abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52265880
Dit is misschien een rare stelling, maar humor me.

Als een man lief is en verder helemaal niks, dus niet uitdagend, niet lekker, niet spannend, gewoon alleen dat... lief. Is er dan ook maar 1 vrouw die daar verliefd op zou worden? Dus... picture iemand die super saai is maar ontzettend lief. Persoonlijk, door alle media om me heen en de vele RP topics, schat ik dan de kans dat een vrouw toch verliefd wordt op 0.00000001% in (er kan altijd iemand zijn die wanhopig genoeg is). Wat denken jullie?
pi_52265912
Die zijn er wel. Op elk potje past een deksel.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:35:56 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52265974
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die zijn er wel. Op elk potje past een deksel. [afbeelding]
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52265995
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef GambitRS2 het volgende:

Als een man lief is en verder helemaal niks, dus niet uitdagend, niet lekker, niet spannend, gewoon alleen dat... lief. Is er dan ook maar 1 vrouw die daar verliefd op zou worden? Dus... picture iemand die super saai is maar ontzettend lief. Persoonlijk, door alle media om me heen en de vele RP topics, schat ik dan de kans dat een vrouw toch verliefd wordt op 0.00000001% in (er kan altijd iemand zijn die wanhopig genoeg is). Wat denken jullie?
Nee gambitRS2, jij zult nooit een vriendin krijgen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_52266058
Mooie TT.
pi_52266098
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef deepart het volgende:

[..]

Gossie.
pi_52266203
Alleen lief? Lol lijkt me er dan snel af. Bij een supersaaie vrouw die lief is zou ik het niet lang uithouden..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_52266236
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef deepart het volgende:

[..]

Te laat, heb er al een gehad

Maar ik ben wel serieus met mijn stelling, toen ik mijn vriendin kreeg deed ik namelijk erg ondeugend en ik heb zo'n vermoeden dat lief zijn zo'n ontzettend turnoff is. Op elke date dat ik lief deed werd ik na de date meteen medegedeeld dat er geen klik is van haar kant. Terwijl ik me dan gewoon ontzettend vermaakt had.... gesprekjes vielen niet stil enzo.

Heeft iemand anders geen date advies, als je niet serieus op de TT wilt reageren?
pi_52266304
Lief zijn is niets mis mee, ook al schijnen veel jongens/mannen dat te denken.

Lief zijn hoeft namelijk niet in te houden dat je ook saai bent, niet spannend, niet interessant, niet gezellig, niet uitdagend, niet lekker, etc.

Als je echt alleen maar lief bent, denk ik inderdaad niet dat er veel vrouwen verliefd op je worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:49:24 #10
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52266310
Absoluut. Ik ken zo'n jongen, echt de liefste jongen ever, heeft totaal geen kwaad in de zin en zo. Maar veel meisjes hebben ook behoefte aan een beetje nastyness, spanning, etc.. maar goed, heus niet alle, en zoals al werd gezegd: op ieder potje past een dekseltje. Er zijn echt wel vrouwen die behoefte hebben aan een rustige relatie met een hele lieve jongen. Anderen hebben juist weer veel passie nodig, leven, vuur; ruzies en zo, spanning dus, etc.. maar ik zie dus inderdaad dat het voor dit soort jongens moeilijk is om een meisje aan de haak te slaan, ook bij deze jongen, ook in mijn eigen ervaring, ik zag 'em ook meer als een goede vriend meteen.

Goede TT trouwens .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_52266450
Stel dat je maar 1 eigenschap kan hebben. Je bent lief, of je bent ontdeugend, of je bent lekker, of je bent interessant, of je bent spannend of je hebt humor....

Dan denk ik zo dat je met lief en interessant en humor de minste kans maakt (zeg maar, geen) terwijl je met lekker of spannend of ontdeugend al een heel eind verder komt. Dat zijn toch de eigenschappen die iemand leuk genoeg maken om mee te gaan lopen neuken Iemand die lief is of humor heeft die neem je als normale vriend, voor als je aandacht wil of even wilt lachen. En iemand die interessant is ... daar ben ik nog niet over uit, maar dat wordt misschien wel een vader figuur?
pi_52266592
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:54 schreef GambitRS2 het volgende:
Stel dat je maar 1 eigenschap kan hebben. Je bent lief, of je bent ontdeugend, of je bent lekker, of je bent interessant, of je bent spannend of je hebt humor....

Dan denk ik zo dat je met lief en interessant en humor de minste kans maakt (zeg maar, geen) terwijl je met lekker of spannend of ontdeugend al een heel eind verder komt. Dat zijn toch de eigenschappen die iemand leuk genoeg maken om mee te gaan lopen neuken Iemand die lief is of humor heeft die neem je als normale vriend, voor als je aandacht wil of even wilt lachen. En iemand die interessant is ... daar ben ik nog niet over uit, maar dat wordt misschien wel een vader figuur?
Het slaat nergens op, je moet mensen niet zo in hokjes stoppen. Ook gaat het niet om kansen, je beschikt daarnaast echt niet over 1 eigenschap of wat dan ook. Met alleen lekker kom je ook nergens.
pi_52266874
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het slaat nergens op, je moet mensen niet zo in hokjes stoppen. Ook gaat het niet om kansen, je beschikt daarnaast echt niet over 1 eigenschap of wat dan ook. Met alleen lekker kom je ook nergens.
Het slaat overal op als je het zo bekijkt. Stel, je komt als man lief over bij een vrouw, of humoristisch, of interessant, dan vind ze je een leuke normale vriend. Kwam je echter over als lekker, of als spannend, dan is ze bereid nogmaals met je op date te gaan. Kom je over als ontdeugend.... dan kan het misschien wel beide kanten op, dunno.

Het is echt niet zo dat elke eigenschap even goed is ofzo, dat zie je toch ook zelf gebeuren? De lieve jongens zonder vriendin, de lekker jongens met, ik bedoel... hoeveel knap uitziende jongens ken jij die nog nooit een vriendin hebben gehad? En dan bedoel ik niet de jongens die redelijk zijn, of normaal, maar echt .... brad pitt lekker

Ik kan ook best de vraag anders stellen, als dat tot minder weerzin leid bij mensen zoals jij die niet in hokjes durven te denken, omdat ze mogelijk bang zijn in een verkeerd hokje te belanden. Als je lief overkomt op een date, dan denk ik dat je 0.000001% kans hebt om nog een keer op date te gaan of dat de dame in kwestie verliefd op je word. Terwijl, als je spannend overkomt, je 99.999999% kans hebt. Beter?
pi_52266927
nee, nog net zo dom en wanhopig
pi_52267351
gee... thanks?

Aub geen bashers, ik ben hier serieus over. Bash de stelling, dat mag. Ik ken anders genoeg verhalen van lieve jongens zonder vriendin. Toeval?
pi_52267426
dat is nog het ergste, dat je er serieus over bent.
neem jezelf eens wat minder serieus en doe eens gewoon, kom je waarschijnlijk verder mee dan met deze gedachtenkronkels
pi_52267520
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:33 schreef miss_sly het volgende:
dat is nog het ergste, dat je er serieus over bent.
neem jezelf eens wat minder serieus en doe eens gewoon, kom je waarschijnlijk verder mee dan met deze gedachtenkronkels
Ik krijg de indruk dat jij je mannetje ontzettend lief vind en je nu denkt hem te moeten verdedigen ofzo, dus zal ik wel zielig zijn als ik met zo'n stelling kom?

Bovendien, wtf is gewoon? Is gewoon precies doen zoals jij? Voor mij is dit soort gedachte kronkels heel gewoon, omdat ik het leuk vind om dit soort dingen te evalueren om er iets van te kunnen leren. Maar ik kan het moeilijk in een filosofie forum plaatsen, want het relationele aspect voert de boventoon.

En om op de hele verdedigende toer te gaan: zelf zeg je ook al dat alleen lief zijn niet goed is

Gelukkig dat er ook nog mensen zijn die op de stelling ingaan en niet mij persoonlijk gaan bashen..... en anders schakel ik wel een modje in

[ Bericht 12% gewijzigd door GambitRS2 op 10-08-2007 20:45:08 ]
pi_52267781
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat jij je mannetje ontzettend lief vind en je nu denkt hem te moeten verdedigen ofzo, dus zal ik wel zielig zijn als ik met zo'n stelling kom?

Bovendien, wtf is gewoon? Is gewoon precies doen zoals jij? Voor mij is dit soort gedachte kronkels heel gewoon, omdat ik het leuk vind om dit soort dingen te evalueren om er iets van te kunnen leren. Maar ik kan het moeilijk in een filosofie forum plaatsen, want het relationele aspect voert de boventoon.

En om op de hele verdedigende toer te gaan: zelf zeg je ook al dat alleen lief zijn niet goed is

Gelukkig dat er ook nog mensen zijn die op de stelling ingaan en niet mij persoonlijk gaan bashen..... en anders schakel ik wel een modje in
je probleem is dat je dit soort dingen probeert te evalueren en dan ook nog eens op een verkeerde manier. Op NIEMAND is maar 1 eigenschap van toepassing. Iedereen is meer. Bovendien zijn een heleboel dingen erg subjectief: of je iemand leuk, lief, lekker, uitdagend, sexy, knap, saai, interessant, spannend of wat dan ook vindt, is persoonlijk en smaakgevoelig. Geloof het of niet, maar er zijn vrouwen die niet op Brad Pitt vallen, die er niets aan vinden...
pi_52267949
Maar het is wel zo dat door een eigenschap te selecteren die voor het beste resultaat zorgt en daar dan de focus op te leggen, door die eigenschap te verbeteren (of een poging toen daartoe), het succes van een date zal stijgen. Als je bewust je date in gaat met de gedachte dat die persoon je spannend moet vinden, dan kan je allemaal spannende dingen gaan doen. Als lekker zijn de beste factor is dan kan je gaan trainen. Lief zijn verbeteren zal denk ik 0.0% verbetering veroorzaken, zelfs de grootste assholes hebben meisjes

Misschien dat liefheid wel het type meisje bepaalt dat geinteresseerd raakt, maar niet de mate waarin.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:59:59 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52268102
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:54 schreef GambitRS2 het volgende:
Maar het is wel zo dat door een eigenschap te selecteren die voor het beste resultaat zorgt en daar dan de focus op te leggen, door die eigenschap te verbeteren (of een poging toen daartoe), het succes van een date zal stijgen. Als je bewust je date in gaat met de gedachte dat die persoon je spannend moet vinden, dan kan je allemaal spannende dingen gaan doen. Als lekker zijn de beste factor is dan kan je gaan trainen. Lief zijn verbeteren zal denk ik 0.0% verbetering veroorzaken, zelfs de grootste assholes hebben meisjes

Misschien dat liefheid wel het type meisje bepaalt dat geinteresseerd raakt, maar niet de mate waarin.
Onzin. Als die spanning niet gepaard gaat met een goede dosis humor, wat liefs, wat welbespraaktheid en vooral de juiste aantrekkingskracht, is het een leeg iets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52268172
Mooie TT
pi_52268277
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onzin. Als die spanning niet gepaard gaat met een goede dosis humor, wat liefs, wat welbespraaktheid en vooral de juiste aantrekkingskracht, is het een leeg iets.
leeg en nep, daar wordt zo doorheen geprikt.
pi_52268389
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah.... maar iets als welbespraaktheid is niet voor iedereen even belangrijk. En ik denk dat humor niet zo veel uitmaakt als iemand verliefd op je is, dan ga je namelijk om alles wel lachen Ook zijn er vrouwen die niet op zoek zijn naar een man met humor, maar bijvoorbeeld naar een man met macht. Ik geef toe dat er altijd wel een mix is, maar als je zou mogen kiezen wat het belangrijkste was? Kan je de elementen weghalen die, door het weghalen, ervoor niet zorgen dat je iemand niet meer leuk vind als partner?

Je eigen woorden verraden al met 'wat liefs' dat jij dat ook als de minst belangrijke factor ziet. Welbespraaktheid laat ik even buiten beschouwing, want als je praat als iemand uit de achterhoek dan zijn er daar vast genoeg meisjes te vinden die dat bijvoorbeeld niet als minpunt zien... je had net zo goed 'een mooie haardos' kunnen zeggen, of 'leuke kleren'. Die vallen volgens mij allemaal onder het puntje aantrekkingskracht.
quote:
leeg en nep, daar wordt zo doorheen geprikt.
Dan vraag ik me af waarom lover boys zoveel succes hebben, als ik de verhalen hoor komen die op mij ook als leeg en nep over maar dan nog. Dat hangt volgens mij dan van het IQ of het EQ van het meisje af, ze kan best super naief zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door GambitRS2 op 10-08-2007 21:23:57 ]
pi_52269498
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef GambitRS2 het volgende:

verliefd niet echt, maar je zal wel aan een vrouw komen, echter het zal waarschijnlijk net zo een grijze muis zijn als jij of je moet met minder genoegen nemen.
pi_52271260
Nee Lijkt me dat de andere dingen dan gaan overheersen, en dat je dat lief dan niet meer belangrijk gaat vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')