En de arme jongen deed nog wel zo zijn bestquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is nu ongeveer 2 maanden uit mn mn laatste verkering en die was dus "te lief" en ik vind het daar wel onder vallen omdat hij zo deed omdat hij lief wou zijn voor mij
dus te lief
en trouwens zo lief was ie niet want toen ik t uit maakte veranderde die in een nukkig kindmaar ja
Maar heb je het ooit met hem er over gehad dat hij te lief is ?quote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is nu ongeveer 2 maanden uit mn mn laatste verkering en die was dus "te lief" en ik vind het daar wel onder vallen omdat hij zo deed omdat hij lief wou zijn voor mij
dus te lief
en trouwens zo lief was ie niet want toen ik t uit maakte veranderde die in een nukkig kindmaar ja
"Ik vind dat je het niet altijd meteen met me eens moet zijn en gewoon tegengas moet geven"quote:Op zondag 9 september 2007 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar heb je het ooit met hem er over gehad dat hij te lief is ?
Een relatie is niet iets dat simpel is en waar je alleen maar dingen voor krijgt. Het is hard werken en kost ook wat !
Heb zo het idee dat veel verwachten dat het direct helemaal perfect is![]()
Jezus, daar ben ik nu echt al tig maanden niet meer geweest. Kom er nog heel soms wel eens op donderdag, trouwens. Maar de Altstadt, kom op, dat is echt een hele losse tent, daar kun je gewoon iedereen aanspreken. Die onzekere, alternatieve meisjes die daar komen zijn ook niet sociaal de sterkste hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 18:44 schreef knirfie het volgende:
[..]
Hehe, nee, de Parrot kom ik over het algemeen niet. Dit was in de Altstadt...
Dat is ook iets dat je moet leren door te vallen en opstaan. Wil je nieuwe mensen leren kennen? Actie ondernemen dan, want de mensen komen heus niet alleen maar op jou af. Durf toch eens fouten te maken en iemand aan te spreken.quote:Nja, het is meer dat ik geen idee heb van wat ik moet zeggen dan er daadwerkelijk op af te stappen, en tja, niets te zeggen hebben is automatisch voor lul staan. Ben gewoon niet het meest spraakzame type, ook niet bij m'n vrienden enzo...
Dank je.quote:Op zondag 9 september 2007 16:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik hoopte op één zinnetje hooguit, geen heel topic![]()
En ja als je bekende mensen tegenkomt is het ook egen probleem. Maar een hele avond alleen staan? Neen. Mijn inziens spoor je dan gewoon niet.
Ik snap 't nietquote:Op zondag 9 september 2007 20:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omg ik ken dus een jongen echt leuk maar dacht van hij vind mij zoo niet leuk.. 1-2 jaar later ik zie hem weer.. hij verklaart me de liefde.. omg. life sucks.
bij wie nog meer dan?quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik snap 't niet![]()
Iemand verklaart jou de liefde en vervolgens zuigt jou leven
No offence maar ik krijg bij jou het idee dat je iedereen geweldig vindt die jou leuk vindt...
Ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
En van t lezen hier word ik ook niet veel vrolijker, iedereen lijkt wel dates te kunnen hebben etc.... behalve ik
maar er is iemand die zich tot je aangetrokken voelt dat is tenminste al iets, voel me echt zo vaak een waardeloos stuk ja weet ik hetquote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb ook al tijden geen dates hooreen meisje waar ik me tot aangetrokken voel en die zich ook tot mij aangetrokken wordt heeft al 2 jaar 'n vriend en daar ga ik niet tussen stoken is de bedoeling
nee ik zag hem 2 jaar geleden heel veel.. en nu af en toe en waren we uitgeweest met een hele groepquote:Op zondag 9 september 2007 21:10 schreef knirfie het volgende:
Dat is inderdaad wel minder ja. Vind het echter wel een beetje freaky dat ie je na je 2 jaar niet gezien te hebben je opeens de liefde verklaart...
Je hebt twee tieten. Maak daar gebruik van en stop met zeuren.quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
En van t lezen hier word ik ook niet veel vrolijker, iedereen lijkt wel dates te kunnen hebben etc.... behalve ik
Troost je... zelfs mijn speeddates worden afgezegd...quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ga ergens anders spelenquote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt twee tieten. Maak daar gebruik van en stop met zeuren.
Mijn vrienden kennen alleen maar mannen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tja.. gewoon afspreken me je vrienden
vrienden van vrienden tegenkomen
en daar weer vrienden van
en voor je t weet zie je leuke mensen en heb je een date
Een vriend van mij kent veel paardenmeisjes... maar ik mag nooit mee naar hun paardenfeestjes met bijbehorende BBQ... hij is bang dat ik het woord paardenbiefstuk ga gebruikenquote:Op zondag 9 september 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennen alleen maar mannen.
Misschien is dat wel de (onbewuste) reden waarom ik er nog steeds niet aan begonnen benquote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Leonora het volgende:
Hoi allemaal. Ben net weer op de singlesmarkt gedropt. Ik snap het niet meer hoor. Als relaties meer ellende dan vreugde brengen, waarom beginnen we er dan steeds weer aan?...
![]()
Je bent heus niet de enige hoorquote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft. Ik gelukkig de laatste tijd niet echt. Vooral de zondag is dan bij mij populairquote:Op zondag 9 september 2007 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar er is iemand die zich tot je aangetrokken voelt dat is tenminste al iets, voel me echt zo vaak een waardeloos stuk ja weet ik het
Tuurlijk kom je daar overheen!! Alle cliche's zijn namelijk waarquote:Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Leonora het volgende:
Hihi...maar over de ellende kom je toch wel weer heen? Of is het allemaal echt zo erg? Als het misloopt, is daar toch een goede reden voor (tijd voor een andere partner bijvoorbeeld)
Precies. Iedereen krijgt wel eens bezoek van eenzaamheid en een negatief zelfbeeld. Ik heb die gevoelens nu gelukkig 180 graden kunnen laten omdraaien. Ik verbaas me er over hoe makkelijk dat eigenlijk is gegaan. Ik ga nu zelfs enge dingen doen om meer nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op zondag 9 september 2007 22:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft. Ik gelukkig de laatste tijd niet echt. Vooral de zondag is dan bij mij populairgister ben ik ook weer uit geweest met mijn vrienden en iedereen die in het gezelschap van een vriendin was ging alweer rond een uur of half 2 op huis aan.
en dan blijf je uiteindelijk een beetje achter.
ja ongeveer een keer of honderdquote:Op zondag 9 september 2007 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar heb je het ooit met hem er over gehad dat hij te lief is ?
Een relatie is niet iets dat simpel is en waar je alleen maar dingen voor krijgt. Het is hard werken en kost ook wat !
Heb zo het idee dat veel verwachten dat het direct helemaal perfect is![]()
Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Paiq is een aanrader voor mensen die van makkelijk houden.. na één gesprek wordt al gevraagd om iets af te spreken en zelfs of je iemands vriend wilt worden, terwijl je ze nog nooit hebt gezien!quote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je... zelfs mijn speeddates worden afgezegd...
jeetje!quote:
dat inruilgebeuren ken ikquote:Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen waar je hopenlijk iets vrolijker van zal worden:
2 weken lang doet ze alsof ze smoorverlieft op je is, en dit keer was het wederzijds, leuke dingen gedaan met elkaar en de nodige 10 tallen sms'jes naar elkaar sturen je kent het wel
Opeens krijg je 3 dagen lang compleet niks meer te horen en neemt ze de telefoon e.d niet op. En dan komt je opeens 'svonds om 12 uur op msn vertellen dat er een ander is.... jup ook ik moet eraan geloven aan het geweldige standaard cliche verhaal wat je normaal alleen in boekjes en filmpjes tegenkomt bla bla bla enz.En als klapt op de voorpijl blijkt je vervanger nog een soort jopie popie figuur te zijn ook.
Liefde? Welke liefde was er dan uberhaupt? en blijkbaar is vertrouwen in mensen heel lastig te vinden.
Gelukkig ben ik vrij nuchter en hoewel ik er niet echt blij mee was, en de rest kan je wel raden gaan we gewoon verder met het leven
De spreekwoordelijke trap onder je kont.
Met andere woorden ik ben weer terug bij af. laat staan dat ik iemand heb waar ik dit persoonlijk kwijt bij kan![]()
En als ik dan weer iemand spreek die een "vriendje" heeft die haar min of meer in de steek laat zo nu en dan snap ik niet waarom hij wel en ik niet, maar dat ga ik hier niet compleet uitleggen dan ben ik nog wel een uur aan het tikken.Ik heb helaas het probleem de verkeerde mensen tegen te komen en ik word er schijtziek van te horen te krijgen dat ik leuk ben enz van mensen die al een relatie hebben.
niet om het een of het andere, maareh vind je niet dat je een beetje heftig reageert over een verliefdheidje van 2 weken? dan weet je toch helemaal nog neit of je van elkaar houd...quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef _Drake_ het volgende:
Oja welcome to my world, ik ben vervloekt op een of andere manier![]()
Zo ken ik er ook nog wel eentje hoor. Na al een half jaar contact te hebben gehad, inclusief meerdere dates, afgesproken dat we elkaar nog een keer zouden gaan ontmoeten. Ik had me voorgenomen om haar dan toch echt maar eens te zeggen hoe leuk ze eigenlijk wel niet was. Ik kreeg immers de indruk dat ze mij ook wel zag zitten. Vervolgens bleef ze de date uitstellen en ik voelde de bui al hangen. Ze gaf eerst als reden dat ze het druk had met haar studie, en ergens wilde ik dat nog geloven ook. Uiteindelijk kreeg ik dus ook een mail dat ze ondertussen niet aan het studeren was geweest, maar vrolijk met een ander aan het daten.quote:
Dan weet ik niet wat voor matches jij krijgt op Paiq, maar ik heb nog geen één voorstel om af te spreken ontvangen (of verstuurd)quote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Paiq is een aanrader voor mensen die van makkelijk houden.. na één gesprek wordt al gevraagd om iets af te spreken en zelfs of je iemands vriend wilt worden, terwijl je ze nog nooit hebt gezien!![]()
![]()
Ook mooi vermaak dus.
Inruilliefdequote:
Geen aanval op jou Liefie_ maar ff in het algemeen :quote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef liefie_ het volgende:
het is nog vroeg en wat ik nu ga zeggen berust ook alleen maar op een gevoel...
maar ik krijg het gevoel dat "jullie" jezelf ook een beetje, hoe zeg je dat, opzetten (sorry ff in t engels want ik weet niet of mn vertaling ergens op slaat: set yourself up for) voor dit soort falen...
de hele houding die hier ten toon word gespreid komt mij hoogst ongezond voor!
de waarde die jullie hechten aan bepaalde zaken, de sneltrein vaart waarin jullie je ergens instroten, het daten via internet of relatiesites (wat ik sowieso al een wankel iets vind)
ik zal er op school eens over nadenken en kijken of ik mezelf beter uit kan leggen vanmiddag
John Gray heeft het over de tien 'liefdesvaten' die gevuld moeten worden. Het is een soort van balans die je moet vinden in je leven. Problemen in een relatie komen dan ook vaak niet eens voort uit de relatie zelf maar uit de andere aspecten van je leven die ook aandacht nodig hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
uiteraard. Het gaat gewoon over het feit dat er vele andere dingen zijn die me gelukkiger maken dan het hebben van een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |