Been there, done that... Twee keer zelfs, alleen bij de éne was het na 2 maanden en via de mail, en de ander was opeens terug bij d'r exquote:Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:
2 weken lang doet ze alsof ze smoorverlieft op je is, en dit keer was het wederzijds, leuke dingen gedaan met elkaar en de nodige 10 tallen sms'jes naar elkaar sturen je kent het wel
Opeens krijg je 3 dagen lang compleet niks meer te horen en neemt ze de telefoon e.d niet op. En dan komt je opeens 'svonds om 12 uur op msn vertellen dat er een ander is.... jup ook ik moet eraan geloven aan het geweldige standaard cliche verhaal wat je normaal alleen in boekjes en filmpjes tegenkomt bla bla bla enz.En als klapt op de voorpijl blijkt je vervanger nog een soort jopie popie figuur te zijn ook.
Liefde? Welke liefde was er dan uberhaupt? en blijkbaar is vertrouwen in mensen heel lastig te vinden.
nou ik kan alleen van mezelf spreken maar ik geef tips vind ikquote:Op maandag 10 september 2007 09:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
InruilliefdeSterkte !
[..]
Geen aanval op jou Liefie_ maar ff in het algemeen :
Waarom toch steeds naar andere wijzen en zeggen hoe fout die het wel niet doen![]()
Andere wijzen op dat ze hier en daar mogelijk de fout in gaan prima maar je doet zelf ook wat fout anders zat je hier zeker niet ! (Voor de die hard posters hiero)
Zo weet ik van mezelf dat ik ook onder de "te lief" categorie val, werk daar hard aan maar het valt me tegen hoe snel je weer terug valt in het oude![]()
Blijkbaar voel je je wel aangevallen anders zou je je niet gaan verdedigen...quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
plus ik vind mezelf nou ook niet echt bij de "die hard" posters hier passen
(dan ga ik er even vanuit dat je daar mee doelt op: zelden tot geen verkering en al jaren aan een stuk single)
nou dat was niet bepaald liefie_ in de verdediging maar ik legde meer wat uit (de posts volgde op mijn post en niemand anders reageerde dus ik maar wel)quote:Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je wel aangevallen anders zou je je niet gaan verdedigen...
Wat maakt het toch uit in welk hokje iemand anders je zet![]()
Zoals ik al zei Geen aanval op jou.quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik kan alleen van mezelf spreken maar ik geef tips vind ik
misschien niet altijd even subtiel maar toch
plus ik vind mezelf nou ook niet echt bij de "die hard" posters hier passen
(dan ga ik er even vanuit dat je daar mee doelt op: zelden tot geen verkering en al jaren aan een stuk single)
het voelde ook niet als een aanval hoorquote:Op maandag 10 september 2007 18:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Geen aanval op jou.
Stoor me af en toe beetje op de manier waarop sommige mensen hier reageren alsof hun alles weten, maar zelf geen "tips" kunnen verdragen. Er is altijd wel wat te leren / verbeteren
en je hebt gelijk dan klopt er ook iets niet zou ik zeggenquote:Die hard posters zijn ook mensen die vele relaties hebben gehad ! Dan klopt er ook gewoon iets niet.
of dat nu wel of niet geld voor je Liefie_
Nou, vertel eens dan. Heb je geheime aanbidders? Aanbid je stiekem zelf iemand?quote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef Shitonya het volgende:
Goh, dat is nog eens een post met "inhoud". Het is de bedoeling dat je ergens over praat. Dus zonder de "n" voor dat woord..Als iedereen continu opmerkingen maakt als "wel gezellig hier zeg".. dan gaat het nergens meer over.
Jij klinkt echt zwaar gefrustreerd.quote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Ik aanbid stiekem die sprinkhaan die hier door mijn kamer zwerft. Daarnaast stalken 36 zwakzinnige jongetjes mij en weiger ik meer dan 30km te reizen voor iets/iemand wat toch maar een tijdelijke illusie is en toekomstige pijn.
Oeh, poëtische verbittering! Misschien is een dergelijk houding juist het ideale ingrediënt voor een self fulfilling prophecy! Ik denk dat je lang kan wachten als je een verwachting van grote beloningen hebt zonder evenredig grote kansen op een vertrapt zieltje. De truc is om na het plat op je bek gaan met een grote grijns op te staan en het zien als een kans op meer avonturen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef Shitonya het volgende:
Ik aanbid stiekem die sprinkhaan die hier door mijn kamer zwerft. Daarnaast stalken 36 zwakzinnige jongetjes mij en weiger ik meer dan 30km te reizen voor iets/iemand wat toch maar een tijdelijke illusie is en toekomstige pijn.
Het viel mij ook mee hoor. Nee heb je, en ja kan je krijgen. En mja, je gaat af en toe neer als een brandend vliegtuig, maar hey, hoort erbij hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben razend slecht in op mijn bek gaan. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de risico's te beperken. Het nadeel daarvan is dat je te weinig risico neemt en daardoor gewoon kansen laat liggen. Ik ben dat nu aan het veranderen en ik heb er tot nu toe alleen positieve ervaringen mee.
Dat is wel iets wat je moet kunnen verwerken, een paar jaar geleden was ik dan echt gebroken en duurde het weer een eeuwigheid voordat ik daar bovenop was. Nu geef ik daar om een of andere reden wat minder over, al zijn er wel nog altijd een paar "speciale meisjes" die me simpel kunnen laten smeltenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
Het viel mij ook mee hoor. Nee heb je, en ja kan je krijgen. En mja, je gaat af en toe neer als een brandend vliegtuig, maar hey, hoort erbij hoor.
(beetje) bang zijn is niet slechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Xeanor het volgende:
Ik snap je verhaaltje wel, ik moest wel even jouw schrijfstijl ontcijferen.
Ik vind trouwens dat je nog altijd bang moet zijn op je bek te gaan, onder druk presteert men namelijk beter.(maw je moet altijd aan alles een bepaalde waarde kunnen hechten en daar bewust van zijn hoe belangrijk iets misschien wel niet is)
ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want ik heet liefie_ niks liefquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk, lief. Leg eens uit?
Je voelt je kennelijk toch aangesproken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want ik heet liefie_ niks lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |