abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52829821
Zoals dat wannneer je beseft dat of het niet zijn van dat bepaalde iets, ofwel het niet weten om te gaan met het laten liggen van de kansen op weer ander alternatief, hetgene is wat je op gaat breken. Dat is dan de uitweg die je had kunnen opperen toen je nog aan het begin stond van het hele traject. Daar heb ik nu dus een vraag over. Want wanneer weet je nu met absolute zekerheid dat dat het moment van grote waarde is dat mensen om je heen en de stilte in je hoofd samen moeten smelten tot een een vormeloos geheel? Ik bedoel, het kan toch ook zo zijn dat het hele gebeuren niet waar is op de manier die jij veronderstelt dat het is? Of dat het omdraaien van de rollen en feiten de hele zaak ineens zo belicht dat de originele setting ineens zo nietig lijkt.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:17:48 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52830410
Het klinkt alsof je in Altavista een Nederlandse tekst hebt omgezet naar het Engels, en vervolgens weer terug naar het Nederlands. Ik snap er in ieder geval weinig van
pi_52831244
Ik denk een beetje, zit ook inzo een situatie, zie bepaalde mensen op game servers maar durf niets te zeggen uit angst dat ze denken dat ik ze stalk of opzoek. Kan nog geen eens mer onder mijn eigen game naam spelen op andere servers.Zal denk ik wel nooit goedkomen. Zijn helaas meer gamers die het verknallen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 04:28:53 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_52831248
Ik snap er helemaal niks van.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_52831558
Ik was de weg al kwijt bij " zoals dat wanneer", dus ik begrijp je volkomen als jij het zelf ook begrijpt

Nederlands niet je sterkste taal of is dit juist je probleem?
Road kill collector would be appropriate
pi_52831798
duss..
pi_52832478
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:32 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Zoals dat wannneer je beseft dat of het niet zijn van dat bepaalde iets, ofwel het niet weten om te gaan met het laten liggen van de kansen op weer ander alternatief, hetgene is wat je op gaat breken. Dat is dan de uitweg die je had kunnen opperen toen je nog aan het begin stond van het hele traject. Daar heb ik nu dus een vraag over. Want wanneer weet je nu met absolute zekerheid dat dat het moment van grote waarde is dat mensen om je heen en de stilte in je hoofd samen moeten smelten tot een een vormeloos geheel? Ik bedoel, het kan toch ook zo zijn dat het hele gebeuren niet waar is op de manier die jij veronderstelt dat het is? Of dat het omdraaien van de rollen en feiten de hele zaak ineens zo belicht dat de originele setting ineens zo nietig lijkt.
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat je eraan hebt alles te over analyseren. Moet je per se alle mogelijke uitkomsten op een rijtje zetten voordat je iets durft te beslissen? Besef dat nooit iets echt zeker is, overdenk geen zaken en leef in het hier en nu.
pi_52832648
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef Freuder het volgende:

[..]

Misschien moet je jezelf eens afvragen wat je eraan hebt alles te over analyseren. Moet je per se alle mogelijke uitkomsten op een rijtje zetten voordat je iets durft te beslissen? Besef dat nooit iets echt zeker is, overdenk geen zaken en leef in het hier en nu.
wow! jij kon er een rode lijn in ontdekken?
knap!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52832764
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 04:27 schreef nokia2007 het volgende:
Ik denk een beetje, zit ook inzo een situatie, zie bepaalde mensen op game servers maar durf niets te zeggen uit angst dat ze denken dat ik ze stalk of opzoek. Kan nog geen eens mer onder mijn eigen game naam spelen op andere servers.Zal denk ik wel nooit goedkomen. Zijn helaas meer gamers die het verknallen.
Oh, ging het over gamers die 'het' verknallen Knap hoor dat je dat eruit haalt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52832897
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52833139
quote:
Zoals dat wannneer je beseft ...
jij hebt hulp nodig
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_52833850
ik geloof dat ts eerst een curses nodig heeft om begrijpbare taal uit zichzelf te krijgen voordat hij zich dingen denkt te moeten gaan zitten afvragen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_52834183
Die TT
Have fun...
pi_52838404
Ik zag de TT en dacht: "dronken". De rest van de OP bevestigt mijn vermoeden.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:58:20 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52838650
23.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52839123
best mooi hoor, dronken posten
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_52839179
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef thaleia het volgende:
Ik zag de TT en dacht: "dronken". De rest van de OP bevestigt mijn vermoeden.
te weinig typefouten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52839223
Geen nood: in 1012 zal alles veranderen.
pi_52839265
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
23.
.

42!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52839291
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
.

42!
Wel een handdoek meenemen hè.
pi_52839374
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel een handdoek meenemen hè.
I never leave home without it.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:24:03 #23
185631 Guncta
En un momento dado
pi_52839528
Niets is zeker van de onderhonden maar eens luisteren..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:20:08 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_52841380
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Guncta het volgende:
Niets is zeker van de onderhonden maar eens luisteren..
Zeker weten!

Of geen ketamine gebruiken voor je iets post op een forum.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_52841483
quote:
jnfihbjdshfjds dajndnda k, dsaklmdsan,ma;'
., lj dckld,i03jn dlcsm !
pi_52841639
Dit kán een heel duidelijk en volgbaar stuk zijn in je hoofd, maar voor de rest van de wereld is het onleesbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')