Ja, dat durf ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef Scandalous het volgende:
Of vraag gewoon of ze je leuk vindt
Dan durf je straks toch ook niet met haar af te spreken etc, als je dat al niet durft?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik natuurlijk niet.
Al een aantal keer ben ik benaderd om af te spreken door een meisje, maar dan houd ik snel de boot af. Het beknelt mij direct; het idee zeg maar. Dit wordt niets dit levenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan durf je straks toch ook niet met haar af te spreken etc, als je dat al niet durft?
Zoals elke hetero weet eten homo's samen uit een pot.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gast, houd je bek. Hoezo ben ik ineens homo als ik met een vriend uit 1 pan eet?
En mensen bashen zonder zelf foto's op internet te hebben..Moge je sterven aan een zielige pijnlijjke ziekte
Tot die conclusie was ik al gekomen. Maar dat was ook al zonneklaar bij het lezen van de topictitel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Al een aantal keer ben ik benaderd om af te spreken door een meisje, maar dan houd ik snel de boot af. Het beknelt mij direct; het idee zeg maar. Dit wordt niets dit leven.
Je topic is gelul.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:44 schreef floris.exe het volgende:
Zeg, kan dat offtopic GELUL eens ophouden? Ga elders een kutblaag uithangen zeg. Tjonge jonge!
Dus.. wiseguy.. gebiedende wijs.. houdt?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zoals elke hetero weet eten homo's samen uit een pot.
En het is pijnlijke niet pijnlijjke. En gaarne bashen vervangen voor de woorden "zwart maken". En het is gebiedende wijs dus "houdt je bek"
Ook dyslectisch zie ik
Ik ben een loserquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik al gekomen. Maar dat was ook al zonneklaar bij het lezen van de topictitel.
Je krijgt écht niets voor elkaar!
Yesss, dat is de houding waar de vrouwtjes voor vallenquote:
Zij weet van doen, luister naar haar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Yesss, dat is de houding waar de vrouwtjes voor vallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |