quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan niet zeuren al zeg ik t zelf
he poep nou moet ik openen
LEUGENS!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Ja dat moeten vrijgezellen zich eens realiseren. Dat een relatie niet het belangrijkste is in het leven. Er zijn nog tig andere belangrijkere/leukere dingen in het leven. Tevens is de moeite die je stopt in een relatie het vaak toch niet waard. Je bent beter af zonder.
Ow jij hebt zo een knuffel nodig van een juist persoon !quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Ja dat moeten vrijgezellen zich eens realiseren. Dat een relatie niet het belangrijkste is in het leven. Er zijn nog tig andere belangrijkere/leukere dingen in het leven. Tevens is de moeite die je stopt in een relatie het vaak toch niet waard. Je bent beter af zonder.
Ja over het algemeen denk ik dat ook wel. Lekker makkelijk ik kan gewoon absurde klussen aannemen waarbij ik nooit thuis ben en toch voor niemand tijd heb. Leuke klussen waar ik op kick, van leer en van geniet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
ik vind gezond zijn en kunnen doen waar je zin in hebt wel belangrijker eigenlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:22 schreef mrbox het volgende:
Ow jij hebt zo een knuffel nodig van een juist persoon !
Om het even heel zwart wit te zien:![]()
"Als een relatie niet het belangrijkste is in het leven wat dan wel ?"
Maar dat is dan wel heel zwart wit
Ik denk dat velen zich dat ook wel realiseren, alleen heb je, als het om wat voor reden dan ook slechter met je gaat, meer de behoefte aan een arm om je heen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, ik durfde het in eerste instantie niet te posten, maar mijn eigen geluk gaat altijd voor. En dat geluk kan ik uit zoveel verschillende dingen halen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:
oeh een relatie is in mn leven echt niet t belangrijkste!
dat ben ik zelf eigenlijk
klinkt een beetje egocentrisch haha maar het is zo
kan in een relatie toch ook?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind gezond zijn en kunnen doen waar je zin in hebt wel belangrijker eigenlijk
Verzuurd!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
is petitlapin geloof ik ook niet iig de laatste keer dat ik t hoorde niet dus jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:
[..]
kan in een relatie toch ook?
sorry ik ben geen singel, wat doe ik hiermaar het stond in AT
Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:
[..]
exactly my pointquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is petitlapin geloof ik ook niet iig de laatste keer dat ik t hoorde niet dus ja
en ja dat kun je ook in een relatie! bah het irriteert me dat mensen altijd dingen zeggen als pfew ik kan gelukkig lekker op stap nu ik single ben
laat toch niet zo over je heen lopen bah
Zolang iemand niet vreemd gaat en niet plots verdwenen is voor een bepaalde tijd maakt dat toch vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?
Met allerlei vrouwen het bed delen, elke dag dronken thuis komen, plotseling besluiten ergens heen te gaan.
Zo ja, dan ben je de ideale vrouw.
Ja, het is wat dik aangezet, maar je begrijpt me wel neem ik aan.
met allerlei vrouwen het bed delen niet nee, dat is een afspraak die wij hebben. en mocht hij daar wel zin in hebben hoor ik dat graag want dan is het overquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?
Met allerlei vrouwen het bed delen, elke dag dronken thuis komen, plotseling besluiten ergens heen te gaan.
Zo ja, dan ben je de ideale vrouw.
Ja, het is wat dik aangezet, maar je begrijpt me wel neem ik aan.
Heerlijk. Dit is echt zo'n momentopname opmerking.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
uiteraard. Het gaat gewoon over het feit dat er vele andere dingen zijn die me gelukkiger maken dan het hebben van een relatie.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:
Hier kan ik me compleet in vinden trouwens. Mijn vriendin zou ook mogen doen en laten wat ze wil. En als ze dan vreemdgaat is het simpelweg voorbij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
met allerlei vrouwen het bed delen niet nee, dat is een afspraak die wij hebben. en mocht hij daar wel zin in hebben hoor ik dat graag want dan is het over
elke dag dronken thuiskomen en plotseing besluiten ergens heen te gaan lijkt me geen punt, doe ik zelf ook vaak zat
je hoeft niet aan elkaar vast te zitten in een relatie
ik heb ook eigen vrienden, hobby's, etc
natuurlijk doen we ook dingen samen, maar ik voel me op geen enkele manier verplicht daartoe, en hij gelukkig ook niet
we vertrouwen elkaar. als hij echt niet thuis komt snachts [of meerdere nachten] laat hij het even weten zodat ik me geen zorgen ga aken oid, verder gaat ie zn gang maar
en ik net zo
Dat zal best, maar in mijn omgeving zie ik er maar weinig. Al die mensen houden elkaar chronisch onder de plak en eigen dingen doen is er helemaal niet bij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:48 schreef liefie_ het volgende:
idd dat klinkt gezond!
en dat mensen hier in het topic daar al half euforisch over moeten worden vind ik echt te kansloos
ik geloof namelijk dat er meer mensen zijn die zo met elkaar om gaan dan op de overcontrole-verbied-manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |