Join the club!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:45 schreef DenhaagBRI het volgende:
ja ik ben idd beter af nu, wat een pleuris slet is het zeg, en dan ook nog zo nonchalant erover doen.
ze zegt dat k de eerste ben die dr gelukkig heeft gemaakt etc etc, en dan gaat ze zo achter mn rug om rondsletten.
en dr nog over liegen ook, k dacht zaterdag al dat ze rare dingen zou gaan doen maar toen was het van "wat denk je wel niet van me, ik wil een half jaar vrijgezel blijven etc etc"
pauperhoer is t
als je het contact totaal verbreekt zul je van deze pijn verlost worden anders niet. het is net een gezwel in je lichaam dat altijd pijn doet, laat je het zitten dan blijft het zeuren en pijn doen. snijd je dat gezwel eraf (contactverbreken) dan doet het heel heftig pijn, waarna de wond zich zal genezen en er slechts een kleint littekentje over zal blijven wat na een tijd wat pijnloos is.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hier dan, bijna 4 jaar relatie met d'r gehad, is nu bijna 1 jaar uit, maar hebben altijd contact gehouden met elkaar... gewoon vriendschappelijk (af en toe iets te ver).
Ondertussen is ze met een jongen boven in NL naar bed geweest en meerdere jongens zitten te zoenen. Ik ook uiteraard..
Maar we kunnen elkaar nooit echt vergeten, nu is ze weer aan de gang met een of andere belg. Laatst weer zitten zoenen, maar dit doet me nog altijd wel pijn...
Zou ik dit gevoel altijd blijven houden?
Moet je niet doen joh!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef DenhaagBRI het volgende:
dat gaat bij mij helaas niet werken.
behalve haar en mn werk heb ik niemand in deze stad, wat de hele zooi nog moeilijker maakt.
k heb best wel zin om haar gsm nr hier te posten dat iedereen kan bellen voor dr, dat ze helemaal aan stukken wordt gescheurd en tig soa's oploopt.
stuur haar een doos met rode lampen met een briefje waarin je haar veel succes wenst met haar nieuwe beroep en laat het dan varen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef DenhaagBRI het volgende:
Iedereen zegt telkens hou de eer aan jezelf.
maar waarom ? ik heb gewoon zoveel zin om dr pijn te doen nu, dat ze de komende week huilend in een hoekje gaat zitten ofzo.
ik weet toch wel dat ik beter ben dan haar, maar who cares, zij heeft de tijd van dr leven kennelijk en ik zit hier mezelf op te focken over hoe ze dat kan flikken.
dat zal haar nog het meest pijn doen inderdaad, kan ze ook niet echt genieten van haar nieuwe scharrels als ze merkt dat het de ander totaal niets doet.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
Het streelt haar ego alleen maar om te zien dat jij je aan het opvreten bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat zal haar nog het meest pijn doen inderdaad, kan ze ook niet echt genieten van haar nieuwe scharrels als ze merkt dat het de ander totaal niets doet.
klopt helemaal dat streelt haar ego en vergemakkelijkt haar loslatingsproces, gun haar dat plezier niet. laat zien dat je haar manier van doen uitkotst en er niets van moet hebben door contact te verbreken, dat zal haar pas pijn doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Het streelt haar ego alleen maar om te zien dat jij je aan het opvreten bent.
Als je haar 100% geen aandacht schenkt zal ze er veel meer moeite mee hebben.
Edit:
Was al gezegd volgens mij![]()
Doordat jij aandacht geeft denkt zij van hmm hij is nog steeds met me bezig.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef DenhaagBRI het volgende:
@acid
daar zeg je me wat, k haal vanaaf mn laatste spul op, en daarna wis k dr totaal uit me leven, zo goed ?
@teenwolf
haha, is wel een mooie
Het is zeker pittig!!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Doordat jij aandacht geeft denkt zij van hmm hij is nog steeds met me bezig.
Negeren is nog best pittig hoor heb het zelf ook ondervonden, je wordt er wel sterker door. Mensen die wel contact houden tsjah individuele gevallen het lijkt mij moeilijk.
Mensen die wel vrienden zijn met hun ex zijn volgens mij zelf vaak de aanstichter van het uitmaken, die hebben er dan minder moeite mee.
Ook verwijderen van hyves dus!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef DenhaagBRI het volgende:
heb net al dr msn, email etc allemaal geblokkeerd/gedelete
foto's heb k weggegooid, vanaaf nadat ik mn laatste spul heb zal k ook dr nummer wissen.
k kreeg nog wel een berichtje van dr via hyves, dat ik diep gezonken zou zijn, en dat het uit was en dat het leven verder gaat, ow en dat haar naam niet grafhoer was.
respectloze idioot is t
Als je een aantal topic's terug leest dacht ik 3 weken geleden ook zo...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef DenhaagBRI het volgende:
al gedaan, nu dat ik dr een beetje over na ga denken besef k me hoe kut het eigenlijk is, t gevoel dat k nu heb, alles waar ik in die tijd met haar voor heb gewerkt en in heb geloofd is gewoon niet alleen kapot maar ook totaal weg, toch raar.
ik snap ook niet hoe ze nog steeds kan zeggen dat ik wel wat heb betekend voor dr, het lijkt me dat als je echt om iemand geeft/gaf, dat je dan niet zo doet, of ben ik dan gewoon raar ?
Wat heeft ze precies fout gedaan? Het is toch uit?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef DenhaagBRI het volgende:
ben er net achter gekomen dat mn ex nu al met iemand het bed in is gedoken.
k heb dr net gebeld en voor grafhoer etc uitgemaakt, en hoe reageert ze ?
ze vind het fout dat ik er achter ben gekomen via een berichtje dat ze op hyves had achtergelaten bij dr zusje.
het was trouwens dezelfde kerel die haar gezoent had toen ze dat niet wou, en waarvan ze zegt dat ze niks wil en niet leuk vind etc.
wat een vieze kk grafhoer is het toch ook, ik walg echt van haar, t ergste is ook nog dat ze doet alsof er niks aan de hand is, dat het gewoon behoeftes waren.
gadverdamme, totaal geen respect voor wat we hadden, gewoon zo'n vieze kneus neuken.
t liefste sodemieter ik dr nu van een hoog balkon af ofzo.
dat gaat m helaas niet worden dus ik hoop dat ze een soa oploopt van hem en daarna gedumpt wordt.
tyfushoer dat t is.
Wel eens bedacht dat ze misschien wel gelijk kan hebben. Ik vind het ook idioot hoe je hier reageert. Ze mag neuken wie ze wil, waar ze wil en hoe vaak ze wil. Heb je gewoon geen zak mee te maken, het is namelijk UIT...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef DenhaagBRI het volgende:
heb net al dr msn, email etc allemaal geblokkeerd/gedelete
foto's heb k weggegooid, vanaaf nadat ik mn laatste spul heb zal k ook dr nummer wissen.
k kreeg nog wel een berichtje van dr via hyves, dat ik diep gezonken zou zijn, en dat het uit was en dat het leven verder gaat, ow en dat haar naam niet grafhoer was.
respectloze idioot is t
Wat moet ze dan? Zeggen dat ze hem nu wil neuken, dat ze hem geil vindt? Kom op zeg, iedereen maakt de waarheid wat zachter. Wat zij nu doet heeft niets met jullie relatie te maken, die is namelijk over.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef DenhaagBRI het volgende:
ja, maar ze heeft me meerdere malen verteld dat ze hem niks vind, en nog belangrijker, dat ze een half jaar vrijgezel wil zijn.
wat ze gedaan heeft getuigt gewoon van totaal geen respect vind ik, k heb haar alles gegeven wat ze wou, ben altijd goed voor dr geweest, etc etc.
zoals ze nu doet is t gewoon alsof t niks heeft betekend, en dat is wat me het meeste pijn doet denk ik.
JoeyT,quote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? Zeggen dat ze hem nu wil neuken, dat ze hem geil vindt? Kom op zeg, iedereen maakt de waarheid wat zachter. Wat zij nu doet heeft niets met jullie relatie te maken, die is namelijk over.
Misschien vond ze hem eerst niet zo leuk en nu wel, zo gaat het leven nou eenmaal.
Je kan haar alles hebben gegeven enaltijd goed voor dr zijn geweest, maar haar gevoelens zijn weg. Ze heeft het uitgemaakt en nu gaat ze verder met dr leven. Ook vrouwen willen seks en blijkbaar is ze iemand tegengekomen met wie ze dat wil hebben...
Nogmaals ik vind het wel kut voor je, maar ik vind niet dat zij iets verkeerds aan het doen is...
Tja dat zal het waarschijnlijk ook wel zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef DenhaagBRI het volgende:
en voor de rest, tja, das een questie van persoonlijke normen en waarden denk ik, ik vind het iig niet kunnen
dat het totaal weg is is logisch (weet zo ff 1 2 3 niet hoe lang je met haar had. te lui om terug te lezenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef DenhaagBRI het volgende:
al gedaan, nu dat ik dr een beetje over na ga denken besef k me hoe kut het eigenlijk is, t gevoel dat k nu heb, alles waar ik in die tijd met haar voor heb gewerkt en in heb geloofd is gewoon niet alleen kapot maar ook totaal weg, toch raar.
Je zegt hier precies hetzelfde waar een aantal van jullie zoveel kritiek op hadden toen ik het zeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:
The things you possess end up possessing you.
De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
Ooh bij mij is het anders!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
als ik verdrietig ben bel ik altijd mijn moeder aangezien ze bloedhekel heeft aan mijn ex.
Ze kan me altijd weer met mijn pootjes terug op aarde zetten
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef oddman het volgende:
Oplossing: een ander vinden om mijn aandacht op te richten.
Niet handig, gezien het feit dat dames van haar kaliber zeldzaam zijn.
Tja kijk maar naar je vorige ex! Toen het met haar uitging dacht je precies hetzelfde maar toch kom je weer een nieuw iemand tegen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
Tja dat dacht ik dit keer ook weer... Maja het zal wel goedkomen joh!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef jd1982 het volgende:
Jah hier ook, 3 keer al en toch dacht ik nu na 3 jaar single zijn, dit het echt was... veel vrouwen afgewezen omdat ik het niet zag zitten, ging dr nu 200% voor...
Damn lucky you!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef jd1982 het volgende:
Jah zit alleen te fucken met die 3 weken vakantie, 3 weken regen en geen zak te doen, hopelijk wordt zondag leuk (feest hier) en kan ik volgende week 3 dagen mee naar Nature One, mooi afleiding en 70.000 mensen om me heen
Leuk en aardig, maar 't helpt wel als je ook even uitlegt waarom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:53 schreef DenhaagBRI het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, uiteindelijk blijkt dat totaal niet waar te zijn.
Kijk, zo horen we het graag!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:58 schreef NiTiN het volgende:
een nieuwe leuke meid ontdekken. it works.
merk nu dat ik weer stiekem een beetje gevoelens krijg voor iemand anders, ook al blijft 'zij' wel bijna elke dag even langskomen in mn gedachten...
maar goed, de nieuwe is een lieverd en we zien wel waar dat schip strandt, voorlopig zien we elkaar beiden zitten
Wat een drama man...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef medman het volgende:
The things you possess end up possessing you.
Ze is ooit van mij geweest. Of wat daarvoor door moet gaan. Maar nu is ze WEG. Verdwenen, geen contact meer.
En nu ben ik van haar. Ik ben volledig in haar macht. Als zij wil dat ik me de rest van mijn leven miserabel voel, voel ik me de rest van mijn leven miserabel. Als zij wil dat ik drie keer de wereld rond reis, reis ik drie keer de wereld rond. Als zij wil dat ik nog jaren op haar wacht, wacht ik nog jaren op haar.
Maar eigenlijk heeft zij hier niets mee te maken. Alles zit in mijn hoofd. Zij zit in mijn hoofd. Alles wat er voor zorgt dat ik me rot voel zit in mijn hoofd.
Ik ben niet van haar. Ze is weg. Een deel van me KIEST ervoor om na al die tijd nog de pijn te voelen en ik vraag me af wélk deel. Zij is niet mijn vijand geworden, ik ben mijn eigen vijand. Ik vecht met mezelf, niet met haar.
Tot op grote hoogte zou ik controle over mezelf moeten hebben. Waarom gebruik ik die controle niet of nauwelijks om me beter te voelen?
Als ik dit later terug lees zal ik denken: ´wat een bullshit, dit is mij overkomen, de wereld is onrechtvaardig en ik ben het slachtoffer, ik kan er niets aan doen dat ik me zo slecht voel, de situatie ís ook gewoon slecht´.
De waarheid is dat ik iets ben kwijjtgeraakt wat een belangrijk deel van mijn leven WAS, maar het was en is GEEN belangrijk deel van MIJ. Kies er niet langer voor om je eigen vijand te zijn, maar creeër je eigen geluk. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik nog ontdekken.
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef sandertjuh het volgende:
Je moet het maar eigenlijk gewoon in 1x loslaten inderdaad. Ik ben ook maar weer is terug hierzo! Beter weet je gewoon maar niks meer af van je ex. Ik weet dus nu dat me ex lekker 4 dagen bij haar nieuwe vriendje zit tot er met vrijdag, en dat houd je dan toch echt wel bezig. Heb nog regelmatig momenten dat de grond even onder me vandaan zakt laat maar zeggen. Hoe zullen ze met elkaar doen, wat doen ze etc. Iets waar ik me helemaal niet mee bezig wil houden.
Ikzelf neem ook geen contact meer met haar op heb ik mezelf nu voorgenomen, daarmee trek ik mezelf alleen maar naar beneden. Heb ik ook aan mezelf te danken om toch nog me hoop op haar gevestigd te hebben de afgelopen week.
Ze is dan ook 3x langsgeweest ondertussen en er zijn dingen gebeurd waar haar nieuwe vriendje niet blij mee zou zijn denk ik.
Allemaal dom achteraf want stiekem hoop je toch dat ze terug komt bij je terwijl ze nu weer leuk 4 dagen bij der nieuwe vriendje zit.
Nu heb ik het voor mezelf weer moeilijker gemaakt, het lijkt op dat moment de leukste keuze, zo vertrouwd en zo fijn.. maargoed dat verdient ze niet na wat ze gedaan heeft.
Nu ga ik me lekker op mezelf focussen, lekker de dingen doen die ik wil zonder enige verantwoording af te leggen. En dan de vraag of ik haar terug zou willen: Natuurlijk
Is het de verstandigste keuze: Ik denk het niet, het getuigt dat ze heel snel voor een ander kan vallen en ik weet niet of ik haar ooit weer zou kunnen vertrouwen.
En mijn eigen dagboek bijhouden in een word bestand helpt ook! Gaat erg hard en word al een aardig boekwerk maar het helpt zeker
het probleem is dat het helemaal niet wil weten! dan ik hou ik me er te erg mee bezig, slaap ik weer slecht en voel ik me de helft van de dag ellendig omdat er de hele tijd een naar en kut gevoel omhoog komt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
goh het lijkt wel of je een verborgen camera op mijn schouder hebt ofzoheb hier exact het zelfde
![]()
Tja ik zou ook vet graag nog op vakantie gaan maar heb pas 23 augustus vakantie....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef jd1982 het volgende:
Wil er iemand mee op vakantie? Maandag vertrekken, zie een paar lastminuts, oa. Lloret voor 149 euro
Hehe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg
Damn ik hoop echt dat zoiets me goed doet, andere mensen zien, busreis hou ik helemaal niet van, maar what the fuck... als er genoeg andere mensen in die bus zitten is dat alleen maar goed, mensen zien, zon zien, weg uit huis iig!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef jd1982 het volgende:
Whehe, belde gisteravond een vriend van me, hij zegt hoe duur? Ik zeg 149 euro... hij zegt BOEKEN! 5 minuten later was het geregeld, tis maar 5 dagen (ex busreis), maar goed, eindelijk sinds 2 jaar ff weer weg uit Nederland. Hopelijk doet die zon me goed! Maandag al weg
dat zou ik niet doen...het is met je ex niet 'zomaar' uit gegaan. Met je nieuwe vriendin is alles nog nieuw... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.
Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.
Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
bloedrukt stijgt altijd spontaan bij de minste dat ik van haar hoor of zie.
dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?![]()
ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood![]()
wat een onzin.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef AcidTrance het volgende:
Door negeren pak je iemand ook best hard hoor, welke dame wil geen aandacht van der ex dat streelt haar ego echt wel. Door iets te flikken geef je haar toch weer aandacht wel een negatieve manier maar toch.
Je voelt je misschien nu wat opgelucht maar verdriet komt zeker nog wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
Hoi,
ook bij mij is het uit hoop ik...de vorige keer werd ik nadat het uit was weer vrolijk opgebeld!![]()
Na veel ellende met blowen.gokken en agressief gedrag wat in een ruzie tot uiting kwam, waarbij hij mij zelfs aanviel (lichamelijk)...........is het uit, het heeft ruim 2 jaar geduurd....het is nu zon 2 en een half uur uit, en voel totaal geen verdriet of pijn enzzzzzz kan dit nog komen? of heb ik het al verwerkt door het feit dat hij mij bij ruzies lichameijk aanviel? heeft iemand hier ervaring mee?
groeten en alvast thanx
Redenen waarom het uitging aanpakken om het vervolgens samen maar weer eens te proberen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etcquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Jitse het volgende:
Ik trek het niet meer: ik heb afgelopen maanden geflirt, geneukt, ben afgestudeerd met onderscheiding, leuke jobs aangeboden gekregen, kortom alles wat je normaal een ex doet vergeten.. af & toe kreeg ik nog een smsje van mijn ex dat ze me had gezien in een droom etc waarvan k even slikte of het moeilijk bij had, maar vervolgens ging ik verder met m'n leven.
Recenste flirt bleek erg leuk en gister bespraken we om serieus te gaan.. dat leek me super tot vandaag.
Komt de ex ineens op de scene met een uitnodiging en wil ze dat ik meega naar een festival met haar morgen.
ze doet zo lief
mijn ademt stokt
dit is toch niet meer normaal na 4 maanden?!
gaat het wel nog ooit weg?![]()
ik zou mijn nieuwe leuke vriendin van het ene moment op het andere dumpen als ze ook maar aanstalte zou maken om opnieuw te beginnen.. ik schaam me dood![]()
Au.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
twas sterker dan mezelf.. heb met haar afgesproken gister, en het is helemaal "fout" gelopen. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, gedanst, gezoend, etc![]()
ik was weer oprecht gelukkig en trots om met haar samen te zijn, al was het maar vr 1 avond.
ze zegt dat ze opnieuw heel erg verliefd is, heeft spijt en heeft me gevraagd om het opnieuw te proberen.. ik vroeg haar om er een nachtje over te slapen, bij mij is het gevoel nu plots minder sterk. Ook omdat ik nu weer weet waarom het uitging, wat ik minder leuk vond aan haar en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar. Durf er natuurlijk niks van te vertelle tege m'n vriendin, wat een kutactie ook weer.
Tja ik zou het ook vertellen als ik hem was!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Au..
Hoop wel dat je zo slim bent het tegen je vriendin te vertellen. Of je moet geen geweten en een pokerface hebben natuurlijk.
Ah well, je weet tenminste wat je wilt..
Reken d'r maar niet op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Jitse het volgende:
We hebben [...], gezoend, etc![]()
.... en weet dat ik met mijn nieuwe vriendin meer toekomst heb dan met haar.
als ze toevallig meeleest zeker niet nee...quote:
Dat zou betekenen dat ik misschien nóóit meer een relatie aan mag gaan? Want ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds niet verwerkt. Mijn ex heeft me 3 jaar geleden gevraagd geen contact meer te hebben en elkaar ook niet aan te spreken op straat, omdat ze zich constant schuldig bleef voelen als ze mijn verdriet zag.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef erik-de-perik het volgende:
ik vind wel dat je de ene 'relatie' eerst moet afsluiten (afgeloten hebben) voordat je aan een andere begint..
voorkomt ook dit soort dilemma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |