abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23341089
Pfff deel 14 alweer!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 15 november 2004 @ 23:01:38 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23341778
Vorige deel: De kunst van het loslaten van een ex deel 13

Ik wilde precies hetzelfde zeggen Blink...
Maar goed, het is denk ik ook wel een 'ziekte' waar nooit een medicijn voor gevonden zal worden, dus we kunnen hier nog vele topics mee vullen... Althans, niet wijzelf hoop ik, maar toch... je snapt me wel...
  maandag 15 november 2004 @ 23:29:46 #3
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_23342642
Ik lees gewoon weer mee in deel 14.....
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_23342725
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Vorige deel: De kunst van het loslaten van een ex deel 13

Ik wilde precies hetzelfde zeggen Blink...
Maar goed, het is denk ik ook wel een 'ziekte' waar nooit een medicijn voor gevonden zal worden, dus we kunnen hier nog vele topics mee vullen... Althans, niet wijzelf hoop ik, maar toch... je snapt me wel...
Des te stommer is het als je weer op hetzelfde punt uitkomt
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 15 november 2004 @ 23:35:46 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23342810
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:29 schreef Hihat het volgende:
Ik lees gewoon weer mee in deel 14.....

Gek is dat he... ik 'moet' dit topic ook gewoon blijven volgen.
Zat even terug te kijken en zag dat ik al vanaf deel 1 mee klep hier... Jeetje, wat is dat al lang geleden, ruim een jaar... Gek om terug te lezen...

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 15-11-2004 23:59:57 ]
pi_23343019
ik lees vanaf nu ook mee, ik heb nog wel een relatie van meer als een jaar en kan me mss daarom niet zo goed inleven, maar ik DENK dat vrouwen minder moeite hebben met het onderwerp.

Waarom? kweenie.. omdat ze in het achterhoofd weten dat ze snel een nieuwe relatie kunnen hebben?
  maandag 15 november 2004 @ 23:47:38 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23343195
He, wat een verrassende mening Plaagske, want je ziet toch vaker dat mannen makkelijker over dingen heen kunnen stappen.

Eerlijk gezegd zie ik ook niet zo waarom vrouwen sneller een relatie zouden kunnen hebben dan mannen...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 16-11-2004 14:46:36 ]
pi_23345255
Nouw, omdat vrouwen itt vrouwen... :S (je snapt me wel )

Maar ik snap wat Plaagske bedoelt, zeker de wat jongere aantrekkelijke dames hebben er over het algemeen weinig moeite mee om een nieuw slechtoffer te vinden.
Mijn ex had er bijvoorbeeld maar een dag voor nodig.
- The fear of death is worse as the actual dying -
pi_23346301
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 02:16 schreef -Nemesis- het volgende:

Maar ik snap wat Plaagske bedoelt, zeker de wat jongere aantrekkelijke dames hebben er over het algemeen weinig moeite mee om een nieuw slechtoffer te vinden.
En ik doe er anderhalf jaar over en het lukt nog niet.
Maar ja, ik ben de jongste misschien ook niet meer, daar zal het aan liggen.
Jammer dat je zo generaliseert, een neiuw 'slachtoffer' is behoorlijk subjectief, het is echt niet in alle gevallen zo en het gaat zeker niet zo snel bij iedereen.

Ik voel me nog steeds erg kut. Het gaat maar niet weg en ik baal gewoon heel erg
Ik slaap slecht en onrustig, steeds dezelfde vragen. Ik wou dat ik het van me af kon zetten en vooral voor morgen, aangezien ik dan een belangrijk gesprek heb voor werk. Nu voel ik me alsof ik elk moment in elkaar kan storten.
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:15:05 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23351884
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik ook niet zo waarom vrouwen sneller een relatie zouden kunnen hebben dan vrouwen...
ehm.. eh.. ik durf het bijna niet te vragen, maar....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:23:37 #11
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23352099
ik heb er aan zitten twijfelen en zal misschien wel nare reacties krijgen hier op.. maar toch..
Ik heb een relatie achter de rug met iemand waar ik tot op heden nog zielsveel van houdt.. de breuk is gemaakt met de gedachte dat we veel van elkaar houden en we een toekomst willen maar.. we aan onszelf moeten werken vooral ik.. nu heeft hij vrij kort erna een stomiteit begaan en dus een korte relatie gehad.. met uitgerekend die persoon die ik tot op het bot toe haat..
De situatie in de vrienden groep is er alles behalve beter op geworden al is die relatie al snel over gegaan.. het is een twee strijd tussen haar en mij.. geen enkel heeft problemen met haar en even goed niet met mij.. dus een keus komt er niet.. vind ook niet dat ik ze dat mag stellen..
Nu is er dus een verjaardag en iedereen wil komen maar die en die kunnnen mekaar niet hebben die kan die combinatie niet aan etc..
Omdat de jarige job geen keus wil maken hij er het meest nog buiten de gehele situatie staat heb ik evenals het vorige jaar zelf maar een keus gemaakt dat ik dan maar weg blijf.. boos en verdrietig dat het zo moet lopen weer en dat ondanks de haat gevoelens naar elkaar de andere dame niet het beetje respect kan opbrengen wat ik vorig jaar deed..
Nu is de ex boos op me omdat ik mijn mond voorbij had gepraat enzo.. had wienig keus voor mijn gevoel maar de situatie is er niet beter op geworden.. ik wordt dood ongelukkig van de situatie.. en sta op het punt om dan gewoon maar met allen te breken.. wat ik eik niet wil want ik geef zielsveel om ze.. en met name mijn ex... hier iemand enig advies/tips.. want ik wordt er niet vrolijker op en zie gewoon geen uitwegen meer..

als dit hier niet thuis hoort haal ik het weer weg,..
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:47:19 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23352689
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ehm.. eh.. ik durf het bijna niet te vragen, maar....
Bemoei je er niet mee!
En pas je quote even aan!
pi_23355810
Mmm deel 14, het eerste deel dat ik maar eens ga volgen.

Sinds een aantal weken dus een einde aan onze 11 jarige relatie (waarvan 10 jaar samenwonend). Na het 'breken' ging ze binnen een week naar een eigen flatje (gelukkig zo snel, want samen in 1 huis terwijl je uit elkaar bent is ook niets). Eerst mijn ouders geholpen met hun verhuizingen (mijn ouders zijn kort daarvoor uit elkaar gegaan, en gingen allebei verhuizen). Daarna heb ik met hulp van een vriend ons koophuis leeg geruimd (puin eruit, spullen van vriendin ingepakt, zij haalde die met regelmaat op). Ik woon er voorlopig nog wel natuurlijk.
Nu dan nog behoorlijke ladingen aan klusjes op het programma, volgende week vrijdag komt de makelaar...

De eerste weken ging het naar behoren redelijk qua gevoel. (m.a.w. Ik had het eigenlijk te druk om zelf na te denken overdag), maar de momenten dat ik ging denken (met name in de nachten) zag ik dat we (zowel mijn vriendin als ik) behoorlijk wat fouten in de relatie hebben gemaakt (vooral in de laatste jaren)...te veel 'goed gevonden', te weinig tijd samen doorgebracht, te grootschalige verbouwing, geen echte communicatie ..en zo kan ik nog uren doorgaan....Maar goed dat nadenken kan alleen maar goed zijn, zeker voor de toekomst..

Maar het word nu pas echt moeilijk. Zondag een hele slechte avond gehad, zeer verdrietig, groot gemis aan haar, ik heb wel lekker naar de box gekeken, en zelfs nummers aangevraagd (doe ik normaal nooit, ben daar normaal veels te krenterig voor)...

Maar goed, nu begin ik opeens een heel stuk te schrijven, en dat was niet mijn bedoeling...ik wilde alleen even zeggen dat ik vanaf nu ook meevolg wat iedereen hier neerzet...(maar ik wilde toch even uitleggen waarom)...
pi_23359742
Ik voel me nog steeds niet super. Ik heb een hele drukke dag gehad vandaag maar ik ben er gewoon niet bij met mijn hoofd. Ik zou willen dat ik dingen in een apart kastje kon stoppen zodat ik er niet meer aan hoefde te denken en er pas thuis weer over kon nadenken.
Helaas werkt het niet zo. Het rotgevoel wordt alleen maar meer en meer, maar ik weiger om hem te bellen. Vanochtend zag ik hem online, dus begon ik met een algemene vraag, maar ik kreeg geen antwoord. Ik heb ook gezegd dat ik een nare bijsmaak heb overgehouden en dat ik dat jammer vond, maar daar heeft hij ook niet op gereageerd. Verder ook niets meer van hem vernomen. Ik zou willen dat ik gewoon kwaad kon zijn, maar ik ben alleen maar heel verdrietig om de situatie en ik slaag er niet in om het van me af te zetten.
Morgen heb ik de derde ronde bij een bedrijf voor een baan, er zit wel een redelijke kans in dat ik de baan daadwerkelijk krijg. Ik hoop zó dat ik het niet verknal morgen.
pi_23360115
Het is inderdaad een rotgevoel en helaas is er geen kant en klaar medicijn voor. Wat mij heeft geholpen is bendes brieven schrijven aan mijn ex waarin ik al mijn gevoelens en frustraties zette. Zo vermeed ik een confrontatie die toch op niets uit zou lopen maar ik kon wel mijn ding kwijt en dat hielp heel goed. Het was helemaal een kick dat ik die brieven een jaar later terug las en tot de ontdekking kwam dat het eigenlijk maar onbenullige dingen waren. Met andere woorden, ik had het van me afgeschreven waardoor het allemaal een stuk onbelangrijker leek en ik er niet meer mee zat. Stop ze niet in de brievenbus want ook die fout heb ik gemaakt en ik schaam me dood als ik bedenk dat hij die krengen met al mijn drama nog heeft.

Volgens mij is het inderdaad wel typisch voor vrouwen dat zij eerder een nieuwe relatie beginnen maar ik denk dat dat met twee dingen te maken heeft. Ten eerste het typische reboundgevoel waardoor ze denken dat het helpt. (been there) Omdat je dan weer iets hebt wat je je ex even doet vergeten en waardoor je weer wat zelfvertrouwen krijgt. (helpt maar even trouwens en niet erg goed) Ten tweede is het vaak ook zo dat vrouwen al langer twijfelen en afstand nemen van hun vriend binnen hun relatie. Daarmee bedoel ik dat ze al qua emoties aan het afsluiten zijn terwijl ze nog niet de ballen hebben om echt te stoppen door het eeuwige twijfelen. Dat uit zich ook in ergernissen ten opzichte van hun vriend, geen zin in sex meer hebben en soms vreemdgaan. Als de relatie dan daadwerkelijk verbroken is, hebben ze niet zoveel verwerktijd meer nodig omdat ze daar al langer mee bezig waren.
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23360429
Hellow!

Ik ben een nieuwe mede-fok-forummer!

Ik heb het vorige week uit gemaakt met mijn ex. En heb het zo moeilijk. Ik weet dat het beter is, maar ik mis hem wel heel erg. En het is dus NIET waar dat jonge vouwen weer makkelijk in een relatie stappen. Ik iig niet! Want ik heb vorige week echt een super leuke jongen leren kennen in de kroeg. Uiterlijk en innerlijk helemaal perfect! Maarja... toch het terugkomende exen complex!
pi_23370910
Ik volg het hier ook vanaf nu... sinds vorige week uit met m'n vriend. Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij niet meer verliefd was en niet meer aan mij vast wou zitten. Ik daarentegen was nog net zo verliefd als in het begin (relatie van iets langer dan een jaar). Dus ik voel me nu nog steeds heel rot. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen te hebben, niet thuis te hoeven zitten zodat ik er maar niet steeds aan denk. Maar als ik dan alleen in bed lig voel ik me zo alleen, dan wil ik gewoon dat hij er is. We hebben geen ruzie, en ik zou graag nog vrienden blijven, maar hij weet nog niet hoeveel contact hij met me wil hebben. Iksprak hem gisteren aan op MSN, hij had gezged dat dat wle mocht, maar hij reageerde niet. Dus ik een paar berichtjes gestuurd gedurende een uur; bleek daarna dat ie gewoon tv had zitten kijken en toen ie online kwam zei hij wel weer wat. Maar ondertussen was ik de hele avond ongerust. Ik zou graag nog dingen samen met hem doen, gewoon als vrienden, maar ik denk dat ik hem voorlopig maar met rust moet laten. Maar dat is wel heel moeilijk! Ik mis hem....
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_23372808
Kom nog dagelijks een ex tegen. Ze werkt namelijk in hetzelfde bedrijf. Is toch elke keer weer pijnlijk. Gelukkig wordt het langzaam minder.
pi_23373154
Meer dan een jaar uit, ik denk dat ik er maar grotendeels vrede mee heb gesloten dat mijn liefde voor haar nooit meer zal verdwijnen en dat ik haar mijn leven lang zal moeten missen. Nog steeds heb ik het gevoel dat er geen vrouw op aarde is die mij kan laten voelen zoals zij.

Ik denk nog elke dag aan haar, maar heb haar nu al zo lang niet meer gezien of gesproken dat het contrast tussen nu en toen langzaam wat is vervaagd... en dat heeft ervoor gezorgd dat ik de rest van mijn leven weer een beetje op poten heb.
Doe eens wild ....
  woensdag 17 november 2004 @ 12:17:58 #20
107012 Butterfly-Ing
Don't look at me..
pi_23374344
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zou graag nog dingen samen met hem doen, gewoon als vrienden, maar ik denk dat ik hem voorlopig maar met rust moet laten. Maar dat is wel heel moeilijk!
Heb ik ook.. ik merk echt, dat hoe minder ik met m praat enzo, hoe beter ik me voel eigenlijk.. Maar toch zou ik het liefst gewoon nog wel met m praten.. ook al weet ik dat het beter is van niet..

We konden altijd zooo goed met elkaar opschieten, hadden lol om de kleinste dingen! Maar nu praten we niet eens meer.. ook al weet ik dat het NU beter is voor mezelf zo.. het doet toch pijn..
  woensdag 17 november 2004 @ 13:20:18 #21
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_23375619
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Ik volg het hier ook vanaf nu... sinds vorige week uit met m'n vriend. Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij niet meer verliefd was en niet meer aan mij vast wou zitten. Ik daarentegen was nog net zo verliefd als in het begin (relatie van iets langer dan een jaar). Dus ik voel me nu nog steeds heel rot. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen te hebben, niet thuis te hoeven zitten zodat ik er maar niet steeds aan denk. Maar als ik dan alleen in bed lig voel ik me zo alleen, dan wil ik gewoon dat hij er is. We hebben geen ruzie, en ik zou graag nog vrienden blijven, maar hij weet nog niet hoeveel contact hij met me wil hebben. Iksprak hem gisteren aan op MSN, hij had gezged dat dat wle mocht, maar hij reageerde niet. Dus ik een paar berichtjes gestuurd gedurende een uur; bleek daarna dat ie gewoon tv had zitten kijken en toen ie online kwam zei hij wel weer wat. Maar ondertussen was ik de hele avond ongerust. Ik zou graag nog dingen samen met hem doen, gewoon als vrienden, maar ik denk dat ik hem voorlopig maar met rust moet laten. Maar dat is wel heel moeilijk! Ik mis hem....
Dat is gewoon klote. Heb hetzelfde meegemaakt.
Mijn ex is langzamerhand niet meer van me gaan houden, neem aan dat dit niet van de een op de andere dag ontstaat. Maar zit het communicatief dan niet goed omdat ze nooit heeft aangegeven wat er allemaal speelt?

Het nadeel is wel dat jij met nog een verliefd gevoel rondloopt en van hem/haar houdt terwijl je ex al mijlen verder in het proces is.
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  woensdag 17 november 2004 @ 13:23:46 #22
17750 alkaholic63
pi_23375688
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:11 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hellow!

Ik ben een nieuwe mede-fok-forummer!

Ik heb het vorige week uit gemaakt met mijn ex. En heb het zo moeilijk. Ik weet dat het beter is, maar ik mis hem wel heel erg. En het is dus NIET waar dat jonge vouwen weer makkelijk in een relatie stappen. Ik iig niet! Want ik heb vorige week echt een super leuke jongen leren kennen in de kroeg. Uiterlijk en innerlijk helemaal perfect! Maarja... toch het terugkomende exen complex!
Ik neem aan dat je niet meer verliefd op je ex bent, anders maak je het niet uit wel?
Of zijn er andere dingen gebeurt?
Ik heb ook zo iets, als je al een tijd bij elkaar bent heb je veel meegemaakt etc. en dat vergeet je niet 1,2,3.
vind dat het je wel siert dat je zo reageert.

Mijn ervaringen zijn jammer genoeg minder positief.
Mijn ex zei van de een op de andere dag dat het over is.
2 weken later bij een ander ingetrokken en een half jaar later een huis gekocht met die pipo.
  woensdag 17 november 2004 @ 17:54:41 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_23382319
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gek is dat he... ik 'moet' dit topic ook gewoon blijven volgen.
Zat even terug te kijken en zag dat ik al vanaf deel 1 mee klep hier... Jeetje, wat is dat al lang geleden, ruim een jaar... Gek om terug te lezen...
Goh, ik dacht dat jij er mee begonnen was
Niet dus
Deel 14 alweer... veel exxen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_23382358
Heb wel eens gezegd dat alle exen maar in Siberië gedumpt moesten worden, maar goed dan zit ik er zelf ook..

Wat ik me trouwens afvraag, merken jullie ook dat je steeds wantrouwender wordt naarmate je meer ervaring krijgt met relaties? Ik bedoel, heb wel eens gehoord dat liefdesverdriet het ergste is als je nog jong bent. Juist omdat je dan de hoogste verwachtingen hebt, nog vol vertrouwen bent en je nog het meeste openstelt. Daar zit volgens mij wel wat in, tenminste zo ervaar ik het zelf wel.

En jullie?
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
  woensdag 17 november 2004 @ 19:30:35 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23384559
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:54 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Goh, ik dacht dat jij er mee begonnen was
Niet dus
Deel 14 alweer... veel exxen
Nope... toen het begon had ik nog een relatie... Nog 3 weken.
pi_23388041
Vandaag miste ik 'hem' nog steeds, maar toch een stukje minder. Ik had mijn handen (en hoofd) vol aan het sollicitatiegesprek dat ik had vandaag en ik heb de baan!!! Ik ben daarom zo ontzettend blij! Mijn eerste reactie was wel om 'hem' te bellen of te smsen, maar ik heb het niet gedaan. Ik vind nog steeds wel een beetje dat hij maar iets van zich moet laten horen ;'(
Wel merk ik dat ik nu ook wel de nadelen ga inzien. Ik had heel stiekum gehoopt dat hij een sms zou sturen om succes te wensen ofzo. Hij wist als het goed is dat ik vandaag het doorslaggevende gesprek zou hebben, maar ik weet dat hij het vreselijk druk heeft met zijn werk.
Wel is het heerlijk om de vraag te krijgen van bekenden uit mijn msn lijst en mensen die belden/smsten vandaag, die er wél aan hadden gedacht. En de lieve reacties die ik terug kreeg toen ik het de meeste vertelde of smste of msn'de.
Ik heb geen vent nodig om me blij te voelen, maar ik mis wel dat extra wat er wel zou zijn als er wel iemand zou zijn. Maar goed. Er is een nieuw begin, de rest zal ook wel komen. En zo niet... dan niet
pi_23389068
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 02:16 schreef -Nemesis- het volgende:

Zo is het.. ook leeftijd speelt mss een beetje een rol
(ik trek gewoon mijn conclucies uit ervaringen)

Toen ik 18 was had ik een vaste relatie met meisje van 16, alles ging goed lkkr verliefd, lekkere seks, zij woonde mooi (ietwat ver maar kom) ik ging er graag naartoe, ze had toffe broers waar 'k goed mee kon opschiete en noem mr op.
Tot ze op vakantie trok met haar ouders (ik kon niet mee omdat ik moest leren)
Daar zoende ze met andere jongen, en dan is het bij mij helaas exit want uit ervaring weet ik ook dat ik een meisje dan niet meer kan vertrouwe als ze alleen op pad gaat, en mezelf dan dood erger.

Maar goed om een lang verhaal kort te make:
Enkele dagen later kwam ze nog naar een fuif in de buurt hier waar ze weer met een andere gast zoende (ik ook met een ander meisje op diezelfde fuif, maar dat was eigelijk meer zattigheid, toeval en verdriet dat ik wou vergeten) vervolgens ging ze dat weekend ook nog met een vriendin naar een stadsfeestje waar ze haar huidig vriendje leerde kennen..
Ondertussen zijn we bijna 2 jaar verder.

Vooral die nieuwe vaste relatie van haar zo snel was afzien terwijl ik moest studeren.
Just to show you..
  donderdag 18 november 2004 @ 08:57:02 #28
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_23395781
Feli blinky
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_23396288
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:57 schreef Jumparound het volgende:
Feli blinky
Dank je wel. Ik ben er ook erg blij mee.
  donderdag 18 november 2004 @ 09:39:22 #30
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_23396364
Proficiat! Is dat die baan met de lange reistijd? Mooie gelegenheid om mensen (lees: mannen) te ontmoeten in de trein misschien ?
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_23398613
quote:
Op donderdag 18 november 2004 09:39 schreef Hihat het volgende:
Proficiat! Is dat die baan met de lange reistijd? Mooie gelegenheid om mensen (lees: mannen) te ontmoeten in de trein misschien ?

Dank je wel
Ja, inderdaad, dat is 'em.
Als het bevalt ben ik zodra ik een wat vaster contract krijg weg uit Eindhoven. nu dan maar hopen dat een woning vinden in die hoek geen maanden gaat duren.
pi_23408098
Ik heb trouwens een mail geschreven. Tot nu toe nog geen antwoord gehad.
Het was een rustige mail geworden, geen verwijten erin of iets dergelijks, slechts mijn visie waar het is 'fout' gegaan. Rustige toon aan proberen te houden, ik heb hem eerst nog drie keer overgelezen voor ik hem verstuurde. Toen ik vanmiddag thuiskwam hoopte ik op een antwoord, maar dat was er nog niet. Ik ben in elk geval niet meer zo kwaad als dat ik eerst was.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:32:15 #33
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_23408184
Mijn vriendin heeft gisteravond onze relatie na ruim 4jaar beindigd, ze vond dat ik teveel was veranderd.
Ze vond dat ik haar niet kon troosten, terwijl ik altijd mijn best heb gedaan en zij mij nooit het gevoel heb gegeven dat ik dat niet goed deed, ik stond altijd voor haar klaar, anytime-anyplace!!
ik ben er echt kapot van.... ik wist niet dat ik ooit zoveel pijn kon hebben.. dat is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. we deden alles samen, maar dan ook echt ALLES. ik vreet ook niks meer, heb geen honger.
Ik heb er erg veel moeite mee...
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:39:24 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23409897
STFU... de pijn is nu ook nog gruwelijk rauw natuurlijk...

Ik kan effe niet anders zeggen dan heel veel sterkte...
Je kan hier altijd je verhaal kwijt en je vindt vaak ook respons, dus als je het effe niet meer weet...
  donderdag 18 november 2004 @ 21:12:36 #35
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_23410679
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
STFU... de pijn is nu ook nog gruwelijk rauw natuurlijk...

Ik kan effe niet anders zeggen dan heel veel sterkte...
Je kan hier altijd je verhaal kwijt en je vindt vaak ook respons, dus als je het effe niet meer weet...
Thankssss... we hadden al plannen om te gaan samenwonen, en spulletjes hadden we al gekocht voor onze uitzet, handdoeken, bestek en al die ongein.
Dat doet extra pijn!!

Ik probeer het te vergeten door met vrienden en collega's erover te praten.
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  donderdag 18 november 2004 @ 21:24:10 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23411015
Dat doet idd pijn ja. Als je het niet aan ziet komen en jullie idd met verregaande toekomstplannen bezig waren...

Vergeten is denk ik niet de juiste weg, je zal er toch een keer doorheen moeten, maar veel praten om de boel te verzachten en helder te krijgen in je kop kan nooit kwaad.
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:44:05 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23425482
Wat is dat toch met muziek...
En dan dus Hazes deze keer... van alle dingen...

Nu een liedje op de radio en dat doet me even denken aan een leuke periode aan het eind van de zomer... en dan moet ik toch even zuchten, terwijl ik er heel ok mee ben dat dat over is. Was geen lang leven beschoren... maar het was toch voor heel eventjes heel leuk...
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:46:19 #38
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23425522
Hazes...... hmmm maar ik kan niet teveel zeggen, ik heb dat af en toe met Marco Borsato...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:31:18 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23427759
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:46 schreef nixxx het volgende:
Hazes...... hmmm maar ik kan niet teveel zeggen, ik heb dat af en toe met Marco Borsato...
Ja, dat Hazes is ook puur omdat dat veel gedraaid werd in de tijd dat we nog wat rommelden... het is ook niet mijn keuze hoor.
Het is gewoon dan even pure nostalgie...
pi_23429935
Op vrijdagavond is het altijd even extra moeilijk....
Doe eens wild ....
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:19:00 #41
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_23430012
* Blind_Guardian voegt zichzelf toe in dit topic

Wie geeft mij les in het loslaten van een (kersverse) ex ?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:20:59 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23430065
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:15 schreef Tarot het volgende:
Op vrijdagavond is het altijd even extra moeilijk....
Want? Speciale avond voor jullie?
pi_23430175
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..] Want? Speciale avond voor jullie?
Ja de avond dat ik haar leerde kennen... en altijd de dag dat we na een drukke week de hele avond even lekker tegen elkaar konden hangen. Maar op het eind ook de avond van de meest heftige emoties en ruzies. Het begin van het weekend, dus als je dan niks te doen heb is het extra eenzaam. Omdat ik eigenlijk nergens zin in heb en alleen maar verlang naar die avonden.
Doe eens wild ....
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:27:42 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23430208
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:26 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ja de avond dat ik haar leerde kennen... en altijd de dag dat we na een drukke week de hele avond even lekker tegen elkaar konden hangen. Maar op het eind ook de avond van de meest heftige emoties en ruzies. Het begin van het weekend, dus als je dan niks te doen heb is het extra eenzaam.
Jep... dat kan ik me voorstellen dan...
Tsja... kan weinig zeggen dan de standaard dingen... probeer wat afleiding te vinden.
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:28:50 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23430232
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian voegt zichzelf toe in dit topic

Wie geeft mij les in het loslaten van een (kersverse) ex ?
Les... ehm...
Gaat niet lukken hoor! We hadden eerder al vastgesteld dat er geen vaste manier bestaat om er doorheen te komen...

Sterkte!
pi_23430245
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..] Jep... dat kan ik me voorstellen dan...
Tsja... kan weinig zeggen dan de standaard dingen... probeer wat afleiding te vinden.
Klopt ... afleiding
Ik heb denk ik al iets gevonden.... fijne avond BE!
Doe eens wild ....
pi_23430264
Gewoon laten gaan, leven en laten leven. Praat emoties uit na een relatie, dat evalueren en herschikken mag een tijdje duren, het moet uiteindelijk op een gezonde manier verwerkt zijn. Voor de rest went het gemis van de relatie, geef er niet al te vaak aan toe en na een tijdje zal je aan iets nieuws toe zijn. Sta daar ook open voor, zodra je het leven zonder de vorige relatie aan kan.
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:32:35 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23430322
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:29 schreef Tarot het volgende:

[..]

Klopt ... afleiding
Ik heb denk ik al iets gevonden.... fijne avond BE!
Jij ook!
pi_23436204
En daar ben ik ook weer.. meer dan een jaar verder en na veel gekloot vanavond ook weer een punt gezet achter een "relatie" van vier maanden met een geweldige vent. Ik was er duidelijk nog niet aan toe. Heb de hele relatie kapotgeanalyseerd.
En weer die pijn en het verdriet.. Maar weer er doorheen dan. Wat een K-gevoel zeg!
pi_23437519
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:30 schreef mickey71 het volgende:
En daar ben ik ook weer.. meer dan een jaar verder en na veel gekloot vanavond ook weer een punt gezet achter een "relatie" van vier maanden met een geweldige vent. Ik was er duidelijk nog niet aan toe. Heb de hele relatie kapotgeanalyseerd.
En weer die pijn en het verdriet.. Maar weer er doorheen dan. Wat een K-gevoel zeg!
Mickey71... dat spijt me erg voor je!
Zoals je ziet zitten er nog steeds wat van de 'oude' garde, hoewel de een misschien af en toe wat post terwijl het wel goed gaat (Hihat bijvoorbeeld) en bij wie het moeilijk blijft (ik o.a. )
Ik hoop dat we je een beetje kunnen opbeuren. Mijn ervaring is dat het een tweede keer dat een relatie beindigd wordt, op wat voor manier dan ook, dat het over het algemeen minder zwaar is dan de eerste keer, ondanks het K-gevoel.
Ik hoop dat jij het ook zo zult ervaren...
Sterkte...
pi_23442133
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:11 schreef Blinky het volgende:

[..]

Mickey71... dat spijt me erg voor je!
Zoals je ziet zitten er nog steeds wat van de 'oude' garde, hoewel de een misschien af en toe wat post terwijl het wel goed gaat (Hihat bijvoorbeeld) en bij wie het moeilijk blijft (ik o.a. )
Ik hoop dat we je een beetje kunnen opbeuren. Mijn ervaring is dat het een tweede keer dat een relatie beindigd wordt, op wat voor manier dan ook, dat het over het algemeen minder zwaar is dan de eerste keer, ondanks het K-gevoel.
Ik hoop dat jij het ook zo zult ervaren...
Sterkte...
Dankjewel Blinky,

Inderdaad hoop ik ook dat het allemaal minder pijnlijk zal zijn, maar tot nu toe merk ik daar nog niet veel van. Het doet zelfs meer pijn dan ik dacht. Iemand te moeten los laten van wie je weet dat het een klootzak is, is pijnlijk maar is i.i.g. verstandelijk te verklaren. Iemand te moeten los laten van wie je weet dat het een geweldig iemand is is zowel gevoelsmatig als ook verstandelijk erg moeilijk!

En natuurlijk weet ik dat het beter is zo; anders was het niet over.. Maar ga wel weer dat hele proces in. Dat proces van zelfmedelijden en "zie nou wel, ik krijg nooit een leuke relatie." En ik ben veel te oud, dadelijk blijf ik over..." En waarom? En al die herinneringen.Nouja goed. Ik weet het.. Het kost tijd...
pi_23442467
Ik snap niet dat je een relatie kan stuk-analyseren... Volgensmij deed dat analyseren de ander niet veel goeds, maar in wezen is analyseren niet fout, zelfs goed om de juiste richting te bepalen t.b.v. duurzaamheid, lijkt mij. Welkom terug Mickey
  zaterdag 20 november 2004 @ 10:50:28 #53
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_23442689
Voor hoeveel procent bestond iemand ook al weer uit water? heb nl. het gevoel dat ik de afgelopen dag wel een paar liter ben kwijtgeraakt of zo . Gisteravond maar even lekker hersenloos voor de TV gehangen, niet teveel maar net genoeg drank achterover getikt om mijn gevoel wat te dempen.

Maar vanochtend ben ik nog geen uur wakker of de sluizen gaan alweer open. Alles om me heen herinnert me gewoon nog aan de fijne tijd de afgelopen jaren. Dat alles heb ik in een half uurtje stukgemaakt, alleen omdat ik met de problemen die we hadden niet om kon gaan. Ik voel me waardeloos.
pi_23443168
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:26 schreef Colour het volgende:
Ik snap niet dat je een relatie kan stuk-analyseren... Volgensmij deed dat analyseren de ander niet veel goeds, maar in wezen is analyseren niet fout, zelfs goed om de juiste richting te bepalen t.b.v. duurzaamheid, lijkt mij. Welkom terug Mickey
Geloof me Colour... Stuk-analyseren, kan echt. Ik heb geprobeerd om alle gevoelens gedragingen en gedachten te verklaren. Zowel die van hem als die van mij. En daar word je op een gegeven moment echt gek van. Hij is inmiddels ook een stuk minder vrolijk dan vier maanden geleden en dat is toch wel een behoorlijk, overduidelijk, teken aan de wand... Mijn analyse achteraf maakt het overigens niet minder pijnlijk.

Dus een beetje analyseren; oke! Beetje veel analyseren; nope! Nou heb ik iig weer wat geleerd
pi_23443842
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:23 schreef mickey71 het volgende:

[..]

Geloof me Colour... Stuk-analyseren, kan echt. Ik heb geprobeerd om alle gevoelens gedragingen en gedachten te verklaren. Zowel die van hem als die van mij. En daar word je op een gegeven moment echt gek van. Hij is inmiddels ook een stuk minder vrolijk dan vier maanden geleden en dat is toch wel een behoorlijk, overduidelijk, teken aan de wand... Mijn analyse achteraf maakt het overigens niet minder pijnlijk.

Dus een beetje analyseren; oke! Beetje veel analyseren; nope! Nou heb ik iig weer wat geleerd
Minder vrolijk misschien maar dat maakt jou als persoon niet minder begrijpelijk voor hem. Hij weet nu meer over jou neem ik aan, kan hij je vervolgens ook beter helpen e.d. Maar ik begrijp het wel, ik wil er alleen niet aan dat mensen geen bedachtzame relatie zouden willen omdat ze er in eerste instantie minder vrolijk van zouden worden. Je gaat immers een relatie aan met een ander, dat lijkt mij in geen geval altijd maar rozegeur en maneschijn. Uiteindelijk wel, als je elkaar eenmaal begrijpt en kan helpen.

Goed, als jij blij wordt van diep begrip voor elkaar, dan is het toch een kwestie van doorzoeken naar iemand die daar wel iets mee kan en wil, en minder getreurt raakt als zijn vrolijkheid even op de achtergrond dreigt te verdwijnen? Ik zou daar juist op letten. Je hoeft je niet altijd maar te passen aan de ander want dan ga je inderdaad denken dat niemand jou zal nemen zoals je bent...
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:58:50 #56
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23454420
quote:
Dat proces van zelfmedelijden en "zie nou wel, ik krijg nooit een leuke relatie." En ik ben veel te oud, dadelijk blijf ik over..."

Zezeggen wel eens op ieder potje past een dekseltje, dat klinkt suf, ik weet het, maar in van die suffe spreekwoorden zit ook wel een kern van waarheid..... en oudere vrouwen zijn
quote:
Maar vanochtend ben ik nog geen uur wakker of de sluizen gaan alweer open. Alles om me heen herinnert me gewoon nog aan de fijne tijd de afgelopen jaren. Dat alles heb ik in een half uurtje stukgemaakt, alleen omdat ik met de problemen die we hadden niet om kon gaan. Ik voel me waardeloos.
Hey Guardian, ik weet niet wat er geberud is, maar het kan nooit alleen jouw schuld zijn. Als jij niet met die problemen om kon gaan had je partner dat ook op moeten pakken. Schuld toewijzen helpt niemand, en je bent NIET waardeloos, dankje voor het delen van je probleem, hopelijk voel je je snel beter..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:40:19 #57
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_23458652
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef nixxx het volgende:
Hey Guardian, ik weet niet wat er geberud is, maar het kan nooit alleen jouw schuld zijn. Als jij niet met die problemen om kon gaan had je partner dat ook op moeten pakken. Schuld toewijzen helpt niemand, en je bent NIET waardeloos, dankje voor het delen van je probleem, hopelijk voel je je snel beter..
Mijn partner heeft dat ook geprobeerd. Alleen misschien te laat, te langzaam. Maar met problemen die in het seksuele vlak liggen (da's alles wat ik er over wil zeggen), kan je niet alles verwachten. Naar mijn idee hadden we een prachtrelatie, op het leven in bed na. Ik heb geprobeerd mijn geduld te bewaren, maar meedere jaren werd zelfs mij te veel. Ik voel me met name zo waardeloos en verdrietig omdat deze relatie (mijn eerste ) zo mooi had kunnen verlopen als mijn vriendin maar meer had gekunt en ik meer geduld had gehad.

En ja, ik ben eerder door de ene fokker voor idioot en door de andere als bewonderenswaardige held betiteld, maar ik heb tot het eind toe een relatie gehad zonder met mijn vriendin te kunnen neuken. Wat iemand er nu van vindt zal me aan me reet roesten ('t is uit, wat heeft daarover discussieren nog voor zin), maar voor mij was deze relatie ondanks die problemen waardevoller dan welke gebeurtenis in mijn leven dan ook.

Ik ben momenteel weer wat meer tot rust gekomen, mede dankzij perfecte opvang door familie en een paar goeie vrienden, maar dat lege gat in mijn leven zal nog aardig wat tijd nodig hebben om te helen.
  zondag 21 november 2004 @ 00:39:33 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23460013
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
En ja, ik ben eerder door de ene fokker voor idioot en door de andere als bewonderenswaardige held betiteld, maar ik heb tot het eind toe een relatie gehad zonder met mijn vriendin te kunnen neuken. Wat iemand er nu van vindt zal me aan me reet roesten ('t is uit, wat heeft daarover discussieren nog voor zin), maar voor mij was deze relatie ondanks die problemen waardevoller dan welke gebeurtenis in mijn leven dan ook.
Jouw leven, dat is de kern, denk ik van je verhaal, wat maakt het uit wat andere fokkers van jouw relatie/leven denken. Als jij er als persoon van geleerd hebt en emotioneel volwassener ervan geworden bent en het voor jouw belangrijk is/geweest is, dan kan niemand daar wat aan af doen. Sex is wel belangrijk voor een relatie, maar een echt diepe relatie kun je ook niet alleen op sex bouwen. ... ik vind het goed van je dat je het iig geprobeerd hebt, ik ken genoeg mensen die vrij snel zouden zeggen dat het dan wel ophield... ... maar tijd om naar bed te gaan nu... zoals zovelen weer alleen... trusten iedereen
pi_23460413
Hier nog zo eentje met haar ziel onder de arm! Vooral op tijdstippen als deze kan het verdomd zwaar zijn!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_23461948
Godver, zou zo graag willen dat ik haar los kon laten. Maar na vannacht baal ik weer gigantisch. Ik kom haar altijd tegen in het uitgaansleven, en onbewust hou ik haar toch in de gaten. Aaargh, wat baal ik hiervan. Ik naai mezelf op als ik haar met een ander zie praten enzo. Kutzooi, ik zou haar eigenlijk achter me moeten laten en verder gaan met m'n leven, maar op 1 of andere manier lukt me dat niet.
If mother nature had to choose a name, i'm sure that she would choose the same...
pi_23466273
Het gaat al weer een stukkie beter met me. We hebben nu weer afgesproken vrienden te blijven. Even geen relatie, geen stress. Wat een schat is het toch!

Hoe is het inmiddels met jou Blinky?
  zondag 21 november 2004 @ 18:06:17 #62
17750 alkaholic63
pi_23472318
quote:
Op zondag 21 november 2004 01:03 schreef Thisbe het volgende:
Hier nog zo eentje met haar ziel onder de arm! Vooral op tijdstippen als deze kan het verdomd zwaar zijn!
Jep, die donkere dagen en dadelijk kerst etc.
Ben ook niet in de stemming om cadeau's te kopen engedichten te schrijven
pi_23472408
Sinds vandaag is het ook uit. Ik ben meer kwaad dan verdrietig eigelijk... De reden was dat het de laatste weken niet meer zo voelde als in het begin, terwijl er gister helemaal niks aan heet te merken was. We hadden overigens pas 1,5 maand, maar het voelde (voor ons beide) alsof het nu eindelijk goed zat, en we de "ware" voor elkaar waren, na wat eerdere misstappen... Ik was ook al vooruit aan het kijken naar de kerstdagen, gezellig met haar. Maar met de vrienden naar de kroeg zal zeker niet tegenvallen, ik ben het grootste deel van mn leven alleen geweest, vaak ook bewust, omdat het me beter beviel.

Mezelf kennende ga ik dr nu negeren, of kortaf tegen haar doen. Heb ik altijd al gehad, alhoewel ik dr wel weer terug zou willen. maar voor haar was het al over dus dat zal wel de reden zijn dat ik kortaf tegen dr ga doen. Nu val ik wss weer in de groep met de stelling dat vrijgezel beter is en vrouwen alleen maar problemen/leed opleveren...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_23472664
Nou, dat vind ik prettig om te lezen. Sterkte en veel vrolijkheid verder ;-)
pi_23472798
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:20 schreef Colour het volgende:
Nou, dat vind ik prettig om te lezen. Sterkte en veel vrolijkheid verder ;-)
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_23472834
Bah, de laatste dagen voel ik me weer helemaal belabberd, kan alleen nog maar aan haar denken.
Ondertussen is er nog het een en ander gebeurd met een ander meisje, die nu dus verliefd op me is geworden volgens mij. Super leuke meid, knap lief, etc. Het probleem is dat ik alleen maar aan mijn ex kan denken, helemaal al zij net bij me is geweest.
Ik heb het haar verteld, alleen haar interesse voor mij wordt er niet minder door. Dat werkt dus ook niet echt.
pi_23472931
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:24 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Was niet voor jou bedoeld, maar voor een ene mickey71. Excuses daarvoor, wij quoten namelijk niet meer tegenwoordig. Maakt het lekker verwarrend...
pi_23477530
Ik kon het niet langer aanzien en ik moest reageren...

Op een gegeven moment had ik er genoeg van,
genoeg van de pijn,
genoeg van het verdriet,
genoeg om de relatie in mijn hoofd te laten spelen als een film waar ik niets aan kon veranderen.

Dit nummer heeft mij echt gigantisch veel geholpen en ik durf eigenlijk te zeggen dat ik al een tijdje genezen ben (ik durf niet te zeggen hoe lang ik erdoor heb geleden).

Linkin Park: Breaking the Habit

Memories consume
Like opening the wounds
I'm picking me apart again
You all assume
I'm safe here in my room
Unless I try to start again

(chorus)
I don't want to be the one
The battles always choose
'Cause inside I realize
That I'm the one confused

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm breaking the habit
I'm breaking the habit, tonight

Clutching my cure
I tightly lock the door
I try to catch my breath again,
I hurt much more
Than anytime before
I have no options left again

(chorus)
I dont want to be the one
The battles always choose
'Cause inside I realize
That I'm the one confused

Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I'll never be alright
So, I'm breaking the habit
I'm breaking the habit, tonight

I'll paint it on the walls
'Cause I'm the one at fault
I'll never fight again
And this is how it ends

(chorus)
Or why I have to scream
But now I have some clarity
To show you what I mean
I'll never be alright
So, I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
I’m breaking the habit, tonight...

(sorry voor de lap tekst, wil jullie de pop ups dmv te linken besparen )
  zondag 21 november 2004 @ 22:49:53 #69
94143 Idyllic
Idealen om voor te leven
pi_23479409
Waarom nou iedereen wel, en ik niet...
En altijd een droom hebben die je nog wil waar maken...
  zondag 21 november 2004 @ 23:18:14 #70
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23480221
Ik ook niet hoor...
pi_23482057
Ik ben ook nog steeds het hele drama (want dat was het, een echte klassieker!) aan het afspelen in mijn hoofd. Al die vragen, al die woede, en natuurlijk heel veel verdriet. Om gek van te worden!
Tijd voor een groepshug!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_23540770
Wel interresant om al die verhalen te lezen, geeft me het gevoel dat ik tenminste niet alleen ben met dit gevoel. Want loslaten, het lukt nog niet echt goed. M`n ex maakte het ongeveer 2 maanden geleden uit na een relatie van bijna 5 jaar. Voor mij was het volkomen onverwacht, we hadden 2 maanden daarvoor problemen gehad maar ik dacht juist dat we weer op de goede weg waren. Zijn redenen om het uit te maken: hij had geen energie meer voor onze relatie. Doordat hij zoveel van me hield durfde hij niet te zeggen wanneer het mis liep en nu trok hij het allemaal niet meer. Voelde me (en nog steeds) er behoorlijk klote onder omdat ik hier zo weinig aan kan doen. We hadden meer moeten communiceren. We hebben een maand lang bijna geen contact gehad, wat er was kwam van mij kant. Toen ik m`n eigen leventje weer begon op te pakken, uitgaan en leuke dingen doen, nam hij weer contact met me op, meestal via de msn. Ik had het daar erg moeilijk mee en heb hem dan ook verteld dat een vrienschap er (nog) niet in zat vanwege mijn dubbele gevoelens. Hij leek dat te begrijpen maar nog geen half uur laten smste hij me al over iets van z`n werk. Enkele dagen daarna wilde hij langs komen met een paar laatste spulletjes van mij, wat ik goed vond. Hij is toen bijna een uur gebleven, we hebben gewoon lekker zitten kletsen. Toen we het over het weekend hadden dat ik het gevoel suggereerde of ik mee uit wilde maar ik ben daar niet op in gegaan. En toen ik nog wat uit de auto moest pakken dacht ik echt dat hij me een kus wilde geven. Hij spreekt me nu bijna dagelijks aan op msn (het contact komt bijna altijd van zijn kant) en gisteren bedankte hij me met een kusje omdat ik iets voor hem had opgezocht. Tot twee keer toe. Ik durf niet goed te vragen wat hij nu wil, bang dat ik alles verpest. Hij weet dat ik moeite heb met gewoon een vriendschap, is hij naar mijn gevoelens aan het vissen of is dit gewoon een vriendschap? In de tijd dat hij twijfelde heeft hij zeer intensief gemailt met een (veel) jonger meisje en hij heeft haar 1 keer gezoend maar verder niets mee gedaan. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken maar het is af en toe wel heel moeilijk!
Sorry voor het lange verhaal maar het moest er even uit geloof ik.

Groetjes,

Muis
  woensdag 24 november 2004 @ 21:34:00 #73
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23551847
Ik krijg er wel een beetje het gevoel bij alsof hij van zijn kant nu toch weer meer met je wil.. erg vervelend dat dan dan weer op een moment komt dat jij het bijna verwerkt hebt. Tenzij jij het toch ook weer wilt
pi_23553133
Ik heb soms van die momenten dat ik opeens aan mijn ex moet denken, en dan vraag ik me af wat ze nu aan het doen is enzo

hebben jullie daar ook last van of ben ik de enigste?
pi_23553559
Was hier een half jaar geleden al omdat ik het toen erg moeilijk had na het verbreken van mijn relatie van 4,5 jaar.

Had tot 2 weken geleden zó'n leuk nieuw vriendje. Lief, slim, grappig, aan mij gewaagd, mooi, galant, attent, gevoelig, alles. Ik was echt nooit zo verliefd.

In de 5 maandjes dat we samen waren heb ik hem vreselijk vrij gelaten en mijzelf ook niet laten claimen, simpelweg omdat ik daar nog lang niet aan toe was. Hij heeft mijn ouders wel ontmoet, maar verder waren we gewoon lekker ongecompliceerd verliefd. Juist omdat ik moeite had met het opnieuw weggeven van mijn hart, heb ik daar lang mee gewacht. Maar hij was het wel waard.

Tot ik ineens niets meer van hem hoorde en er via msn "toevallig" achter kwam dat hij eigenlijk niet meer zo verliefd was en dat ie zelf niet zo goed wist wat ie daarmee aan moest, want dit had hij toch echt nog nooit gehad met een meisje, maar nee, hij was toch niet overtuigd van zijn gevoelens.

In die vijf maanden is de foto van zijn ex blijven staan en ik heb er nooit iets van gezegd. In die vijf maanden heb ik zijn ouders nooit ontmoet, ik weet niet eens waar hij woont, en ik heb er nooit iets van gezegd. Ik wou hem zoveel tijd gunnen als hij nodig had want ook hij had moeite met het opnieuw geloven in de goede bedoelingen van een ander, net zoals ik dat had.

Nu zit hij voor 6 weken in het buitenland en hij vermaakt zich prima, hij mailt af en toe een luchtig mailtje, hij mist me niet.

En ik huil mezelf 's avonds in slaap. Godverdomme, deze was zó perfect. Deze was leuk.
Ik wou hem een stukje van mijn hart geven, maar hij weigerde het. had ik meer moeten eisen? had ik meer moeten toegeven? wat heb ik fout gedaan? En, nog belangrijker, waarom kan hij me niet uitleggen wat ik fout heb gedaan?
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')