Misschien moet je jezelf eens afvragen wat je eraan hebt alles te over analyseren. Moet je per se alle mogelijke uitkomsten op een rijtje zetten voordat je iets durft te beslissen? Besef dat nooit iets echt zeker is, overdenk geen zaken en leef in het hier en nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:32 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Zoals dat wannneer je beseft dat of het niet zijn van dat bepaalde iets, ofwel het niet weten om te gaan met het laten liggen van de kansen op weer ander alternatief, hetgene is wat je op gaat breken. Dat is dan de uitweg die je had kunnen opperen toen je nog aan het begin stond van het hele traject. Daar heb ik nu dus een vraag over. Want wanneer weet je nu met absolute zekerheid dat dat het moment van grote waarde is dat mensen om je heen en de stilte in je hoofd samen moeten smelten tot een een vormeloos geheel? Ik bedoel, het kan toch ook zo zijn dat het hele gebeuren niet waar is op de manier die jij veronderstelt dat het is? Of dat het omdraaien van de rollen en feiten de hele zaak ineens zo belicht dat de originele setting ineens zo nietig lijkt.
wow! jij kon er een rode lijn in ontdekken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef Freuder het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat je eraan hebt alles te over analyseren. Moet je per se alle mogelijke uitkomsten op een rijtje zetten voordat je iets durft te beslissen? Besef dat nooit iets echt zeker is, overdenk geen zaken en leef in het hier en nu.
Oh, ging het over gamers die 'het' verknallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:27 schreef nokia2007 het volgende:
Ik denk een beetje, zit ook inzo een situatie, zie bepaalde mensen op game servers maar durf niets te zeggen uit angst dat ze denken dat ik ze stalk of opzoek. Kan nog geen eens mer onder mijn eigen game naam spelen op andere servers.Zal denk ik wel nooit goedkomen. Zijn helaas meer gamers die het verknallen.
jij hebt hulp nodigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:32 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Zoals dat wannneer je beseft ...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef thaleia het volgende:
Ik zag de TT en dacht: "dronken". De rest van de OP bevestigt mijn vermoeden.
Wel een handdoek meenemen hè.quote:
I never leave home without it.quote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Guncta het volgende:
Niets is zeker van de onderhonden maar eens luisteren..
jnfihbjdshfjds dajndnda k, dsaklmdsan,ma;'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:32 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Zoals dat wannneer je beseft dat of het niet zijn van dat bepaalde iets, ofwel het niet weten om te gaan met het laten liggen van de kansen op weer ander alternatief, hetgene is wat je op gaat breken. Dat is dan de uitweg die je had kunnen opperen toen je nog aan het begin stond van het hele traject. Daar heb ik nu dus een vraag over. Want wanneer weet je nu met absolute zekerheid dat dat het moment van grote waarde is dat mensen om je heen en de stilte in je hoofd samen moeten smelten tot een een vormeloos geheel? Ik bedoel, het kan toch ook zo zijn dat het hele gebeuren niet waar is op de manier die jij veronderstelt dat het is? Of dat het omdraaien van de rollen en feiten de hele zaak ineens zo belicht dat de originele setting ineens zo nietig lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |