quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan niet zeuren al zeg ik t zelf
he poep nou moet ik openen
LEUGENS!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Ja dat moeten vrijgezellen zich eens realiseren. Dat een relatie niet het belangrijkste is in het leven. Er zijn nog tig andere belangrijkere/leukere dingen in het leven. Tevens is de moeite die je stopt in een relatie het vaak toch niet waard. Je bent beter af zonder.
Ow jij hebt zo een knuffel nodig van een juist persoon !quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Ja dat moeten vrijgezellen zich eens realiseren. Dat een relatie niet het belangrijkste is in het leven. Er zijn nog tig andere belangrijkere/leukere dingen in het leven. Tevens is de moeite die je stopt in een relatie het vaak toch niet waard. Je bent beter af zonder.
Ja over het algemeen denk ik dat ook wel. Lekker makkelijk ik kan gewoon absurde klussen aannemen waarbij ik nooit thuis ben en toch voor niemand tijd heb. Leuke klussen waar ik op kick, van leer en van geniet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
ik vind gezond zijn en kunnen doen waar je zin in hebt wel belangrijker eigenlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:22 schreef mrbox het volgende:
Ow jij hebt zo een knuffel nodig van een juist persoon !
Om het even heel zwart wit te zien:![]()
"Als een relatie niet het belangrijkste is in het leven wat dan wel ?"
Maar dat is dan wel heel zwart wit
Ik denk dat velen zich dat ook wel realiseren, alleen heb je, als het om wat voor reden dan ook slechter met je gaat, meer de behoefte aan een arm om je heen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, ik durfde het in eerste instantie niet te posten, maar mijn eigen geluk gaat altijd voor. En dat geluk kan ik uit zoveel verschillende dingen halen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:
oeh een relatie is in mn leven echt niet t belangrijkste!
dat ben ik zelf eigenlijk
klinkt een beetje egocentrisch haha maar het is zo
kan in een relatie toch ook?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind gezond zijn en kunnen doen waar je zin in hebt wel belangrijker eigenlijk
Verzuurd!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
is petitlapin geloof ik ook niet iig de laatste keer dat ik t hoorde niet dus jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:
[..]
kan in een relatie toch ook?
sorry ik ben geen singel, wat doe ik hiermaar het stond in AT
Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:
[..]
exactly my pointquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is petitlapin geloof ik ook niet iig de laatste keer dat ik t hoorde niet dus ja
en ja dat kun je ook in een relatie! bah het irriteert me dat mensen altijd dingen zeggen als pfew ik kan gelukkig lekker op stap nu ik single ben
laat toch niet zo over je heen lopen bah
Zolang iemand niet vreemd gaat en niet plots verdwenen is voor een bepaalde tijd maakt dat toch vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?
Met allerlei vrouwen het bed delen, elke dag dronken thuis komen, plotseling besluiten ergens heen te gaan.
Zo ja, dan ben je de ideale vrouw.
Ja, het is wat dik aangezet, maar je begrijpt me wel neem ik aan.
met allerlei vrouwen het bed delen niet nee, dat is een afspraak die wij hebben. en mocht hij daar wel zin in hebben hoor ik dat graag want dan is het overquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jouw vriend kan doen wat hij wil?
Met allerlei vrouwen het bed delen, elke dag dronken thuis komen, plotseling besluiten ergens heen te gaan.
Zo ja, dan ben je de ideale vrouw.
Ja, het is wat dik aangezet, maar je begrijpt me wel neem ik aan.
Heerlijk. Dit is echt zo'n momentopname opmerking.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Shitonya het volgende:
uiteraard. Het gaat gewoon over het feit dat er vele andere dingen zijn die me gelukkiger maken dan het hebben van een relatie.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef saaw het volgende:
Hier kan ik me compleet in vinden trouwens. Mijn vriendin zou ook mogen doen en laten wat ze wil. En als ze dan vreemdgaat is het simpelweg voorbij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
met allerlei vrouwen het bed delen niet nee, dat is een afspraak die wij hebben. en mocht hij daar wel zin in hebben hoor ik dat graag want dan is het over
elke dag dronken thuiskomen en plotseing besluiten ergens heen te gaan lijkt me geen punt, doe ik zelf ook vaak zat
je hoeft niet aan elkaar vast te zitten in een relatie
ik heb ook eigen vrienden, hobby's, etc
natuurlijk doen we ook dingen samen, maar ik voel me op geen enkele manier verplicht daartoe, en hij gelukkig ook niet
we vertrouwen elkaar. als hij echt niet thuis komt snachts [of meerdere nachten] laat hij het even weten zodat ik me geen zorgen ga aken oid, verder gaat ie zn gang maar
en ik net zo
Dat zal best, maar in mijn omgeving zie ik er maar weinig. Al die mensen houden elkaar chronisch onder de plak en eigen dingen doen is er helemaal niet bij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:48 schreef liefie_ het volgende:
idd dat klinkt gezond!
en dat mensen hier in het topic daar al half euforisch over moeten worden vind ik echt te kansloos
ik geloof namelijk dat er meer mensen zijn die zo met elkaar om gaan dan op de overcontrole-verbied-manier
Ik zie allebei de gevallen wel, en ik zou me daar niet druk om makenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar in mijn omgeving zie ik er maar weinig. Al die mensen houden elkaar chronisch onder de plak en eigen dingen doen is er helemaal niet bij.
Haha, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heerlijk. Dit is echt zo'n momentopname opmerking.Morgen denk je er wel weer anders over.
Dan heb je geen gezonde relaties om je heen, of wíllen die mensen simpelweg geen eigen dingen doen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar in mijn omgeving zie ik er maar weinig. Al die mensen houden elkaar chronisch onder de plak en eigen dingen doen is er helemaal niet bij.
Gezien het tempo waarmee de meeste relaties gaan denk ik het eerste.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je geen gezonde relaties om je heen, of wíllen die mensen simpelweg geen eigen dingen doen.
Weet je wat me bij jou écht heel vaak opvalt? Dat je andere mensen heel vaak joúw standaarden oplegt, en van daar uit negatief oordeelt. Ik kan niet zeggen of binnen twee jaar samenwonen en een kind hebben normaal is. Ík zou het niet zo snel doen, maar er zijn ook relaties wanneer de partners binnen een half jaar zeker weten dat ze de rest van hun leven samen door gaan brengen. Sterker nog, ik vind samenwonen binnen 2 jaar verre van abnormaal. Zolang ze er beide tevreden mee zijn en het beide doen omdat ze het zélf willen en niet gepusht worden door de partner, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien het tempo waarmee de meeste relaties gaan denk ik het eerste.
Of is binnen twee jaar samenwonen en aan kinderen beginnen normaal?
Exactly. Ik bedoel, single zijn is tof, alleen of je nu beter af bent zonder relatiequote:
ik vind dat eigenlijk heel normaal jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef RealZeus het volgende:
Of is binnen twee jaar samenwonen en aan kinderen beginnen normaal?
Ja, ik wilde er niets over zeggen in het vorige deel, maar dit mag ook best minder mensen. Hoi/doei/ik ga slapen is niet nodig. En ja, dat is streng, maar de reeks bestaat nog omdat het niet in een slowchat is verzand en dat houd ik graag zo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zo daar ben ik weer
Of leef je in één of ander boerendorp.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je geen gezonde relaties om je heen, of wíllen die mensen simpelweg geen eigen dingen doen.
Om het even duidelijk te maken voor iedereen: ik ben een man. Negeer die heerlijk misleidende muilschoentjes hiernaast even.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Valt me op dat er in dit gedeelte van het Fok-forum toch aardig wat vrouwen te vinden zijn en juist weinig mannen. Als het in mijn omgeving nu ook eens zo was![]()
Tja, er zijn nou eenmaal niet zoveel vrouwen bij IOquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Valt me op dat er in dit gedeelte van het Fok-forum toch aardig wat vrouwen te vinden zijn en juist weinig mannen. Als het in mijn omgeving nu ook eens zo was![]()
En single blijven, zo te lezen...quote:Op zondag 9 september 2007 01:43 schreef knirfie het volgende:
Stond daarstraks gezellig in de kroeg met al m'n vrienden (in m'n uppie dus...), staat er opeens een mooi meisje met me te flirten en wat uitdagend te dansen![]()
maar niet dat ik er dus op af stap ofzo he![]()
single zijn...![]()
jeetje dat is wel gewoon dom al zeg ik t zelfquote:Op zondag 9 september 2007 01:43 schreef knirfie het volgende:
Stond daarstraks gezellig in de kroeg met al m'n vrienden (in m'n uppie dus...), staat er opeens een mooi meisje met me te flirten en wat uitdagend te dansen![]()
single zijn...![]()
het was een verkapte tvp..quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er niets over zeggen in het vorige deel, maar dit mag ook best minder mensen. Hoi/doei/ik ga slapen is niet nodig. En ja, dat is streng, maar de reeks bestaat nog omdat het niet in een slowchat is verzand en dat houd ik graag zo.
waarom dans je niet mee? waarom ga je alleen uit?quote:Op zondag 9 september 2007 01:43 schreef knirfie het volgende:
single zijn...![]()
maar dan ook echt ontzettend slecht vermomdquote:Op zondag 9 september 2007 12:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het was een verkapte tvp..
Heerlijk..mensen die denken over mensenkennis te beschikken. Het is inmiddels morgen en ik denk er nog steeds niet anders over.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heerlijk. Dit is echt zo'n momentopname opmerking.Morgen denk je er wel weer anders over.
Komt omdat vrouwen makkelijker/liever over gevoelskwestie's/relaties praten dan mannen. Dus veel mannen vind je hier inderdaad niet. En als je al een man vind, dan is hij vaak te zachtaardig, te lief, te wanhopig, te afzichtelijk, verlegen etc.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Misschien omdat ik vandaag een enorme kater hebquote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef liefie_ het volgende:
ik ben het met je eens dat je je geluk niet uit een relatie of een ander moet halen maar je moet eerlijk toegeven shitonya dat jou posts nou niet overlopen van vrolijkheid en optimisme
so truequote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Misschien omdat ik vandaag een enorme kater heb![]()
Nee, ik zie het meer als realisme. Maar je mag het gerust pessimisme noemen![]()
Mijn inziens zie ik gewoon meer de nadelen omtrent relaties. En niet enkel op basis van mijn eigen ervaringen, maar ook wat ik zoal zie en hoor in mijn omgeving. Misschien dat 1/20 relaties écht goed gaan. Verder brengt het meer ellende dan vreugde als ik zo zie hoe mensen erdoor veranderen. Als de één bijvoorbeeld na jaren van "geluk" ineens een ander hard van achter in de poes naait. Het einde van een relatie heeft meer effect op een mens dan het begin ervan.
Er zijn zoveel ongelukkige relaties omdat zoveel mensen in een droomwereldje leven waarin ze denken dat een relatie hét beste in je leven is, denken dat alles vast wel goed gaat en dan later een dikke klap in hun gezicht krijgen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:27 schreef saaw het volgende:
[..]
toch kan ik me niet voorstellen dat zoveel mensen een ongelukkige relatie hebben. als het zo vreselijk is, maak het dan uit
Oh, dat geldt niet enkel voor relaties hoor. Mensen nemen ook kinderen om hun leven weer 'zin' te geven. Opvallend is dat mensen de neiging hebben om het zwaartepunt in hun leven naarmate ze ouder worden te verschuiven van zichzelf naar iets anders.quote:Op zondag 9 september 2007 14:14 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heerlijk..mensen die denken over mensenkennis te beschikken. Het is inmiddels morgen en ik denk er nog steeds niet anders over.
En opmerkingen als "verzuurd", "leugens" of "verbitterd" slaat ook nergens op. Sommige vrijgezellen zijn te wanhopig dat ze de waarheid niet onder ogen durven te zien en denken dat alleen een relatie hun nietszeggende leven nog een beetje verdraagzaam kan maken.
Totdat men een relatie heeft. Dan krijg je op den duur weer topics over vreemdgaan, jaloezie en ander bedrog. Relatie of niet. Het is nooit goed. Haal je geluk meer uit andere zaken, dan klamp je je niet zo wanhopig vast aan het relatie ideaalbeeld![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 14:20 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen makkelijker/liever over gevoelskwestie's/relaties praten dan mannen. Dus veel mannen vind je hier inderdaad niet. En als je al een man vind, dan is hij vaak te zachtaardig, te lief, te wanhopig, te afzichtelijk, verlegen etc.
Daarom zei ik ook "vaak" en niet "alle". Generaliseren probeer ik soms te vermijden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]Prachtig. Jij hebt dus wel mensenkennis wil je zeggen? Ik voel me niet echt wanhopig, zachtaardig of verlegen. Integendeel zelfs.
Want anders ben je zo optimistisch??quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Misschien omdat ik vandaag een enorme kater heb![]()
Ja, in genoeg opzichten zoeken mensen wanhopig naar middelen om hun leven zin te geven. En dat, terwijl er helemaal geen "zin" bestaat m.u.v denkbeeldige.quote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, dat geldt niet enkel voor relaties hoor. Mensen nemen ook kinderen om hun leven weer 'zin' te geven. Opvallend is dat mensen de neiging hebben om het zwaartepunt in hun leven naarmate ze ouder worden te verschuiven van zichzelf naar iets anders.
Het is trouwens goed dat je wat relativeert hoor, relatie kent ook zo z'n nadelen. Alleen weet ik niet in wat voor relaties jij hebt gezeten, gegeven dat je de negatieve kant ervan zo benadrukt.
Dat over die droomwereld klopt als en bus. Een relatie kun je meer vergelijken met een tijdelijke droom dan de realiteit.quote:Op zondag 9 september 2007 14:39 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ongelukkige relaties omdat zoveel mensen in een droomwereldje leven waarin ze denken dat een relatie hét beste in je leven is, denken dat alles vast wel goed gaat en dan later een dikke klap in hun gezicht krijgen.
Het is mooi, het is leuk, het kan geweldig gaan, maar er is absoluut geen enkele garantie. Er is om eerlijk te zijn ook geen enkele reden om "afkerig" te zijn van relaties zoals sommige hier een beetje zijn, maar het is iig niet hét ultieme in je leven.
Ik en op een meisje afstappenquote:Op zondag 9 september 2007 12:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
waarom dans je niet mee? waarom ga je alleen uit?
als je alleen uitgaat lijkt het mij dat je dan juist op mensen afstapt
Hoezo "vinden"? Je moet nooit op zoek gaan, want zoeken naar een partner werkt juist averechts. Het komt meestal op je pad als je het niet verwacht. Cliché, maar waar. En ik sta wel open voor een relatie, maar kan het prima zo relativeren dat ik het niet zie als het enige geluk in mijn leven, teveel aan iemand ga vastklampen of de illusie heb dat hij voor eeuwig bij me zal blijven. Verder ben ik ook een vrij happysingle over het algemeen. Hoe ik dingen verwoord komt alleen misschien wat "donker" over.quote:Op zondag 9 september 2007 15:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Want anders ben je zo optimistisch??
Ik krijg meer het idee dat je hier gewoon loopt te zeuren.
Je doet alsof je de enige bent die inziet dat je in je uppie gelukkig moet kunnen zijn en dat een relatie geen noodzakelijk iets is. Maar als je eens goed zou lezen dan zie je dat er hier een aantal happy singles tussen zitten die een relatie als een leuke aanvulling zien. Ze hebben uiteindelijk dezelfde gedachtengang als jij maar dan in een iets vrolijker lichtje.
Gelukkig vind je een relatie iets negatiefs, want met deze houding zal je er ook geen vinden denk ik...
Misschien moet je er niet op afstappen, maar gewoon erop duikenquote:Op zondag 9 september 2007 15:15 schreef knirfie het volgende:
[..]
Ik en op een meisje afstappen![]()
Nja, ik ga alleen uit omdat ik sinds kort in Eindhoven woon en hier nog niet veel mensen ken. Die paar die ik wel ken waren er natuurlijk dit weekend niet. En om nou zaterdagavond alleen thuis te zitten is ook weer zo... saai?
Achja, kan er verder niet wakker van liggen, heb eigenlijk heerlijk geslapen.
En dat werkt?quote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef Shitonya het volgende:Misschien moet je er niet op afstappen, maar gewoon erop duiken![]()
Je was toch niet in de Parrot versierd hequote:Op zondag 9 september 2007 15:15 schreef knirfie het volgende:
[..]
Nja, ik ga alleen uit omdat ik sinds kort in Eindhoven woon en hier nog niet veel mensen ken. Die paar die ik wel ken waren er natuurlijk dit weekend niet. En om nou zaterdagavond alleen thuis te zitten is ook weer zo... saai?
Natuurlijk bestaat er wel zin, jij bekijkt zin slechts in één betekenis van het woord (hermeneutische). Die is natuurlijk heel relatief, maar dat wil niet zeggen dat hij niet bestaat. Al is dat nogal een filosofische discussie die hier niet thuishoort.quote:Op zondag 9 september 2007 15:09 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ja, in genoeg opzichten zoeken mensen wanhopig naar middelen om hun leven zin te geven. En dat, terwijl er helemaal geen "zin" bestaat m.u.v denkbeeldige.
En wat ik al eerder zei, ik ga niet enkel uit van eigen ervaringen, maar gewoon m'n omgeving.
En precies dat laatste zinnetje doet mij twijvelen bij de betreffende personen. Het zijn namelijk wel de mensen die een grote bek hadden over anderen. En dat totaalplaatje met kind is pas na twee jaar. Dat samenwonen is binnen een half jaar al aan de orde.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je wat me bij jou écht heel vaak opvalt? Dat je andere mensen heel vaak joúw standaarden oplegt, en van daar uit negatief oordeelt. Ik kan niet zeggen of binnen twee jaar samenwonen en een kind hebben normaal is. Ík zou het niet zo snel doen, maar er zijn ook relaties wanneer de partners binnen een half jaar zeker weten dat ze de rest van hun leven samen door gaan brengen. Sterker nog, ik vind samenwonen binnen 2 jaar verre van abnormaal. Zolang ze er beide tevreden mee zijn en het beide doen omdat ze het zélf willen en niet gepusht worden door de partner, is er niets aan de hand.
Waarom ben je bang voor negatieve consequenties? Doen die er toe? Ik lul gewoon met iedereen met wie ik wil lullen in een café. Dat ik soms voor schut sta, afgewezen wordt of iets anders, maakt dat echt uit? Durf eens wat. Mensen bijten niet.quote:
Zovaak gedaan. Geen mensen nodig om een goede tijd te hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 15:33 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
maar wat is er aan in je eentje op stap gaan?
Nou, als er een goede band is wil dat prima. En in mijn stamkroeg kom ik ook altijd wel wat bekenden tegen. Ik heb er geen problemen mee.quote:Op zondag 9 september 2007 15:33 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
Wat doe je uit, als je een beetje staat te autisten in een hoekje en op niemand afstapt? Dan kan je toch beter thuis je favoriete cd opzetten en daar wat drinken? Uitgaan is iets sociaals.. Ik snap je niet helemaalquote:Op zondag 9 september 2007 15:15 schreef knirfie het volgende:
[..]
Dat is onzin, hoe kan iemand nou "te lief" zijn. Dat is gewoon een smoesje wat je gebruikt om maar niet te erkennen dat je het verpest hebt of dat er iets anders onaantrekkelijk aan je isquote:Op zondag 9 september 2007 14:20 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen makkelijker/liever over gevoelskwestie's/relaties praten dan mannen. Dus veel mannen vind je hier inderdaad niet. En als je al een man vind, dan is hij vaak te zachtaardig, te lief, te wanhopig, te afzichtelijk, verlegen etc.
Valt mee, ik stap ook vrijwel nooit op vreemden afquote:
Je staat alleen in een kroeg..een hele avond..Wat doe je in Godsnaam een hele avond alleen in een kroeg? Ik kan dat echt niet bevattenquote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zovaak gedaan. Geen mensen nodig om een goede tijd te hebben.![]()
Nou ja, persoonlijk ga ik niet zoveel naar kroegen de laatste tijd, maar eerder naar concerten of kleinschalige feestjes (in poppodia bijv.). Zeker goed te doen hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 15:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je staat alleen in een kroeg..een hele avond..Wat doe je in Godsnaam een hele avond alleen in een kroeg? Ik kan dat echt niet bevatten![]()
Mocht je serieus tijd over hebben: hierrrr.quote:En er is echt geen zin overigens. Als jij een zin kan bedenken krijg je van mij een biertje als ik je een keer alleen in een kroeg aantref![]()
Fokster zoekt man wellicht. Het aantal vrouwen dat smacht om een man is dramatisch.quote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef liefie_ het volgende:
oeh vanavond is het weer boer zoekt vrouw!
misschien is het iets voor fok tv? fokker zoekt vrouw?
Je ontmoet snel mensen en regelen is ook makkelijk. Als je in je eentje aan de bar blijft staan als een sufkut dan is het waarschijnlijk inderdaad niet leuk.quote:Op zondag 9 september 2007 15:33 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
Voor mij valt geen tegengas geven valt niet onder "te lief". Eerder passief gedrag, de slijmbal uithangen, geen eigen mening hebbendquote:Op zondag 9 september 2007 16:00 schreef Shitonya het volgende:
Te lief en te verlegen is overigens wel een reden om af te knappen op iemand. Als iemand intelligent, grappig is en een geweldig uiterlijk heeft, maar totaal geen tegengas geeft dan heb ik het gauw genoeg gezien.
Ik hoopte op één zinnetje hooguit, geen heel topicquote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, persoonlijk ga ik niet zoveel naar kroegen de laatste tijd, maar eerder naar concerten of kleinschalige feestjes (in poppodia bijv.). Zeker goed te doen hoor.
[..]
Mocht je serieus tijd over hebben: hierrrr.
Alsof je in 1933 in Duitsland naar Hitler loopt te luisteren en je overal ja op knikt, omdat je anders bang bent Adolf zijn tere zieltje te kwetsen en je vervolgens zoveel fout doet in zijn ogen dat je een aantal weken cel krijgt.quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Shitonya het volgende:
Ja mensen die "te" lief zijn, zien dat zelf vaak ook niet in. Als je er dan iets van zegt, voelen ze zich meteen beledigd. Eerlijkheid wordt helaas niet altijd gewaardeerd.
Precies. Ik vond het buitenspel en jij weet niet wat dat isquote:Op zondag 9 september 2007 17:37 schreef liefie_ het volgende:
dat kan ook niet
dus dan zou ik het al onnatuurlijk en vreemd vinden als mijn verkering het op elk vlak met me eens is
quote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind shitonya juist relax over komen
Als je in de pas loopt met de rest (in dit geval dan je partner) is het net alsof je in de jaren 30 in Duitsland leefde. Ja-knikken op alles wat Hitler verkondigde. Eén massa die hetzelfde dacht (moesten denken ook) waardoor alles maar één kant op gaat.quote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef liefie_ het volgende:
heyweet tegen wie je het hebt he!
ik weet donderds goed wat buiten spel is
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik je betoog daar boven niet kan volgen
nou het is nu ongeveer 2 maanden uit mn mn laatste verkering en die was dus "te lief" en ik vind het daar wel onder vallen omdat hij zo deed omdat hij lief wou zijn voor mijquote:Op zondag 9 september 2007 17:52 schreef Nexie het volgende:
Ik blijf erbij dat dat niet "te lief" is maar meer onzeker/slijmerig gedrag. Maar iedereen (nou ja, uitzonderingen zijn er altijd) is het in ieder geval eens dat geen tegengas niet fijn is dus sorry voor deze zinloze discussie
Op de basisschool waren dat "meelopers", toch? Zelfs toen was het al een slecht kenmerk
Het blijft wel grappig hoe defensief die mensen inderdaad worden, zoals Shitonya al zei. Dan krijgen klootzakken opeens alle relaties en de lieve mensen niemand
Eigenlijk zijn we allemaal nukkige kinderen van binnenquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is nu ongeveer 2 maanden uit mn mn laatste verkering en die was dus "te lief" en ik vind het daar wel onder vallen omdat hij zo deed omdat hij lief wou zijn voor mij
dus te lief
en trouwens zo lief was ie niet want toen ik t uit maakte veranderde die in een nukkig kindmaar ja
Hehe, nee, de Parrot kom ik over het algemeen niet. Dit was in de Altstadt...quote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef Lips het volgende:
Je was toch niet in de Parrot versierd heDa's illegaal kwa leeftijd
Nja, het is meer dat ik geen idee heb van wat ik moet zeggen dan er daadwerkelijk op af te stappen, en tja, niets te zeggen hebben is automatisch voor lul staan. Ben gewoon niet het meest spraakzame type, ook niet bij m'n vrienden enzo...quote:Op zondag 9 september 2007 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Waarom ben je bang voor negatieve consequenties? Doen die er toe? Ik lul gewoon met iedereen met wie ik wil lullen in een café. Dat ik soms voor schut sta, afgewezen wordt of iets anders, maakt dat echt uit? Durf eens wat. Mensen bijten niet.
Contacten leggen is natuurlijk wel de achterliggende gedachte, maar gewoon lekker dansen en een paar pilsjes drinken vind ik ook wel goed.quote:Op zondag 9 september 2007 15:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat doe je uit, als je een beetje staat te autisten in een hoekje en op niemand afstapt? Dan kan je toch beter thuis je favoriete cd opzetten en daar wat drinken? Uitgaan is iets sociaals.. Ik snap je niet helemaal
Kijk, als je alleen uitgaat en dan contacten legt of praatjes maakt of wat dan ook, dan snap ik nog wel dat je alleen uitgaat.. Maar als je toch met niemand gaat praten
nukkig?quote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
en trouwens zo lief was ie niet want toen ik t uit maakte veranderde die in een nukkig kindmaar ja
En de arme jongen deed nog wel zo zijn bestquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is nu ongeveer 2 maanden uit mn mn laatste verkering en die was dus "te lief" en ik vind het daar wel onder vallen omdat hij zo deed omdat hij lief wou zijn voor mij
dus te lief
Maar heb je het ooit met hem er over gehad dat hij te lief is ?quote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dus te lief
"Ik vind dat je het niet altijd meteen met me eens moet zijn en gewoon tegengas moet geven"quote:Op zondag 9 september 2007 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar heb je het ooit met hem er over gehad dat hij te lief is ?
Een relatie is niet iets dat simpel is en waar je alleen maar dingen voor krijgt. Het is hard werken en kost ook wat !
Heb zo het idee dat veel verwachten dat het direct helemaal perfect is![]()
Jezus, daar ben ik nu echt al tig maanden niet meer geweest. Kom er nog heel soms wel eens op donderdag, trouwens. Maar de Altstadt, kom op, dat is echt een hele losse tent, daar kun je gewoon iedereen aanspreken. Die onzekere, alternatieve meisjes die daar komen zijn ook niet sociaal de sterkste hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 18:44 schreef knirfie het volgende:
[..]
Hehe, nee, de Parrot kom ik over het algemeen niet. Dit was in de Altstadt...
Dat is ook iets dat je moet leren door te vallen en opstaan. Wil je nieuwe mensen leren kennen? Actie ondernemen dan, want de mensen komen heus niet alleen maar op jou af. Durf toch eens fouten te maken en iemand aan te spreken.quote:Nja, het is meer dat ik geen idee heb van wat ik moet zeggen dan er daadwerkelijk op af te stappen, en tja, niets te zeggen hebben is automatisch voor lul staan. Ben gewoon niet het meest spraakzame type, ook niet bij m'n vrienden enzo...
Dank je.quote:Op zondag 9 september 2007 16:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik hoopte op één zinnetje hooguit, geen heel topic![]()
En ja als je bekende mensen tegenkomt is het ook egen probleem. Maar een hele avond alleen staan? Neen. Mijn inziens spoor je dan gewoon niet.
Ik snap 't nietquote:Op zondag 9 september 2007 20:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omg ik ken dus een jongen echt leuk maar dacht van hij vind mij zoo niet leuk.. 1-2 jaar later ik zie hem weer.. hij verklaart me de liefde.. omg. life sucks.
bij wie nog meer dan?quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik snap 't niet![]()
Iemand verklaart jou de liefde en vervolgens zuigt jou leven
No offence maar ik krijg bij jou het idee dat je iedereen geweldig vindt die jou leuk vindt...
Ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
En van t lezen hier word ik ook niet veel vrolijker, iedereen lijkt wel dates te kunnen hebben etc.... behalve ik
maar er is iemand die zich tot je aangetrokken voelt dat is tenminste al iets, voel me echt zo vaak een waardeloos stuk ja weet ik hetquote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb ook al tijden geen dates hooreen meisje waar ik me tot aangetrokken voel en die zich ook tot mij aangetrokken wordt heeft al 2 jaar 'n vriend en daar ga ik niet tussen stoken is de bedoeling
nee ik zag hem 2 jaar geleden heel veel.. en nu af en toe en waren we uitgeweest met een hele groepquote:Op zondag 9 september 2007 21:10 schreef knirfie het volgende:
Dat is inderdaad wel minder ja. Vind het echter wel een beetje freaky dat ie je na je 2 jaar niet gezien te hebben je opeens de liefde verklaart...
Je hebt twee tieten. Maak daar gebruik van en stop met zeuren.quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
En van t lezen hier word ik ook niet veel vrolijker, iedereen lijkt wel dates te kunnen hebben etc.... behalve ik
Troost je... zelfs mijn speeddates worden afgezegd...quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ga ergens anders spelenquote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt twee tieten. Maak daar gebruik van en stop met zeuren.
Mijn vrienden kennen alleen maar mannen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tja.. gewoon afspreken me je vrienden
vrienden van vrienden tegenkomen
en daar weer vrienden van
en voor je t weet zie je leuke mensen en heb je een date
Een vriend van mij kent veel paardenmeisjes... maar ik mag nooit mee naar hun paardenfeestjes met bijbehorende BBQ... hij is bang dat ik het woord paardenbiefstuk ga gebruikenquote:Op zondag 9 september 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennen alleen maar mannen.
Misschien is dat wel de (onbewuste) reden waarom ik er nog steeds niet aan begonnen benquote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Leonora het volgende:
Hoi allemaal. Ben net weer op de singlesmarkt gedropt. Ik snap het niet meer hoor. Als relaties meer ellende dan vreugde brengen, waarom beginnen we er dan steeds weer aan?...
![]()
Je bent heus niet de enige hoorquote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft. Ik gelukkig de laatste tijd niet echt. Vooral de zondag is dan bij mij populairquote:Op zondag 9 september 2007 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar er is iemand die zich tot je aangetrokken voelt dat is tenminste al iets, voel me echt zo vaak een waardeloos stuk ja weet ik het
Tuurlijk kom je daar overheen!! Alle cliche's zijn namelijk waarquote:Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Leonora het volgende:
Hihi...maar over de ellende kom je toch wel weer heen? Of is het allemaal echt zo erg? Als het misloopt, is daar toch een goede reden voor (tijd voor een andere partner bijvoorbeeld)
Precies. Iedereen krijgt wel eens bezoek van eenzaamheid en een negatief zelfbeeld. Ik heb die gevoelens nu gelukkig 180 graden kunnen laten omdraaien. Ik verbaas me er over hoe makkelijk dat eigenlijk is gegaan. Ik ga nu zelfs enge dingen doen om meer nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op zondag 9 september 2007 22:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft. Ik gelukkig de laatste tijd niet echt. Vooral de zondag is dan bij mij populairgister ben ik ook weer uit geweest met mijn vrienden en iedereen die in het gezelschap van een vriendin was ging alweer rond een uur of half 2 op huis aan.
en dan blijf je uiteindelijk een beetje achter.
ja ongeveer een keer of honderdquote:Op zondag 9 september 2007 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar heb je het ooit met hem er over gehad dat hij te lief is ?
Een relatie is niet iets dat simpel is en waar je alleen maar dingen voor krijgt. Het is hard werken en kost ook wat !
Heb zo het idee dat veel verwachten dat het direct helemaal perfect is![]()
Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Paiq is een aanrader voor mensen die van makkelijk houden.. na één gesprek wordt al gevraagd om iets af te spreken en zelfs of je iemands vriend wilt worden, terwijl je ze nog nooit hebt gezien!quote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je... zelfs mijn speeddates worden afgezegd...
jeetje!quote:
dat inruilgebeuren ken ikquote:Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:
2 weken lang doet ze alsof ze smoorverlieft op je is, en dit keer was het wederzijds, leuke dingen gedaan met elkaar en de nodige 10 tallen sms'jes naar elkaar sturen je kent het wel
Opeens krijg je 3 dagen lang compleet niks meer te horen en neemt ze de telefoon e.d niet op. En dan komt je opeens 'svonds om 12 uur op msn vertellen dat er een ander is.... jup ook ik moet eraan geloven aan het geweldige standaard cliche verhaal wat je normaal alleen in boekjes en filmpjes tegenkomt bla bla bla enz.En als klapt op de voorpijl blijkt je vervanger nog een soort jopie popie figuur te zijn ook.
Liefde? Welke liefde was er dan uberhaupt? en blijkbaar is vertrouwen in mensen heel lastig te vinden.
Gelukkig ben ik vrij nuchter en hoewel ik er niet echt blij mee was, en de rest kan je wel raden gaan we gewoon verder met het leven
De spreekwoordelijke trap onder je kont.
Met andere woorden ik ben weer terug bij af. laat staan dat ik iemand heb waar ik dit persoonlijk kwijt bij kan![]()
En als ik dan weer iemand spreek die een "vriendje" heeft die haar min of meer in de steek laat zo nu en dan snap ik niet waarom hij wel en ik niet, maar dat ga ik hier niet compleet uitleggen dan ben ik nog wel een uur aan het tikken.Ik heb helaas het probleem de verkeerde mensen tegen te komen en ik word er schijtziek van te horen te krijgen dat ik leuk ben enz van mensen die al een relatie hebben.
niet om het een of het andere, maareh vind je niet dat je een beetje heftig reageert over een verliefdheidje van 2 weken? dan weet je toch helemaal nog neit of je van elkaar houd...quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef _Drake_ het volgende:
Oja welcome to my world, ik ben vervloekt op een of andere manier![]()
Zo ken ik er ook nog wel eentje hoor. Na al een half jaar contact te hebben gehad, inclusief meerdere dates, afgesproken dat we elkaar nog een keer zouden gaan ontmoeten. Ik had me voorgenomen om haar dan toch echt maar eens te zeggen hoe leuk ze eigenlijk wel niet was. Ik kreeg immers de indruk dat ze mij ook wel zag zitten. Vervolgens bleef ze de date uitstellen en ik voelde de bui al hangen. Ze gaf eerst als reden dat ze het druk had met haar studie, en ergens wilde ik dat nog geloven ook. Uiteindelijk kreeg ik dus ook een mail dat ze ondertussen niet aan het studeren was geweest, maar vrolijk met een ander aan het daten.quote:
Dan weet ik niet wat voor matches jij krijgt op Paiq, maar ik heb nog geen één voorstel om af te spreken ontvangen (of verstuurd)quote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Paiq is een aanrader voor mensen die van makkelijk houden.. na één gesprek wordt al gevraagd om iets af te spreken en zelfs of je iemands vriend wilt worden, terwijl je ze nog nooit hebt gezien!![]()
![]()
Ook mooi vermaak dus.
Inruilliefdequote:
Geen aanval op jou Liefie_ maar ff in het algemeen :quote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef liefie_ het volgende:
het is nog vroeg en wat ik nu ga zeggen berust ook alleen maar op een gevoel...
maar ik krijg het gevoel dat "jullie" jezelf ook een beetje, hoe zeg je dat, opzetten (sorry ff in t engels want ik weet niet of mn vertaling ergens op slaat: set yourself up for) voor dit soort falen...
de hele houding die hier ten toon word gespreid komt mij hoogst ongezond voor!
de waarde die jullie hechten aan bepaalde zaken, de sneltrein vaart waarin jullie je ergens instroten, het daten via internet of relatiesites (wat ik sowieso al een wankel iets vind)
ik zal er op school eens over nadenken en kijken of ik mezelf beter uit kan leggen vanmiddag
John Gray heeft het over de tien 'liefdesvaten' die gevuld moeten worden. Het is een soort van balans die je moet vinden in je leven. Problemen in een relatie komen dan ook vaak niet eens voort uit de relatie zelf maar uit de andere aspecten van je leven die ook aandacht nodig hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
uiteraard. Het gaat gewoon over het feit dat er vele andere dingen zijn die me gelukkiger maken dan het hebben van een relatie.
Been there, done that... Twee keer zelfs, alleen bij de éne was het na 2 maanden en via de mail, en de ander was opeens terug bij d'r exquote:Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:
2 weken lang doet ze alsof ze smoorverlieft op je is, en dit keer was het wederzijds, leuke dingen gedaan met elkaar en de nodige 10 tallen sms'jes naar elkaar sturen je kent het wel
Opeens krijg je 3 dagen lang compleet niks meer te horen en neemt ze de telefoon e.d niet op. En dan komt je opeens 'svonds om 12 uur op msn vertellen dat er een ander is.... jup ook ik moet eraan geloven aan het geweldige standaard cliche verhaal wat je normaal alleen in boekjes en filmpjes tegenkomt bla bla bla enz.En als klapt op de voorpijl blijkt je vervanger nog een soort jopie popie figuur te zijn ook.
Liefde? Welke liefde was er dan uberhaupt? en blijkbaar is vertrouwen in mensen heel lastig te vinden.
nou ik kan alleen van mezelf spreken maar ik geef tips vind ikquote:Op maandag 10 september 2007 09:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
InruilliefdeSterkte !
[..]
Geen aanval op jou Liefie_ maar ff in het algemeen :
Waarom toch steeds naar andere wijzen en zeggen hoe fout die het wel niet doen![]()
Andere wijzen op dat ze hier en daar mogelijk de fout in gaan prima maar je doet zelf ook wat fout anders zat je hier zeker niet ! (Voor de die hard posters hiero)
Zo weet ik van mezelf dat ik ook onder de "te lief" categorie val, werk daar hard aan maar het valt me tegen hoe snel je weer terug valt in het oude![]()
Blijkbaar voel je je wel aangevallen anders zou je je niet gaan verdedigen...quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
plus ik vind mezelf nou ook niet echt bij de "die hard" posters hier passen
(dan ga ik er even vanuit dat je daar mee doelt op: zelden tot geen verkering en al jaren aan een stuk single)
nou dat was niet bepaald liefie_ in de verdediging maar ik legde meer wat uit (de posts volgde op mijn post en niemand anders reageerde dus ik maar wel)quote:Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je wel aangevallen anders zou je je niet gaan verdedigen...
Wat maakt het toch uit in welk hokje iemand anders je zet![]()
Zoals ik al zei Geen aanval op jou.quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik kan alleen van mezelf spreken maar ik geef tips vind ik
misschien niet altijd even subtiel maar toch
plus ik vind mezelf nou ook niet echt bij de "die hard" posters hier passen
(dan ga ik er even vanuit dat je daar mee doelt op: zelden tot geen verkering en al jaren aan een stuk single)
het voelde ook niet als een aanval hoorquote:Op maandag 10 september 2007 18:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Geen aanval op jou.
Stoor me af en toe beetje op de manier waarop sommige mensen hier reageren alsof hun alles weten, maar zelf geen "tips" kunnen verdragen. Er is altijd wel wat te leren / verbeteren
en je hebt gelijk dan klopt er ook iets niet zou ik zeggenquote:Die hard posters zijn ook mensen die vele relaties hebben gehad ! Dan klopt er ook gewoon iets niet.
of dat nu wel of niet geld voor je Liefie_
Nou, vertel eens dan. Heb je geheime aanbidders? Aanbid je stiekem zelf iemand?quote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef Shitonya het volgende:
Goh, dat is nog eens een post met "inhoud". Het is de bedoeling dat je ergens over praat. Dus zonder de "n" voor dat woord..Als iedereen continu opmerkingen maakt als "wel gezellig hier zeg".. dan gaat het nergens meer over.
Jij klinkt echt zwaar gefrustreerd.quote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Ik aanbid stiekem die sprinkhaan die hier door mijn kamer zwerft. Daarnaast stalken 36 zwakzinnige jongetjes mij en weiger ik meer dan 30km te reizen voor iets/iemand wat toch maar een tijdelijke illusie is en toekomstige pijn.
Oeh, poëtische verbittering! Misschien is een dergelijk houding juist het ideale ingrediënt voor een self fulfilling prophecy! Ik denk dat je lang kan wachten als je een verwachting van grote beloningen hebt zonder evenredig grote kansen op een vertrapt zieltje. De truc is om na het plat op je bek gaan met een grote grijns op te staan en het zien als een kans op meer avonturen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Ik aanbid stiekem die sprinkhaan die hier door mijn kamer zwerft. Daarnaast stalken 36 zwakzinnige jongetjes mij en weiger ik meer dan 30km te reizen voor iets/iemand wat toch maar een tijdelijke illusie is en toekomstige pijn.
Het viel mij ook mee hoor. Nee heb je, en ja kan je krijgen. En mja, je gaat af en toe neer als een brandend vliegtuig, maar hey, hoort erbij hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben razend slecht in op mijn bek gaan. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de risico's te beperken. Het nadeel daarvan is dat je te weinig risico neemt en daardoor gewoon kansen laat liggen. Ik ben dat nu aan het veranderen en ik heb er tot nu toe alleen positieve ervaringen mee.
Dat is wel iets wat je moet kunnen verwerken, een paar jaar geleden was ik dan echt gebroken en duurde het weer een eeuwigheid voordat ik daar bovenop was. Nu geef ik daar om een of andere reden wat minder over, al zijn er wel nog altijd een paar "speciale meisjes" die me simpel kunnen laten smeltenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
Het viel mij ook mee hoor. Nee heb je, en ja kan je krijgen. En mja, je gaat af en toe neer als een brandend vliegtuig, maar hey, hoort erbij hoor.
(beetje) bang zijn is niet slechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Xeanor het volgende:
Ik snap je verhaaltje wel, ik moest wel even jouw schrijfstijl ontcijferen.
Ik vind trouwens dat je nog altijd bang moet zijn op je bek te gaan, onder druk presteert men namelijk beter.(maw je moet altijd aan alles een bepaalde waarde kunnen hechten en daar bewust van zijn hoe belangrijk iets misschien wel niet is)
ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want ik heet liefie_ niks liefquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk, lief. Leg eens uit?
Je voelt je kennelijk toch aangesproken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want ik heet liefie_ niks lief![]()
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
ja maar niet op een fijne manier
I second that.quote:Op maandag 10 september 2007 23:09 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij klinkt echt zwaar gefrustreerd.
Doe toch eens wat aan je grammatica...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef liefie_ het volgende:
nou volgens mij werkt t ook zo:
als je bang bent voor "neergaan" dan zoek je geen risicos op waardoor je niet leert dat het niet zo erg is waardoor het in je hoofd de kans krijgt om te groeien (de angst) waardoor je nog banger word waardoor je nog minder risicos neemt
en als er dan eens iets mis gaat dan is het natuurijk dramatisch ja omdat je helemaal niet weet hoe je daar mee om moet gaan
dit geld natuurlijk op alle vlakken in je leven
bv in je studie als je altijd 9s haalt en bang bent voor een 3 en je haalt eens een drie dan is het aaaaaaaaaaahhhhhggggrrrr
zeg maar
'Tis goed te lezen, plus het gaat om de boodschap ehquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe toch eens wat aan je grammatica...
Precies, er zijn genoeg mensen die niet single zijn en ook fout bezig zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef Nexie het volgende:
[..]
Lighten up!! Ik vind het trouwens ook beetje rare conclusie van mrbox op de vorige pagina dat iedereen hier blijkbaar iets fout doet omdat ze nog single zijn.
Niet echt wat ik bedoelde maar ook waarquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef freud het volgende:
[..]
Precies, er zijn genoeg mensen die niet single zijn en ook fout bezig zijn.
Tja, een huisdier kan de afwas niet doen.. Dan toch liever een partnerquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef OldJeller het volgende:
Omgericht gedrag. Een huisdier plaatsvervangend voor een partner.
ik zeg net dat ik ze anders ook misquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef OldJeller het volgende:
Omgericht gedrag. Een huisdier plaatsvervangend voor een partner.
Mijn studentenhuis heeft 2 poezen, supervet.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef Don_Vanelli het volgende:
Huisdieren mis ik niet echt.. Het is ook niet erg praktisch als je op kamers woont
Hangt ervan af of het dier in kwestie al goed is afgericht.. Thuiskomen en er vervolgens achterkomen dat de halve huiskamer is ondergescheten lijkt mij geen ideale situatie.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg net dat ik ze anders ook mis
en als ik verkering heb mis ik ze ook
maar ik geef toe het is leuk om thuis te komen en er wacht een diertje op je
Whahaha.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hangt ervan af of het dier in kwestie al goed is afgericht.. Thuiskomen en er vervolgens achterkomen dat de halve huiskamer is ondergescheten lijkt mij geen ideale situatie.
hoi ik kom bij jou wonenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:09 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Mijn studentenhuis heeft 2 poezen, supervet.
En mij valt het op dat single vrouwen in de dertig vaak katten hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg net dat ik ze anders ook mis
en als ik verkering heb mis ik ze ook
maar ik geef toe het is leuk om thuis te komen en er wacht een diertje op je
dat doet een van mijn (naja onze maar ik vind mijn) hondjes ookquote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Whahaha.
Nouja, ik zag ongeveer 2 weken terug toen ik in de trein zat, en de trein stopte bij een station, een hond die echt ENORM enthousiast was. Na ongeveer een minuut kwam er een man aangerend die echt werd doodgeknuffeld door die hond, was echt hilarisch.
misschien omdat katten makkelijker te verzorgen zijn dan honden?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En mij valt het op dat single vrouwen in de dertig vaak katten hebben.![]()
Nouja, single of niet single, het is toch hartstikke cool om een huisdier te hebben wat van je houdt?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doet een van mijn (naja onze maar ik vind mijn) hondjes ook
die mist mij namelijk ook
en dan gaat ze allemaal springen en huil/blaf geluidjes maken en kwispelen en tegen me aan springen (doet soms nog best pijn)
idd!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:13 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Nouja, single of niet single, het is toch hartstikke cool om een huisdier te hebben wat van je houdt?
roflquote:Op woensdag 12 september 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
mn hondje komt trouwens wel eens logeren
kei leuk
gaan we lekker wandelen en zo
Tja.. dat moet wel eens met honden hequote:Op woensdag 12 september 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
mn hondje komt trouwens wel eens logeren
kei leuk
gaan we lekker wandelen en zo
Verbloem het maar weer.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien omdat katten makkelijker te verzorgen zijn dan honden?
als je alleen bent en je hebt een fulltime baan is een hond misschien niet ideaal en een kat makkelijker
Nouja zeg. En ben ik één van de 36?quote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Mijn katten kiezen _altijd_ partij voor iemand met snoepjes. Rechtvaardigheid wordt door de whiskas gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Don_Vanelli het volgende:
Dat is wel het voordeel van huisdieren.. ze hebben altijd een rechtvaardig oordeel
Ik ben nog helemaal niet in de 30quote:Op woensdag 12 september 2007 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mensen in de dertig zijn in een fase dat ze voor een kind willen zorgen. Om aan deze behoefte te voldoen nemen ze een huisdier.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
heb kinderen EN kattenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mensen in de dertig zijn in een fase dat ze voor een kind willen zorgen. Om aan deze behoefte te voldoen nemen ze een huisdier.
Ok interesting...quote:
Daar hebben ze mooie afkortingen voor verzonnenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
Daar hebben ze mooie afkortingen voor verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef Lips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat vrouwen idd wel vaker geneigt zijn een dier te nemen als ze alleen zijn. De zorgfactor lijkt me. Veel mannen (uitzonderingen daargelaten) zitten er niet op te wachten als ze alleen zijn om dat ook die extra zorg te hebben.Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef Lips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen zijn te gemakkelijk daarvoor denk ik. Vrouwen zien het vaak als vervangende kidsquote:Op woensdag 12 september 2007 12:23 schreef QueenR het volgende:
Ik denk dat vrouwen idd wel vaker geneigt zijn een dier te nemen als ze alleen zijn. De zorgfactor lijkt me. Veel mannen (uitzonderingen daargelaten) zitten er niet op te wachten als ze alleen zijn om dat ook die extra zorg te hebben.. Voor mijn zinj het huisdieren
. En het is dat mijn ex ze weer terug heeft gegeven, anders had ik ook geen katten gehad
.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
vervanging voor kinderen denk ik niet hoor, dat gaat wel erg ver. Kan mijn kinderen toch echt niet vergelijken met mijn katten.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef freud het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mannen zijn te gemakkelijk daarvoor denk ik. Vrouwen zien het vaak als vervangende kids. Voor mijn zinj het huisdieren
. En het is dat mijn ex ze weer terug heeft gegeven, anders had ik ook geen katten gehad
.
Mja, ik bedoelde meer dat ze ze meer als kinderen behandelen dan huisdieren. Ik heb zelfs een plant in huis om me geestelijk voor te bereiden op het ook aan iets/iemand anders denkenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
vervanging voor kinderen denk ik niet hoor, dat gaat wel erg ver. Kan mijn kinderen toch echt niet vergelijken met mijn katten.![]()
Maar dat mannen er te makkelijk voor zijn, ja dat gok ik van wel. De meeste single mannen kunnen een plant nog niet levend houden laat staan een dierGehuwde/samenwonende ook niet maar die worden door vrouwlief gedwongen
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde meer dat ze ze meer als kinderen behandelen dan huisdieren. Ik heb zelfs een plant in huis om me geestelijk voor te bereiden op het ook aan iets/iemand anders denken![]()
.
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mensen in de dertig zijn in een fase dat ze voor een kind willen zorgen. Om aan deze behoefte te voldoen nemen ze een huisdier.
en tussen een kat en een man zijn nog wel een aantal verschillenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:
nou dat lijkt me een mannen theorie
je kunt toch ook gewoon van diertjes houden?
Katten zijn doorgaans minder goed op de hoogte van de gebeurtenissen in de Eredivisie.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
en tussen een kat en een man zijn nog wel een aantal verschillen
Gewoon eenmaal per week water geven en hopen dat je de plant niet verzuipt. Werkt al jaren uitstekend voor mij!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
De meeste single mannen kunnen een plant nog niet levend houden laat staan een dier![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten zijn doorgaans minder goed op de hoogte van de gebeurtenissen in de Eredivisie.
Tsja je kan om hem lachen maar hij heeft wel gelijk. Wordt door meerdere psychologen aangeraden dat als je in een fase zit waarin je de behoefte hebt om liefde te geven aan iemand die totaal afhankelijk van je is (kinderen), het een goed idee is om een huisdier of als dat niet mogelijk is een plant te nemen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
uhm ja wat een geweldig goed plan
![]()
Succes ermee! Oh ik moet helaas toegeven dat alles wat groen is bij mij ook erg snel de pijp uit is. Kinderen en katten doen het prima
dus zolang ik niet ga samenwonen met de hulk moet het goed gaan
![]()
Zeker nu furby's en tamagochi's niet zo goed verkrijgbaar meer zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 00:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja je kan om hem lachen maar hij heeft wel gelijk. Wordt door meerdere psychologen aangeraden dat als je in een fase zit waarin je de behoefte hebt om liefde te geven aan iemand die totaal afhankelijk van je is (kinderen), het een goed idee is om een huisdier of als dat niet mogelijk is een plant te nemen.
Er bestaan ook mannelijke dertigers die exact hetzelfde principe hanteren. Je moe ttoch ergens liefde van krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:44 schreef the_mind het volgende:OldJeller snijdt wel een interessant punt aan. Ik heb wel vaker gehoord dat vrouwen boven de dertig die een kat hebben eigenlijk de hoop al hebben opgegeven om een man te vinden. Die kat dient dan als het ware als een plaatsvervanger.
toch geloof ik het vervangingsprincipe niet echt. Tuurlijk, het geeft je een minder alleen gevoel dan echt alleen zijn, maar met een vriend/in is het toch wel ff helemaal anders. Niet te vergelijken lijkt me. Is meer een aanvulling, geen vervangingquote:Op donderdag 13 september 2007 08:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Er bestaan ook mannelijke dertigers die exact hetzelfde principe hanteren. Je moe ttoch ergens liefde van krijgen![]()
Oh, daar heb je 100% gelijk inquote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch geloof ik het vervangingsprincipe niet echt. Tuurlijk, het geeft je een minder alleen gevoel dan echt alleen zijn, maar met een vriend/in is het toch wel ff helemaal anders. Niet te vergelijken lijkt me. Is meer een aanvulling, geen vervanging
Hyves.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef MNR het volgende:
Ow men
Sommige mannen zijn echt zo desperate op zoek naar een vrouw of een score. Check deze gast (sorry hoor, hij vraagt erom): ik ken hem niet, hem nooit van hem gehoord en hij voegt mij toe als 'wanna be friend'. Moet je zijn profiel eens lezen en hij heeft vandaag zijn profiel aangemaakt!
Echt...
Ow, en hallo allemaal![]()
Ja, krijg ook duidelijk de indruk dat sommige - in ieder geval die kerel - het als een verkapte datingsite zien.quote:
Is dat het niet danquote:Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, krijg ook duidelijk de indruk dat sommige - in ieder geval die kerel - het als een verkapte datingsite zien.
Heb je daar al veel succesjes geboekt?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef freud het volgende:
Is dat het niet dan![]()
* freud haalt snel zijn profiel eraf...
Nee, alleen maar eenzame nerds die vriendjes willen wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je daar al veel succesjes geboekt?
bij mij ook ookal zijn het er een stuk minderquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
alleen mensen die ik persoonlijk ken staan in mn hyves
ook al zijn dat er bijna 200
ik ken ook iedereen op mijn hyvesquote:Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, krijg ook duidelijk de indruk dat sommige - in ieder geval die kerel - het als een verkapte datingsite zien.
Ik ben meer op Hyves gegaan om wat exposure als fotograaf te krijgen, maar in de praktijk is onderhouden niet iets wat mijn to-do-top 10 haalt...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ken ook iedereen op mijn hyvesen kom er eigenlijk bar weinig, met myspace doe ik wat meer, maar ook daar ken ik iig 80%
Mensen die me idd benaderen als zijnde datingsites worden snel weer gedelete![]()
lijkt me ook niet dat daar nu heel erg veel klandizie vandaan te halen valt. Of wel? Vindt fotografie ook wel erg leuk, maar heb ook geen idee hoe ik dingen wat meer proffessioneel aan zou kunnen pakken daarmee. Hyves werd mij ook voorgesteld, maar leek me dus niets. Mede dus omdat ik persoonlijk niet zomaar een vreemde zou toevoegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben meer op Hyves gegaan om wat exposure als fotograaf te krijgen, maar in de praktijk is onderhouden niet iets wat mijn to-do-top 10 haalt...
Ja ik weiger ookquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef dawg het volgende:
Zijn er ook mensen die niet op Hyves zitten eigenlijk?
ik zit er niet op
Oh je hebt je account weer verwijderd??quote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef dawg het volgende:
ik zit er niet op
Nog niet zo lang geleden was er iemand die heule lange berichten typte op Hyves, met een behoorlijk flirterige inhoud. Dus nou niet zo ruig doen dat je geen Hyves hebt Sherlockquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef dawg het volgende:
ik zit er niet op
Wat staat erin?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
jeetje terwijl we het er hier over hebben krijg ik ook weer zo'n berichtje op hyves
ik weet het niet meer precies maar iets in de trant vanquote:
Meen je dat nou? Dat is best wel triest op die manier aanspraak zoekenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:
ik weet het niet meer precies maar iets in de trant van
hey
ik ben die en die
ik zie dat je niet zo veel bij sport hebt staan!
kun je tennisen? of badmintonnen? (euh er staat niks bij sport omdat ik dat niet doe duh)
en meer van die blaaaaaaaaaaaa
Jaaaa een afschuwelijke stem is zo'n turn offquote:Op donderdag 13 september 2007 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat is best wel triest op die manier aanspraak zoeken
De ingang naar een toenadering is ook ver te zoeken.
Tja.. wat kan ik zeggen? Mijn ervaring is dat ik toch nog steeds de voorkeur geef aan IRL: kun je de ander zien bewegen, ruiken, stem horen (vind ik heel belangrijk, een leuke stem) en het haalt het idealiserende beeld weg. En natuurlijk.. de fysieke aantrekkingskracht, hehe.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef dawg het volgende:
ik zit er niet op
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden was er iemand die heule lange berichten typte op Hyves, met een behoorlijk flirterige inhoud. Dus nou niet zo ruig doen dat je geen Hyves hebt Sherlock![]()
Wat is dat nou voor opmerkingquote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb geen HyvesMisschien maar beter ook voor de andere Hyver's.
Ik zou denk ik gek worden van figuren die een berichtje plaatsen (krabbels ofzow....collega's hebben het er wel eens over) om maar zoveel mogelijk vrienden te verzamelen.quote:
Het is wel handig om in contact te zijn met vrienden vind ik, vooral zo door de week als ik minder op msn zit! Om nieuwe mensen te ontmoeten uhh niet echt, meer een aanvulling dan een vervangingquote:Op donderdag 13 september 2007 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou denk ik gek worden van figuren die een berichtje plaatsen (krabbels ofzow....collega's hebben het er wel eens over) om maar zoveel mogelijk vrienden te verzamelen.
Overigens, als ik het goed begrijp is Hyves dus niet echt een meerwaarde voor de singles onder ons?
vrienden zie/bel/sms/ je toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is wel handig om in contact te zijn met vrienden vind ik, vooral zo door de week als ik minder op msn zit! Om nieuwe mensen te ontmoeten uhh niet echt, meer een aanvulling dan een vervanging
Hmm ik gebruik het allemaal! Hyves vaak als ik iemand al een hele tijd niet gezien heb en gewoon wil weten hoe het is en wat meer tekst kwijt wilquote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vrienden zie/bel/sms/ je toch?
Om hier maar even op in te haken: ik heb geen Hyves en ik gebruik MSN ook al niet meerquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef dawg het volgende:
ik zit er niet op
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden was er iemand die heule lange berichten typte op Hyves, met een behoorlijk flirterige inhoud. Dus nou niet zo ruig doen dat je geen Hyves hebt Sherlock![]()
binnenpretje van mijquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef MNR het volgende:
Ja jongens, nu weten we t wel. De opmerking was niet aan jullie gericht, dus er is nu wel genoeg gelachen
OT: single zijn is prima, maar ben moe en zou nu echt wel een massage kunnen gebruiken. Hoe komen we eigenlijk op "singles op de hei" terecht?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef MNR het volgende:
Ja jongens, nu weten we t wel. De opmerking was niet aan jullie gericht, dus er is nu wel genoeg gelachen
Van hetzelfde hier, ook moe, massage zou fijn zijn maar er een uitdelen zou ook nog lukken ondanks de moeheidquote:OT: single zijn is prima, maar ben moe en zou nu echt wel een massage kunnen gebruiken. Hoe komen we eigenlijk op "singles op de hei" terecht?![]()
Geen idee mijn expertise over hei is ongeveer onder nul. (Al kan ik dat wel beter levend houden dan alle andere plantenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef knep het volgende:
[..]
[..]
Van hetzelfde hier, ook moe, massage zou fijn zijn maar er een uitdelen zou ook nog lukken ondanks de moeheid. Tja singles op de hei, staat / stond de hei niet in bloei en dan veel uitbundiger dan anders
?
.
Same here, kan je nagaan met enige structuur erin!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:26 schreef knep het volgende:
Die geforceerde zaken zoals Hyves, Datingsites e.d. kunnen mij ook niet bekoren. Laat mij maar iemand irl ontmoeten, tot die tijd amuseer ik me wel.
Kan me wel voorstellen dat het nuttig is voor sommigen om te netwerken.
Ik heb me trouwens nooit verdiept in massagetechnieken.
Heb dit altijd op gevoel gedaan en nooit klachten gehad, integendeel.
Yep, ik ben een weekje in Nederland voor ik wederom naar verre oorden vertrek. As promised heb ik wat gehaaste verhalen gestuurd(PM). Ik zie allerlei bekende namen en een paar nieuwe.quote:
Tja schat, dat werkt beter als je dan zelf een stelling inbrengtquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef liefie_ het volgende:
mensen ik wil geen clumsy clown nadoen of zo maar het word wel weer een beetje erg offtopic he?
misschien even onzelf weer terug werpen op het topic voor clumsy clown dat voor ons moet komen doen
Je geeft waarschijnlijk vanuit mannelijk oogpunt gezien wel signalen(ben je aanrakerig?) en als iemand zich in moet houden om je niet te zoenen zal er toch wel enige input zijn van jouw kant.(of maakt dat 3 van de 3).quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja schat, dat werkt beter als je dan zelf een stelling inbrengt
Maar ik heb nog wel een navrager. Op dit moment merk ik op dat er mannen zijn met een vriendin met wie ze niet tevreden/gelukkig zijn (relatief korte relaties de meeste) en ze flirten er hard op los. En waar trek je de grens? De ene jongen nodigt me uit om bij hem thuis te komen eten, de ander moet zich heel hard inhouden om me niet te zoenen en loopt zelfs weg om die reden en een derde smst me 's nachts met nogal duidelijke tekst (nee, geen oneerbiedig aanbod). En ik vraag me af: "waarom reageren ze op mij? (ik lever ècht nauwelijks input)". Ik geef (nou ja, bij 2 van de 3) geen signalen dat ik erop in wil gaan, maar ik vind hun gedrag ook verder gaan dan "gewoon flirten".
Als iemand me hier een inzicht in kan verschaffen, graag.
Ik geloof niet dat ik uitstraal dat ik me niet wil binden. Maar bij 2 van de 3 wel, want ik wil niets van hen. Ze solliciteren beide wel naar complimenten. Ben wel iemand met het hart op de tong.. maar meer dan "je bent een schat!" oid kan het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef liefie_ het volgende:
maar ik bedoel dus te zeggen: ik denk dat je wel iets uitzend anders trok je ze niet aan (en dat hoeft geen geflirt te zijn maar onbewust iets wat ze zoeken bv iemand die zich niet wil binden want dat zoeken ze niet want ze hebben al een relatie)
Die van dat zoenen was de ene bij wie ik wel signalen uitzend. Als hij me plaagt en uitdaagt, ga ik daar wel op in ja. Komt ook omdat ik hem ook leuk vind. Dus daar is idd wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef Heldopsokken het volgende:
Je geeft waarschijnlijk vanuit mannelijk oogpunt gezien wel signalen(ben je aanrakerig?) en als iemand zich in moet houden om je niet te zoenen zal er toch wel enige input zijn van jouw kant.(of maakt dat 3 van de 3).
het was ook maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik uitstraal dat ik me niet wil binden. Maar bij 2 van de 3 wel, want ik wil niets van hen. Ze solliciteren beide wel naar complimenten. Ben wel iemand met het hart op de tong.. maar meer dan "je bent een schat!" oid kan het niet geweest zijn.
[..]
Die van dat zoenen was de ene bij wie ik wel signalen uitzend. Als hij me plaagt en uitdaagt, ga ik daar wel op in ja. Komt ook omdat ik hem ook leuk vind. Dus daar is idd wel wat voor te zeggen.
Dus misschien moet ik beter opletten met wat ik tegen wie zeg. Daar sta ik idd nooit zo bij stil.. Aan de andere kant: ik vind het fijn om open en spontaan te zijn, maar nu snap ik het wel beter.
Ik denk niet dat je jezelf hoeft te veranderen om deze reden. Open en spontaan zijn lijkt me niks mis mee. Misschien moet je juist verder gaan en zo open zijn dat ze meteen doorhebben dat je niks met ze wil (als dat tenminste het geval is). Als de signalen echt te duidelijk zijn(en jullie vrouwen hebben ons mannen natuurlijk meteen doorquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik uitstraal dat ik me niet wil binden. Maar bij 2 van de 3 wel, want ik wil niets van hen. Ze solliciteren beide wel naar complimenten. Ben wel iemand met het hart op de tong.. maar meer dan "je bent een schat!" oid kan het niet geweest zijn.
[..]
Die van dat zoenen was de ene bij wie ik wel signalen uitzend. Als hij me plaagt en uitdaagt, ga ik daar wel op in ja. Komt ook omdat ik hem ook leuk vind. Dus daar is idd wel wat voor te zeggen.
Dus misschien moet ik beter opletten met wat ik tegen wie zeg. Daar sta ik idd nooit zo bij stil.. Aan de andere kant: ik vind het fijn om open en spontaan te zijn, maar nu snap ik het wel beter.
Ze wil ook niet dat het ophoudt. Ze wil alleen niet verder gaan dan een leuk gesprek denk ik (toch?).quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef liefie_ het volgende:
ach het is heel simpel:
als ze zou willen dat het ophoudt dan zou ze dat ook wel uitstralen
blijkbaar wil ze dat niet
"sorry hoor"?? Ga je je nu verontschuldigen? I get your point, ben vrij snel van begrip wat dat betreft. Just leave the apologize behindquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:48 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar je krijgt alleen terug wat je uitzend!
Nou, ik ben vrij naief aangelegd, maar op 1 of andere manier ook te arrogant om me met een man in te laten die een vriendin heeft. En ik snap ook dat het sowieso geen zin heeft omdat een kerel toch niet open voor je staat als er ook een ander is involved. Dus me inlaten met een man die een vriendin heeft, zit er gelukkig voor mij niet in. Ik deel geen mannen met een andere vrouwquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:53 schreef Heldopsokken het volgende:
Ik denk niet dat je jezelf hoeft te veranderen om deze reden. Open en spontaan zijn lijkt me niks mis mee. Misschien moet je juist verder gaan en zo open zijn dat ze meteen doorhebben dat je niks met ze wil (als dat tenminste het geval is). Als de signalen echt te duidelijk zijn(en jullie vrouwen hebben ons mannen natuurlijk meteen door) kan je het toch gewoon zeggen op een tactische en/of plagerige manier?
Ik denk dat wij mannen(en ik spreek uit ervaring) sneller bepaald gedrag flirten noemen dan vrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar wel
(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het slecht is (ergens is het wel logisch als er met je geflirt word is dat altijd leuk) maar zo werkt het nou eenmaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |