abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53071705
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:

2 weken lang doet ze alsof ze smoorverlieft op je is, en dit keer was het wederzijds, leuke dingen gedaan met elkaar en de nodige 10 tallen sms'jes naar elkaar sturen je kent het wel

Opeens krijg je 3 dagen lang compleet niks meer te horen en neemt ze de telefoon e.d niet op. En dan komt je opeens 'svonds om 12 uur op msn vertellen dat er een ander is.... jup ook ik moet eraan geloven aan het geweldige standaard cliche verhaal wat je normaal alleen in boekjes en filmpjes tegenkomt bla bla bla enz.En als klapt op de voorpijl blijkt je vervanger nog een soort jopie popie figuur te zijn ook.

Liefde? Welke liefde was er dan uberhaupt? en blijkbaar is vertrouwen in mensen heel lastig te vinden.
Been there, done that... Twee keer zelfs, alleen bij de éne was het na 2 maanden en via de mail, en de ander was opeens terug bij d'r ex

Maarja, het leven gaat door, en als je van dat soort dozen wakker moet liggen, dan zal je nooit meer aan slapen toekomen... Sterkte ermee.
pi_53076178
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:12 schreef mrbox het volgende:

[..]

Inruilliefde Sterkte !
[..]

Geen aanval op jou Liefie_ maar ff in het algemeen :

Waarom toch steeds naar andere wijzen en zeggen hoe fout die het wel niet doen
Andere wijzen op dat ze hier en daar mogelijk de fout in gaan prima maar je doet zelf ook wat fout anders zat je hier zeker niet ! (Voor de die hard posters hiero)

Zo weet ik van mezelf dat ik ook onder de "te lief" categorie val, werk daar hard aan maar het valt me tegen hoe snel je weer terug valt in het oude
nou ik kan alleen van mezelf spreken maar ik geef tips vind ik
misschien niet altijd even subtiel maar toch

plus ik vind mezelf nou ook niet echt bij de "die hard" posters hier passen
(dan ga ik er even vanuit dat je daar mee doelt op: zelden tot geen verkering en al jaren aan een stuk single)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 10 september 2007 @ 17:41:13 #153
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_53076503
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
(dan ga ik er even vanuit dat je daar mee doelt op: zelden tot geen verkering en al jaren aan een stuk single)
Blijkbaar voel je je wel aangevallen anders zou je je niet gaan verdedigen...

Wat maakt het toch uit in welk hokje iemand anders je zet
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_53076621
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Lips het volgende:

[..]

Blijkbaar voel je je wel aangevallen anders zou je je niet gaan verdedigen...

Wat maakt het toch uit in welk hokje iemand anders je zet
nou dat was niet bepaald liefie_ in de verdediging maar ik legde meer wat uit (de posts volgde op mijn post en niemand anders reageerde dus ik maar wel)

en ik denk niet in hokjes ik probeerde alleen uit te maken wat er bedoeld word met die hard posters
want als het gaat over aantal posts dan vind ik mezelf er wel bij horen
want ik post veel
pi_53076913
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nou ik kan alleen van mezelf spreken maar ik geef tips vind ik
misschien niet altijd even subtiel maar toch

Zoals ik al zei Geen aanval op jou.
Stoor me af en toe beetje op de manier waarop sommige mensen hier reageren alsof hun alles weten, maar zelf geen "tips" kunnen verdragen. Er is altijd wel wat te leren / verbeteren

Die hard posters zijn ook mensen die vele relaties hebben gehad ! Dan klopt er ook gewoon iets niet.
of dat nu wel of niet geld voor je Liefie_
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_53077051
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

Zoals ik al zei Geen aanval op jou.
Stoor me af en toe beetje op de manier waarop sommige mensen hier reageren alsof hun alles weten, maar zelf geen "tips" kunnen verdragen. Er is altijd wel wat te leren / verbeteren
het voelde ook niet als een aanval hoor
alleen ik reageer gewoon op bijna alles geloof ik
quote:
Die hard posters zijn ook mensen die vele relaties hebben gehad ! Dan klopt er ook gewoon iets niet.
of dat nu wel of niet geld voor je Liefie_
en je hebt gelijk dan klopt er ook iets niet zou ik zeggen
maar ik vertrouw er op dat de mensen hier toch wel een beetje zelf inzicht hebben en wel van zichzelf kunnen zien of ze kunnen verbeteren en zoja op welk vlak dan en zo
maar dat neemt nog niet weg dat andere tips en reacties van dezelfde persoon die nog wat te sleutelen heeft aan een bepaald punt verder niet nuttig kunnen zijn
  FOK!fotograaf maandag 10 september 2007 @ 21:01:54 #157
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53080985
T*ring, gaat hard hier! Ben even paar daagjes weg . Het is wel gezellig hier zeg!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 10 september 2007 @ 21:36:37 #158
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53081843
Goh, dat is nog eens een post met "inhoud". Het is de bedoeling dat je ergens over praat. Dus zonder de "n" voor dat woord..Als iedereen continu opmerkingen maakt als "wel gezellig hier zeg".. dan gaat het nergens meer over.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53081962
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef Shitonya het volgende:
Goh, dat is nog eens een post met "inhoud". Het is de bedoeling dat je ergens over praat. Dus zonder de "n" voor dat woord..Als iedereen continu opmerkingen maakt als "wel gezellig hier zeg".. dan gaat het nergens meer over.
Nou, vertel eens dan. Heb je geheime aanbidders? Aanbid je stiekem zelf iemand?
Waarom maar 30KM? Heb je niet meer voor de liefde van je leven over?
And the list goes on and on and on...
  maandag 10 september 2007 @ 21:49:47 #160
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53082230
Ik aanbid stiekem die sprinkhaan die hier door mijn kamer zwerft. Daarnaast stalken 36 zwakzinnige jongetjes mij en weiger ik meer dan 30km te reizen voor iets/iemand wat toch maar een tijdelijke illusie is en toekomstige pijn.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53084498
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Ik aanbid stiekem die sprinkhaan die hier door mijn kamer zwerft. Daarnaast stalken 36 zwakzinnige jongetjes mij en weiger ik meer dan 30km te reizen voor iets/iemand wat toch maar een tijdelijke illusie is en toekomstige pijn.
Jij klinkt echt zwaar gefrustreerd.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 september 2007 @ 08:54:20 #162
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53089207
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Oeh, poëtische verbittering! Misschien is een dergelijk houding juist het ideale ingrediënt voor een self fulfilling prophecy! Ik denk dat je lang kan wachten als je een verwachting van grote beloningen hebt zonder evenredig grote kansen op een vertrapt zieltje. De truc is om na het plat op je bek gaan met een grote grijns op te staan en het zien als een kans op meer avonturen.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:49:14 #163
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53090165
Ik ben razend slecht in op mijn bek gaan. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de risico's te beperken. Het nadeel daarvan is dat je te weinig risico neemt en daardoor gewoon kansen laat liggen. Ik ben dat nu aan het veranderen en ik heb er tot nu toe alleen positieve ervaringen mee.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 september 2007 @ 09:54:16 #164
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53090269
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben razend slecht in op mijn bek gaan. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de risico's te beperken. Het nadeel daarvan is dat je te weinig risico neemt en daardoor gewoon kansen laat liggen. Ik ben dat nu aan het veranderen en ik heb er tot nu toe alleen positieve ervaringen mee.
Het viel mij ook mee hoor. Nee heb je, en ja kan je krijgen. En mja, je gaat af en toe neer als een brandend vliegtuig, maar hey, hoort erbij hoor.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:56:54 #165
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53090343
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef freud het volgende:

[..]

Het viel mij ook mee hoor. Nee heb je, en ja kan je krijgen. En mja, je gaat af en toe neer als een brandend vliegtuig, maar hey, hoort erbij hoor.
Dat is wel iets wat je moet kunnen verwerken, een paar jaar geleden was ik dan echt gebroken en duurde het weer een eeuwigheid voordat ik daar bovenop was. Nu geef ik daar om een of andere reden wat minder over, al zijn er wel nog altijd een paar "speciale meisjes" die me simpel kunnen laten smelten
pi_53092201
nou volgens mij werkt t ook zo:
als je bang bent voor "neergaan" dan zoek je geen risicos op waardoor je niet leert dat het niet zo erg is waardoor het in je hoofd de kans krijgt om te groeien (de angst) waardoor je nog banger word waardoor je nog minder risicos neemt
en als er dan eens iets mis gaat dan is het natuurijk dramatisch ja omdat je helemaal niet weet hoe je daar mee om moet gaan

dit geld natuurlijk op alle vlakken in je leven
bv in je studie als je altijd 9s haalt en bang bent voor een 3 en je haalt eens een drie dan is het aaaaaaaaaaahhhhhggggrrrr
zeg maar
pi_53092752
Ja maar je moet niet overal op je bek gaan, zegmaar.

Ik ga bijvoorbeeld ook niet alle tentamens van alle opleidingen maken die mijn uni te bieden heeft, in de hoop er 1 voldoende te halen. Maarja, veel te simpel voorbeeld, aangezien je de perfecte balans daarvoor weet: precies maken wat jouw opleiding biedt.

In het onderwerp in kwestie zit het wat anders, waarbij ik iets als iedere 2 weken iemand anders daten alweer véél te veel vind.
pi_53092797
ja nee dan trek je het wel weer heel erg door
maar je snapt de strekking van mijn verhaal wel
pi_53092920
Ik snap je verhaaltje wel, ik moest wel even jouw schrijfstijl ontcijferen.

Ik vind trouwens dat je nog altijd bang moet zijn op je bek te gaan, onder druk presteert men namelijk beter. (maw je moet altijd aan alles een bepaalde waarde kunnen hechten en daar bewust van zijn hoe belangrijk iets misschien wel niet is)
pi_53092959
Nee, niet echt eigenlijk, lief. Leg eens uit?
pi_53093235
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Xeanor het volgende:
Ik snap je verhaaltje wel, ik moest wel even jouw schrijfstijl ontcijferen.

Ik vind trouwens dat je nog altijd bang moet zijn op je bek te gaan, onder druk presteert men namelijk beter. (maw je moet altijd aan alles een bepaalde waarde kunnen hechten en daar bewust van zijn hoe belangrijk iets misschien wel niet is)
(beetje) bang zijn is niet slecht
dat heeft een functie
dingen vermijden uit angst (en daarmee je angst laten groeien)
vind ik wel slecht
pi_53093257
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk, lief. Leg eens uit?
ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want ik heet liefie_ niks lief
pi_53093885
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want ik heet liefie_ niks lief
Je voelt je kennelijk toch aangesproken.
pi_53094057
ja maar niet op een fijne manier
  FOK!fotograaf dinsdag 11 september 2007 @ 12:45:51 #175
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53094099
Het helpt ook wel om niet gelijk al na te gaan denken over kindernamen, als je iemand voor het eerst ziet.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')