abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53033503
Ik ben een totale n00b op het gebied van vrouwen, maar van tijd tot tijd kan ik mijzelf niet aan het verlangen naar een relatie onttrekken. Ik weet dat het er waarschijnlijk op neerkomt, dat hoofdzakelijk is degene ben die de eerste stap moet zetten (als man zijnde), maar toch zou ik daarin dan wel enige zekerheid bij willen genieten.

Dus bij deze de vraag welke signalen er zoals zijn, waaruit je mogelijkerwijs kunt afleiden dat een vrouw je leuk vindt? Het gaat hier niet om vrouwen die je al goed kent, maar bij kleine kortstondige interacties, zoals oogcontact op straat enzovoort.
pi_53033672
Dat weet je niet dat is het leuke.
pi_53033709
Als een vrouw die je verder helemaal niet kent, maar nog maar een kwartiertje gesproken hebt, je spontaan aanraakt, haar hand op je schouder legt en dergelijke... zegt dat iets?
pi_53033743
Of vraag gewoon of ze je leuk vindt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53033775
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef Scandalous het volgende:
Of vraag gewoon of ze je leuk vindt
Ja, dat durf ik natuurlijk niet .
pi_53033835
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:38 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ja, dat durf ik natuurlijk niet .
Dan durf je straks toch ook niet met haar af te spreken etc, als je dat al niet durft?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53033879
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dan durf je straks toch ook niet met haar af te spreken etc, als je dat al niet durft?
Al een aantal keer ben ik benaderd om af te spreken door een meisje, maar dan houd ik snel de boot af. Het beknelt mij direct; het idee zeg maar. Dit wordt niets dit leven .
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:44:16 #8
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53033901
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gast, houd je bek. Hoezo ben ik ineens homo als ik met een vriend uit 1 pan eet?

En mensen bashen zonder zelf foto's op internet te hebben.. Moge je sterven aan een zielige pijnlijjke ziekte
Zoals elke hetero weet eten homo's samen uit een pot.

En het is pijnlijke niet pijnlijjke. En gaarne bashen vervangen voor de woorden "zwart maken". En het is gebiedende wijs dus "houdt je bek" dt dus, maar kan het mis hebben ben tenslotte dyslect.

Ook dyslectisch zie ik
pi_53033934
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:43 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Al een aantal keer ben ik benaderd om af te spreken door een meisje, maar dan houd ik snel de boot af. Het beknelt mij direct; het idee zeg maar. Dit wordt niets dit leven .
Tot die conclusie was ik al gekomen. Maar dat was ook al zonneklaar bij het lezen van de topictitel.
Je krijgt écht niets voor elkaar!
pi_53033951
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:44 schreef floris.exe het volgende:
Zeg, kan dat offtopic GELUL eens ophouden? Ga elders een kutblaag uithangen zeg. Tjonge jonge!
Je topic is gelul.
Het gaat nergens over. Niemand kan je hierin helpen. Je moet niet zo'n lafaard zijn, dan kom je misschien nog eens ergens.
pi_53033965
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:44 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Zoals elke hetero weet eten homo's samen uit een pot.

En het is pijnlijke niet pijnlijjke. En gaarne bashen vervangen voor de woorden "zwart maken". En het is gebiedende wijs dus "houdt je bek"

Ook dyslectisch zie ik
Dus.. wiseguy.. gebiedende wijs.. houdt?

Sommige dyslectische mensen zijn zo hardleers..

En je hebt verschil tussen taalfouten en typefouten.

En ik ben niet dyslectisch.. hoe dan ook, ben nu door.. ltr
pi_53033971
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:45 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Tot die conclusie was ik al gekomen. Maar dat was ook al zonneklaar bij het lezen van de topictitel.
Je krijgt écht niets voor elkaar!
Ik ben een loser .
pi_53033995
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:47 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik ben een loser .
Yesss, dat is de houding waar de vrouwtjes voor vallen
pi_53034009
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:48 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Yesss, dat is de houding waar de vrouwtjes voor vallen
Zij weet van doen, luister naar haar.
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:53:21 #15
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53034087
hoe oud ben je TS ?
pi_53034116
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:53 schreef Buschetta het volgende:
hoe oud ben je TS ?
25
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:00:33 #17
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53034229
Ok ik zal effe serieus reageren Floris.

ten eerste zorg dat je controle neemt over je leven. Je wilt een relatie maar bent te bang om contact te zoeken. Dat is het eerste waar je wat aan moet doen. Jij bent de baas over de wereld, je leeft maar een keer en dat moet jij jezelf voorhouden. So what als er 20 dames je letterlijk in je gezicht zeggen van rot op en andere negatieve dingen roepen. Gewoon vallen en opstaan. Er zal heus wel een keer een geschikte dame voorbij komen die je gelukkig (en jij haar) kan maken. Je hebt waarschijnlijk het idee dat vrouwen andere wezens zijn (bij wijze van) maar in weze verschillen ze niet zoveel van mannen. Ook hen zijn erg onzeker. Vaak zelfs onzekerder. Je moet gewoon een vrouw uit vragen als je enigzins wat voor haar voelt en je niet laten lijden door je angsten. Stel je gewoon voor dat je een maatje uit eten vraagt of voor een biertje in de kroeg. Probeer vrouwen niet te benaderen als een soort godinnen maar als evenwaardige personen die je in de eerste instantie als vriend kan zien. Dan komt de rest vanzelf wel.

Succes.
pi_53034262
Wat rotzooi verwijderd maar bij nader inzien heeft dit topic niet bijzonder veel potentie. Probeer er in [SINGLES] #39 Singles op de hei 's over te praten als je serieus antwoorden wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')