abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51748386
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:45 schreef DenhaagBRI het volgende:
ja ik ben idd beter af nu, wat een pleuris slet is het zeg, en dan ook nog zo nonchalant erover doen.
ze zegt dat k de eerste ben die dr gelukkig heeft gemaakt etc etc, en dan gaat ze zo achter mn rug om rondsletten.

en dr nog over liegen ook, k dacht zaterdag al dat ze rare dingen zou gaan doen maar toen was het van "wat denk je wel niet van me, ik wil een half jaar vrijgezel blijven etc etc"

pauperhoer is t
Join the club!
Bij ging het dus PRECIES!!! hetzelfde :S
Maja bij mij gaat het alweer wat beter aangezien ik het gevoel heb dat ik mn hartje aan het verliezen ben bij iemand anders...
  maandag 23 juli 2007 @ 14:57:05 #77
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51748495
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hier dan, bijna 4 jaar relatie met d'r gehad, is nu bijna 1 jaar uit, maar hebben altijd contact gehouden met elkaar... gewoon vriendschappelijk (af en toe iets te ver).

Ondertussen is ze met een jongen boven in NL naar bed geweest en meerdere jongens zitten te zoenen. Ik ook uiteraard..

Maar we kunnen elkaar nooit echt vergeten, nu is ze weer aan de gang met een of andere belg. Laatst weer zitten zoenen, maar dit doet me nog altijd wel pijn...

Zou ik dit gevoel altijd blijven houden?
als je het contact totaal verbreekt zul je van deze pijn verlost worden anders niet. het is net een gezwel in je lichaam dat altijd pijn doet, laat je het zitten dan blijft het zeuren en pijn doen. snijd je dat gezwel eraf (contactverbreken) dan doet het heel heftig pijn, waarna de wond zich zal genezen en er slechts een kleint littekentje over zal blijven wat na een tijd wat pijnloos is.

Ik heb het zelf ervaren, na een relatie van 5 jaar was ik voor iemand anders aan de kant gezet. in het begin bleef ik steeds hopen en af en toe contact houden, keer op keer deed het me pijn toen ik hoorde dat ze een ander had, toen nam ik de resolute beslissing, ALLE CONTACT WEG, ANDER TELEFOON NUMMER ,ANDER MAIL ADRES, MIJN OUDE MAILADRES ZONDER TE KIJKEN 1 OF ANDER VAAG WACHTWOORD INTYPEN ZODAT IK IN EEN ZWAK MOMENT NOOIT MEER ZOU KUNNEN KIJKEN. Gelukkig woonden we ook 200 km vanelkaar vandaan. ik moet zeggen als ik die beslissing niet had genomen was ik niet genezen. OOk doen!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_51748504
dat gaat bij mij helaas niet werken.

behalve haar en mn werk heb ik niemand in deze stad, wat de hele zooi nog moeilijker maakt.
k heb best wel zin om haar gsm nr hier te posten dat iedereen kan bellen voor dr, dat ze helemaal aan stukken wordt gescheurd en tig soa's oploopt.
pi_51748593
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef DenhaagBRI het volgende:
dat gaat bij mij helaas niet werken.

behalve haar en mn werk heb ik niemand in deze stad, wat de hele zooi nog moeilijker maakt.
k heb best wel zin om haar gsm nr hier te posten dat iedereen kan bellen voor dr, dat ze helemaal aan stukken wordt gescheurd en tig soa's oploopt.
Moet je niet doen joh!
Hou de eer aan jezelf!
pi_51748820
Iedereen zegt telkens hou de eer aan jezelf.

maar waarom ? ik heb gewoon zoveel zin om dr pijn te doen nu, dat ze de komende week huilend in een hoekje gaat zitten ofzo.

ik weet toch wel dat ik beter ben dan haar, maar who cares, zij heeft de tijd van dr leven kennelijk en ik zit hier mezelf op te focken over hoe ze dat kan flikken.
pi_51748962
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
Ik ga incognito door het leven..........
  maandag 23 juli 2007 @ 15:13:42 #82
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51749015
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef DenhaagBRI het volgende:
Iedereen zegt telkens hou de eer aan jezelf.

maar waarom ? ik heb gewoon zoveel zin om dr pijn te doen nu, dat ze de komende week huilend in een hoekje gaat zitten ofzo.

ik weet toch wel dat ik beter ben dan haar, maar who cares, zij heeft de tijd van dr leven kennelijk en ik zit hier mezelf op te focken over hoe ze dat kan flikken.
stuur haar een doos met rode lampen met een briefje waarin je haar veel succes wenst met haar nieuwe beroep en laat het dan varen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_51749021
@acid

daar zeg je me wat, k haal vanaaf mn laatste spul op, en daarna wis k dr totaal uit me leven, zo goed ?

@teenwolf

haha, is wel een mooie
  maandag 23 juli 2007 @ 15:16:40 #84
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51749112
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
dat zal haar nog het meest pijn doen inderdaad, kan ze ook niet echt genieten van haar nieuwe scharrels als ze merkt dat het de ander totaal niets doet.
pi_51749473
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dat zal haar nog het meest pijn doen inderdaad, kan ze ook niet echt genieten van haar nieuwe scharrels als ze merkt dat het de ander totaal niets doet.
Het streelt haar ego alleen maar om te zien dat jij je aan het opvreten bent.
Als je haar 100% geen aandacht schenkt zal ze er veel meer moeite mee hebben.

Edit:

Was al gezegd volgens mij
  maandag 23 juli 2007 @ 15:31:17 #86
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51749593
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

Het streelt haar ego alleen maar om te zien dat jij je aan het opvreten bent.
Als je haar 100% geen aandacht schenkt zal ze er veel meer moeite mee hebben.

Edit:

Was al gezegd volgens mij
klopt helemaal dat streelt haar ego en vergemakkelijkt haar loslatingsproces, gun haar dat plezier niet. laat zien dat je haar manier van doen uitkotst en er niets van moet hebben door contact te verbreken, dat zal haar pas pijn doen.
pi_51749662
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef DenhaagBRI het volgende:
@acid

daar zeg je me wat, k haal vanaaf mn laatste spul op, en daarna wis k dr totaal uit me leven, zo goed ?

@teenwolf

haha, is wel een mooie
Doordat jij aandacht geeft denkt zij van hmm hij is nog steeds met me bezig.

Negeren is nog best pittig hoor heb het zelf ook ondervonden, je wordt er wel sterker door. Mensen die wel contact houden tsjah individuele gevallen het lijkt mij moeilijk.

Mensen die wel vrienden zijn met hun ex zijn volgens mij zelf vaak de aanstichter van het uitmaken, die hebben er dan minder moeite mee.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_51749890
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Doordat jij aandacht geeft denkt zij van hmm hij is nog steeds met me bezig.

Negeren is nog best pittig hoor heb het zelf ook ondervonden, je wordt er wel sterker door. Mensen die wel contact houden tsjah individuele gevallen het lijkt mij moeilijk.

Mensen die wel vrienden zijn met hun ex zijn volgens mij zelf vaak de aanstichter van het uitmaken, die hebben er dan minder moeite mee.
Het is zeker pittig!!
Je moet ook echt ALLES weggooien waarvan je in de verleiding kan komen dr weer te contacteren!
pi_51752019
heb net al dr msn, email etc allemaal geblokkeerd/gedelete

foto's heb k weggegooid, vanaaf nadat ik mn laatste spul heb zal k ook dr nummer wissen.

k kreeg nog wel een berichtje van dr via hyves, dat ik diep gezonken zou zijn, en dat het uit was en dat het leven verder gaat, ow en dat haar naam niet grafhoer was.

respectloze idioot is t
pi_51753025
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef DenhaagBRI het volgende:

foto's heb k weggegooid, vanaaf nadat ik mn laatste spul heb zal k ook dr nummer wissen.

k kreeg nog wel een berichtje van dr via hyves, dat ik diep gezonken zou zijn, en dat het uit was en dat het leven verder gaat, ow en dat haar naam niet grafhoer was.

respectloze idioot is t
Ook verwijderen van hyves dus!
pi_51753500
al gedaan, nu dat ik dr een beetje over na ga denken besef k me hoe kut het eigenlijk is, t gevoel dat k nu heb, alles waar ik in die tijd met haar voor heb gewerkt en in heb geloofd is gewoon niet alleen kapot maar ook totaal weg, toch raar.

ik snap ook niet hoe ze nog steeds kan zeggen dat ik wel wat heb betekend voor dr, het lijkt me dat als je echt om iemand geeft/gaf, dat je dan niet zo doet, of ben ik dan gewoon raar ?
pi_51753768
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef DenhaagBRI het volgende:
al gedaan, nu dat ik dr een beetje over na ga denken besef k me hoe kut het eigenlijk is, t gevoel dat k nu heb, alles waar ik in die tijd met haar voor heb gewerkt en in heb geloofd is gewoon niet alleen kapot maar ook totaal weg, toch raar.

ik snap ook niet hoe ze nog steeds kan zeggen dat ik wel wat heb betekend voor dr, het lijkt me dat als je echt om iemand geeft/gaf, dat je dan niet zo doet, of ben ik dan gewoon raar ?
Als je een aantal topic's terug leest dacht ik 3 weken geleden ook zo...
Het is even door de zure appel heen bijten!
  maandag 23 juli 2007 @ 17:25:48 #93
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51753843
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef DenhaagBRI het volgende:
ben er net achter gekomen dat mn ex nu al met iemand het bed in is gedoken.
k heb dr net gebeld en voor grafhoer etc uitgemaakt, en hoe reageert ze ?

ze vind het fout dat ik er achter ben gekomen via een berichtje dat ze op hyves had achtergelaten bij dr zusje.

het was trouwens dezelfde kerel die haar gezoent had toen ze dat niet wou, en waarvan ze zegt dat ze niks wil en niet leuk vind etc.

wat een vieze kk grafhoer is het toch ook, ik walg echt van haar, t ergste is ook nog dat ze doet alsof er niks aan de hand is, dat het gewoon behoeftes waren.

gadverdamme, totaal geen respect voor wat we hadden, gewoon zo'n vieze kneus neuken.
t liefste sodemieter ik dr nu van een hoog balkon af ofzo.
dat gaat m helaas niet worden dus ik hoop dat ze een soa oploopt van hem en daarna gedumpt wordt.

tyfushoer dat t is.
Wat heeft ze precies fout gedaan? Het is toch uit?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 23 juli 2007 @ 17:29:55 #94
88139 JoeyT
pi_51753963
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef DenhaagBRI het volgende:

respectloze idioot is t
Wel eens bedacht dat ze misschien wel gelijk kan hebben. Ik vind het ook idioot hoe je hier reageert. Ze mag neuken wie ze wil, waar ze wil en hoe vaak ze wil. Heb je gewoon geen zak mee te maken, het is namelijk UIT...

Snap dat het pijn doet, maar zij heeft geen verantwoording naar jou af te leggen.
pi_51754001
ja, maar ze heeft me meerdere malen verteld dat ze hem niks vind, en nog belangrijker, dat ze een half jaar vrijgezel wil zijn.

wat ze gedaan heeft getuigt gewoon van totaal geen respect vind ik, k heb haar alles gegeven wat ze wou, ben altijd goed voor dr geweest, etc etc.
zoals ze nu doet is t gewoon alsof t niks heeft betekend, en dat is wat me het meeste pijn doet denk ik.

t gaat mij dr gewoon om dat ze telkens weer tegen me liegt, terwijl ik dat niet verdien, en ja mischien reageer ik wel te fel, maar hoe zou jij reageren dan ? als je reageert zo van "je doet maar" dan betekend dat denk ik dat je al geen goede relatie hebt gehad vanaf t begin.
  maandag 23 juli 2007 @ 17:35:29 #96
88139 JoeyT
pi_51754100
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef DenhaagBRI het volgende:
ja, maar ze heeft me meerdere malen verteld dat ze hem niks vind, en nog belangrijker, dat ze een half jaar vrijgezel wil zijn.

wat ze gedaan heeft getuigt gewoon van totaal geen respect vind ik, k heb haar alles gegeven wat ze wou, ben altijd goed voor dr geweest, etc etc.
zoals ze nu doet is t gewoon alsof t niks heeft betekend, en dat is wat me het meeste pijn doet denk ik.
Wat moet ze dan? Zeggen dat ze hem nu wil neuken, dat ze hem geil vindt? Kom op zeg, iedereen maakt de waarheid wat zachter. Wat zij nu doet heeft niets met jullie relatie te maken, die is namelijk over.

Misschien vond ze hem eerst niet zo leuk en nu wel, zo gaat het leven nou eenmaal.

Je kan haar alles hebben gegeven enaltijd goed voor dr zijn geweest, maar haar gevoelens zijn weg. Ze heeft het uitgemaakt en nu gaat ze verder met dr leven. Ook vrouwen willen seks en blijkbaar is ze iemand tegengekomen met wie ze dat wil hebben...

Nogmaals ik vind het wel kut voor je, maar ik vind niet dat zij iets verkeerds aan het doen is...
pi_51754165
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat moet ze dan? Zeggen dat ze hem nu wil neuken, dat ze hem geil vindt? Kom op zeg, iedereen maakt de waarheid wat zachter. Wat zij nu doet heeft niets met jullie relatie te maken, die is namelijk over.

Misschien vond ze hem eerst niet zo leuk en nu wel, zo gaat het leven nou eenmaal.

Je kan haar alles hebben gegeven enaltijd goed voor dr zijn geweest, maar haar gevoelens zijn weg. Ze heeft het uitgemaakt en nu gaat ze verder met dr leven. Ook vrouwen willen seks en blijkbaar is ze iemand tegengekomen met wie ze dat wil hebben...

Nogmaals ik vind het wel kut voor je, maar ik vind niet dat zij iets verkeerds aan het doen is...
JoeyT,

Een aantal weken geleden kwamen jou uitspraken altijd redelijk hard aan..
Maar als ik het zo teruglees is het wel de waarheid
Alhoewel het wel de harde waarheid is...
pi_51754261
ze heeft gelogen, en bleef glashard liegen toen k met haar aan praten was.
in mijn boekje is dat gewoon af fout.

en voor de rest, tja, das een questie van persoonlijke normen en waarden denk ik, ik vind het iig niet kunnen, k snap jou punt ook wel wel, het is haar leven etc, maar toch, als je echt om iemand geeft dan doe je niet zo denk ik
pi_51758535
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef DenhaagBRI het volgende:

en voor de rest, tja, das een questie van persoonlijke normen en waarden denk ik, ik vind het iig niet kunnen
Tja dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn
  maandag 23 juli 2007 @ 22:27:38 #100
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_51765186
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef DenhaagBRI het volgende:
dat het totaal weg is is logisch (weet zo ff 1 2 3 niet hoe lang je met haar had. te lui om terug te lezen ) je hebt nu tijd over die je normaal met je vriendin zou vullen. Mijn vader (toen ik vertelde tegen mijn ouders dat het uit was tussen mij en mijn vriendin) vergeleek het even met het leger. hij heeft 2 jaar in dienst gezeten. toen hij eruit is gegaan (dienstplichtig was dat toen nog) toen voelde hij eigenlijk ook een beetje een leegte. omdat je toch 2 jaar met je kameraden bijna elke dag bij elkaar was. dit is ongeveer hetzelfde........

maar geef de hoop niet op. het gaat weer over hoor. heb het er zelf ook moeilijk mee gehad maar je moet gewoon weer even in een ritme komen.

en trouwens, een paar posts geleden gaf er iemand een tip om achter een beetje een te hoog gegrepen meisje te gaan. dit werkt, misschien een goeie tip?

in ieder geval veel sterkte met dit alles
Peace through power!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:19:50 #101
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51769919
The things you possess end up possessing you.

Ze is ooit van mij geweest. Of wat daarvoor door moet gaan. Maar nu is ze WEG. Verdwenen, geen contact meer.

En nu ben ik van haar. Ik ben volledig in haar macht. Als zij wil dat ik me de rest van mijn leven miserabel voel, voel ik me de rest van mijn leven miserabel. Als zij wil dat ik drie keer de wereld rond reis, reis ik drie keer de wereld rond. Als zij wil dat ik nog jaren op haar wacht, wacht ik nog jaren op haar.

Maar eigenlijk heeft zij hier niets mee te maken. Alles zit in mijn hoofd. Zij zit in mijn hoofd. Alles wat er voor zorgt dat ik me rot voel zit in mijn hoofd.

Ik ben niet van haar. Ze is weg. Een deel van me KIEST ervoor om na al die tijd nog de pijn te voelen en ik vraag me af wélk deel. Zij is niet mijn vijand geworden, ik ben mijn eigen vijand. Ik vecht met mezelf, niet met haar.

Tot op grote hoogte zou ik controle over mezelf moeten hebben. Waarom gebruik ik die controle niet of nauwelijks om me beter te voelen?

Als ik dit later terug lees zal ik denken: ´wat een bullshit, dit is mij overkomen, de wereld is onrechtvaardig en ik ben het slachtoffer, ik kan er niets aan doen dat ik me zo slecht voel, de situatie ís ook gewoon slecht´.

De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
(medman original posting)
pi_51776125
laat je dat dan ook weten medman, als je dat ontdekt hebt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:40:02 #103
88139 JoeyT
pi_51776387
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:

De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
Je zegt hier precies hetzelfde waar een aantal van jullie zoveel kritiek op hadden toen ik het zei .

Hoe het in zijn werk gaat? Op het moment dat je je zo kut voelt moet je nadenken dat je je laat meeslepen in destructieve emoties. Als je dan probeert om te kijken naar de werkelijke situatie ipv de situatie die je emoties ervan maken, zal je merken dat het verdriet afneemt.
pi_51776449
als ik verdrietig ben bel ik altijd mijn moeder aangezien ze bloedhekel heeft aan mijn ex.
Ze kan me altijd weer met mijn pootjes terug op aarde zetten
pi_51778430
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
als ik verdrietig ben bel ik altijd mijn moeder aangezien ze bloedhekel heeft aan mijn ex.
Ze kan me altijd weer met mijn pootjes terug op aarde zetten
Ooh bij mij is het anders!
Mijn ouders vonden mijn ex juist een erg leuk meisje.
Ze zitten dus ook de hele tijd te zeuren dat ik niet zo boos op dr moet doen!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:00:25 #106
172358 oddman
Introspecteur
pi_51789521
Even iets totaal anders.
Ook oddman worstelt met het loslaten van zijn ex. Recentelijk wil dit weer eens niet heel erg lukken (is nu een paar weken uit) en zoals men zegt is diagnose de eerste stap in de richting van herstel, daarom ben ik erg blij met de volgende openbaring:

- Ik jaag dat na wat ik het leukst vind.
- Momenteel vind ik haar het leukst, omdat ik nog van haar hou (hoewel ik prima weet dat het niet gaat werken).
- Daarom heb ik intern conflict! Aan de ene kant wéét ik dat ik van haar af moet (als partner, dan) en aan de andere kant verlang ik toch naar haar, haar en niemand anders.

Oplossing: een ander vinden om mijn aandacht op te richten.
Niet handig, gezien het feit dat dames van haar kaliber zeldzaam zijn.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51793443
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef oddman het volgende:
Oplossing: een ander vinden om mijn aandacht op te richten.
Niet handig, gezien het feit dat dames van haar kaliber zeldzaam zijn.
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
pi_51794612
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:

[..]

Tja kijk maar naar je vorige ex! Toen het met haar uitging dacht je precies hetzelfde maar toch kom je weer een nieuw iemand tegen! (In mijn geval dan )
pi_51796144
Jah hier ook, 3 keer al en toch dacht ik nu na 3 jaar single zijn, dit het echt was... veel vrouwen afgewezen omdat ik het niet zag zitten, ging dr nu 200% voor...
pi_51799885
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef jd1982 het volgende:
Jah hier ook, 3 keer al en toch dacht ik nu na 3 jaar single zijn, dit het echt was... veel vrouwen afgewezen omdat ik het niet zag zitten, ging dr nu 200% voor...
Tja dat dacht ik dit keer ook weer... Maja het zal wel goedkomen joh!
pi_51800903
Jah zit alleen te fucken met die 3 weken vakantie, 3 weken regen en geen zak te doen, hopelijk wordt zondag leuk (feest hier) en kan ik volgende week 3 dagen mee naar Nature One, mooi afleiding en 70.000 mensen om me heen
pi_51801211
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef jd1982 het volgende:
Jah zit alleen te fucken met die 3 weken vakantie, 3 weken regen en geen zak te doen, hopelijk wordt zondag leuk (feest hier) en kan ik volgende week 3 dagen mee naar Nature One, mooi afleiding en 70.000 mensen om me heen
Damn lucky you!
In ieder geval zat vrouwelijke afleiding!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:33:16 #113
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_51804452
Voor alle verse singles die moeite hebben met loslaten; hier een tip van iemand die 4 jaar geleden na te zijn 'gedumpt' cotinue in een van de eerste delen van dit topic lurkte: negeer dit topic... want je blijft er in hangen. Ga sowieso bij je computer weg. Ga naar buiten (ok, het weer werkt niet echt mee)... Maar doe iets! Maak een gebaar!

Komt allemaal goed. Maar je moet er wel iets voor doen. En dat kun je alleen zelf.
Bij mij duurde het meer dan een jaar (was echt een hoopje ellende toen), maar als het me nog een keer gebeurt, dan zal het veel sneller gaan. Ik zal bijvoorbeeld niet meer gaan zwelgen in een topic vol lotgenoten.

No offense btw.
tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:58:15 #114
77575 NiTiN
Move On Up
pi_51804961
een nieuwe leuke meid ontdekken. it works.

merk nu dat ik weer stiekem een beetje gevoelens krijg voor iemand anders, ook al blijft 'zij' wel bijna elke dag even langskomen in mn gedachten...

maar goed, de nieuwe is een lieverd en we zien wel waar dat schip strandt, voorlopig zien we elkaar beiden zitten
I went clubbing. Softest coat ever.
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:54:24 #115
172358 oddman
Introspecteur
pi_51809099
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar 't helpt wel als je ook even uitlegt waarom.
'Nee' zeggen is voor mij onvoldoende.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:58 schreef NiTiN het volgende:
een nieuwe leuke meid ontdekken. it works.

merk nu dat ik weer stiekem een beetje gevoelens krijg voor iemand anders, ook al blijft 'zij' wel bijna elke dag even langskomen in mn gedachten...

maar goed, de nieuwe is een lieverd en we zien wel waar dat schip strandt, voorlopig zien we elkaar beiden zitten
Kijk, zo horen we het graag!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51812745
Ik ben nog niet echt andere vrouwen tegengekomen, hopelijk komt daar gauw verandering in!

Nilis, ik kan jouw nog herinneren, ik zat hier ook in 2004 geloof ik, topic 4 t/m 9! Maar het heeft mij wel geholpen hoor, hier praten, na een tijdje was ik er zat van, had ik andere dingen aan mn hoofd, had alleen toen het geluk dat ik nog op school zat en alles... veel meer contact met leeftijdsgenoten!
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:10:48 #117
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51812824
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:

Ze is ooit van mij geweest. Of wat daarvoor door moet gaan. Maar nu is ze WEG. Verdwenen, geen contact meer.

En nu ben ik van haar. Ik ben volledig in haar macht. Als zij wil dat ik me de rest van mijn leven miserabel voel, voel ik me de rest van mijn leven miserabel. Als zij wil dat ik drie keer de wereld rond reis, reis ik drie keer de wereld rond. Als zij wil dat ik nog jaren op haar wacht, wacht ik nog jaren op haar.

Maar eigenlijk heeft zij hier niets mee te maken. Alles zit in mijn hoofd. Zij zit in mijn hoofd. Alles wat er voor zorgt dat ik me rot voel zit in mijn hoofd.

Ik ben niet van haar. Ze is weg. Een deel van me KIEST ervoor om na al die tijd nog de pijn te voelen en ik vraag me af wélk deel. Zij is niet mijn vijand geworden, ik ben mijn eigen vijand. Ik vecht met mezelf, niet met haar.

Tot op grote hoogte zou ik controle over mezelf moeten hebben. Waarom gebruik ik die controle niet of nauwelijks om me beter te voelen?

Als ik dit later terug lees zal ik denken: ´wat een bullshit, dit is mij overkomen, de wereld is onrechtvaardig en ik ben het slachtoffer, ik kan er niets aan doen dat ik me zo slecht voel, de situatie ís ook gewoon slecht´.

Wat een drama man...
There is no rehab for stupidity.
pi_51812948
Ik kom trouwens net van mn psycholoog, waarschijnlijk laatste gesprek, hij raad me aan om hoe dan ook iets te gaan doen deze 3 weken vakantie, desnoods alleen op vakantie!
pi_51825449
Je moet het maar eigenlijk gewoon in 1x loslaten inderdaad. Ik ben ook maar weer is terug hierzo! Beter weet je gewoon maar niks meer af van je ex. Ik weet dus nu dat me ex lekker 4 dagen bij haar nieuwe vriendje zit tot er met vrijdag, en dat houd je dan toch echt wel bezig. Heb nog regelmatig momenten dat de grond even onder me vandaan zakt laat maar zeggen. Hoe zullen ze met elkaar doen, wat doen ze etc. Iets waar ik me helemaal niet mee bezig wil houden.

Ikzelf neem ook geen contact meer met haar op heb ik mezelf nu voorgenomen, daarmee trek ik mezelf alleen maar naar beneden. Heb ik ook aan mezelf te danken om toch nog me hoop op haar gevestigd te hebben de afgelopen week.

Ze is dan ook 3x langsgeweest ondertussen en er zijn dingen gebeurd waar haar nieuwe vriendje niet blij mee zou zijn denk ik.
Allemaal dom achteraf want stiekem hoop je toch dat ze terug komt bij je terwijl ze nu weer leuk 4 dagen bij der nieuwe vriendje zit.

Nu heb ik het voor mezelf weer moeilijker gemaakt, het lijkt op dat moment de leukste keuze, zo vertrouwd en zo fijn.. maargoed dat verdient ze niet na wat ze gedaan heeft.

Nu ga ik me lekker op mezelf focussen, lekker de dingen doen die ik wil zonder enige verantwoording af te leggen. En dan de vraag of ik haar terug zou willen: Natuurlijk

Is het de verstandigste keuze: Ik denk het niet, het getuigt dat ze heel snel voor een ander kan vallen en ik weet niet of ik haar ooit weer zou kunnen vertrouwen.

En mijn eigen dagboek bijhouden in een word bestand helpt ook! Gaat erg hard en word al een aardig boekwerk maar het helpt zeker
pi_51826670
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef sandertjuh het volgende:
Je moet het maar eigenlijk gewoon in 1x loslaten inderdaad. Ik ben ook maar weer is terug hierzo! Beter weet je gewoon maar niks meer af van je ex. Ik weet dus nu dat me ex lekker 4 dagen bij haar nieuwe vriendje zit tot er met vrijdag, en dat houd je dan toch echt wel bezig. Heb nog regelmatig momenten dat de grond even onder me vandaan zakt laat maar zeggen. Hoe zullen ze met elkaar doen, wat doen ze etc. Iets waar ik me helemaal niet mee bezig wil houden.

Ikzelf neem ook geen contact meer met haar op heb ik mezelf nu voorgenomen, daarmee trek ik mezelf alleen maar naar beneden. Heb ik ook aan mezelf te danken om toch nog me hoop op haar gevestigd te hebben de afgelopen week.

Ze is dan ook 3x langsgeweest ondertussen en er zijn dingen gebeurd waar haar nieuwe vriendje niet blij mee zou zijn denk ik.
Allemaal dom achteraf want stiekem hoop je toch dat ze terug komt bij je terwijl ze nu weer leuk 4 dagen bij der nieuwe vriendje zit.

Nu heb ik het voor mezelf weer moeilijker gemaakt, het lijkt op dat moment de leukste keuze, zo vertrouwd en zo fijn.. maargoed dat verdient ze niet na wat ze gedaan heeft.

Nu ga ik me lekker op mezelf focussen, lekker de dingen doen die ik wil zonder enige verantwoording af te leggen. En dan de vraag of ik haar terug zou willen: Natuurlijk

Is het de verstandigste keuze: Ik denk het niet, het getuigt dat ze heel snel voor een ander kan vallen en ik weet niet of ik haar ooit weer zou kunnen vertrouwen.

En mijn eigen dagboek bijhouden in een word bestand helpt ook! Gaat erg hard en word al een aardig boekwerk maar het helpt zeker
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzo heb hier exact het zelfde
Peace through power!!
pi_51826948
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzo heb hier exact het zelfde
het probleem is dat het helemaal niet wil weten! dan ik hou ik me er te erg mee bezig, slaap ik weer slecht en voel ik me de helft van de dag ellendig omdat er de hele tijd een naar en kut gevoel omhoog komt.

dan wil ik liever maar niks meer ervan weten, en lekker me eigen gang gaan om het te vergeten. zo maakt het er niet makkelijker op.

Heb ik ook wel aan mezelf te danken door nog met haar af te spreken afgelopen week maargoed. weten we dat ook weer!
pi_51828854
Wil er iemand mee op vakantie? Maandag vertrekken, zie een paar lastminuts, oa. Lloret voor 149 euro
pi_51834070
Tis dat ik moet werken, anders was k meegegaan, k moet dr echt ff uit nu.

k ga iig al weer om met wat mensen van vroeger, dus ik zit al wat minder thuis, en k moet eerlijk zeggen, dat helpt wel
pi_51834791
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef jd1982 het volgende:
Wil er iemand mee op vakantie? Maandag vertrekken, zie een paar lastminuts, oa. Lloret voor 149 euro
Tja ik zou ook vet graag nog op vakantie gaan maar heb pas 23 augustus vakantie....
pi_51847154
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg

Damn ik hoop echt dat zoiets me goed doet, andere mensen zien, busreis hou ik helemaal niet van, maar what the fuck... als er genoeg andere mensen in die bus zitten is dat alleen maar goed, mensen zien, zon zien, weg uit huis iig!
pi_51865270
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg

Damn ik hoop echt dat zoiets me goed doet, andere mensen zien, busreis hou ik helemaal niet van, maar what the fuck... als er genoeg andere mensen in die bus zitten is dat alleen maar goed, mensen zien, zon zien, weg uit huis iig!
Hehe!
Alvast fijne vakantie!
pi_51886107
tof jd!!! geniet ervan....!
goede stap, goede keuze om er even lekker tussen uit te gaan!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:26:04 #128
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_51898853
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:

Mooie actie! Heel veel plezier toegewenst!!
(medman original posting)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:34:53 #129
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51900651
Even hier nieuws. Met m'n meest recente ex (X2) heb ik niet meer zoveel contact. Af en toe iets over een rekening, maar meer ook niet. Ondertussen loopt m'n eerste ex (X1) hier alweer een week of drie rond. Op zich wel gezellig, maar (nog) geen relationele interesse van mijn kant.

Maar het is fijn om hier iemand in de buurt te hebben aangezien ik feitelijk in een stad zit waar ik niemand ken. .
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:43:36 #130
111964 Jitse
add goes here
pi_51902659
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.

Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.

Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.

ze doet zo lief
mijn ademt stokt
bloedrukt stijgt altijd spontaan bij de minste dat ik van haar hoor of zie.

dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?

ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood
or here.. contact me for further information or prices
pi_51903606
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.

Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.

Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.

ze doet zo lief
mijn ademt stokt

ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood
dat zou ik niet doen...het is met je ex niet 'zomaar' uit gegaan. Met je nieuwe vriendin is alles nog nieuw... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Succes!
pi_51908709
je nieuwe vriendin is gewoon het verwerkmeisje ....
pi_51909072
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
wat een onzin.

een ex die compleet over de zeik gaat omdat jij verder gaat met je leven, je uitscheldt voor alles wat smerig is, zegt je van het dak af wil pleuren , is eng, het maakt je bang, en is zo niet de aandacht die je zoekt, als je die ueberhaupt al zoekt, dan zou je die niet van je ex willen, maar van een persoon met wie je geen spanningen kent, met wie het gewoon relaxed is, voor wie je niet bang hoeft te zijn, voor wie je niet op eieren hoeft te lopen, bij wie je gewoon jezelf kan zijn zonder de angst dat je hem tegen het hoofd stoot of hij jouw woorden of daden verkeerd begrijpt met alle ellende van dien.
iedere seconde dat je niets van zo'n ex hoort is een zegen en een opluchting, en heeft echt geen gekrenkte trots tot gevolg.
gekrenkte trots, daar heeft de verlatene last van met zijn haatdragende gescheld.

ik snap heel goed dat het pijn doet als je hoort dat degene om wie jij nog zo zegt te geven, al weer een ander heeft, een scharrel of serieuzer, en dat het dan lijkt alsof jullie relatie niets te betekenen had.... maar dat is vaak dus niet zo, enkel de ander was eigenlijk al eerder bij je weg, mentaal, het afscheid was al genomen, de afstand was er al, en daarom lijkt het dan alsof diegene zo van de ene op de ander kan overgaan, zo haar gevoelens kan verleggen van de een naar de ander.

het idee dat hij of zij met een ander is, of is geweest, is ziekmakend, maar zulke haat koesteren , zulke wraakgevoelens koesteren, iemand gaan lastigvallen is nog veel ziekmakender en dat is iets wat je zelf in de hand hebt, haar doen en laten niet, dus vrij zinloos om je daar op te gaan focussen.

en als je je afvraagt hoe het kan dat die ander zomaar met een nieuwe vlam in bed duikt zo kort na de breuk, vraag jezelf dan eens af hoe je zomaar jouw liefde in complete haat kan omzetten, want zo komt dat over en die omschakeling is in feite nog een paar tandjes radocaler dan die van de ander.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51910124
milagro mooi gezegd..!

ik wou dat mijn ex mij eens met rust liet en me niet steeds opzocht, intimideerde, me op eieren laat lopen etc etc ....
Ik heb liever geen aandacht meer van hem want het breekt mijn ego af ipv dat het mijn ego streelt!
pi_51914243
ik haat het dus dat ik zo de ene dag denk ik woo dit bevalt me wel en het komt wel goed en dan de volgende 2 dagen me echt ellendig voel!

ik baal daarvan want het verpest gewoon alles! Ik wil me gewoon elke dag tiptop voelen maar dat zal nog wel eventjes duren denk ik
pi_51915337
ik heb het ook...ik voel me vandaag echt klote..
komt misschien ook omdat ik haar gisteren heb gesproken en ze zei dat ze zich goed voelde. Maar ze miste me wel enzo..
Ze wil op de ene of andere manier niet rustig nadenken. We hebben pas sinds maandag helemaal geen contact meer en ze denkt dat ze nu al weet het zo 'goed is'.
Ik was goed bezig en had er de volste vertrouwen in dat ik haar 3 tot 4 weken met rust kon laten zodat ze kon nadenken. Maar op de een of andere manier gaat ze die rust uit de weg. Ze werkt ontzettend veel en gaat komende week een paar dagen met een vriendin weg.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:32:41 #137
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_51919690
Hoi,

ook bij mij is het uit hoop ik...de vorige keer werd ik nadat het uit was weer vrolijk opgebeld!

Na veel ellende met blowen.gokken en agressief gedrag wat in een ruzie tot uiting kwam, waarbij hij mij zelfs aanviel (lichamelijk)...........is het uit, het heeft ruim 2 jaar geduurd....het is nu zon 2 en een half uur uit, en voel totaal geen verdriet of pijn enzzzzzz kan dit nog komen? of heb ik het al verwerkt door het feit dat hij mij bij ruzies lichameijk aanviel? heeft iemand hier ervaring mee?

groeten en alvast thanx
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_51919973
de 'ontwenning' zal nog wel komen... maar het relativeren en accepteren dat het uit is zal in jouw geval misschien wel wat makkelijker zijn. Op zo'n manier wil je natuurlijk niet verder.
Ik wil niet zeggen dat je makkelijk zal hebben, maar ik denk dat je er vrede mee kan hebben dat het uit is...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:58:35 #139
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_51920383
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_51921807
Zo daar was ik weer

Straks even met mijn beste vriendin wezen touren met de auto. We hadden het over Rowwen Heze kaartjes, welke mijn ex zou hebben besteld voor mijn vriendin. In een opwelling besloot ik hem te bellen om te vragen hoe het zat, we waren immers toch bijna in zijn woonplaats.

Warempel, hij nam op. Vroeg of we even langs kwamen. Vond het leuk dat hij eht vroeg maar het voelde gelijk heel dubbel. Omdat de laatste keer dat ik hem zag in oktober is geweest en toen was er nog een en al gevoel. Mijn verjaardag heeft ie gewoon vooribj laten schieten, toen was ik nog ontzettend boos en teleurgesteld zodat ik besloot hetzelfde bij hem te doen.

Maar goed dat was toen. Straks zijn we er langs geweest. Aan zijn uoders kon ik gelijk merken dat ze mij enorm gemist hadden. Hij daarentegen sprak vooral tegen mijn beste vriendin en wist zich niet echt een houding te geven tegenover mij. Mijn vriendin vertelde dat ik een auto voor mezelf had, per 1 oktober een baan had etc en daar leek hij zich niet echt voor te interesseren. Hij deed er heel minachtend over en ik dacht: stik maar loser, ik ben tenminste onafhankeiljk op mijn 22e en jij kunt dat niet zeggen en je bent al bijna 30!

Daarna heb ik lekker bij zijn ouders gezeten en gepraat, terwijl mijn beste vriendin met hem praatte. Toen we afscheid namen zei zijn moeder nog tegen me: We missen je echt. En eerlijk gezegd mis ik hun ook ontzettend. Kheb nooit aangekunnen van mijn ouders en bij hen voelde ik me helemaal op mijn plek.

Maar als ik dan weer terug denk aan hoe minachtend hij deed over wat ik de afgelopen tijd allemaal heb bereikt denk ik: Stik maar .. ik ben tenminste onafhankelijk en ik heb jou niet meer nodig. Mijn gevoelens voor hem zijn helemaal weg. Ik hunker niet meer naar een kus of een knuffel van hem.

Zijn ouders mis ik wel enorm.. zo'n lieve hartelijke mensen. Magoed.. om die reden moet een relatie niet blijven bestaan denk ik.

Moeilijk, ik heb ze beloofd om nog eens langs te komen als ik wat meer tijd heb. Maar eigenlijk kan ik dat beter niet doen omdat ik me niet prettig voel bij hem en zijn opmerkingen. we zien wel hoe het gaat.. kumt allemaal goed!
pi_51926893
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
Hoi,

ook bij mij is het uit hoop ik...de vorige keer werd ik nadat het uit was weer vrolijk opgebeld!

Na veel ellende met blowen.gokken en agressief gedrag wat in een ruzie tot uiting kwam, waarbij hij mij zelfs aanviel (lichamelijk)...........is het uit, het heeft ruim 2 jaar geduurd....het is nu zon 2 en een half uur uit, en voel totaal geen verdriet of pijn enzzzzzz kan dit nog komen? of heb ik het al verwerkt door het feit dat hij mij bij ruzies lichameijk aanviel? heeft iemand hier ervaring mee?

groeten en alvast thanx
Je voelt je misschien nu wat opgelucht maar verdriet komt zeker nog wel.
Je bent alleen, zonder je liefde waarvan en waarmee je toch bepaalde plannen had waarschijnlijk Iemand waar je ook van hield/houd. Dat doet pijn .... en dat zal je nog wel voelen.
Je komt er op den duur alleen maar sterker uit.... succes met wat nog komen gaat
  zondag 29 juli 2007 @ 11:31:45 #142
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51930134
quote:
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
Redenen waarom het uitging aanpakken om het vervolgens samen maar weer eens te proberen? .
pi_51942917
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:52:20 ]
  zondag 29 juli 2007 @ 22:07:24 #144
111964 Jitse
add goes here
pi_51944518
quote:

ze doet zo lief
mijn ademt stokt

twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etc
ik was weer oprecht gelukkig en trots om met haar samen te zijn, al was het maar vr 1 avond.

ze zegt dat ze opnieuw heel erg verliefd is, heeft spijt en heeft me gevraagd om het opnieuw te proberen.. ik vroeg haar om er een nachtje over te slapen, bij mij is het gevoel nu plots minder sterk. Ook omdat ik nu weer weet waarom het uitging, wat ik minder leuk vond aan haar en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar. Durf er natuurlijk niks van te vertelle tege m'n vriendin, wat een kutactie ook weer.
or here.. contact me for further information or prices
  maandag 30 juli 2007 @ 21:16:50 #145
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51971053
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etc
ik was weer oprecht gelukkig en trots om met haar samen te zijn, al was het maar vr 1 avond.

ze zegt dat ze opnieuw heel erg verliefd is, heeft spijt en heeft me gevraagd om het opnieuw te proberen.. ik vroeg haar om er een nachtje over te slapen, bij mij is het gevoel nu plots minder sterk. Ook omdat ik nu weer weet waarom het uitging, wat ik minder leuk vond aan haar en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar. Durf er natuurlijk niks van te vertelle tege m'n vriendin, wat een kutactie ook weer.
Au. .

Hoop wel dat je zo slim bent het tegen je vriendin te vertellen. Of je moet geen geweten en een pokerface hebben natuurlijk.

Ah well, je weet tenminste wat je wilt. .
pi_51974194
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Nairua het volgende:

[..]

Au. .

Hoop wel dat je zo slim bent het tegen je vriendin te vertellen. Of je moet geen geweten en een pokerface hebben natuurlijk.

Ah well, je weet tenminste wat je wilt. .
Tja ik zou het ook vertellen als ik hem was!
Als ze er later toch achter komt zien we haar misschien nog hier terug!
pi_51974362
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:

We hebben [...], gezoend, etc

.... en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar.
Reken d'r maar niet op.
Doe eens wild ....
pi_51976077
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef Tarot het volgende:

[..]

Reken d'r maar niet op.
als ze toevallig meeleest zeker niet nee...

ik vind wel dat je de ene 'relatie' eerst moet afsluiten (afgeloten hebben) voordat je aan een andere begint..
voorkomt ook dit soort dilemma's
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:00:15 #149
187431 phadora
did you see her do that?
pi_51976281
ex'en.. als er vervelende wezens o paarde zijn, zijn zij het wel.

persoon a. na 3x te zijn vreemd gegaan.. ; ja maar ik moet je gewoon zien om over je heen te komen, ik het gewoon neit aan. ik moet je gewoon zien.. ik trek het zo niet meer, kan zo geen nnieuwe relatie beginnen..

(ga dan ook neit vreemd!)

persoon b. na mij als tweede vriendinnetje te hebben, een kidn te hebben en verloofd te zijn.. ; ja maar, zulle nwe nog 1 keer afspreken? i kvind dat we eht niet goed hebbe nafgesloten..

Ja horo lame assed asshole alsof ik dan echt nog seks met je ga hebben!

en ga zo maar door..

beste remedie? Foto's, kaartjes, brieven e-mails.. allemaal weggooien/verscheuren/verbranden.
vooral NIET gaan denke ndat het aan jou lag.. -_-
citeert ; "als je je haar nou nog een keer verft, ga ik je Tops noemen hoor.
je weet wel, die die euh phadora ofzo? nouja die uit Harry Potter." xD
pi_51995353
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef erik-de-perik het volgende:
ik vind wel dat je de ene 'relatie' eerst moet afsluiten (afgeloten hebben) voordat je aan een andere begint..
voorkomt ook dit soort dilemma's
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.

Nu heb ik één geweldige vrouw aan me voorbij laten gaan, omdat ik niet verliefd kon worden. Maar een volgend vriendinnetje moet ik misschien niet nóg een keer aan de kant zetten voor een verlangen naar iets dat waarschijnlijk nooit werkelijkheid gaat worden.
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')