oh ja, ik was nog vergeten dat die een rijbewijs heeft!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.
Idd, het is wel zo. Dingen als uitstraling, goede smaak, humor, gezag etc heb je van jezelf, of niet*. Als je het niet hebt maar wel geforceerd gaat doen alsof kom je volslagen belachelijk over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar wat hij/zij zegt is zeker waar.
Roooaaar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Megumi het volgende:
Met een goed en schoon gebit.
[afbeelding]
De wat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef MetalSonic het volgende:
Heb ook een keer geprobeerd een date te plannen met een meisje van de pronto maar ze had geen interesse. Maarja toen had ik mijn propeduise ook nog niet![]()
![]()
winkelketen dacht ik, maar ik weet niet wat ze verkopen.quote:
Oh, oke. Nooit van gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Athmozz het volgende:
[..]
winkelketen dacht ik, maar ik weet niet wat ze verkopen.
IJszaak toch?quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef Ici-Paris het volgende:
OMG... merkkleding maken voor mij als vrouw echt niks uit hoor! zolang je maar verzorgd ben! en golf: dat is zoo bekakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |