Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef Toeps het volgende:
Ik ken alleen maar een stelletje met een blanke jongen en een donker meisje. Ben ik nou raar?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Afrikaanse wijven zijn lelijk(Halle Berry na
)
eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef ikhouvannoodles het volgende:
)
Halle Berry is een halfbloedje, dus misschien is dat het?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef ikhouvannoodles het volgende:
)
haha, ik herken dit!! in amsterdam precies hetzelfdequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef MrkB het volgende:
De verklaring is simpel: een hoop van die meisjes wil graag per ongeluk zwanger raken op hun 17e, waarna de vader er vandoor gaat en het meisje met niets dan zorgen achterblijft (immers: school is stom, werken is stom, je zwanger laten neuken op je zestiende is stoer). Vervolgens nemen ze hun halfbloedjes (liefst 3 stuks van 3 verschillende vaders)al jankend mee de tram in en irriteren ze iedereen..
Ik denk dat donkere meisje slimmer zijn dan het merendeel van de domme blanke slettebakken, vandaar dus dat verschil
Dat is in ieder geval het gevoel wat ik er bij krijg in het Rotterdamse openbaar vervoer.
Dát, of...zoals in mijn geval: ze worden gewoon toevallig verliefd op elkaar om de persoon die ze zijn, en huidskleur interesseert ze allebei geen fuck.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef MrkB het volgende:
De verklaring is simpel: een hoop van die meisjes wil graag per ongeluk zwanger raken op hun 17e, waarna de vader er vandoor gaat en het meisje met niets dan zorgen achterblijft (immers: school is stom, werken is stom, je zwanger laten neuken op je zestiende is stoer). Vervolgens nemen ze hun halfbloedjes (liefst 3 stuks van 3 verschillende vaders)al jankend mee de tram in en irriteren ze iedereen..
Ik denk dat donkere meisje slimmer zijn dan het merendeel van de domme blanke slettebakken, vandaar dus dat verschil
Dat is in ieder geval het gevoel wat ik er bij krijg in het Rotterdamse openbaar vervoer.
Helaas gebeurt dat echtquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef MrkB het volgende:
Of eigenlijk valt er dus niemand op blanke mannenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef QCC het volgende:
Kan zijn dat blanke mannen niet op negroide vrouwen vallen of andersom, maar blanke meisjes wel op donkere mannen.
Uhh alletwee de dingen gebeuren gewoon hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef QCC het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat echt![]()
Kan zijn dat blanke mannen niet op negroide vrouwen vallen of andersom, maar blanke meisjes wel op donkere mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |