en tussen een kat en een man zijn nog wel een aantal verschillenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:
nou dat lijkt me een mannen theorie
je kunt toch ook gewoon van diertjes houden?
Katten zijn doorgaans minder goed op de hoogte van de gebeurtenissen in de Eredivisie.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
en tussen een kat en een man zijn nog wel een aantal verschillen
Gewoon eenmaal per week water geven en hopen dat je de plant niet verzuipt. Werkt al jaren uitstekend voor mij!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
De meeste single mannen kunnen een plant nog niet levend houden laat staan een dier![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten zijn doorgaans minder goed op de hoogte van de gebeurtenissen in de Eredivisie.
Tsja je kan om hem lachen maar hij heeft wel gelijk. Wordt door meerdere psychologen aangeraden dat als je in een fase zit waarin je de behoefte hebt om liefde te geven aan iemand die totaal afhankelijk van je is (kinderen), het een goed idee is om een huisdier of als dat niet mogelijk is een plant te nemen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
uhm ja wat een geweldig goed plan
![]()
Succes ermee! Oh ik moet helaas toegeven dat alles wat groen is bij mij ook erg snel de pijp uit is. Kinderen en katten doen het prima
dus zolang ik niet ga samenwonen met de hulk moet het goed gaan
![]()
Zeker nu furby's en tamagochi's niet zo goed verkrijgbaar meer zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 00:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja je kan om hem lachen maar hij heeft wel gelijk. Wordt door meerdere psychologen aangeraden dat als je in een fase zit waarin je de behoefte hebt om liefde te geven aan iemand die totaal afhankelijk van je is (kinderen), het een goed idee is om een huisdier of als dat niet mogelijk is een plant te nemen.
Er bestaan ook mannelijke dertigers die exact hetzelfde principe hanteren. Je moe ttoch ergens liefde van krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:44 schreef the_mind het volgende:OldJeller snijdt wel een interessant punt aan. Ik heb wel vaker gehoord dat vrouwen boven de dertig die een kat hebben eigenlijk de hoop al hebben opgegeven om een man te vinden. Die kat dient dan als het ware als een plaatsvervanger.
toch geloof ik het vervangingsprincipe niet echt. Tuurlijk, het geeft je een minder alleen gevoel dan echt alleen zijn, maar met een vriend/in is het toch wel ff helemaal anders. Niet te vergelijken lijkt me. Is meer een aanvulling, geen vervangingquote:Op donderdag 13 september 2007 08:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Er bestaan ook mannelijke dertigers die exact hetzelfde principe hanteren. Je moe ttoch ergens liefde van krijgen![]()
Oh, daar heb je 100% gelijk inquote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch geloof ik het vervangingsprincipe niet echt. Tuurlijk, het geeft je een minder alleen gevoel dan echt alleen zijn, maar met een vriend/in is het toch wel ff helemaal anders. Niet te vergelijken lijkt me. Is meer een aanvulling, geen vervanging
Hyves.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef MNR het volgende:
Ow men
Sommige mannen zijn echt zo desperate op zoek naar een vrouw of een score. Check deze gast (sorry hoor, hij vraagt erom): ik ken hem niet, hem nooit van hem gehoord en hij voegt mij toe als 'wanna be friend'. Moet je zijn profiel eens lezen en hij heeft vandaag zijn profiel aangemaakt!
Echt...
Ow, en hallo allemaal![]()
Ja, krijg ook duidelijk de indruk dat sommige - in ieder geval die kerel - het als een verkapte datingsite zien.quote:
Is dat het niet danquote:Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, krijg ook duidelijk de indruk dat sommige - in ieder geval die kerel - het als een verkapte datingsite zien.
Heb je daar al veel succesjes geboekt?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef freud het volgende:
Is dat het niet dan![]()
* freud haalt snel zijn profiel eraf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |