abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53027436
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 39.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

Vorig deel: [SINGLES] #38 mét & zónder deprimerende gewauwel

Laatste post:
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:56 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dan niet zeuren al zeg ik t zelf

he poep nou moet ik openen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 01:48:03 ]
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:03:28 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53027482
...of in de duinen natuurlijk...

of het bos...

of gewoon thuis...

als single kom je nog eens ergens!

tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:06:52 #3
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53027534
De tijd dat ik zeurde dat ik vrijgezel was is over, dat komt ook vast omdat het nu over het algemeen best goed met me gaat.

Er zijn nog zoveel leuke dingen
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:21:44 #4
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53027798
Ja dat moeten vrijgezellen zich eens realiseren. Dat een relatie niet het belangrijkste is in het leven. Er zijn nog tig andere belangrijkere/leukere dingen in het leven. Tevens is de moeite die je stopt in een relatie het vaak toch niet waard. Je bent beter af zonder.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53028582
Wat is er op de hei te doen?
For great justice!
pi_53028589
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Ja dat moeten vrijgezellen zich eens realiseren. Dat een relatie niet het belangrijkste is in het leven. Er zijn nog tig andere belangrijkere/leukere dingen in het leven. Tevens is de moeite die je stopt in een relatie het vaak toch niet waard. Je bent beter af zonder.
LEUGENS!
For great justice!
pi_53028931
quote:
Ow jij hebt zo een knuffel nodig van een juist persoon !

Om het even heel zwart wit te zien:
"Als een relatie niet het belangrijkste is in het leven wat dan wel ?"
Maar dat is dan wel heel zwart wit
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_53029287
quote:
Ja over het algemeen denk ik dat ook wel. Lekker makkelijk ik kan gewoon absurde klussen aannemen waarbij ik nooit thuis ben en toch voor niemand tijd heb. Leuke klussen waar ik op kick, van leer en van geniet.

Maar toch besluipt je soms dat gevoel van: "lekker tegen iemand aankruipen"
pi_53029675
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:22 schreef mrbox het volgende:

Ow jij hebt zo een knuffel nodig van een juist persoon !

Om het even heel zwart wit te zien:
"Als een relatie niet het belangrijkste is in het leven wat dan wel ?"
Maar dat is dan wel heel zwart wit
ik vind gezond zijn en kunnen doen waar je zin in hebt wel belangrijker eigenlijk
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53029881
oeh een relatie is in mn leven echt niet t belangrijkste!
dat ben ik zelf eigenlijk
klinkt een beetje egocentrisch haha maar het is zo
pi_53031234
quote:
Ik denk dat velen zich dat ook wel realiseren, alleen heb je, als het om wat voor reden dan ook slechter met je gaat, meer de behoefte aan een arm om je heen.

Ik kan het bijv zelf heel goed merken. Ik heb een kutjaar gehad qua werk, ik voelde me nergens op mijn plek en dat begint nu weer te komen. En met dat dat gevoel weer komt verdwijnt de behoefte naar een relatie al een beetje.

Helaas blijft de behoefte naar heftige neuksex.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:35:13 #12
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53031283
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:
oeh een relatie is in mn leven echt niet t belangrijkste!
dat ben ik zelf eigenlijk
klinkt een beetje egocentrisch haha maar het is zo
Je hebt helemaal gelijk, ik durfde het in eerste instantie niet te posten, maar mijn eigen geluk gaat altijd voor. En dat geluk kan ik uit zoveel verschillende dingen halen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:37:38 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53031326
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind gezond zijn en kunnen doen waar je zin in hebt wel belangrijker eigenlijk
kan in een relatie toch ook?

sorry ik ben geen singel, wat doe ik hier maar het stond in AT
an urge to help mankind overcomes me
pi_53031378
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:04 schreef Q. het volgende:
Wat is er op de hei te doen?
Vraag eens aan Lupa Solitaria. ( )
pi_53031395
quote:
Verzuurd!
pi_53031412
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:

[..]

is petitlapin geloof ik ook niet iig de laatste keer dat ik t hoorde niet dus ja

en ja dat kun je ook in een relatie! bah het irriteert me dat mensen altijd dingen zeggen als pfew ik kan gelukkig lekker op stap nu ik single ben
laat toch niet zo over je heen lopen bah
pi_53031418
quote:

[..]

Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?

Met allerlei vrouwen het bed delen, elke dag dronken thuis komen, plotseling besluiten ergens heen te gaan.

Zo ja, dan ben je de ideale vrouw.

Ja, het is wat dik aangezet, maar je begrijpt me wel neem ik aan.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:43:06 #18
74276 saaw
pi_53031433
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef liefie_ het volgende:

[..]

is petitlapin geloof ik ook niet iig de laatste keer dat ik t hoorde niet dus ja

en ja dat kun je ook in een relatie! bah het irriteert me dat mensen altijd dingen zeggen als pfew ik kan gelukkig lekker op stap nu ik single ben
laat toch niet zo over je heen lopen bah
exactly my point
ik heb een relatie en woon samen maar doe precies waar ik zin in heb hoor

enige manier waarop dit niet werkt is als waar jij zin in hebt sex is met iemand anders
pi_53031440
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Met allerlei vrouwen het bed delen, elke dag dronken thuis komen, plotseling besluiten ergens heen te gaan.

Zolang iemand niet vreemd gaat en niet plots verdwenen is voor een bepaalde tijd maakt dat toch vrij weinig uit.
En ik dacht altijd dat vertrouwen een belangrijk fundament was van een relatie.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:45:12 #20
74276 saaw
pi_53031466
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

met allerlei vrouwen het bed delen niet nee, dat is een afspraak die wij hebben. en mocht hij daar wel zin in hebben hoor ik dat graag want dan is het over
elke dag dronken thuiskomen en plotseing besluiten ergens heen te gaan lijkt me geen punt, doe ik zelf ook vaak zat

je hoeft niet aan elkaar vast te zitten in een relatie
ik heb ook eigen vrienden, hobby's, etc
natuurlijk doen we ook dingen samen, maar ik voel me op geen enkele manier verplicht daartoe, en hij gelukkig ook niet

we vertrouwen elkaar. als hij echt niet thuis komt snachts [of meerdere nachten] laat hij het even weten zodat ik me geen zorgen ga aken oid, verder gaat ie zn gang maar
en ik net zo
pi_53031539
idd dat klinkt gezond!
en dat mensen hier in het topic daar al half euforisch over moeten worden vind ik echt te kansloos
ik geloof namelijk dat er meer mensen zijn die zo met elkaar om gaan dan op de overcontrole-verbied-manier
pi_53031688
quote:
Heerlijk. Dit is echt zo'n momentopname opmerking. Morgen denk je er wel weer anders over.
pi_53031744
quote:

uiteraard. Het gaat gewoon over het feit dat er vele andere dingen zijn die me gelukkiger maken dan het hebben van een relatie.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53031873
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:45 schreef saaw het volgende:

[..]

met allerlei vrouwen het bed delen niet nee, dat is een afspraak die wij hebben. en mocht hij daar wel zin in hebben hoor ik dat graag want dan is het over
elke dag dronken thuiskomen en plotseing besluiten ergens heen te gaan lijkt me geen punt, doe ik zelf ook vaak zat

je hoeft niet aan elkaar vast te zitten in een relatie
ik heb ook eigen vrienden, hobby's, etc
natuurlijk doen we ook dingen samen, maar ik voel me op geen enkele manier verplicht daartoe, en hij gelukkig ook niet

we vertrouwen elkaar. als hij echt niet thuis komt snachts [of meerdere nachten] laat hij het even weten zodat ik me geen zorgen ga aken oid, verder gaat ie zn gang maar
en ik net zo
Hier kan ik me compleet in vinden trouwens. Mijn vriendin zou ook mogen doen en laten wat ze wil. En als ze dan vreemdgaat is het simpelweg voorbij.

Jaloerse mannen hebben vaak het probleem van onzekerheid; ze kunnen zichzelf niet onafhankelijk zien en hun geluk stoppen ze volledig in de partner (ergo: ze geven haar een hogere waarde dan zichzelf). Het punt hierbij is dat er ooit eens een knop om moet gaan waardoor zij zichzelf de hoogste waarde geven.

De langdurige relaties zijn natuurlijk gebaseerd op wederzijdse afhankelijkheid (check zakenrelaties maar), maar zijn tegelijkertijd ook de oppervlakkigste.
pi_53032688
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:48 schreef liefie_ het volgende:
idd dat klinkt gezond!
en dat mensen hier in het topic daar al half euforisch over moeten worden vind ik echt te kansloos
ik geloof namelijk dat er meer mensen zijn die zo met elkaar om gaan dan op de overcontrole-verbied-manier
Dat zal best, maar in mijn omgeving zie ik er maar weinig. Al die mensen houden elkaar chronisch onder de plak en eigen dingen doen is er helemaal niet bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')