zegt hier precies hetzelfde waar een aantal van jullie zoveel kritiek op hadden toen ik het zeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:
The things you possess end up possessing you.
De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
Ooh bij mij is het anders!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
als ik verdrietig ben bel ik altijd mijn moeder aangezien ze bloedhekel heeft aan mijn ex.
Ze kan me altijd weer met mijn pootjes terug op aarde zetten
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef oddman het volgende:
Oplossing: een ander vinden om mijn aandacht op te richten.
Niet handig, gezien het feit dat dames van haar kaliber zeldzaam zijn.
Tja kijk maar naar je vorige ex! Toen het met haar uitging dacht je precies hetzelfde maar toch kom je weer een nieuw iemand tegen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
Tja dat dacht ik dit keer ook weer... Maja het zal wel goedkomen joh!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef jd1982 het volgende:
Jah hier ook, 3 keer al en toch dacht ik nu na 3 jaar single zijn, dit het echt was... veel vrouwen afgewezen omdat ik het niet zag zitten, ging dr nu 200% voor...
Damn lucky you!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef jd1982 het volgende:
Jah zit alleen te fucken met die 3 weken vakantie, 3 weken regen en geen zak te doen, hopelijk wordt zondag leuk (feest hier) en kan ik volgende week 3 dagen mee naar Nature One, mooi afleiding en 70.000 mensen om me heen
Leuk en aardig, maar 't helpt wel als je ook even uitlegt waarom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
Kijk, zo horen we het graag!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:58 schreef NiTiN het volgende:
een nieuwe leuke meid ontdekken. it works.
merk nu dat ik weer stiekem een beetje gevoelens krijg voor iemand anders, ook al blijft 'zij' wel bijna elke dag even langskomen in mn gedachten...
maar goed, de nieuwe is een lieverd en we zien wel waar dat schip strandt, voorlopig zien we elkaar beiden zitten
Wat een drama man...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:
The things you possess end up possessing you.
Ze is ooit van mij geweest. Of wat daarvoor door moet gaan. Maar nu is ze WEG. Verdwenen, geen contact meer.
En nu ben ik van haar. Ik ben volledig in haar macht. Als zij wil dat ik me de rest van mijn leven miserabel voel, voel ik me de rest van mijn leven miserabel. Als zij wil dat ik drie keer de wereld rond reis, reis ik drie keer de wereld rond. Als zij wil dat ik nog jaren op haar wacht, wacht ik nog jaren op haar.
Maar eigenlijk heeft zij hier niets mee te maken. Alles zit in mijn hoofd. Zij zit in mijn hoofd. Alles wat er voor zorgt dat ik me rot voel zit in mijn hoofd.
Ik ben niet van haar. Ze is weg. Een deel van me KIEST ervoor om na al die tijd nog de pijn te voelen en ik vraag me af wélk deel. Zij is niet mijn vijand geworden, ik ben mijn eigen vijand. Ik vecht met mezelf, niet met haar.
Tot op grote hoogte zou ik controle over mezelf moeten hebben. Waarom gebruik ik die controle niet of nauwelijks om me beter te voelen?
Als ik dit later terug lees zal ik denken: ´wat een bullshit, dit is mij overkomen, de wereld is onrechtvaardig en ik ben het slachtoffer, ik kan er niets aan doen dat ik me zo slecht voel, de situatie ís ook gewoon slecht´.
De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef sandertjuh het volgende:
Je moet het maar eigenlijk gewoon in 1x loslaten inderdaad. Ik ben ook maar weer is terug hierzo! Beter weet je gewoon maar niks meer af van je ex. Ik weet dus nu dat me ex lekker 4 dagen bij haar nieuwe vriendje zit tot er met vrijdag, en dat houd je dan toch echt wel bezig. Heb nog regelmatig momenten dat de grond even onder me vandaan zakt laat maar zeggen. Hoe zullen ze met elkaar doen, wat doen ze etc. Iets waar ik me helemaal niet mee bezig wil houden.
Ikzelf neem ook geen contact meer met haar op heb ik mezelf nu voorgenomen, daarmee trek ik mezelf alleen maar naar beneden. Heb ik ook aan mezelf te danken om toch nog me hoop op haar gevestigd te hebben de afgelopen week.
Ze is dan ook 3x langsgeweest ondertussen en er zijn dingen gebeurd waar haar nieuwe vriendje niet blij mee zou zijn denk ik.
Allemaal dom achteraf want stiekem hoop je toch dat ze terug komt bij je terwijl ze nu weer leuk 4 dagen bij der nieuwe vriendje zit.
Nu heb ik het voor mezelf weer moeilijker gemaakt, het lijkt op dat moment de leukste keuze, zo vertrouwd en zo fijn.. maargoed dat verdient ze niet na wat ze gedaan heeft.
Nu ga ik me lekker op mezelf focussen, lekker de dingen doen die ik wil zonder enige verantwoording af te leggen. En dan de vraag of ik haar terug zou willen: Natuurlijk
Is het de verstandigste keuze: Ik denk het niet, het getuigt dat ze heel snel voor een ander kan vallen en ik weet niet of ik haar ooit weer zou kunnen vertrouwen.
En mijn eigen dagboek bijhouden in een word bestand helpt ook! Gaat erg hard en word al een aardig boekwerk maar het helpt zeker
het probleem is dat het helemaal niet wil weten! dan ik hou ik me er te erg mee bezig, slaap ik weer slecht en voel ik me de helft van de dag ellendig omdat er de hele tijd een naar en kut gevoel omhoog komt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzoheb hier exact het zelfde
![]()
Tja ik zou ook vet graag nog op vakantie gaan maar heb pas 23 augustus vakantie....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef jd1982 het volgende:
Wil er iemand mee op vakantie? Maandag vertrekken, zie een paar lastminuts, oa. Lloret voor 149 euro
Hehe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg
Damn ik hoop echt dat zoiets me goed doet, andere mensen zien, busreis hou ik helemaal niet van, maar what the fuck... als er genoeg andere mensen in die bus zitten is dat alleen maar goed, mensen zien, zon zien, weg uit huis iig!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg
dat zou ik niet doen...het is met je ex niet 'zomaar' uit gegaan. Met je nieuwe vriendin is alles nog nieuw... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.
Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.
Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
bloedrukt stijgt altijd spontaan bij de minste dat ik van haar hoor of zie.
dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?![]()
ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood![]()
wat een onzin.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
Je voelt je misschien nu wat opgelucht maar verdriet komt zeker nog wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
Hoi,
ook bij mij is het uit hoop ik...de vorige keer werd ik nadat het uit was weer vrolijk opgebeld!![]()
Na veel ellende met blowen.gokken en agressief gedrag wat in een ruzie tot uiting kwam, waarbij hij mij zelfs aanviel (lichamelijk)...........is het uit, het heeft ruim 2 jaar geduurd....het is nu zon 2 en een half uur uit, en voel totaal geen verdriet of pijn enzzzzzz kan dit nog komen? of heb ik het al verwerkt door het feit dat hij mij bij ruzies lichameijk aanviel? heeft iemand hier ervaring mee?
groeten en alvast thanx
Redenen waarom het uitging aanpakken om het vervolgens samen maar weer eens te proberen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etcquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.
Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.
Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?![]()
ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood![]()
Au.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etc![]()
ik was weer oprecht gelukkig en trots om met haar samen te zijn, al was het maar vr 1 avond.
ze zegt dat ze opnieuw heel erg verliefd is, heeft spijt en heeft me gevraagd om het opnieuw te proberen.. ik vroeg haar om er een nachtje over te slapen, bij mij is het gevoel nu plots minder sterk. Ook omdat ik nu weer weet waarom het uitging, wat ik minder leuk vond aan haar en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar. Durf er natuurlijk niks van te vertelle tege m'n vriendin, wat een kutactie ook weer.
Tja ik zou het ook vertellen als ik hem was!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Au..
Hoop wel dat je zo slim bent het tegen je vriendin te vertellen. Of je moet geen geweten en een pokerface hebben natuurlijk.
Ah well, je weet tenminste wat je wilt..
Reken d'r maar niet op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
We hebben [...], gezoend, etc![]()
.... en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar.
als ze toevallig meeleest zeker niet nee...quote:
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef erik-de-perik het volgende:
ik vind wel dat je de ene 'relatie' eerst moet afsluiten (afgeloten hebben) voordat je aan een andere begint..
voorkomt ook dit soort dilemma's
maar goed, dat ze geen kontakt met jou meer wilde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.
Nu heb ik één geweldige vrouw aan me voorbij laten gaan, omdat ik niet verliefd kon worden. Maar een volgend vriendinnetje moet ik misschien niet nóg een keer aan de kant zetten voor een verlangen naar iets dat waarschijnlijk nooit werkelijkheid gaat worden.
Lukt niet. Alles dat negatief was, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom ik stiekem hield ik van alles dat ze doet of deed. Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:26 schreef misslady83 het volgende:
neem een fotoshot in je hoofd van toen jullie gelukkig en verliefd waren!
.........Denk nu aan 4 negatieve gebeurtenissen/dingen van je ex,
Dat schat je verkeerd in ... tot de laatste keer dat wij nog vriendschappelijk bij elkaar waren, liet ze zich verleiden of lokte ze het uit. Ik deed er niet eens extra moeite voor. Maar de realiteit kwam pas erna.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
maar goed, dat ze geen kontakt met jou meer wilde. je zit na 4 jaar nog te janken om haar, kun je nagaan als ze had geprobeerd vrienden te blijven, was je compleet doorgedraaid van ellende, zo dichtbij en er nooit meer aan mogen zitten.
Wees gerust dat ik slechts een enkele keer als obsessieve drama maker naar haar heb gedragen en dat ik dat niet iets is dat ik wil herhalen. Dat is iets dat ik veilig hier op het FOK! Forum doe...quote:je beseft toch wel dat je niet eens hoeft te dubben over hoe het nou moet met een nieuwe dame eventueel in je leven, zoals jij moedwillig blijft hangen in je zogenaamde liefdesverdriet en stil verlangen naar die ene, vier fucking jaren lang, zal iedere vrouw ver van je weg willen en moeten blijven, obsessieve drama makers wil niemand achter haar kont aan hebben.
Nee het is niet lekkerquote:goh, milagro, moet dat nu zo bot? neuh, ms niet, maar soms is het wel lekker, en nodig.
zul je zien dat meneer Tarot ook dit weer ergens lekker vindt
Dat ben ik met je eens. Als je in dit topic reageert omdat je van de gevoelen voor je ex af wil raken, dan is gaat het waarschijnlijk sneller. Ik reageer hier alleen om mijn pijn te verzachten en verwacht geen goedbedoelde adviezen, maar wek wél wat frustratie en ergenis op bij lezers (met name milagro)quote:voor de rest van de hartzeerlijders en lijdsters , sterkte kinders, het gaat sneller over dan je denkt, hoor, er vier jaar lang in blijven hangen, da's pure moedwil, dus no worries
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Tarot het volgende:
[..]
Lukt niet. Alles dat negatief kan worden gezien, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom zal ik stiekem altijd houden van alles dat ze doet of deed.
Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maanden
*PROEST*quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Tarot het volgende:
Lukt niet. Alles dat negatief kan worden gezien, is een onderdeel van haar.... en hoewel ik voor mezelf opkom zal ik stiekem altijd houden van alles dat ze doet of deed.
Maar bedankt ... nu mis ik haar méér dan ik haar gemist heb in de afgelopen maanden
Over die laatste zin? Nee dat was een geintje omdat ik het zo'n knullig oefeningetje vondquote:
Juist mensen met liefdesverdriet relativeren NIET. Dat is wat ze zouden moeten doen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:50 schreef misslady83 het volgende:
is niet knullig, als je liefdesverdriet hebt, heb je vaak de neiging te gaan relativeren, als je het negatieve in je hoofd houd, ga je dat juist minder doen(meestal)
Join the club.... gelukkig zijn er leuke meiden die betrouwbaarder zijn. Het probleem is dat je het alleen niet kan zien aan de buitenkant. Succes met het vinden van een leuker, betrouwbaarder exemplaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:49 schreef nerox het volgende:
Zo nu plop ik hier eens me verhaal neer.
Ik heb de vorige maand mijn relatie met mijn vriendin (ex toch gek) uitgemaakt. De eerste 3/4 weken vond ik het niet erg vond het wel relaxt enzo. Maar deze week vond ik het kut dacht ik weer aan haar en vroeg ik me af of het nog iets kon worden. En nu heeft ze vandaag opeens gezegt dat ze meer heeft gedaan als zoenen met een gast. En dit deed zo pijn. Dat ik moest huilen enzoEn nu wil ik dat kwijt dat klote gevoel. Ik wil zelfs niets meer met haar maar ze blijft zich zo opdringen in mijn hoofd. HELP!
Je dacht dat ze eeuwig om je zou blijven rouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:57 schreef nerox het volgende:
Ze was wel trouw, want het is al een maand uit. Maar nu zit ik met dit kut gevoel wat niet weg wil en zomaar is gekomen :S
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist mensen met liefdesverdriet relativeren NIET. Dat is wat ze zouden moeten doen...
dat is niet relativeren wat jij omschrijft, dat is idealiseren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!
Daar ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is niet relativeren wat jij omschrijft, dat is idealiseren.
relativeren is juist de dingen op waarde weten te schatten, ze niet groter, grootser, belangrijker, mooier maken dan ze zijn, zien , inzien dat het allemaal heel betrekkelijk is, en heel subjectief, kortom, het met objectieve ogen kunnen zien.
Volgens mij ken je de betekenis van relativeren niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
jawel die relativeren juist wel, door juist de mooie tijden enz naar boven te halen en hem/haar te missen, waardoor het moeilijker word, als je juist niet relativeert, zie je alles realistisch, je moet maar negatieve dingen zien te vinden in hem/haar ook al wil jij die niet zien!
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef oddman het volgende:
Voor diegenen die afleiding zoeken:
Ik bied me aan. Tenminste, als jij (als dame) aan mijn standaarden voldoet. PM voor meer informatie.
Hahaha LOL!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.
Wtf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef ...Natas... het volgende:
Ik heb 2 maanden daarna gezoend met een andere jongen, maar toen voelde ik me zo'n slet! hoe kon ik?? na alles wat ik die jongen heb aangedaan? respectloos! ik had het hem vertelt maar hij had er geen problemen mee dat ik dat had gedaan, het was tenslotte uit, maar zo voelde ik het niet, en nog steeds niet. Ik ben met diezelfde jongen verder gegaan, qua seks.. hij was heel lief voor me, en opeens dacht ik: er zijn nog meer leuke jongens! maar niemand is zoals hij..
Oeh, burn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier mee is, dat jij door deze opmerking niet meer aan de standaarden van de dames voldoet.
Probeer de realiteit in te zien, je bent d'r kwijt. Je bent single. Je zit aan het strand met mooie vrouwen. You do the math.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef jd1982 het volgende:
Groeten uit Spanje, maandag back @NL!
Hoe lang hadden jullie iets dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:15 schreef jesselyn het volgende:
nu na 6 maanden dat het al uit is ben ik wel over haar heen...
Gewoon door het contact te verbreken, dit werkte voor mij het beste. Maar was wel lullig voor haar, omdat we normaal tegen elkaar zouden doen. Voor mij was dat dus beter van niet....
Is het na 6 maanden goed gelukt en had ik mezelf voor gesteld om maar weer ers een praatje te maken. Komt ze de kroeg in.. met een andere jongen. Krek....
Het doet me wel wat, dat ze nu toch wel weer een ander heeft. Maar ik moet ook verder...
Hoewel ik het toch jammer vond dat ik niet even met haar praten kon, staat ook zo lullig. als ze een andere jongen heeft weer beginnen te praten![]()
Maar das de prijs die het kostte
Heeft je ex dit niet toevalig doorgestuurd ofzo? om te laten weten van: er staan gewillige dames voor me in de rijquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:17 schreef vencodark het volgende:
Vandaag iets vreemds. Ik had een mailtje gehad van een meisje dat ik niet ken what so ever. Dat mailtje was bedoeld voor mijn ex (toeval?) met de vraag of hij zijn verjaardag dan en dan ging houden en of hij haar had uitgenodigt? Dat ze van zijn zus wist dat hij dan en dan uitging en dat ze hem daar wel zou treffen.![]()
Shit...ik ben jaloers. Wie is dat meisje, wat hebben ze, wat hebben ze niet, hoe ziet ze eruit. Waarom en vooral HOE komt dat mailtje bij mij terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
wat een bitch zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Ben net terug uit Spanje, tijdens de 23 uur durende busreis werd ik echt gek, paar smsjes gestuurd (nu 3 maand uit), hele normale smsjes zoals... zullen we gewoon geen contact hebben verder, maar wel dat we kunnen lachen en hoi zeggen als we elkaar tegenkomen etc?
Geen reactie, ben net uur thuis, ik bel haar op, zegt ze direct weer... waarom bel je? Ik zeg, heb geen zin om ruzie te houden, ik doe er alles voor om aardig te blijven, wil gewoon niet elke keer elkaar te hoeven ontlopen en niet aankijken, we kunnen toch gewoon hoi zeggen en niet boos doen?
Zegt ze, heb helemaal geen zin om vriendelijk te doen, ik zeg waarom niet, gewoon niet, zomaar!!
*heb opgehangen toen*
Godverdomme, vrienden zeiden al K#NK&$HO@R en K(TW%^# maar goed ik geloofde in haar goedheid, we hadden toch iets speciaals... FUCKING niet dus, $%@#^%!%!!!
Nee, komt direct van haar adres. Maar ben er ondertussen achter wie het is. Het is een vriendin van zijn zus die ik ook eens ontmoet heb. Die wil echt niets met hem. Pff, zou ik toch bijna jaloers geweest zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Heeft je ex dit niet toevalig doorgestuurd ofzo? om te laten weten van: er staan gewillige dames voor me in de rijdrama's zijn het die exen......
![]()
Ze had al duidelijk laten weten geen contact meer met je te willen, doe het dan ook niet...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Ben net terug uit Spanje, tijdens de 23 uur durende busreis werd ik echt gek, paar smsjes gestuurd (nu 3 maand uit), hele normale smsjes zoals... zullen we gewoon geen contact hebben verder, maar wel dat we kunnen lachen en hoi zeggen als we elkaar tegenkomen etc?
Geen reactie, ben net uur thuis, ik bel haar op, zegt ze direct weer... waarom bel je? Ik zeg, heb geen zin om ruzie te houden, ik doe er alles voor om aardig te blijven, wil gewoon niet elke keer elkaar te hoeven ontlopen en niet aankijken, we kunnen toch gewoon hoi zeggen en niet boos doen?
Zegt ze, heb helemaal geen zin om vriendelijk te doen, ik zeg waarom niet, gewoon niet, zomaar!!
*heb opgehangen toen*
Godverdomme, vrienden zeiden al K#NK&$HO@R en K(TW%^# maar goed ik geloofde in haar goedheid, we hadden toch iets speciaals... FUCKING niet dus, $%@#^%!%!!!
Ik weet niet maar ben ik misschien de enige dit dat smsje niet normaal vind, best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef jd1982 het volgende:
Nee het plan was tijd geen contact en dan weer gewoon normaal kunnen doen (we ontlopen elkaar nu al 3 maand), dat wil ze dus blijven doen. Ik heb liever geen ruzie, gewoon hoi kunnen zeggen... maar goed, her choice...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ben ik misschien de enige dit dat smsje niet normaal vind, best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebben![]()
Als je geen contact met iemand wil zoek je sowieso geen contact, en als je elkaar tegenkomt tsjah dat is iets wat je al helemaal niet kan voorspellen hoe je dan tegen iemand doet.
Is er uberhaupt een dag gehad dat je geen intentie had om contact te zoeken![]()
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
....., best apart dat je iemand gaat sms'n van hey zullen we geen contact hebben![]()
ja ik ook. ben ik dus niet de enigste die daar dus zo over denktquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.
Ik vind t aandachttrekkerij en zo zal het zeker bij haar overkomen. Zeker als hij MEERDERE smsjes heeft verstuurd en haar ook nog eens opbelt. Als je na 1 sms niets terug krijgt, weet je genoeg toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het anders best netjes als je het even aangeeft in plaats van de ander te negeren.
Nee, maar wel de enige...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ja ik ook. ben ik dus niet de enigste die daar dus zo over denkt
Ik vind het duidelijke en goede communicatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:19 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind t aandachttrekkerij en zo zal het zeker bij haar overkomen.
Dat had ik niet gelezen. Ik reageerde puur op die opmerking.quote:Zeker als hij MEERDERE smsjes heeft verstuurd en haar ook nog eens opbelt.
Dat ben ik niet met je eens. Als iemand van de ene dag op de andere ineens niet meer reageert ben ik eerder bezorgd dan dat ik tot de conclusie kom dat hij of zij geen contact meer wil. Als ik niet snap waarom iemand geen contact meer wil, dan vat ik het op als een misverstand totdat het is uitgepraat. Voor hetzelfde geld heeft iemand haar voorgelogen.quote:Als je na 1 sms niets terug krijgt, weet je genoeg toch?
Het hangt uiteraard wel van de context af. Als hij gewend was dat ze altijd eerlijk naar hem bleef, kan ik me voorstellen dat hij denkt dat er iets mis is, wanneer ze niet reageert. Maar gezien de situatie waarin ze geen contact met elkaar hadden en ze reageert niet op het afgesproken tijdstip... dan geef je haar gewoon extra tijd, dat lijkt me logisch.quote:Ze heeft er gewoon geen zin in, klaar punt.
Je kan allemaal smoesjes hebben om weer contact op te nemen, maar feit is dat dit niet onder normale communicatie valt. Als zij het heeft uitgemaakt en het contact heeft verbroken lijkt het me dat je wacht tot zij dat weer herstelt. Ervan uitgaande dat er echt een meerwaarde is aan het herstellen van het contact. Het is uit, ze wil niet communiceren, punt uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:51 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik vind het duidelijke en goede communicatie.
[..]
Dat had ik niet gelezen. Ik reageerde puur op die opmerking.
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Als iemand van de ene dag op de andere ineens niet meer reageert ben ik eerder bezorgd dan dat ik tot de conclusie kom dat hij of zij geen contact meer wil. Als ik niet snap waarom iemand geen contact meer wil, dan vat ik het op als een misverstand totdat het is uitgepraat. Voor hetzelfde geld heeft iemand haar voorgelogen.
[..]
Het hangt uiteraard wel van de context af. Als hij gewend was dat ze altijd eerlijk naar hem bleef, kan ik me voorstellen dat hij denkt dat er iets mis is, wanneer ze niet reageert. Maar gezien de situatie waarin ze geen contact met elkaar hadden en ze reageert niet op het afgesproken tijdstip... dan geef je haar gewoon extra tijd, dat lijkt me logisch.
Dat lijkt me duidelijk! Maar als het niet zo duidelijk is dat ze geen contact meer wil, dan werkt het verwarrend. In het geval van jd1982 had ik anders gereageerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:01 schreef JoeyT het volgende:
Als zij het heeft uitgemaakt en het contact heeft verbroken lijkt het me dat je wacht tot zij dat weer herstelt. Ervan uitgaande dat er echt een meerwaarde is aan het herstellen van het contact. Het is uit, ze wil niet communiceren, punt uit.
Ja en dat jij je als een eikel gedraagt zit in jouw hoofd. Wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen?quote:Verder moeten sommige mensen hier gewoon wat reëler worden en doorgaan met hun leven ipv aan iemand hangen die er gewoon niet meer is. Net als jij nog gek bent op iemand die het 4 jaar geleden(?) heeft uitgemaakt. Het zit allemaal in je hoofd...
Hij wil het gewoon goed afsluiten ... en dat kan ik goed voorstellen, want anders loop je het risico om zoals ik na 4 jaar nóg geen afsluiting te hebben.quote:JD blijft gewoon een beetje teveel hangen in deze relatie.
Wat een onzin zeg. Als hij het echt had willen afsluiten had ie allang gewoon geen contact meer gezocht. Sorry, maar jullie zitten jezelf gewoon voor de gek te houden met allerlei vage redenen om zogenaamd het dit keer écht af te sluitenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk! Maar als het niet zo duidelijk is dat ze geen contact meer wil, dan werkt het verwarrend. In het geval van jd1982 had ik anders gereageerd.
[..]
Ja en dat jij je als een eikel gedraagt zit in jouw hoofd. Wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen?
[..]
Hij wil het gewoon goed afsluiten ... en dat kan ik goed voorstellen, want anders loop je het risico om zoals ik na 4 jaar nóg geen afsluiting te hebben.
Ik heb nooit een vage reden gegeven op welke manier ik afsluiting zou kunnen krijgen. Als jd1982 gewoon verlangt netjes met elkaar omgaan te kunnen gaan, zonder moeilijke ex-perikelen elke keer als ze elkaar zien, dan kan ik dat begrijpen. Uit zijn verhaal begrijp ik dat hij haar los wil laten, maar geen zin heeft in onnnodige ruzie. Nu zij duidelijk heeft aangegeven dat ze wél behoefte heeft aan ruzie, zal hij daar genoegen mee moeten nemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef Moja het volgende:Sorry, maar jullie zitten jezelf gewoon voor de gek te houden met allerlei vage redenen om zogenaamd het dit keer écht af te sluiten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef Tarot het volgende:
Hij wil het gewoon goed afsluiten ... en dat kan ik goed voorstellen, want anders loop je het risico om zoals ik na 4 jaar nóg geen afsluiting te hebben.
Zo is het niet gegaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:15 schreef petitlapin2 het volgende:, al word je zonder uitleg met een flinke schop de deur uitgetrapt, na fokking 4 JAAR zou dat toch al mooi mogen vergeten zijn.
Ik ken de uitdrukking. Het beste lijkt mij echter om te handelen naar de situatie en deze uitdrukking niet als excuus te zien om altijd maar voor de meest pijnlijke oplossing te gaan.quote:zachte heelmeesters maken stinkende wonden, weet je wel.
Dus dat je na 4 jaar er nog steeds veel last van hebt is niet uiteindelijk de meest pijnlijke oplossing?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zo is het niet gegaan.
[..]
Ik ken de uitdrukking. Het beste lijkt mij echter om te handelen naar de situatie en deze uitdrukking niet als excuus te zien om altijd maar voor de meest pijnlijke oplossing te gaan.
zeg ik dan dat het zo is gegaan? als één van de partijen geen contact meer wil, dan is dat zo, het is dan aan de andere partij om dat te aanvaarden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Tarot het volgende:
Zo is het niet gegaan.
Ik ken de uitdrukking. Het beste lijkt mij echter om te handelen naar de situatie en deze uitdrukking niet als excuus te zien om altijd maar voor de meest pijnlijke oplossing te gaan.
hij geniet er gewoon van, wees gerust, over 10 jaar post hij hier nog, hij wil er niet vanaf, en de manier waarop hij is gedumpt heeft er uiteindelijk niets mee te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Dus dat je na 4 jaar er nog steeds veel last van hebt is niet uiteindelijk de meest pijnlijke oplossing?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Dus dat je na 4 jaar er nog steeds veel last van hebt is niet uiteindelijk de meest pijnlijke oplossing?
Bingo!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef petitlapin2 het volgende:
.... als één van de partijen geen contact meer wil, dan is dat zo, het is dan aan de andere partij om dat te aanvaarden.
Tuurlijk geniet ik hier niet van, maar het is vooralsnog de beste van de twee kwaden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
hij geniet er gewoon van, ...
dus je verkiest beschouwd te worden als een wereldvreemde enge ongelukkige vent die er na vier jaar nog niet in slaagt om over één of andere korte relatie te geraken, ipv het verleden gewoon te laten voor wat het is en je hart open te stellen voor iemand anders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Tarot het volgende:
Tuurlijk geniet ik hier niet van, maar het is vooralsnog de beste van de twee kwaden.
Zolang het zich beperkt tot de lezers van dit topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef petitlapin2 het volgende: [..] dus je verkiest beschouwd te worden als een wereldvreemde enge ongelukkige vent
Zo zie ik het dus duidelijk niet.quote:Je vergooit er verdorie heel je leven mee.
Tja, waarom dat altijd zo krampachtig moet weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Moja het volgende:Waarom moet er zo krampachtig afgesproken worden om vanaf nu dan wel normaal met elkaar om te gaan, en vanaf dan hoi te zeggen of weet ik veel wat....
Wie zegt dat het moet? Het zorgt bij mij in elk geval voor de minste onduidelijkheid en frustratie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
waarom moet dat afgesproken worden?
Welk drammerige gedoe? Ik heb niet de hele situatie van jd1982 gelezen... dus misschien wil je het even quoten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Moja het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van dat drammerige gedoe.
Nou mooi, opgelost toch? Slotje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar goed, fuck it ook maar, dan houden we wel gewoon ruzie!
Ik denk dat de manier waarop jij hier problemen mee hebt een beetje obsessief en drammig isquote:
Dat is precies wat zijn ex wil. Maar dat begrijpt hij maar nietquote:
Ik snap dat niet, ik wacht een maand, doe niks fouts, probeer weer vriendelijk te doen, wat de FUCK is hier drammerig aan? Ik snap er echt niks van, ik kan er gewoon niet tegen om elkaar te moeten negeren ook al zit je naast elkaar op een fiets in de sportschool ofzo!quote:
Als ze niet reageert op je smsje waarom laat je het daar dan niet even bij? Jij wilt contact, zij niet. Jij kan dit niet accepteren. Daarom vind ik je drammerig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik wacht een maand, doe niks fouts, probeer weer vriendelijk te doen, wat de FUCK is hier drammerig aan? Ik snap er echt niks van, ik kan er gewoon niet tegen om elkaar te moeten negeren ook al zit je naast elkaar op een fiets in de sportschool ofzo!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:28 schreef jd1982 het volgende:
Ok ik heb mijn besluit genomen, ik ga vanmiddag mn abbonement opzeggen en naar een andere sportschool, weer een probleem opgelost, klaar!
Hij vroeg toch: "hee mijn smsjes niet gehad?" Sjonge, over drammerig gesprokenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef Moja het volgende:Als ze niet reageerd op je smsje waarom laat je het daar dan niet even bij? Jij wilt contact, zij niet. Jij kan dit niet accepteren. Daarom vind ik je drammerig.
Nou ik heb 3 exen, X1,2 en 3, bij X1 heb ik er dus zo lang mee gezeten, bij X2 had ik zo'n ruzie dat ik haar nooit meer wilde zien, van haar kreeg ik na 4 maand een mailtje, mag ik weer in je msn? Die heb ik er nog steeds in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Tarot het volgende:
[..]
![]()
Over 5 jaar krijg je een mail van haar met:
"Sorry dat ik zo'n bitch was, vergeef me en ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt!"
Waarom is het nou weer een bitch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Tarot het volgende:
[..]
![]()
Over 5 jaar krijg je een mail van haar met:
"Sorry dat ik zo'n bitch was, vergeef me en ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt!"
Gewoon gaan... jullie hebben toch ruziequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef jd1982 het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon doen alsof ze niet meer bestaat, maar ik denk dan weer oh het is dinsdag, hmmm kan vandaag niet naar de sportschool, want het is haar dag!
Jij bent degene die dit al weken in stand houdt hoor. Gedraag je dan ook als een gast en laat 't losquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef jd1982 het volgende:
Jongens hebben gewoon ruzie, en dan wordt er geslagen of het gaat weer over, vrouwen kunnen echt jaren ruzie houden met 1 iemand volgens mij. Ik ben dr een beetje zat van...
Ik wil eigenlijk gewoon doen alsof ze niet meer bestaat, maar ik denk dan weer oh het is dinsdag, hmmm kan vandaag niet naar de sportschool, want het is haar dag!
Dus ik moet gewoon vrolijk hoi zeggen als ik dr tegenkom? Ik durf echt bijna huis niet uit, uit angst dat ik haar zie, alleen met drank op durf ik nog de stad in te gaan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef Moja het volgende:
[..]
Jij bent degene die dit al weken in stand houdt hoor. Gedraag je dan ook als een gast en laat 't los![]()
Je moet stoppen met continu zo met haar bezig zijn en je leven weer oppakken. Je bent echt ongezond veel met haar bezig. Het is uit maar het komt over alsof heel je leven nog afhangt van wat zij doet of zegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon vrolijk hoi zeggen als ik dr tegenkom? Ik durf echt bijna huis niet uit, uit angst dat ik haar zie, alleen met drank op durf ik nog de stad in te gaan!
Neehee, dat wil ze toch niet? Doe gewoon waar je zin in hebt en negeer d'r precies zoals ze wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef jd1982 het volgende:
Dus ik moet gewoon vrolijk hoi zeggen als ik dr tegenkom?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar goed, fuck it ook maar, dan houden we wel gewoon ruzie!
Er is vast wel iemand die jou kan helpen, maar als je de de hele dag binnen blijft kom je die nooit tegen. Uiteindelijk ben je zelf degene die de eerste stap moet zetten. Ga anders gewoon naar je sportschool. Als zij zin heeft in ruzie, is zij degene die maar op de blaren moet zitten en een andere sportschool moet zoeken. Juist door je belissingen van haar af te laten hangen, blijf je er mee zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef jd1982 het volgende:
Omdat ik compleet in de war ben, mn psycholoog zegt dat ik een hobby moet zoeken, help je mee? Waarom kan fucking niemand me helpen!
Je moet zelf actie ondernemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Omdat ik compleet in de war ben, mn psycholoog zegt dat ik een hobby moet zoeken, help je mee? Waarom kan fucking niemand me helpen!
Het is lief bedoel en ik vind het fijn dat je nog even aandacht aan me besteedt, maar de hoop dat ik haar ga loslaten heb ik zelf nooit gehad. Lees mijn eerste post op dit forum nog maar eens: De kunst van het loslaten van een ex deel 14 . Zo voel ik er nog steeds over en toen had ik al een sterk vermoeden dat het er na 4 jaar zó voor zou staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:29 schreef thaleia het volgende:
Overigens geldt hetzelfde voor jou hoor Tarot
Hoe kun je een overtuiging loslaten dat dit de persoon is die jou het beste gevoel kan geven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:56 schreef thaleia het volgende:
Oh, nou, ik heb ook nog wel exen waarvoor mijn hart eventjes sneller klopt als ik ze weer tegenkom, hoorDat betekent niet dat je haar niet zou kunnen loslaten, als je maar zou willen.
Zou jij jouw huidige relatie of elk willekeurig ander vriendje opzeggen voor Brad Pitt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef thaleia het volgende:
De combinatie van het lichaam van Brad Pitt en een tropisch strand kunnen mij in theorie ook een fantastisch gevoel geven,
Ik zeg geen nooit. Want ik kan de toekomst niet voorspellen. Dus ik kan ook niet voorspellen dat het nooit meer zal gebeuren. Net zo min als dat ik kan voorspellen dat ik nooit meer voor iemand anders kan voelen, dan voor haar. Ik ben vroeger natuurlijk ook meerdere keren flink verliefd geweest en ook toen kon ik het mij niet voorstellen en toch is het gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef thaleia het volgende:
Het is maar een voorbeeldje van iets waar je je hoop niet op moet vestigen omdat het toch nooit zal gebeuren.
Eigen keuze dus. Ik hoop voor jd1982 dat ie een andere maaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:33 schreef Tarot het volgende:
De kans is wél vrijwel nihil, maar die kans is het vooralsnog waard.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef milagro het volgende:
Dat niet iedereen verdriet hetzelfde verwerkt, vergeet Tarot voor eigen gemak wederom even, en zijn manier van verwerken, godzijdank, niet de norm is idem dito, om dat dan gelijk weer als verweer te gebruiken bij commentaat op zijn obsessieve lange lijden "ik verwerk het gewoon op mijn manier, ik ben jou niet".
Ze heeft me niet mishandeld en ik zie haar verder nooit, dus ik snap de vergelijking niet. En mijn kutleven is verder zo kut nog niet, dus waarom zou ik het opgeven? Voor de rest klinkt je verhaal hetzelfde als een eerdere discussie, waarin je tot de conclusie kwam dat verder erop ingaan geen zin zou hebben.quote:Het is hetzelfde idee in feite als de mishandelde vrouw, die steeds weer terugkeert naar die klootzak, het is een kutleven, maar wel bekend en dus lekker veilig....
serieus, jij snapt niet zoveel hé, tarotquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Tarot het volgende:
Ze heeft me niet mishandeld en ik zie haar verder nooit, dus ik snap de vergelijking niet. En mijn kutleven is verder zo kut nog niet, dus waarom zou ik het opgeven? Voor de rest klinkt je verhaal hetzelfde als een eerdere discussie, waarin je tot de conclusie kwam dat verder erop ingaan geen zin zou hebben.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef petitlapin2 het volgende:
serieus, jij snapt niet zoveel hé, tarot![]()
als je gewoon al niet begrijpt wat milagro wil zeggen met een situatie is die is te vergelijken met de jouwe, dan kan je toch niet een al te groot licht zijn hé...quote:
Zo ken ik ook nog wel een paar vergelijkingen. Asjeblieft zeg...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef petitlapin2 het volgende:
als je gewoon al niet begrijpt wat milagro wil zeggen met een situatie is die is te vergelijken met de jouwe, dan kan je toch niet een al te groot licht zijn hé...
Laat dat gewoon achterwege. Jij kiest ervoor om in een bepaalde situatie te blijven hangen, fine, maar voor anderen is dat gelukkig anders. Jouw manier van ermee omgaan is -godzijdank- nogal uniek en ik zou zeggen hou dat dan zo. Vergelijk de situatie van anderen die hier posten niet met de jouwe, probeer niet een soort gevoel te creeren van 'wij zitten in hetzelfde schuitje'. Laat die anderen alsjeblieft buiten jouw schuitje, snap je? Ik gun het zo'n jd1982 of wie dan ook niet dat ie ook vier jaar zo gaat zwelgen.quote:
Die opmerking sloeg op het feit dat relaties waarin mensen vreemdgaan volgens mij geen lange toekomst beschoren zijn. Dat heeft niks te maken met ex-en. Ik snap je angst, maar ik heb nog nooit aangekondigd dat iets jaren gaat duren omdat het bij mij toevallig zo is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef thaleia het volgende:
Zo'n reactie bijvoorbeeld, als iemand schrijft "ik weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar", en dan kom jij met "Reken d'r maar niet op" [...] zo'n reactie van "ik weet wat je voelt, maak je borst maar nat, dit gaat jaren duren en je komt er nooit overheen". JIJ niet nee, maar die ander heus wel.
De eerste zin in deze reactie geeft volgens mij toch wel aan dat ik dat doe. Maar dan nog....quote:Laat die anderen alsjeblieft buiten jouw schuitje, snap je?
... ik denk niet dat ik daar ook maar één druppel aan bijdraag. Natuurlijk gun ik jd1982 dat ook niet, als ik reageer op problemen van andere mensen, dan doe ik dat met goede bedoelingen en niet omdat ik zonodig meer mensen nodig heb opdat ik niet de enige ben.quote:Ik gun het zo'n jd1982 of wie dan ook niet dat ie ook vier jaar zo gaat zwelgen.
Bron: De kunst van het loslaten van een ex - deel 19quote:het komt allemaal goed![]()
![]()
In het artikel staat:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef thaleia het volgende:
..... Jouw manier van ermee omgaan is -godzijdank- nogal uniek en ik zou zeggen hou dat dan zo.
quote:De jongere mannen zijn nog extremer in het koesteren van 3 jaar en langer durende, valse hoop. Een kwart van de onderzocht mannen onder de 40 kent dit lot, tegen slechts 10 procent van hun vrouwelijke leeftijdgenoten.
Tot slot:quote:Een man van 37: “Ik heb heel erg lang hoop gehouden. Doordat ik in deze lang periode geen communicatie met haar had, werd zij voor mij een mythe.”
Hoewel mensen hier hun gevoelens vrij uiten, blijft dit natuurlijk redelijk anoniem en veilig. Ik haal hier uit dat als je de moed kan verzamelen om eerlijk te zijn tegen de mensen in je omgeving zul je eerder gedwongen worden om de waarheid onder ogen te zien.quote:Het lijkt mij dat deze communicatieve eigenschap vrouwen eerder dwingt om de waarheid onder ogen te zien, dan mannen die zwijgend in hun dromen vluchten.
zeg niet dat wij vrouwen hier nog niet ons best hebben gedaan om je wakker te schuddenquote:[b]Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef
Hoewel mensen hier hun gevoelens vrij uiten, blijft dit natuurlijk redelijk anoniem en veilig. Ik haal hier uit dat als je de moed kan verzamelen om eerlijk te zijn tegen de mensen in je omgeving zul je eerder gedwongen worden om de waarheid onder ogen te zien.
Het enige dat ik van jou gisteren om mijn oren kreeg, waren snauwende en beledigende opmerkingen. Maargoed... constructieve reacties zijn ook aan mij verspild.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:59 schreef petitlapin2 het volgende:
zeg niet dat wij vrouwen hier nog niet ons best hebben gedaan om je wakker te schudden![]()
Het antwoord daarop had ik nog niet gegeven. De mensen in mijn omgeving weten hier niks vanaf en denken dat ik een vrolijke reisbeluste sportieve gelukkige vent benquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef petitlapin2 het volgende:dus je verkiest beschouwd te worden als een wereldvreemde enge ongelukkige vent die er na vier jaar nog niet in slaagt om over één of andere korte relatie te geraken, .....
het is dan ook moeilijk, om niet te zeggen onmogelijk, om nog enige vorm van begrip voor je op te brengen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Tarot het volgende:
Het enige dat ik van jou gisteren om mijn oren kreeg, waren snauwende en beledigende opmerkingen. Maargoed... constructieve reacties zijn ook aan mij verspild.
Dat het niet méér over hem zegt dan zijn vrienden. Dat de mensen in je omgeving jou voorbij een bepaald punt niet kunnen helpen is vrij normaal. En dat hij dit punt bereikt had was ook al bekend. Het zegt dus precies evenveel.... geen nieuwe informatie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef petitlapin2 het volgende:
in welke zin slaat joeyt dan de plank mis?
Volgens mij begrijp jij gewoon niet wat ik ermee bedoel...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:55 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat het niet méér over hem zegt dan zijn vrienden. Dat de mensen in je omgeving jou voorbij een bepaald punt niet kunnen helpen is vrij normaal. En dat hij dit punt bereikt had was ook al bekend. Het zegt dus precies evenveel.... geen nieuwe informatie.
Zijn reactie sloeg op de manier waarop mensen hier vervolgens mee omgaan.
Zoveel mensen, zoveel visies. De één werkt zich het schompes in het fitnesszaal, de ander houdt zich na vier jaar nog bezig met de vraag of een smsje wel of niet kan. De één is misschien wat constructiever bezig dan de ander, en dat kan botsen. Accepteer dat, negeer dat, maar ga niet verwachten dat iedereen met een afwijkende mening voortaan maar weg moet blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Joe mag niet wat tegengas geven? Dan heeft dit topic geen nut, want een dergelijk topic is er al, en heet HVJJN.
Het één sluit het ander niet uit hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:59 schreef Nosh het volgende:
Dit is geen lonely hearts-uithuil club, een beetje nuchterheid mag écht wel.
Zolang je alleen nog maar aan haar denkt om een discussie uit te vechten, zal elk contact volgens mij alleen maar destructief zijn. Wat heeft ze fout volgens jou?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Zwoerd888 het volgende:
Al twee weken zonder haar. Ik wil zo graag contact met haar opnemen en vertellen dat ze het fout heeft, maar ik vrees dat het alleen maar schelden word.
je beperkt haar niet qua tijdsvrijheid, maar qua trouw, ze wil blijkbaar toch die vrijheid ook hebben... niet dat ze al iemand op het oog heeft persé, maar gewoon het idee dat áls ze elders is, feestje, vakantie, studie, maakt niet uit, dat ze zich toch beperkt voelt met bepaalde nieuwe kontakten die ze op doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:24 schreef Zwoerd888 het volgende:
Volgens haar beperk ik haar in haar vrijheid. Een onzin 1ste klasse want we zagen elkaar net 1 keer in de week, misschien zelfs in de 2 weken. Maar ze is op vakantie geweest in Mexico en heeft daar goed staan feesten en ik denk dat ze bang is geworden dat het niet meer kan als ze bij mij is.
Ik vind het vreemd omdat ik haar altijd vrij heb gelaten in het stappen met vrienden en vriendinnen. Ik ben ook vaak zat zonder haar op pad geweest. Het probleem is echter dat ze werkzaam is in de horeca en dat ze haar vrienden al zo weinig ziet.
En de update van mijn situatie is:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:46 schreef DenhaagBRI het volgende:
even een update over mijn situatie, ik ben bijna weer fit van mn blesure, ik heb na deze week nog 1 week vakantie en ondanks dat k bijna niemand ken hier ga ik lekker weer rustig aan sporten, naar strand met de paar mensen die k wel ken, lekker uitrusten, en daarna weer aan t werk en naar school, gewoon mn leven opbouwen weer
ow en natuurlijk het belangrijkste, nooit meer dingen gaan opgeven voor een vriendin, uiteindelijk kom je jezelf toch wel tegen, gewoon voor jezelf gaan dus, de rest komt wel.
succes!
dat is goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
En de update van mijn situatie is:
Heb al een hele tijd geen contact met haar en heb ook geen behoefte meer om contact met haar te leggen. Morgen ga ik de auto van mn dromen kopenen ik kreeg vandaag sinds een hele tijd een smsje van haar dat ze het leuk vond dat ik hem gekocht had en dat zij ook een auto had gekocht. Het smsje laat me koud en ik was al helemaal niet van plan om er op te gaan reageren
.
Bij deze is dit dus mijn laatste berichtje over mijn situatie!![]()
Succes voor de mensen die het nog wel moeilijk hebben maar jullie komen er echt wel overheen!![]()
Damn ik word herkend!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
dat is goed om te horen!![]()
en zeg, is die droomauto....is dan een MINI?? ik zag namelijk op het NewMINIForum dat er 'iemand' met de zelfde naam net een nieuwe mini had...
"De kunst van het loslaten van je oude auto"quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef erik-de-perik het volgende:
ik ken het.. heb er zelf 1tje 2.5 jaar gehad, maar die moest weg aangezien ik bijna 40.000 km per jaar rijd. Maar de liefde is er nog steeds, dus vandaar dat ik het forum volg..
en daarom past ze ms juist niet bij je, te confronterend ms, voor haar, voor jou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:13 schreef Godshand het volgende:
we zouden msn vrienden blijven (ja Internetrelatie) na onze gezamenlijke vakantie...
echter moest ze over iets heel onzinnigs nog nabellen en het ging om een positieve aktie van mn kant...
echter ze ziet het als iets heel negatiefs.. zij schelden aan de telefoon..
nouja alles dr uitgegooid msn etc, nummer gewist... maar mis dr toch![]()
![]()
![]()
vrienden snappen er niks van dat ik zo down ben, de totale relatie duurde maar 3 weken en daarna 6 dagen op vakantie met dr... maarja zelden iemand meegemaakt die op sommige fronten zo bij me past.. het was bijna een vrouwelijke versie van Godshand
het was 2 weken wederzijds, en we hadden 3x gedate voordat het "aan" ging... met de vakantie erbij ken ik haar al in totaal 5 maanden, waarvan de eerste 2 maanden alleen digitaal...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
en daarom past ze ms juist niet bij je, te confronterend ms, voor haar, voor jou?
je leest hier vaak dat als een relatie maar kort duurde, je het niet eens een relatie mag noemen, en je je dan ook aanstelt als je er verdriet om hebt, als het over is.
vind dat zo'n onzin.
als iemand je raakt dan raakt-ie je, en dat kan zelfs door 1 ontmoeting al zo zijn.
dat je er geen maanden om moet gaan treuren zielig in een hoekje, okay, maar verdriet is verdriet, hartzeer is hartzeer en iemand missen die je feitelijk maar kort kende is dan ook helemaal niet raar, ook niet als dat totaal niet of minder wederzijds was.
Verdriet kan je er idd van hebben. Maar om het na 3 weken een volwaardige relatie te noemen gaat mij iets te ver.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
en daarom past ze ms juist niet bij je, te confronterend ms, voor haar, voor jou?
je leest hier vaak dat als een relatie maar kort duurde, je het niet eens een relatie mag noemen, en je je dan ook aanstelt als je er verdriet om hebt, als het over is.
vind dat zo'n onzin.
mij ook, hoor, maar 3 maanden omgaan met 1 en dezelfde, ervanuitgaande beide dat het exclusief is en elkaar wekelijks zien, spreken, dan heb je een relatie wmb, sommigen menen dat het dan nog die naam niet waard is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdriet kan je er idd van hebben. Maar om het na 3 weken een volwaardige relatie te noemen gaat mij iets te ver.
tja, ik zou dan zeggen dat ze dan nooit echt verliefd was, ms wel verliefd op het idee weer een mogelijke vriend te hebben, die behoefte daaraan , een relatie, was er heel sterk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
het was 2 weken wederzijds, en we hadden 3x gedate voordat het "aan" ging... met de vakantie erbij ken ik haar al in totaal 5 maanden, waarvan de eerste 2 maanden alleen digitaal...
maar ze is nogal veeleisend tav mannen...
heeft een verlanglijstje in dr hoofds waar mannen aan moeten voldoen... naja op enkele punten voldoe ik er niet aan... dus sja toen werd de verliefdheid minder...
Zulk soort gedrag verdient misschien wel een eigen topic. Voor de psychologen onder ons: valt dit in een hokje te plaatsen en is hier een naam voor?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef milagro het volgende:
...sommige dames hebben een plaatje in een hoofd, zo en zo moet het lopen, eruitzien, hun leven, carriere evt, en de vent moet in dat plaatje passen, het moet helemaal kloppen. Zodra je niet meer aan dat plaatje voldoet of blijkt te voldoen, om wat voor reden dan ook, kun je wieberen.
ja hoor, ueber rationele carriere vrouw.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zulk soort gedrag verdient misschien wel een eigen topic. Voor de psychologen onder ons: valt dit in een hokje te plaatsen en is hier een naam voor?
Die types ken ik juist meer uit de categorie "niet-carrierevrouwen". "Ik wil rond m'n 22e een vast vriendje, en dan rond m'n 24e trouwen, en kort daarna een kind, en dan wonen in een huisje met een tuin en een hond en drie dagen per week werken op kantoor bij Anita en Chantal, m'n beste vriendinnen". En zo loopt het dan ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef milagro het volgende:
sommige dames hebben een plaatje in een hoofd, zo en zo moet het lopen, eruitzien, hun leven, carriere evt, en de vent moet in dat plaatje passen, het moet helemaal kloppen.
Nou, ik denk dat veel mensen die hier komen hier heel veel aan kunnen hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Sarh het volgende:
schrijf het meer voormezelf dan dat ik iemand probeer te helpen maar ik ben sinds het uit is gegaan door een hel gegaan, en met elke dag groei ik er iets overheen, zal best nog een lange weg zijn maar ik ga gewoon me leven oppakken en zoveel mogelijk plezier uit de dingen proberen te halen en als zo'n emo wrak als ik dat kan moet iedereen dat kunnen![]()
En bij ons was het ook anders. We zijn weer bij elkaar en het is nog leuker dan eerst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij jullie is alles anders en is het geen lulsmoes... RINGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wake up call.
Wat gebeurt er als ze een ander tegenkomt die ze helemaal leuk vindt, waar ze verliefd op wordt en een relatie mee gaat willen?
Ik werd destijds gedumpt du moment dat ik het ouderlijk huis definitef verliet. Dat was harde realiteit en een lastige tijd, maar ik heb sindsdien mijn onafhankelijkheid nog hoger in het vaandel staan. Als ik nu dan terugkijk, kwam ik uit een slechte relatie met zowel mijn ouders als mijn ex-vriendin die me uiteindelijk wel een hoop moois heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Sarh het volgende:
schrijf het meer voormezelf dan dat ik iemand probeer te helpen maar ik ben sinds het uit is gegaan door een hel gegaan, en met elke dag groei ik er iets overheen, zal best nog een lange weg zijn maar ik ga gewoon me leven oppakken en zoveel mogelijk plezier uit de dingen proberen te halen en als zo'n emo wrak als ik dat kan moet iedereen dat kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |