abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53144699
alleen mensen die ik persoonlijk ken staan in mn hyves
ook al zijn dat er bijna 200
  FOK!fotograaf donderdag 13 september 2007 @ 14:13:16 #252
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53145805
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef MNR het volgende:

[..]

Heb je daar al veel succesjes geboekt?
Nee, alleen maar eenzame nerds die vriendjes willen worden
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_53146491
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
alleen mensen die ik persoonlijk ken staan in mn hyves
ook al zijn dat er bijna 200
bij mij ook ookal zijn het er een stuk minder
maar ik doe dan ook eik niks met dat hele hyves
vind t nogal nutteloos
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 13 september 2007 @ 15:06:38 #254
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53147100
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, krijg ook duidelijk de indruk dat sommige - in ieder geval die kerel - het als een verkapte datingsite zien.
ik ken ook iedereen op mijn hyves en kom er eigenlijk bar weinig, met myspace doe ik wat meer, maar ook daar ken ik iig 80%
Mensen die me idd benaderen als zijnde datingsites worden snel weer gedelete
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  FOK!fotograaf donderdag 13 september 2007 @ 15:12:53 #255
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53147291
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef QueenR het volgende:

[..]

ik ken ook iedereen op mijn hyves en kom er eigenlijk bar weinig, met myspace doe ik wat meer, maar ook daar ken ik iig 80%
Mensen die me idd benaderen als zijnde datingsites worden snel weer gedelete
Ik ben meer op Hyves gegaan om wat exposure als fotograaf te krijgen, maar in de praktijk is onderhouden niet iets wat mijn to-do-top 10 haalt...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  donderdag 13 september 2007 @ 15:34:31 #256
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53147847
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:12 schreef freud het volgende:

[..]

Ik ben meer op Hyves gegaan om wat exposure als fotograaf te krijgen, maar in de praktijk is onderhouden niet iets wat mijn to-do-top 10 haalt...
lijkt me ook niet dat daar nu heel erg veel klandizie vandaan te halen valt. Of wel? Vindt fotografie ook wel erg leuk, maar heb ook geen idee hoe ik dingen wat meer proffessioneel aan zou kunnen pakken daarmee. Hyves werd mij ook voorgesteld, maar leek me dus niets. Mede dus omdat ik persoonlijk niet zomaar een vreemde zou toevoegen.
pi_53148121
Zijn er ook mensen die niet op Hyves zitten eigenlijk?
ik zit er niet op
pi_53148230
jeetje terwijl we het er hier over hebben krijg ik ook weer zo'n berichtje op hyves
pi_53148591
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef dawg het volgende:
ik zit er niet op
Ja ik weiger ook Het is wel handig om oude bekende op te zoeken.
Grappig aspect aan hyves is wel dat veel mensen persoonlijke dingen er opzetten en vergeten dat het internet is.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 13 september 2007 @ 16:31:37 #260
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_53149134
quote:
ik zit er niet op
Oh je hebt je account weer verwijderd??
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_53150750
Ik heb ook geen hyves, wat zou ik er in vredesnaam aan hebben?

Oude bekenden? Die wil ik niet eens meer kennen.
pi_53151567
quote:
ik zit er niet op
Nog niet zo lang geleden was er iemand die heule lange berichten typte op Hyves, met een behoorlijk flirterige inhoud. Dus nou niet zo ruig doen dat je geen Hyves hebt Sherlock
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53151578
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
jeetje terwijl we het er hier over hebben krijg ik ook weer zo'n berichtje op hyves
Wat staat erin?
pi_53151671
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef MNR het volgende:

[..]

Wat staat erin?
ik weet het niet meer precies maar iets in de trant van
hey
ik ben die en die
ik zie dat je niet zo veel bij sport hebt staan!
kun je tennisen? of badmintonnen? (euh er staat niks bij sport omdat ik dat niet doe duh)
en meer van die blaaaaaaaaaaaa
pi_53151684
owja ik geloof ook nog zoiets standaards als mooie fotos of iets in die richting
pi_53151908
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:
ik weet het niet meer precies maar iets in de trant van
hey
ik ben die en die
ik zie dat je niet zo veel bij sport hebt staan!
kun je tennisen? of badmintonnen? (euh er staat niks bij sport omdat ik dat niet doe duh)
en meer van die blaaaaaaaaaaaa
Meen je dat nou? Dat is best wel triest op die manier aanspraak zoeken
De ingang naar een toenadering is ook ver te zoeken.

Tja.. wat kan ik zeggen? Mijn ervaring is dat ik toch nog steeds de voorkeur geef aan IRL: kun je de ander zien bewegen, ruiken, stem horen (vind ik heel belangrijk, een leuke stem) en het haalt het idealiserende beeld weg. En natuurlijk.. de fysieke aantrekkingskracht, hehe.
pi_53151938
ach ik reageer al niet op berichtjes van mensen die ik wel ken op hyves dus ja
  donderdag 13 september 2007 @ 20:52:57 #268
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53155176
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:44 schreef MNR het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Dat is best wel triest op die manier aanspraak zoeken
De ingang naar een toenadering is ook ver te zoeken.

Tja.. wat kan ik zeggen? Mijn ervaring is dat ik toch nog steeds de voorkeur geef aan IRL: kun je de ander zien bewegen, ruiken, stem horen (vind ik heel belangrijk, een leuke stem) en het haalt het idealiserende beeld weg. En natuurlijk.. de fysieke aantrekkingskracht, hehe.
Jaaaa een afschuwelijke stem is zo'n turn off !

Edit: omg: "daarmee pak ik de meiden in, Guus Meeuwis "
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53155350
quote:
ik zit er niet op
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:31 schreef MNR het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden was er iemand die heule lange berichten typte op Hyves, met een behoorlijk flirterige inhoud. Dus nou niet zo ruig doen dat je geen Hyves hebt Sherlock
!
pi_53155950
Ik heb geen Hyves Misschien maar beter ook voor de andere Hyver's.

Ik had vroeger bij de opkomst van de profielensites wel een CU2 maar die heb ik ook al tijden terug opgedoekt.

Geen idee of ik er iets mee mis.
  donderdag 13 september 2007 @ 21:17:42 #271
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53155997
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb geen Hyves Misschien maar beter ook voor de andere Hyver's.
Wat is dat nou voor opmerking
pi_53156117
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor opmerking
Ik zou denk ik gek worden van figuren die een berichtje plaatsen (krabbels ofzow....collega's hebben het er wel eens over) om maar zoveel mogelijk vrienden te verzamelen.

Overigens, als ik het goed begrijp is Hyves dus niet echt een meerwaarde voor de singles onder ons?
  donderdag 13 september 2007 @ 21:45:06 #273
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53156883
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:21 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik zou denk ik gek worden van figuren die een berichtje plaatsen (krabbels ofzow....collega's hebben het er wel eens over) om maar zoveel mogelijk vrienden te verzamelen.

Overigens, als ik het goed begrijp is Hyves dus niet echt een meerwaarde voor de singles onder ons?
Het is wel handig om in contact te zijn met vrienden vind ik, vooral zo door de week als ik minder op msn zit! Om nieuwe mensen te ontmoeten uhh niet echt, meer een aanvulling dan een vervanging
pi_53156979
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Nexie het volgende:

[..]

Het is wel handig om in contact te zijn met vrienden vind ik, vooral zo door de week als ik minder op msn zit! Om nieuwe mensen te ontmoeten uhh niet echt, meer een aanvulling dan een vervanging
vrienden zie/bel/sms/ je toch?
  donderdag 13 september 2007 @ 22:00:15 #275
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53157389
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

vrienden zie/bel/sms/ je toch?
Hmm ik gebruik het allemaal! Hyves vaak als ik iemand al een hele tijd niet gezien heb en gewoon wil weten hoe het is en wat meer tekst kwijt wil Een algemene "hoe is het nu met jou en bladiebla oh en ik heb laatst toch wat meegemaakt bladiebla". Sms als ik wat sneller antwoord nodig heb op een korte vraag, of zeker wil weten dat ze het op tijd zien. En ja, zien is het leukste natuurlijk

Misschien dat het soms ook als alternatief werkt als je nieuw persoon ontmoet in een kroeg ofzo, zelf alleen nog niet echt meegemaakt
pi_53157440
Hyves is vooral leuk als een manier om min of meer weer in contact te komen met mensen die je al lang geleden uit het oog bent verloren, verder niet echt.
For great justice!
  donderdag 13 september 2007 @ 22:11:57 #277
11102 knep
Mountainfreak
pi_53157805
quote:
ik zit er niet op
Om hier maar even op in te haken: ik heb geen Hyves en ik gebruik MSN ook al niet meer .

/edit: zie nu pas die reactie van MNR .
  donderdag 13 september 2007 @ 22:13:14 #278
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53157851
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:31 schreef MNR het volgende:

[..]

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53158113
Ja jongens, nu weten we t wel. De opmerking was niet aan jullie gericht, dus er is nu wel genoeg gelachen

OT: single zijn is prima, maar ben moe en zou nu echt wel een massage kunnen gebruiken. Hoe komen we eigenlijk op "singles op de hei" terecht?
pi_53158173
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef MNR het volgende:
Ja jongens, nu weten we t wel. De opmerking was niet aan jullie gericht, dus er is nu wel genoeg gelachen

OT: single zijn is prima, maar ben moe en zou nu echt wel een massage kunnen gebruiken. Hoe komen we eigenlijk op "singles op de hei" terecht?
binnenpretje van mij
  donderdag 13 september 2007 @ 22:24:41 #281
11102 knep
Mountainfreak
pi_53158202
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef MNR het volgende:
quote:
Van hetzelfde hier, ook moe, massage zou fijn zijn maar er een uitdelen zou ook nog lukken ondanks de moeheid . Tja singles op de hei, staat / stond de hei niet in bloei en dan veel uitbundiger dan anders ? .
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:09:45 #282
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53163622
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef knep het volgende:

[..]

[..]

Van hetzelfde hier, ook moe, massage zou fijn zijn maar er een uitdelen zou ook nog lukken ondanks de moeheid . Tja singles op de hei, staat / stond de hei niet in bloei en dan veel uitbundiger dan anders ? .
Geen idee mijn expertise over hei is ongeveer onder nul. (Al kan ik dat wel beter levend houden dan alle andere planten maar die dingen kunnen veel hebben )

Ik heb op Hyves dus ook wat leuke oude bekenden "teruggevonden" en met vage bekenden hier en daar iets meer met elkaar gekletst. Nieuwe "vrienden" maak je er eigenlijk geen. Een extra iets voor singles, zei iemand hier boven. Dat is het dus idd absoluut niet. Denk dat het ook heel wat meer leeft onder de tieners dan volwassenen. Ik kijk alleen als ik een mail krijg dat ik een bericht heb van de een of ander
Ik begin een steeds grotere schurft te krijgen aan die geforseerde dingen zoals hyves of de echte datingsites.

oh die massage zie ik overigens wel zitten! alleen zet me dan niet op de uitdeel maar ontvangerslijst aub
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 08:18:26 #283
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53163686
Heb laatst nog twee massageboeken gekocht. Echt leuk om te geven die dingen, en zit ook over cursus te denken. Enige probleem is waar ik die massagetafel moet laten . Ach, er zijn ergere dilemma's .

Hyves wordt trouwens ook wel gebruikt om te netwerken. Veel artiesten hebben bijvoorbeeld Hyves, en ik heb wel na fotograferen op een party op die manier wat foto's hun kan op gestuurd.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:26:18 #284
11102 knep
Mountainfreak
pi_53165790
Die geforceerde zaken zoals Hyves, Datingsites e.d. kunnen mij ook niet bekoren. Laat mij maar iemand irl ontmoeten, tot die tijd amuseer ik me wel .
Kan me wel voorstellen dat het nuttig is voor sommigen om te netwerken.

Ik heb me trouwens nooit verdiept in massagetechnieken.
Heb dit altijd op gevoel gedaan en nooit klachten gehad, integendeel .
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 10:54:35 #285
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53166457
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:26 schreef knep het volgende:
Die geforceerde zaken zoals Hyves, Datingsites e.d. kunnen mij ook niet bekoren. Laat mij maar iemand irl ontmoeten, tot die tijd amuseer ik me wel .
Kan me wel voorstellen dat het nuttig is voor sommigen om te netwerken.

Ik heb me trouwens nooit verdiept in massagetechnieken.
Heb dit altijd op gevoel gedaan en nooit klachten gehad, integendeel .
Same here, kan je nagaan met enige structuur erin!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53169425
tvptje maar weer eens nu ik in Nederland zit.
pi_53169468
Hyves is gewoon mooi studieontwijkend of werkontwijkend gedrag. Niks meer.
pi_53169746
mensen ik wil geen clumsy clown nadoen of zo maar het word wel weer een beetje erg offtopic he?
misschien even onzelf weer terug werpen op het topic voor clumsy clown dat voor ons moet komen doen
pi_53169747
Hey Socks! WB
pi_53169908
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef MNR het volgende:
Hey Socks! WB
Yep, ik ben een weekje in Nederland voor ik wederom naar verre oorden vertrek. As promised heb ik wat gehaaste verhalen gestuurd(PM). Ik zie allerlei bekende namen en een paar nieuwe.

Niemand single af?

pi_53170347
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef liefie_ het volgende:
mensen ik wil geen clumsy clown nadoen of zo maar het word wel weer een beetje erg offtopic he?
misschien even onzelf weer terug werpen op het topic voor clumsy clown dat voor ons moet komen doen
Tja schat, dat werkt beter als je dan zelf een stelling inbrengt

Maar ik heb nog wel een navrager. Op dit moment merk ik op dat er mannen zijn met een vriendin met wie ze niet tevreden/gelukkig zijn (relatief korte relaties de meeste) en ze flirten er hard op los. En waar trek je de grens? De ene jongen nodigt me uit om bij hem thuis te komen eten, de ander moet zich heel hard inhouden om me niet te zoenen en loopt zelfs weg om die reden en een derde smst me 's nachts met nogal duidelijke tekst (nee, geen oneerbiedig aanbod). En ik vraag me af: "waarom reageren ze op mij? (ik lever ècht nauwelijks input)". Ik geef (nou ja, bij 2 van de 3 ) geen signalen dat ik erop in wil gaan, maar ik vind hun gedrag ook verder gaan dan "gewoon flirten".

Als iemand me hier een inzicht in kan verschaffen, graag.
pi_53170557
ja ik weet niet
2 jaar geleden trok ik ook alleen mannen aan die al samen woonde of zo
ik zal toch iets uit hebben gezonden want nu ik zekerder ben van mezelf en dat soort zaken trek ik ze totaal niet meer aan
(verder ook geen leuke mannen dus misschien ben ik wel gewoon ontzettend lelijk geworden of zo )

maar ik bedoel dus te zeggen: ik denk dat je wel iets uitzend anders trok je ze niet aan (en dat hoeft geen geflirt te zijn maar onbewust iets wat ze zoeken bv iemand die zich niet wil binden want dat zoeken ze niet want ze hebben al een relatie)
pi_53170587
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef MNR het volgende:

[..]

Tja schat, dat werkt beter als je dan zelf een stelling inbrengt

Maar ik heb nog wel een navrager. Op dit moment merk ik op dat er mannen zijn met een vriendin met wie ze niet tevreden/gelukkig zijn (relatief korte relaties de meeste) en ze flirten er hard op los. En waar trek je de grens? De ene jongen nodigt me uit om bij hem thuis te komen eten, de ander moet zich heel hard inhouden om me niet te zoenen en loopt zelfs weg om die reden en een derde smst me 's nachts met nogal duidelijke tekst (nee, geen oneerbiedig aanbod). En ik vraag me af: "waarom reageren ze op mij? (ik lever ècht nauwelijks input)". Ik geef (nou ja, bij 2 van de 3 ) geen signalen dat ik erop in wil gaan, maar ik vind hun gedrag ook verder gaan dan "gewoon flirten".

Als iemand me hier een inzicht in kan verschaffen, graag.
Je geeft waarschijnlijk vanuit mannelijk oogpunt gezien wel signalen(ben je aanrakerig?) en als iemand zich in moet houden om je niet te zoenen zal er toch wel enige input zijn van jouw kant.(of maakt dat 3 van de 3).
pi_53170870
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef liefie_ het volgende:
maar ik bedoel dus te zeggen: ik denk dat je wel iets uitzend anders trok je ze niet aan (en dat hoeft geen geflirt te zijn maar onbewust iets wat ze zoeken bv iemand die zich niet wil binden want dat zoeken ze niet want ze hebben al een relatie)
Ik geloof niet dat ik uitstraal dat ik me niet wil binden. Maar bij 2 van de 3 wel, want ik wil niets van hen. Ze solliciteren beide wel naar complimenten. Ben wel iemand met het hart op de tong.. maar meer dan "je bent een schat!" oid kan het niet geweest zijn.
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef Heldopsokken het volgende:
Je geeft waarschijnlijk vanuit mannelijk oogpunt gezien wel signalen(ben je aanrakerig?) en als iemand zich in moet houden om je niet te zoenen zal er toch wel enige input zijn van jouw kant.(of maakt dat 3 van de 3).
Die van dat zoenen was de ene bij wie ik wel signalen uitzend. Als hij me plaagt en uitdaagt, ga ik daar wel op in ja. Komt ook omdat ik hem ook leuk vind. Dus daar is idd wel wat voor te zeggen.

Dus misschien moet ik beter opletten met wat ik tegen wie zeg. Daar sta ik idd nooit zo bij stil.. Aan de andere kant: ik vind het fijn om open en spontaan te zijn, maar nu snap ik het wel beter.
pi_53170925
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik uitstraal dat ik me niet wil binden. Maar bij 2 van de 3 wel, want ik wil niets van hen. Ze solliciteren beide wel naar complimenten. Ben wel iemand met het hart op de tong.. maar meer dan "je bent een schat!" oid kan het niet geweest zijn.
[..]

Die van dat zoenen was de ene bij wie ik wel signalen uitzend. Als hij me plaagt en uitdaagt, ga ik daar wel op in ja. Komt ook omdat ik hem ook leuk vind. Dus daar is idd wel wat voor te zeggen.

Dus misschien moet ik beter opletten met wat ik tegen wie zeg. Daar sta ik idd nooit zo bij stil.. Aan de andere kant: ik vind het fijn om open en spontaan te zijn, maar nu snap ik het wel beter.
het was ook maar een voorbeeld
ik weet ook niet wat je uitstraald maar je zent wat uit anders zou dit niet gebeuren (of het nou bewust is of onbewust)
sorry hoor maar je krijgt alleen terug wat je uitzend!
pi_53171071
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef MNR het volgende:

[..]

[..]

Ik denk niet dat je jezelf hoeft te veranderen om deze reden. Open en spontaan zijn lijkt me niks mis mee. Misschien moet je juist verder gaan en zo open zijn dat ze meteen doorhebben dat je niks met ze wil (als dat tenminste het geval is). Als de signalen echt te duidelijk zijn(en jullie vrouwen hebben ons mannen natuurlijk meteen door ) kan je het toch gewoon zeggen op een tactische en/of plagerige manier?

Voorbeeldje: Je geeft me wel heel veel aandacht. Je vriendin is toch niet jaloers he(met een knipoog). Als de man een paar hersencellen heeft snapt hij de boodschap echt wel.

pi_53171130
ach het is heel simpel:
als ze zou willen dat het ophoudt dan zou ze dat ook wel uitstralen
blijkbaar wil ze dat niet
pi_53171215
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef liefie_ het volgende:
ach het is heel simpel:
als ze zou willen dat het ophoudt dan zou ze dat ook wel uitstralen
blijkbaar wil ze dat niet
Ze wil ook niet dat het ophoudt. Ze wil alleen niet verder gaan dan een leuk gesprek denk ik (toch?).
pi_53171296
blijkbaar wel

(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het slecht is (ergens is het wel logisch als er met je geflirt word is dat altijd leuk) maar zo werkt het nou eenmaal)
pi_53171383
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:48 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar je krijgt alleen terug wat je uitzend!
"sorry hoor"?? Ga je je nu verontschuldigen? I get your point, ben vrij snel van begrip wat dat betreft. Just leave the apologize behind
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:53 schreef Heldopsokken het volgende:
Ik denk niet dat je jezelf hoeft te veranderen om deze reden. Open en spontaan zijn lijkt me niks mis mee. Misschien moet je juist verder gaan en zo open zijn dat ze meteen doorhebben dat je niks met ze wil (als dat tenminste het geval is). Als de signalen echt te duidelijk zijn(en jullie vrouwen hebben ons mannen natuurlijk meteen door ) kan je het toch gewoon zeggen op een tactische en/of plagerige manier?
Nou, ik ben vrij naief aangelegd, maar op 1 of andere manier ook te arrogant om me met een man in te laten die een vriendin heeft. En ik snap ook dat het sowieso geen zin heeft omdat een kerel toch niet open voor je staat als er ook een ander is involved. Dus me inlaten met een man die een vriendin heeft, zit er gelukkig voor mij niet in. Ik deel geen mannen met een andere vrouw

But thanks for your input.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')